LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] loesjes systemat

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
rayke

Re: loesjes systemat

Ongelezen bericht door rayke »

Ik vraag me af of je dat vlak voor mijn 190 cm lange brede gestalte ook durf te zeggen…
sjonge, alsof lengte iemand moet imponeren.
Ik ben het wel met loesjes eens alhoewel ik muil nog erg netjes uitgedrukt vind.

Als je geen antwoord kan geven op de topic vraag hou dan je sm....l dicht.

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

GWTE Afbeelding Rayke

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Tjonge,

Naast 2e in de bloedlijn, Loempiabakker en Narcist is Gerrie nu dus ook al uitsmijter en Viroloog. Een echte kandidaat voor "per seconde wijzer".... nee, daar mag je geen boekjes gebruiken.... "twee voor twaalf". :lol:
Ik vraag me af of je dat vlak voor mijn 190 cm lange brede gestalte ook durf te zeggen…
En dat zeg jij tegen een vrouw?!? Lekker bezig Gerrie. De aard van het beessie komt steeds meer naar voren.
:evil:
MVG

informatievreter

Ongelezen bericht door informatievreter »

Tsjonge laat gwte toch. Julie weten toch dat er een stekker, eeh ik bedoel steekje loszit bij hem :wink:

scheuj

Ongelezen bericht door scheuj »

Zelfs al zou je het flink te pakken hebben, zoals je het zelf omschrijft dan is 3 tot 4 dagen bed houden met de nodige paracetamol wel het matje.
De medicus uit Zevenbergen heeft weer toegeslagen maar gelukkig begint hij ook weer te dreigen want:
Kijk zo kennen we de chef van de montageploeg weer..

Ik moet overigens nog wel even zien of Loesjes haar toezegging deze keer wel waar maakt want mevrouw heeft het nl. twee keer eerder bij identieke gevallen op dit forum af laten weten.
Laatst gewijzigd door scheuj op 29 apr 2008 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.

fits

Ongelezen bericht door fits »

ik blijf het een mooi forum vinden.
nu wordt er zelf gevochten met emoticons, ik zit veel op het internet maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik moet bijna een traantje laten, fantastisch en ontroerend.
dank u.
Ben inmiddels ook al bij het vloeren forum daar kunnen ze er ook wat van. Sociaal gezien van een lager niveau dan de keukenboeren hier maar ook met het betere gooi en smijtwerk.
Misschien een tip als de gefrustreerde keuken forumboer echt geen vriend meer over heeft hier?

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Vandaag was ik niet zo lekker (waarschijnlijk een griepje of zo) niets ernstigs in ieder geval. Toch even 8 minuten tijd gevonden om tussen een kopje Citrosan en een gevulde koek even wat prijsjes te noteren.

Keukenfront SM 4030 in negen kleuren. Korpus bij Systemat normaal 65 cm hoog. 78 cm kan ook en dat is het meest toegepast maar is eigenlijk al maxilijn bij Systemat. Voor de greeplijst geldt een gemiddelde meerprijs van € 55.25 per stuk. De prijzen zijn als volgt:

HG 60.195.57 € 750, - Deurverdeling afhankelijk van type koel/vries combinatie.
HG 60.195.81 € 860, -
HG 60.195.04 € 1210,-

UK 90.78.15 (kookkast 2 korven 2 lade waarvan 1 ondiep 46 cm). €1280, -

D 60.78.07 (vaatwasser deur). € 175, -

US 90.78.28 (1 vaste blende en 2 korven waarvan 1 ondiep 46cm). € 1080,-

SW 58.93 (16 mm dik 93 cm hoog ) prijs per stuk. € 165, -

Een front verdeling van 2 x 386 mm is ook mogelijk, mooi en strak met bij de kookplaat dan een binnenlade. Natuurlijk zijn er nog vele andere frontindelingen mogelijk, voor details even een winkel bezoeken.

GWTE (At Your Service) Afbeelding

DikkeBertha

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

@Scheuj
Gerrie Derrie woont misschien in Zevenbergen, maar de familiezaak bevindt zich een stukje zuidelijker, in een katholiek boerengat waar Gerrie meneer Pastoor zover (je kan wel raden hoe) heeft gekregen om de door hem bedachte oven in te wijden. Sorry, de naam is al eens genoemd: de confessionele oven.

h999

Ongelezen bericht door h999 »

Geplaatst op 25 Mrt 2008 19:35 door GWTE

Als je iets ever de technische kant van de keuken zou willen weten wil ik je graag van dienst zijn. Ik weet alles van Hacker.

GWTE (At Your Service)
Als je een keuken neemt van Hacker neemt,type Systemat in de laminaat uitvoering heb ik een paar vraagjes.

-Kan je in laminaat ook de zijkanten van de fronten kiezen,bvb zwart of zilverkleurig,heb er al een paar gezien maar allemaal met pvc rand.

-Is bij laminaat de laminaat over MDF getrokken of over vezelplaat.

Alavast bedankt

scheuj

Ongelezen bericht door scheuj »

@dikke Bertha
Gerrie Derrie woont misschien in Zevenbergen
Fout!! Hij woont in Fijnaart. Och is allemaal één pot nat. Zoals ze daar zeggen älles aon den andere kant van de sloat benne Hollanders". De sloat is deze keer het Hollands diep
Vandaag was ik niet zo lekker
Hoezo alleen vandaag???

CocaCola81

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Thanks ikkedus2

Heb je wellicht ook een idee wat de toevoeging KU1 achter een formwange/zijwandafdekpaneel/stol kan zijn? :)

Kast Unter..?

ikkedus2

Ongelezen bericht door ikkedus2 »

Betekenis eigenlijk heel simpel
Kunststof prijsgroep 1

Gesloten