LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

hoi
ik kom alleen even reageren op diegene die steeds zeggen heb je niets anders te doen, ga chatten, maar de reden dat we hier zijn, dat dit normaal dus niet kan!!!!
tja nu sinds 1 1/2 dag !!!

Een Lycos Chatter

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Een Lycos Chatter »

Wat zitten jullie nou te zeuren over mijn echte naam??
Of dat mijn naam de oplossing is voor deze problemen...poepoe
De mensen die mij kennen herkennen mijn wijze van schrijven en dat is genoeg. Verder is mijn naam Interne Chatters Info en niet voor Navies en oud Navies bestemd. Zo weten jullie ook gelijk hoe dat is om zo afgescheept te worden.
Mijn tweede reden waarom ik mijn echte naam niet gebruik is, omdat ik wil dat jullie mij zien als een consument van lycos. Mijn naam is dus niet belangrijk. Een slager of een bakker kent ook al zijn klanten niet bij naam.
Tevens ben ik zeer gesteld op mijn privacy. Ben ik nu automatisch een FAKER? Want mensen die annoniem willen blijven worden van de chat verwijderd c.q. weg gepest!

Recht van spreken???
Mannetje001 jij heet ook Raderix??? Even ter duidelijkheid, die post was voor Raderix bestemd en niet voor jou.
Kale mannen schijnen goed in bed te zijn <<< ook vrijheid van menings uiting, of dat belangrijk is? tja... I will meditate on thas one....
Verder laat ik iedereen in zijn waarde, maar de wijze waarom Raderix zich manifesteerd is een beetjuh ver gezocht.
Met alle respect Raderix, praat eens met de gedupeerde chatters voordat je je mond open trekt, dan laat je ons ook in onze waarde.

Plukki_2002
You wrote: We weten toch hoe het er voor staat !!
Helemaal mee eens!!!
Wat ik al zei Plukki het was DE Golden opportunity voor Lycos om korte mette te maken met de Starwars room. Hoe heeft Lycos dat gedaan?
Door te zwijgen en zo iedereen in het ongewissen te laten.
Typische LYCOS style!

Creepie1966
Ik ken je wel niet, maar ik vind het VERSCHRIKKELIJK jammer dat je je zo weg laat jagen. Heb je nou niet het gevoel dat je je mede chatters NU juist in de steek laat??
Samen uit, samen thuis. of duik je de struisvogel politiek in?

Dit was het weer schedels!!!


Quote van de week Geplaatst op 17 Aug 2003 13:46 door Roadkillzz
Als je BETAALD voor een GRATIS chat, ben je het niet waard om serieus genomen te worden met je geklaag en gezemel...
Voor mij is er maar 1 navi op lycos en dat is Linnie7..Keep up the good work :wink:

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

Beter 2 rozijnen dan 3 konijnen.

Een Lycos Chatter

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Een Lycos Chatter »

reactie op je post van 17 Aug 2003 01:38

Roadkillzz
Laat jij je kennen als Nederlander zeg, lekker krenterig.
Ook jij bent een duidelijk voorbeeld van iemand die over zaken praat waar je geen verstand van heb. Je kan gratis chatten op Lycos dat klopt maar wel met beperkingen. Wij hebben er voor gekozen om daar voor te betalen en zonder beperkingen te chatten. Ik zelf heb meerdere accounts op lycos allemaal met een pakket en heb nooit problemen gehad daarmee.
Maar als je goed had op gelet op dit FORUM, dat had je kunnen weten dat dit niet de hoofdzaak is van het probleem.
Lezen is moeilijk, laat staan begrijpen!!!!

Mooi voorbeeld!
Dus verwijder al je beveiliging van je pc en je kan weer normaal op de chat...!!
Whoahahaha wat een lach verwekkende oplossing. Je praat als een garnaal.

TIP!
Je moet je naam veranderen in The Mighty Shrimp, zal je beter staan.
"The Mighty Shrimp" is in het Engels geschreven. In het Nederlands betekend dat "De Machtige Garnaal"

Het was me weer een waargenoegen

P.S.: Heb wel smakelijk om je moeten lachen :lol:
Moeilijker kunnen we het niet maken, wel makkelijker

een vaste chatter (hele)

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door een vaste chatter (hele) »

nou cabbie ik wilde ff opmerken dat je zelf ook het nodige commentaar hebt gehad toen je navi af was he.

Dus ik denk dat je ook zo eerlijk moet zijn om nu ook te zeggen dat de chat veel problemen heeft
En niet nu ineens de hielen van de beheerder gaat likken want dat doe je nu ineens wel
(gestie en hem eerst zwart maken zwak hoor !!!!!!!!!!!!!!)

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

cabbie je moet niet zo achterbaks zijn


valt op he als je weer navi bent dat je dan weer achterbaks en schijnheilig bent

heb je een kotsemmer voor me :roll:

Roadkillzz

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Roadkillzz »

Ow, heerlijk is dit toch....!!!

Wat je niet allemaal kan bereiken bij simpele zielen met een paar losse opmerkingen...

Een soepoog die bang is om z'n chatnaam te geven...

70 euro voor een GRATIS chat..??!! En toch jezelf serieus nemen...

Begin toch echt het enge vermoeden te krijgen dat er een hoop mensen de grens tussen cyber en real life beginnen te verliezen... GET A LIFE..!!

Komma, komma, komma...

Raderix
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 aug 2003 23:56

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Raderix »

Een Lycos Chatter,

Volgens mij neem jij alles wel heeeel serieus Jij hebt dus blijkbaar geen leven en voel je je dus erg aangesproken (jammer hoor)
Maar goed als ik je heb beledigt Sorry dan!

Voor de rest denk ik dat het verstandigste voor jou is om een andere chat op te zoeken waar de zaakjes wel zo lopen als JIJ wil ;)
Voor de rest nog veeeel chat plezier Een Lycos Chatter


Groeten Raderix

Raderix
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 aug 2003 23:56

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Raderix »

Roadkillzz helemaal met je eens hehehe ;)

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

tja ach voorgaande reakties geven toch wel zo ongeveer aan hoe de sfeer op lycos is,....
dat het op lycos geen nut heeft om te klagen is wel bewezen.
maar dit is een forum van tros radar die mensen die zich ergens belazerd door voelen, hier de kans geven om hun klacht neer te zetten.
en als dan na onderzoek blijkt dat lycos prima werkt dan wordt het een heel ander verhaal.
maar ja na al deze reakties van (de klagende) chatters,zal er toch wel iets niet goed zitten, denk je ook niet?
maar niettemin lycos werkt nog steeds :D
en ja ook ik, als nietbetalende klagende chatster, hoop nog steeds dat we onze heerlijke, leuke gezellige chat terug krijgen.
dan is al het klagen toch niet voor niets geweest!!!

maar uh ik ga gauw weer naar lycos , want voor je het weet zijn de goede dagen weer over,......

doeiiiiiiiiii toedelssssssssssssssssss
:P :lol: :D :) :o
fijne week gewenst

:wink: wish you love

nibbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibbie »

ja enneh schijn interresant te zijn zon forum sjeeeeeeee haddik moeten bekenken he, jah duh wel forum pakketje bij me kopen he :P

Tis erg druk, ook met navis :wink: gezellie.

Tip misschien een eerlijk en oprecht, uit je mening, lycos forum ???

Maar alla valt mee vandaag laad snel jammer dat ik me pp niet kan aanpassen zonder heksentoeren en zonde dat de plaatjes nog niet te zien zijn in me foto album, me online vriendenlijst niet klopt enzo.
Jammer dat "wie is waar" is verdwijnseld, duurt zo lang voor iemand uit de room alle namen heeft opgenoemd aan me :P

Kniesoor die daar op let komt nog :wink:

Eneh tis mijn stijl niet mensen persoonlijk aan te vallen mocht ik commentaar op iemand persoonlijk hebben dan hebben jullie vast scheepspost van mij gehad. Vindt dat ook hier geheel overbodig ik uit me mening en beledig niemand en zo hoort het ook hier. :twisted:

Hoewel nadia .......... ik kreeg 2 loggies ???????
Ben je ziek ??? Nie lekker ? lolz :P

Greetzzz

nb starwars chatters; damn echt vervelend voor jullie ! Misschien dat ze nog wat verzinnen voor jullie. Hoop ik :wink:

MrBully

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door MrBully »

Ik zie al dat ik een van de velen ben die door lycos in de maling is genomen. Dus ik zal het kort samenvatten.
Lycos begint geld te vragen voor hun "services" maar daar staat niets tegenover. De chat verloopt niet beter.
Foutmeldingen en opties die niet werken zijn aan de orde van de dag.
Chatters die niet wensen te betalen worden functies afgenomen die ze al die tijd voor niets konden gebruiken.
De helpdesk kan helemaal niets doen want ze kennen A hun eigen produkt amper. B ze kunnen meestal niets voor je doen omdat ze daar niet de mogelijkheden toe hebben, en C blijkbaar kunnen ze ook geen klachten registreren want terugbel-afspraken worden niet nagekomen en andere afdelingen worden niet ingelicht. En met 4 jr helpdesk ervaring en ervaring als leidinggevende op een grote helpdesk ben ik echt geen leek.
Lycos verandert regelmatig optie zonder te kijken naar de wensen van de gebruikers en heeft onlangs de complete chat gewijzigd na een hele korte periode van beta-testing.

En dan hou ik het dus nog maar kort.
Conclusie kan alleen maar zijn dat lycos niet datgene biedt waar de gebruikers voor betaald, helaas wordt hiertegen geen enkele actie ondernomen waardoor je het maar moet slikken.
Dat kan nooit de bedoeling zijn.

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

hoi ja daar ben ik weer!!
maar nu ff om NIET te klagen hoor! :P
lycos doet het nog steeds goed hoor! :lol:
Wat ik hier nu dan doe?
tja al me vriendjes zijn verdwenen :?
blijken ze ook hier te zitten.
nibb.it zoek je een navi dan? :-P
heb je probleempjes?? jij die betaald voor een pakket? kan dat nou?
ja en je ziet het, je kreeg zomaar 2 loggies van mij,..
TOPPIE HE DIE LYCOS!!! 8)
Trouwens,waar blijven die van jou? :cry: bijna mijn 00 :roll: rennen!!
ennuh weet jij nog niet, (jij de lycosfanaat :shock: ) dat er een lycos forum bestaat dan?

haha nibb.it fijne vakantie hé? :wink:
vakantieman gezellig hé?
:arrow: /nadia foei toch, dit hoort hier toch niet thuis :twisted:

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

mr bully , zo laat nog hier??
zaten er tussen die 141 gasten die er nu nog op lycos zijn, ook geen vrienden van je tussen? :wink:
maar ik ben d'r toch nog en wou ff zeggen:
/helemaal mee eens mr bully 8)

ps raar he? zo druk hier en het blijft werken :lol:

Dolfi

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Dolfi »

:D
/rovl dolfi_71

wat druk hier
en waarom toch
......

ga lekker chatten allemaal

de chat doet het toch

:roll:

Roadkillzz

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Roadkillzz »

Euhmmm....

Toch niet zo goed op de hoogte als je beweert Dolf..??

jojo.musk

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door jojo.musk »

Schandalig zoals de lycos chat om denkt te kunnen gaan met chatters van het eerste uur. Dat mensen die voor de chat betalen extra privileges krijgen is volkomen logisch, dat je - als je weigert te betalen - helemaal niets meer kan en mag is diep triest! Pure discriminatie!! Het is overigens ook niet erg netjes dat je, als niet-ster drager, niet eens antwoord krijgt van - notabene - de hoofdnavigator!
Daarnaast heeft het schip regelmatig averij........inloggen lukt vaker niet dan wel, en als het lukt is er weer het een en ander veranderd...upgrade noemen ze dat, ik noem het eerder alles nog erger maken dan het al was.

:evil: :evil: :evil:

Ik ben boos, erg boos, en velen zijn dat met mij!!



Joanne

Dolfi

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Dolfi »

Hoezo roadkillz??

Ben nu al twee dagen vrij weel ingelogt en de chat draait gewoon hoor

:D

scania32

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door scania32 »

Zo, ik heb de 8 pagina's met verbazing gelezen.
Vooral de reaktie's van de navie's!!!
Ik Chat zelf al zo'n anderhalf jaar op lycos en ook ik heb de nodige problemen.
Heb een hoop mensen leren kennen via lycos en ook een hoop verloren, dankzij lycos.
Zelf betaal ik (stom genoeg) ook voor een chatpakket, en ook bij mij werkt het niet zoals het beloofd is.
Ik zou ook graag de oude chat weer terug willen zien, de chat waar ik met plezier zat tot soms in de late uurtjes. En nu?? Nu kom ik er zelden meer. De sfeer is ver te zoeken namelijk. De veranderingen op lycos zijn te groot. Zat je vroeger gezellig met een vaste groep te kletsen, nu zijn die er dankzij de veranderingen niet meer.
Jammer dat veranderingen meestel ten koste gaan van de vaste gebruiker.
Ook sta ik verbaasd over de reaktie van enkele navi's, die ik toch anders heb leren kennen.
Nee lycos, deze verandering is geen verbetering, helaas!!!!!
Ook onderteken ik dit niet anoniem, maar onder mijn eigen chatnaam, omdat ik vind dat je je niet hoeft te schamen voor je mening.
En al zou ik hier door lycos op aangepakt worden, een traan zal ik daar niet om laten

Groetjes scania32 ofwel Johan

querry

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door querry »

oke ik ook ff...t is een probleem op lycozzz er kan nix meer goed gaan daar maar als je klaagt word er amper gereageerd of ze zeggen sorry t kan niet anders op dit moment ,we hebbe ff storing...die storing duurt dus al zolang dat ik t spuugzat ben
naar wat ik lees hier lykt dit wel de nieuwe lycozz.chat?klagen en elkaar aanvallen!!zo gaat t daar ook heey?
doe wat aan de storingen,doe wat aan de loggys en neem ze ons niet na drie maanden weer af!!!we betale ervoor !!!
zorg dat de chatters inspraak krygen ,overleg eens met ons voor jullie veranderinge doorvoere of is dat teveel gevraagd??lycozz is tog voor de chatters dacht ik??
zooo ik heb me zegje gedaan en ben er weer vandoor
tot lycozzzzz

Gesloten