LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In de maling genomen ....

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

AH zou beter op hun voorraad klantenlokkertjes moeten opletten bij de akties: de aktie-artikelen zijn al op lang voor het einde van de aktie

Peiling eindigde op 24 mar 2008 19:59

mee eens ! ze hebben na al die akties hun lesje nog niet geleerd
3
38%
ach, wat maakt het nou uit dat ze 2 weken voor het einde van hun aktie door hun voorraad heen zijn
5
63%

Totaal aantal stemmen: 8

superwoman

In de maling genomen ....

Ongelezen bericht door superwoman »

AH heeft het bij mij goed versmurft voorlopig ! Ik deed daar vanavond mijn boodschappen, en de kids zaten thuis te wachten op hun smurfjes.

Dus ik liep hoofdrekenend door de AH heen, en kom uiteindelijk met mijn wagen bij de kassa aan. En wat staat daar ..... op een minuscuul stickertje vlak naast het pin apparaat ? Juist ...... 'helaas, bij deze winkel zijn de smurfen op'. Dat stond niet bij de deur, niet bij de toegangspoortjes, niet bij de klantenservice, niet elders in de winkel, maar juist op die plek in de winkel waar je niet meer terug kan om de boodschappen terug te leggen. Ik voel me bekocht, in de maling genomen, kortom, gesmurft !

En mijn kinderen ? Die waren not amused.

:(

rvkeuken

Re: In de maling genomen ....

Ongelezen bericht door rvkeuken »

tjongejongejonge....
dit is otch niet serieus??????

hilbrand

Ongelezen bericht door hilbrand »

dit is otch niet serieus??????
Ik ben bang van wel.
Holland op z'n smalst.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Tsja, dat zat er natuurlijk wel in. Als zo'n actie aanslaat, dan gaan de artikelen sneller dan dat de aktie maximaal zou duren. Vandaar, 'zolang de voorraad strekt'.

ik77

Ongelezen bericht door ik77 »

vreemde verdeling van de smurfen dan...
Ik deed ook gisteravond boodschappen, en kreeg zelfs extra smurfen mee (omdat ze er eerst te weinig meegaven :D ). Maar ik kreeg ook niet de indruk dat de voorraad bijna op was, ze hadden bij de kassa's echt nog bakken vol smurfen staan! Stond er ook niet bij dat ze nog weer een nieuwe zending zouden krijgen?

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Mooi dat ze gisteren al op waren, was je al begonnen met je verzameling van 2 smurfen, kan je er weer mee stoppen, beter, ik haat dat soort achterlijke acties!!!

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Pff kom nou toch. Ik heb er nog een stuk of dertig liggen. Betaal de portokosten en je mag ze hebben.. voor niks.

Pruim

Ongelezen bericht door Pruim »

Wie wil er nou smurfen hebben?

Monopoliekaartjes van super de boer zijn veeeeel leuker. :lol:

Gesloten