LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] faillissement telsell?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
maartjem

Re: faillissement telsell?

Ongelezen bericht door maartjem »

Gebeld met Telsell op 18 november 2007waar mijn bestelling bleef van Super blue stuff. deze had ik betaald op 15oktober en nog steeds niets ontvangen. heb de order na vele emails op 15 december geanuleerd. En nog steeds heb ik mijn geld niet, wel heb ik alles naar de curator gestuurd.
Nu las ik op http://www.superbluestuff.net dat je een gratis tube Superblue krijgt als je een gedupeerde van Telsell bent, heeft iemand daar ervaring mee? Wat is dit voor winkel? :?:

alfredo

Ongelezen bericht door alfredo »

Opgepast!! Bestel niets bij Telsell cq LiveShop!! Bij een bestelling wordt direct het bedrag van je bankrekening afgeschreven.
Pure oplichters. Heb in Sept. een horloge besteld a 129 euro. Defect bij ontvangst. Retourneren (verplicht verzekerd!!) kostte 7.45 euro. Heb talloze e-mails brieven en telefoontjes gepleegd om het geld terug te storten; pas in de 1ste (!!) week in Dec. werd 99.55 gestort, na inhouding van Administratie kosten!!!!! Ze verkopen "horloges", welke in de duitste consumenten organizatie worden omschreven als "Kirmes Material"....Alles rommel uit China, met verzonnen merknamen als Roebelin & Graef, Pascal Hilton, Tempo di Donna, Breytenbach, etc.
Kennis kocht in Okt. eveneens bij LiveShop 2 Roebelin & Graef horloges, ook beiden defect. Wacht nu, 3 maanden later nog steeds op terugstorting!!
Het meest bizarre is dat de verkoop op tv van LiveShop gewoon doorgaat alsof er niets aan de hand is. Pure klant misleiding. Hier dient tegenopgetreden te worden en wel direct!!!!
DUS KOOP NIETS BIJ LIVESHOP, WANT DAN BEN JE JE GELD ABSOLUUT KWIJT!!!!

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

tempo di donna op ebay gaan ze voor 8 euro, bij grotere aantallen extra korting. Een van de betere kermis horloges zeg maar.

jiping

Ongelezen bericht door jiping »

Sjors_B

Geplaatst op 25 Jan 2008 19:43 door Sjors_B

--------------------------------------------------------------------------------

tempo di donna op ebay gaan ze voor 8 euro, bij grotere aantallen extra korting. Een van de betere kermis horloges zeg maar.
Dat zei ik ook al,
Alles is ook altijd "echt" word door de louche verkopers beweerd.

Een horloge met 20 echte diamanten voor 40 euro, dat zijn dan altijd nog diamanten van 2 euro per stuk :lol:
Dat is hetzelfde als een wrak van een ferrari kopen zodat je er toch 1 hebt.

Ik zag ook al een echte Yamada dvd recorder,
echte bulaggi paraplu's
logo's die heel erg op andere logo's lijken

maar ja sommige mensen denken een koopje te doen en die krijg je niet van dat idee af.
Zo had je vroeger al mensen op Hike Air Max's

En de topper zijn toch wel de echte shell-parels.
oftewel vermalen mossels op een plastic kraal

jiping

Ongelezen bericht door jiping »

Ik zag dat nu tellsell weg is liveshop ook opeens de producten van tellsell verkoopt en die irritante filmpjes uitzend zoals van de vibraform.

Ik begrijp niet hoe iemand nu nog zou kunnen volhouden dat het 2 compleet verschillende bedrijven zijn waarvan liveshop enkel "kwaliteitsproducten" verkoopt.
Ze verkopen nu gewoon hetzelfde als tellsell,
afslanken op 2 batterijen....huhuh

coño

Ongelezen bericht door coño »

Bij TellSell maken ze gebruik van herhalingen, héél véél herhalingen. Nu lopen er in onze samenleving veel mensen rondt die nogal zwak van geest zijn en zich daardoor laten overhalen, in hun onderbewustzijn of niet.

marjo1965

Ongelezen bericht door marjo1965 »

Wij scheren alle tv shops over één kam.
Geen goed woord voor over blijven uitzenden, terwijl je min of meer failliet ben.
Ik ben ook een gedupeerde van een ring die ik besteld heb en afgeschreven is, maar geen ring ontvangen heb.

lontjelopen

Ongelezen bericht door lontjelopen »

:roll: lieve mensen je hoeft toch niet te kopen via je tv, en je hoeft er zelfs niet eens naar te kijken,dan kom je ook niet in de verleiding om het toch maar te kopen,maar ja ons ben zuunig niet waar? een dubbeltje uitgeven en een kwartje verwachten :iedereen weet zo langzamer hand toch wel dat goedkoop duurkoop is :?:

Gesloten