@special
Het zou netjes zijn als je dan ook even laat weten wat dat antwoord is.
Valt onder de zogenaamde "netiquetten".
Daarmee help je dan mensen die net zo stom zijn als jezelf bent en hetzelfde "probleem" als jij hebben. Maar goed, je hebt waarschijnlijk helemaal geen antwoord, dus laat maar zitten.
Als Orange dat heeft toegezegd, dan waren ze verkeerd bezig, aangezien dat niet toegezegd kan worden. Zij kunnen geen abonnementen bij andere providers opzeggen. Op hun site is ook nergens terug te vinden dat hun "overstapservice" inhoudt dat zij het oude abonnement, al dan niet op je eigen naam, beëindigen.
Simpelweg omdat ze dat niet mogen.
Dat je niet vermeld hebt dat KPN niet op jouw naam staat is dan behoorlijk nalatig van je, aangezien het logisch is dat iedereen na het lezen van jouw startpost ervan uitgaat dat het wel op jouw naam staat en dat je zelf verantwoordelijk bent voor het opzeggen van KPN.
Ik dacht het helemaal doordat je dit geschreven hebt:
Dit omdat ik gewoon nu nog internet via kpn daardoor kan orange modem
Get it? I guess not!
Op wiens naam staat het dan? Is de lijn wel van jou, of het adres??
Beetje vaag verhaal wordt het nu wel!
Je hebt voor het opzeggen van je internetabonnement 7 werkdagen na de aanvraag en niet zoals je nu stelt 30 dagen.
Mocht de provider zijn verplichting niet nakomen, dan kan je ze in gebreke stellen om van het abonnement af te komen.
Nee, ik ben nog geen 13, ben 12 over twee weken is het zover!
Geplaatst op: 12 Mrt 2008 00:57
Ik heb nooit vermeld dat dat kpn abonoment op mijn naam staat, ik internet ook op internet dat niet van mij is get it? ik wil dat die zooi van me lijn afgaat en dat orange me mijn lijn geeft die op mijn naam staat.
Maar snap hele discussie erna niet Orange heeft mij toegezegd het te regele gebeurt niet fine geen aansluiting geen contract ben nie gek ofzo @ kpn volwassen zeg ik gok 13 jaar ?
Laat de discussie hier maar rusten ik heb mijn orginele vraag al beantwoord gekregen van een hulpzaam forum elders..
@ angel elk product of dienst dat via het internet besteld is is retourneerbaar gedurende 30 dagen... mail de consumentenbond ofzo voor navraag zou ik zeggen xD
By the way....
hoe durf je dit te zeggen:
Mijn geduld is zwaar op met die werknemers van orange die zogenaamt support moeten zijn maar gewoon macdonalds medewerkers zijn die moeite hebben met een hamburger in een zakje te doen.
als jezelf niet 1 zin normaal kan schrijven.
Waar werk jij dan? Bij Febo zeker.

Tja.. als ik jou was, dan zou ik mijn schoolgeld terug gaan vragen, tenminste, als je daar uberhaupt naartoe geweest bent.