De verhalen op deze site komen me erg bekend voor! Ook ik ben de dupe geworden van het bedrijf Luctor en ben geld kwijt!
Via de advertentie die in de Kampioen van de ANWB stond kwam ik op de site
http://www.smart-simple.com/ terecht.
Mijn vriend heeft ze direct - eind november 2007 - besteld, omdat het hem een leuk Sinterklaaskado voor mij leek.
Toen de levertijd verstreken was, ben ik maar gaan mailen met de vraag waarom het zo lang duurde.
Hoewel ik in het begin keurige mailtjes van dhr. van Boxel kreeg met uitleg waarom de handschoenen zo lang op zich lieten wachten, blijft het nu wel heel erg stil! Geen reactie op mijn mails en ook telefonisch krijg ik hem niet te pakken.
Ik wil toch wel verder actie ondernemen, ook omdat mijn vriend mij deze handschoenen kado wilde doen en bij hem dus geld van zijn rekening afgeschreven is. Extra vervelend dus...
Ik weet alleen niet goed hoe ik het moet aanpakken. Aangifte doen misschien? Wie heeft tips?
Ik zie dat de gebruiker tomaatje in mei ook een berichtje heeft geschreven en ook vraagt naar andere gedupeerden om gezamenlijk actie te kunnen ondernemen: hier heb je er dus al eentje! Heb je een e-mailadres waarop ik je kan bereiken?
Reacties op mijn berichtje zijn van harte welkom!
Groet, Fenneke