LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Travel Safe Holidays (TSH)

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
de vakantieman
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:35

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door de vakantieman »

Beste frankyfight,
wil jij a.u.b. wel bij het juiste forum blijven en niet afdwalen. Designvacation is n.l. een geheel andere organisatie.
En voor wat betreft Jan Joost of Joost. die naam heb ik volgens mij weleens eerder gelezen. Was ook niet zo erg positief allemaal.
Maar ja geloof je dan echt dat je Hilton of Riu spotgoedkoop kan boeken. Je gelooft toch niet in sprookjes. Wat je wel kan boeken zijn wel heel erg mooie complexen of resorts op 4* en 5* niveau en deze zijn wel degelijk te vergelijken op het zelfde niveau als dat van een Hilton of Riu hotel. Dus daar is niets mis mee. zo kunnen jullie toch nog naar hele mooie vakantieadressen, zoals wij ook al enige jaren doen naar alle tevredenheid. Dus het is maar hoe je het bekijkt.
Met de hartelijke vakantiegroeten van de Vakantieman/vrouw.

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door dejongemi »

In september 2007 kochten wij voor €5000 het membership bij Carpe Diem / Travel Safe Holidays.
Al vele weken hun gebeld naar het informatiepakket wat we tot op heden nog niet hebben ontvangen. Ik blijf volhouden en zoek het internet af over frauduleuze zaken over bovenstaande bedrijven.
Ik heb nu al een week iets serieuze contact met Simon van TSH en die beloofd mij dat ik voor eind van deze week weet waarom wij geen pakket hebben ontvangen. Hij spreekt Nederlands en is erg netjes en vriendelijk. Ik blijf volhouden en wil mijn gelijk halen. Ik hoop dat mijn wens uitkomt en net als Wessel gebruik kan gaan maken van dit membership. Hou jullie op de hoogte.

Reisagente1
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2008 16:49

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door Reisagente1 »

Wanneer en bij wie hebben jullie dat pakket aangegaan?? Is het bij Carpe Diem in Tenerife?? zoja, wie heeft u dit pakket verkocht.... familielid van me heeft nog enkele weken voor Carpe Diem gewerkt dus ik kan die eventueel vragen of die contact met iemand van deze maatschappij kan opnemen.......

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door dejongemi »

Wij hebben eind sept. 2007 het gekocht in Tenerife. XXX heeft het ons verkocht. Maar ene leo geloof ik heeft alles uitgelegd aan ons.
Nog steeds hebben we niets binnen. OOk die XXX van TSH doet niets en daar baal ik zo van.....

Vvtowners
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2008 13:32

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door Vvtowners »

Geachte ,

Wij hebben uw email advertentie gelezen, wilt u ons terug emailen, wij kunnen u verder helpen om uw deposit terug te krijgen.

Met de vriendelijke groet

XXX
Afdeling:Sales
Vvtowners

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door dejongemi »

Heeft iemand ooit conctact gehad met Vereniging voor timeshare owners Vvto. Ze willen ons Carpe Diem Travel Safe Holidays pakket overnemen voor een mooi bedrag. We moeten wel eerst betalen. Wie deed dit en kreeg het geld dat ze aan hebben geboden?

de post
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2008 15:31

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door de post »

Beste, waarom eerst betalen?
ze willen het pakket toch overnemen.
moet jij eigenlijk geen geld krijgen.

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door dejongemi »

Kijk dat vinden wij nu ook, daarom vertrouwen wij ze ook niet.
Ik vind het wel sneu als ze inderdaad integer zijn, want op diverse forums worden ze benoemd en krijgen hierdoor een slechte naam, wat hun klanten kost. Maar goed hieruit kunnen ze leren dat ze, als ze echt integer zijn, zich ook van een goede kant moeten laten zien.
Zijn ze oplichters dat krijgen ze wat ze verdienen, ook al dreigen ze met dure advocaten.....

loentje28
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:27

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door loentje28 »

Hoi
wij zijn er 2jaar geleden ook ingestonken voor 6000 euro waarvan de eerste 1000 direct daar ter plaatste moest worden voldaan . eenmaal thuis regende het brieven en telefoontjes vanuit tennerife en hoe het met ons ging en dat we welkom waren en aldat . nadat de lening afgesloten was en het geld daar was hoorden we niets meer van hen tot 2 weken geleden een brief met de vraag of we niet even naar tenerife over wilde komen zodat ze ons uit konden leggen hoe en wat er aan de hand was daar het kan absoluut niet via de telefoon en email want dat vinden ze klantonvriendelijk. maar ze willen wel het onderkomen daar voor hun rekening nemen maar de vlucht moet je dan nog zelf betalen . voor hun problemen ! mijn inzicht is dat als ze je daar weer hebben kunnen ze je weer wat aansmeren want dat heb je de eerste keer ook gedaan . nou mooi niet dus want het was de belabberste vakantie van mijn hele leven ik heb wel eens geprobeerd om via hun site een vlucht te boeken dat zou moeten gaan nou dus niet de pagina is al 2 jaar onder construction en je moet contact met hen opnemen . is er iemand die wel bij is met dit geld verlies laat mij dat dan weten hoe zij dat doen want. en als er iemand weet of ik er nog onderuit kan komen ook graag ons geld zien we denk ik nooit meer maar de 135 euro contributie is meer dan genoeg om het te laten stoppen dacht ik . loentje

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door dejongemi »

Loentje Wat bedoel je met €135 contributie?

loentje28
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:27

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door loentje28 »

nou met de 135 euro contributie bedoel ik de cheque die we elk jaar rond deze tijd krijgen voor ons membership te betalen toevallig hebben we hem eergisteren nog gehad wist je dat nog niet ? groetjes loentje

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door dejongemi »

Nee wij kregen nog geen factuur voor die €135
Vervelend het opgelicht zijn eniets kunnen doen....tis te gek voor woorden.... Het liefste ging ik er heen met een groep gedupeerden met de politie erbij en ze dan aan de kaak stellen. Ik heb die brief ook gekregen van kom hierheen dan komt alles goed. Ik heb gezeg prima, maar dan betalen jullie onze vliegtickets en dat wilden ze doen, maar dan moesten wij ze voor schieten, jajaja. Ik zei we komen alleen als we alle papieren krijgen en de tickets vergoed, erna niets meer gehoord.
Van die Anja horen wij ook niets meer. Jammer want ik had graag gegaan naar dat schitterende dominicaanse eiland wat je ook kreeg bij boeken.....

loentje28
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:27

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door loentje28 »

Ja Is idd zeer vervelend maar ze zeggen niet wat er aan de hand is anders stonden we mischien steker in juridische zin als zij namelijkin gebreken blijven is dat niet ons pakkie an toch en ik dacht al dat wij de enige waren die zo stom waren geweest blij teweten ook al is het niet prettig voor jullie dat we niet alleen staan . ze hebben eeen eizersterk contract waar alleen de eerst 14 dagen onderuit schijnt te komen . en idd al die mooie dingen die ze zeggen zijn nog niet echt uirtgekomen boij ons ook niet wij hadden 3 gratis vakanties erbij we hebben er nog niet een gedaan . wij hebben ons erbij neergelegt dat we het geld kwijt zijn maar meer krijgen ze niet en als ik hun eraan kan zal ik dat zeker doen heb er al veel buikpijn over gehad !
loentje

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door dia »

Beste mensen ik heb een voorstel en vertel het tegen iedereen die je kent,mond tot mond gaat het ver.Ben je lekker op vakantie en wordt je een kraslot aangebodeb weiger dan dan zullen deze louche bedrijven geen klanten meer krijgen!
Ik heb op mijn vakantie geweigerd een kraslot te aanvaarden waarop verbrouwereerd gereageerd werd,wil je dan geen mooi cadeau winnen NEE zei ik en ze stonden met hun mond vol. :lol: :lol: :lol:
Dus zeg het voort!!!Neem geen krasloten aan! :wink:

de post
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2008 15:31

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door de post »

die 135 € is de jaarlijkse contributie van TSH.
als die niet betaald wordt kan men geen gebruik meer maken van de diensten van TSH.
opletten!

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door dejongemi »

Volgens Travel Safe Holidays is Carpe Diem failiiet.
Kortom we zijn ons geld kwijt.
Diegene die toch nog €135 storten aan lidmaatschapsgeld die gooien hun geld gewoon weg. Wij hebben nergens in ons contract staan dat we die €135 moeten betalen, dus doen we het niet,

accidentaltraveller
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2008 20:11

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door accidentaltraveller »

Ja, dat Carpe diem failliet is hebben wij ook meegekregen. De engelse afdeling van Travelsafeholidays schijnt volgens de Britse media ook failliet te zijn. Na enig bellen blijkt dat de TSH afdeling op tenerife nog aktief is. Dus de vouchers zijn dus nog wel geldig.
Wij hebben ook zo'n brief ontvangen (van een zekere Claudia) om op eigen kosten af te reizen naar tenerife onder het mom van gratis weekje hotel. Wij zijn er nog niet op in gegaan. Ik zie dat enkele personen inmiddels wel zijn gegaan. Wat hebben ze daar aangeboden? Krijg je een deel van je geld terug? Mijn vraag is: waarom schrijven ze dat niet, waarom weer zo fishy?
Tenslotte: is het onderhand niet tijd om eens te inventariseren hoeveel gedupeerden er zijn in NL, om te bekijken of er juridische stappen zijn te ondernemen. Samen sta je immers sterker dan alleen.

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door dejongemi »

Dat is een topoplossing.
Latten we een bestand gaan opbouwen met gedupeerden van Carpe Diem Tenerife. Ik wil dat betsand wel aanleggen. Juridisch gezien kan ik niets, dat laat ik aan jullie over

striensilvia
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2008 14:01

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door striensilvia »

Graag wil ik ook even reageren. ook wij hebbeb in sepetember2008 een contact afgesloten bij tsh in Gran canaria.
Erg gezellig allemaal samen met chuck en Marina de verkoopers. Een maal thuis natuurlijk ons rest bedag betaald.

Maar na telefoon gesprekken bleek het toch niet zo makkelijk om iets te boeken. Daarbij is ons niet verteld dat je betaald om alleen maar lid te zijn. Wij dachten dat we 4 GRATIS vacantie's hadden voor dat geld.

Daarbij kun je niet eens alles boeken wat je wilt. Ik vind het een misselijk bedrijf en zoiets zou niet mogen bestaan. Het is mensen voor de gek houden.

Vandaag probeerden ik hun internet site te openen en dit lukte niet. Ik naar TSH gebeld en toen vertelden ze dat de surfer eruit lag op zo iets. Ik zeg nog heeft dat er mee te maken dat Carpe Diem failliet is. Nee hoor mevrouw. u kunt het morgen nog een proberen. Dus dat doen we dan maar.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Travel Safe Holidays (TSH)

Ongelezen bericht door Cees Peek »

OPROEP

Hierbij willen wij een oproep doen, aan alle gedupeerden, van timeshare aankopen en in het bijzonder van Club La Costa.

1. Wie zijn wij.
Wij zijn een aantal mensen welke ontevreden zijn over het product timeshare, en mij hebben benaderd met vragen.
2. Wat willen wij.
Proberen met een zo groot mogelijk aantal mensen, gezamenlijk een juridisch statement te creëren naar de timeshare bedrijven toe, dit door middel van vragen aan een jurist van of ECC (Europees Consumenten Centrum) of een andere jurist welke op de hoogte is van internationaal recht en timeshare.
3. Waar gaat het om.
Onze zoals door Club La Costa en andere timeshare bedrijven verkochte timeshare punten, welke wij indertijd hebben aangekocht in een vakantie roes, terug te laten kopen zoals het een goed bedrijf betaamd, wanneer er mensen zijn die niet tevreden zijn met het product en de manier van verkoop.
4. Wat is de doelstelling.
Men zou een groot aantal ontevreden klanten ( zoals wij zijn )weer financieel gelukkig kunnen maken, waardoor er niet meer negatief op Tros Radar hoeft worden gereageerd door ons, welke ontevreden zijn met de gang van zaken binnen timesharing, wellis waar zijn we zelf misschien naïef geweest indertijd, maar er zijn ook voorbeelden van misleiding tijdens de verkoop geweest, zoals waarde vast en weer terug kunnen verkopen, zij met wat verlies.
5. Wat is de actie.
Een ieder die mee wil doen, om als nog te proberen van zijn timeshare af te komen, gelieve contact op te nemen met mij, probeer zoveel mogelijk mensen te contacten welke in het zelfde schuitje zitten om ook met mij contact op te nemen, ik ga het dan aanblok voor leggen aan de Jurist zodat niet iedereen afzonderlijk actie hoeft te ondernemen dit spaart weer een hoop kosten per persoon.
6. Wie en wat is het contact.
Ik ben het contact tussen de diverse mensen en probeer dit op een goede manier te coördineren, contact opnemen met mij kan op diverse manieren:
Per E-mail: [email protected]
Of kijk op : http://timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com
Dit is een kennisbank voor iedereen.

7. Waar staat de oproep.
Deze oproep willen we op verschillende plaatsen zetten, Kassa, Marktplaats, Speurders en op Tros Radar binnen verschillende Forums, om een zo breed mogelijk publiek te bereiken.
8. Wat hebben wij nodig.
Om goed met elkaar te kunnen communiceren hebben we uiteraard een aantal gegevens van u nodig zoals:
Naam, adres, postcode, woonplaats, telefoon en/of mobiel en uiteraard E-mail adres.
Deze gegevens zullen uiteraard alleen hiervoor en strikt geheim behandeld worden, zij worden niet openbaar gemaakt op internet om de privacy te bewaren, behalve als men hier geen bezwaar tegen heeft, maar dan dient het uitdrukkelijk gezegd te worden.
Laatst gewijzigd door Cees Peek op 02 mei 2008 17:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten