LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Luctor Smart Simple

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jvanhaperen

Re: Luctor Smart Simple

Ongelezen bericht door jvanhaperen »

In dit forum staat onder "diversen" het onderwerp "Benefactor waspoeder van Javabo" dat hier al in 2004 is neergezet.
Via de site van Kassa ben ik erachter gekomen dat het om dezelfde meneer van Boxtel gaat: kijk maar naar het telefoonnummer!

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=1323642

ik ben ook de dupe van hem en wacht al weken op mijn bestelling... :?

hanneke86

Ongelezen bericht door hanneke86 »

Net zoals veel gedupeerde op het forum, hebben mijn ouders naar aanleiding van een artikel in de kampioen een bestelling bij Luctor gedaan m.b.t de verwarmde handschoenen. Deze bestelling is op 27 november gedaan en bewijs van betaling hebben we ontvangen op 2 december.

Tot op heden nog geen handschoenen ontvangen. Nadat ik 2 weken geleden voor het eerst op dit forum terecht ben gekomen en zijn contact gegevens zag staan, heb ik direct contact gezocht met Jan van boxtel. Via de telefoon vertelde hij dat de boot inderdaad was aangekomen maar dat ze problemen hadden bij de douane. Ik zou vorige week alsnog de handschoenen in maat L opgestuurd krijgen. Echter weer niks ontvangen..... :-(

zojuist vond ik het tijd om nog maar eens contact op te nemen met de heer van Boxel, echter werd ik gauw doorgeschakeld naar een antwoordapparaat, waarop de heer van Boxtel voor vragen doorverwijst naar zijn e-mail adres.

Nu vraag ik me af, is het zinvol om inderdaad contact op te nemen via de e-mail, of is het verstandig om aangifte te doen bij de politie? Zo ja is het dan handig om eerst een reactie te sturen via de e-mail, zodat ik die mee kan nemen als bewijsmateriaal?

Graag jullie adviezen, wat ik wordt hier een beetje radeloos van.

Met vriendelijke groet,

Hanneke

JayWheel

Ongelezen bericht door JayWheel »

Vandaag heb ik ze eindelijk ontvangen: de handschoenen.
Toch de moeite waard geweest om even (nou ja even, ruim 8 weken) te hebben gewacht.
Gelukkig toch geen oplichting! Dhr van Boxsel heeft dus echt leveringsproblemen gehad.

hanneke86

Ongelezen bericht door hanneke86 »

Ik heb zojuist een e-mail van de heer Boxel terug ontvangen en hij beloofd daarin de handschoenen deze week nog te leveren, hij krijgt van mij dus nog één week.

meeuwke

Ongelezen bericht door meeuwke »

ook ik heb handschoenen besteld bij deze firma en netjes betaald natuurlijk!
heb nog niks ontvangen,naeen mailtje geen antwoord.
Vandaag weer een mailtje gestuurd en jahoor na 10 min. kreeg ik al een mail terug,er zou iets fout gegaan zijn bij het verzenden.ze hebben nog wel om mijn ordernr. gevraagd .dus misschien is er nog hoop? :(

AenM

Ongelezen bericht door AenM »

Ook ik heb in juni (!!!) vorig jaar iets besteld bij dit bedrijf.

Keurig een bevestiging ontvangen waarin wordt aangegeven dat ze binnen 5 weken leveren. Helaas was dit niet het geval! Na mijn 3e mail eindelijk een bericht ontvangen. Mnr van Boxel zou ernstig ziek zijn en alles wordt tijdelijk overgenomen door 2 vrienden. Ik had inmiddels al aangegeven dat ik van de koop af zou zien en zij zouden het bedrag in september overmaken. Al met al....geen geld.
Ondertussen nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb herhaaldelijk gemaild, maar nooit antwoord ontvangen.
Een paar weken geleden heb ik weer gemaild, maar tot nu toe nog geen antwoord. Dit is nu al bijna een jaar aan de gang en ik begin er behoorlijk flauw van te worden.

Wellicht moet ik toch maar aangifte gaan doen?!

Anne

tomaatje

Ongelezen bericht door tomaatje »

Beste mensen,

Ik heb een aantal weken geleden een advertentie gelezn in de veronica over een media watch (luctor)
ik heb hem op 26-03-2008 besteld en nu op 02-05-2008 nog steeds niets gehad. op emails dat ik mijn geld terug wil ook geen enkele reaktie. ook het bekende verhaal van 2-5 weken.

Dhr van boxel staat ingeschreven bij de KVK onder handelsregister 20115294 alwaar zijn gegevens opvraagbaar zijn zij het tegen een vergoeding.

Luctor
Vestigingsadres: Julianalaan 111
Vestigingsplaats: 4819AC Breda
Internetadres: smart-suuple.com
KvK-nummer: 20115294 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Gevevens vanuit de telefoon gids
Julianalaan 111
4819 AC Breda kaart|route

Tel 076 5140059
Julianalaan 111
4819 AC Breda kaart|route

Tel 076 5217800
Fax 076 5140059

Door een zogeheten korting kon ik het horloge voor 61 euro krijgen via een soort code. het horloge kost nu iets van 90 euro of zoiets.

Ik ben van plan mijn geld via de kantonrechter terug te eisen en de gemaakte kosten op hem te verhalen. Dit het feit dat de heer van boxel in gebreke is.

Binnenkort gaat er dus een aangetekende brief met handtekening bevesting naar hem toe als laatste waarschuwing.

Zijn er nog mensen die hun geld ook kwijt zijn en eventueel mee willen doen ? we kunnen ook gezamelijk aangifte doen tegen jan van Boxel(luctor)

Graag een reaktie hierop !

B. Elsendoorn

Ongelezen bericht door B. Elsendoorn »

Ik heb eind november 2007 verwarmde motorhandschoenen besteld bij deze ´firma´vie een advertentie in het ANWB blad. Nog niets ontvangen wel 2maal telefonische kontakt gekregen met excuses, probleemuitleg etc. , kortom weer veel beloofd maar niets toegestuurd gekregen. Op mailtjes met vragen wordt niet gereageerd.

MIJN ADVIES: BESTEL VOORLOPIG NIETS MEER BIJ LUCTOR TOTDAT ALLE LOPENDE VERPLICHGTINGEN ZIJN NAGEKOMEN DOOR DE HEER JAN VAN BOXSEL.

Dit is een vorm van oplichterij. DEZE WEEK GA IK NOG AANGIFTE DOEN BIJ DE POLITIE.

Ben Elsendoorn, Haarlem

NicoB

Ongelezen bericht door NicoB »

Ook ik heb in november 2007 besteld bij deze boef. De handschoenen werden in maart geleverd en de accuoplader moet nog steeds komen. De motorhandschoenen waren ronduit waardeloos. Ze voldeden in het geheel niet. Ik heb een beroep gedaan op de garantie maar daar is nooit op gereageerd, anders dan een mailtje met de tekst:

Excuses vor late antwoord; ik was wederom uit roulatie door teruggekeerde ziekte
2 vrienden hebben alleen op de winkel gepast
Sta ons toe svp dit in maart af te wikkelen.

Maar in maart gebeurde er helemaal niets.
Ik heb inmiddels brieven en maitljes gestuurd maar nooit reactie gehad. De telefoon wordt nooit opgenomen of meldt dat het nummer niet meer bestaat. De accuoplader moet nog geleverd worden en aan de handschoenen heb ik niks. Het vooraf betaalde geld ben ik vooralsnog kwijt.

Nico

fenneke

Ongelezen bericht door fenneke »

De verhalen op deze site komen me erg bekend voor! Ook ik ben de dupe geworden van het bedrijf Luctor en ben geld kwijt!
Via de advertentie die in de Kampioen van de ANWB stond kwam ik op de site http://www.smart-simple.com/ terecht.
Mijn vriend heeft ze direct - eind november 2007 - besteld, omdat het hem een leuk Sinterklaaskado voor mij leek.
Toen de levertijd verstreken was, ben ik maar gaan mailen met de vraag waarom het zo lang duurde.
Hoewel ik in het begin keurige mailtjes van dhr. van Boxel kreeg met uitleg waarom de handschoenen zo lang op zich lieten wachten, blijft het nu wel heel erg stil! Geen reactie op mijn mails en ook telefonisch krijg ik hem niet te pakken.
Ik wil toch wel verder actie ondernemen, ook omdat mijn vriend mij deze handschoenen kado wilde doen en bij hem dus geld van zijn rekening afgeschreven is. Extra vervelend dus...
Ik weet alleen niet goed hoe ik het moet aanpakken. Aangifte doen misschien? Wie heeft tips?
Ik zie dat de gebruiker tomaatje in mei ook een berichtje heeft geschreven en ook vraagt naar andere gedupeerden om gezamenlijk actie te kunnen ondernemen: hier heb je er dus al eentje! Heb je een e-mailadres waarop ik je kan bereiken?
Reacties op mijn berichtje zijn van harte welkom!
Groet, Fenneke

LSM

Ongelezen bericht door LSM »

Oeps...Ook ik ben er ingetrapt. Op 18 juni een bestelling gedaan en nog niets ontvangen. Na 2 weken een mailtje gestuurd en toen ik zijn reactie las wist ik al dat het een malafide organisatie moest zijn en ben ik via google aan dit forum gekomen.
Ik kreeg de volgende reactie: `Het kan zijn dat de levertijd enige weken uitloopt; we hebben een inbraak en een brandje gehad. Grote schade. We zijn uiteraard goed verzekerd
Onze excuses daarvoor; we zullen er dan een aardig cadeautje bij doen
luctorcv@versatel.nl
We hopen, dat u uw order wilt handhaven; dat zou onserg goed uitkomen uiteraard`.

Dat zou ons erg goed uitkomen??? Ja daar was ik al bang voor....
Ik heb inmiddels weer een mail gestuurd en wacht op een reactie....

Molie

Ongelezen bericht door Molie »

Ik heb eind mei een Myboom speaker bij Luctor bestelt en betaald en tot vandaag geen respons, ondanks mailtjes enz.... Ik heb vandaag een mail gestuurd en gezegd dat ik naar de politie zal stappen en de media zal inlichten over hun praktijken. Ik kreeg een antwoord terug, dat ze brand en inbraak hadden gehad en dat het nog wel tot en met augustus kon duren voordat ik mijn bestelling zou krijgen. Ik heb gezegd dat ik ondertussen wel de instanties in zou lichten en of ze dan niet onderhand met de noorderzon zouden zijn vertrokken. Kreeg mail terug dat ik ook mijn geld terug kon krijgen. Ik heb gelijk mijn rek.nr gemaild. Ze hebben vandaag het bedrag nog terug gestort. :D

sdboer

Ongelezen bericht door sdboer »

Vandaag heb ik de provider Hostingdiscounter gebeld om een klacht in te dienen over de site smart-simple.com

Ze bellen nog terug.

Anony

Ongelezen bericht door Anony »

Ik heb het 06 nummer van vriend luctor kunnen achterhalen:
06-10784947

jonkerprive

Ongelezen bericht door jonkerprive »

EINDELIJK IETS POSITIEVER BERICHT OVER LUCTOR SMART SIMPLE.
NA 33 MAILTJES VANAF JUNI 2008 HEEN EN WEER EN DIVERSE EN DREIGEMENTEN HEEFT DE HEER BOXSEL EINDELIJK EIEREN VOOR Z'N GELD GEKOZEN EN HEEFT MIJ 27 SEPTEMBER 2008 EURO 41,35 TERUGGESTORD OP MIJN REKENING.
EEN HARDE OPSTELLING IS MISSCHIEN DE OPLOSSING.
HET KOST WAT MOEITE.
:!: :!: [/b]

PH-FBY

Ongelezen bericht door PH-FBY »

Ik heb 11 juli 2008 een bestelling gedaan en betaald, tot op heden het bestelde niet ontvangen. een aantal malen om opheldering gevraagd maar geen duidelijke toezegging gekregen. Na wat Googelen ben ik er achter gekomen dat ik niet de enige ben die genept gaat worden.
En dat terwijl de ANWB een aanbeveling doet.
Ik zal proberen om mijn geld terug te krijgen, tot het bitere einde.

ERAdW

Ongelezen bericht door ERAdW »

Sinds 23 juni 2008 al heel veel pogingen gedaan om om mijn vooraf al betaalde bestelling te krijgen ( of het geld terug).
Tot op dit moment heeft niets geholpen. Misschien is het tijd voor een uitzending over deze manier van "zaken"doen !!!!!

ronmuiderman

Ongelezen bericht door ronmuiderman »

Het lijkt erop dat dit bedrijf of de hr van Boxsel er structureel een potje van blijft maken.
Ik schrok me kapot van alle klachten,ook ik ben er ingetrapt en heb de bekende handschoenen gekocht.
Na het innen van het geld nog een reactie ontvangen dat ze zouden zijn verstuurd dit was al op 25-11-2008 maar tot op heden niets ontvangen op mail en telefoon wordt niet gereageerd.
Misschien is het wijs gezamelijk aangifte te doen.
Dus graag jullie reacties!!!!

gr Ron[/quote]

gilbert2000

Ongelezen bericht door gilbert2000 »

Hallo,

Heb via smart-simple wasmagneten besteld, nu een maand geleden.
Eerst een automatisch mailtje dat niet in december geleverd zou worden, wegens de eindejaarsfeesten.
Een week geleden gevraagd om status, geen reactie.
Dan gegoogled en dit forum gevonden.
Zonet nog een bericht gestuurd. Zo snel is hij niet van mij af.

groet,
g**s

ronmuiderman

Ongelezen bericht door ronmuiderman »

Het is bijna niet te geloven maar ik heb vorige week na 2 maanden mijn handschoenen ontvangen.
Na mijn zoveelste mailtje kreeg ik ineens een reactie met de vraag wat
het bestelnummer was,volgens mij kunnen ze dat zo zien dus veel hoop had ik er niet op.
Maar ineens werd er geleverd.
Verder geen excuus mailtje of reactie gehad maar ik was allang blij.
Het is geen bedrijf waar ik ooit nog weer zal bestellen maar goed er is dus nog hoop.
Voor de mensen die nog steeds wachten,mailtjes sturen en evt aangifte doen.

gr Ron

Gesloten