BBCS schreef:Het heeft wel degelijk met dit topic te maken en het is wel degelijk ontopic.
Dan heb je een hele ruime definitie van on-topic. TS begon een discussie over het advertentie beleid en daar kwam een abrupt einde aan nadat jij deel nam aan de discussie. Iedere discussie verwaterd op een geven moment en dat is ook niet erg, maar naar mijn mening ging ff wat te snel omdat een nog niet afgeronde discussie daarmee de kop werd in gedrukt. Ik heb ook niet gelezen wat je zelf over het onderwerp vond, maar misschien heb ik daar over heen gelezen.
Eva schreef:Wat betreft adverteren en misleiding: Ledenwerving is voor ons ook noodzakelijk om te blijven bestaan en om onze activiteiten voor consumenten te blijven verrichten. Over de methodes die wij daarbij hanteren valt natuurlijk van mening te verschillen. We willen niet misleidend te werk gaan, maar feit blijft wel dat alleen leden onze tests in kunnen zien.
Uiteraard, maar je zou er kunnen aangeven dat het alleen voor betalende klanten is zoals dit ook op de eigen website gebeurt. Dat is wel een heel stuk duidelijker. Het voorkomt in ieder geval dat mensen ergens op klikken en dat gefrusteerd raken omdat ze de inhoud niet kunnen zien.
Eva schreef:De prijsstijging zal ik bij deze toelichten. De reden voor de verhoging is de uitbreiding en vernieuwing van Consumentengids online; gebruiksvriendelijker en meer informatie. Overigens is de inflatiecorrectie ook in deze prijsstijging verwerkt. Ook wij hebben te maken met stijgende kosten.
Ik hoor kanovaarder niet klagen over de prijsstijging, maar over de manier met meningen die voor de consumentenbond negatief waren.
Toevalling was gisteren bij Paul en Wittenman een stukje over Hillary Clinton en Obama die geconfronteerd werden met iets negatiefs. Hillary had uitspraken gedaan die niet waar bleken te zijn en Obama had een naasten die heel negatief sprak over blanke kiezer. Hillery draaide er om heen en Obama zij, "ja, natuurlijk wist ik dat - ja, dat heb ik wel eens gehoord - ben ik het er mee eens? zeker niet.".
De consumentenbond had er ook voor kunnen kiezen om de negatieve berichten te laten staan, met een bericht te komen waarbij ze tekst en uitleg gaven over waarom het nodig was en eventueel de draad kunnen sluiten met een verwijzing naar het bericht.