LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Luctor Smart Simple

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
B.Moes

Luctor Smart Simple

Ongelezen bericht door B.Moes »

Wie heeft ervaring met web winkel van Luctor Smar Simple.
Ik heb 5 weken geleden een paar handschoenen besteld maar nog niks
ontvangen.
Ik heb er drie mailtjes achter aan gestuurd waarvan pas bij het derde mailtje reaktie kwam van hun kant,Ze geven aan dat ze zijn overvallen door het grote aantal orders en de hoge kortingen die ze geven.
Ze zouden deze week de produkten afsturen,Afwachten dus maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Bé Moes

Yorik

Re: Luctor Smart Simple

Ongelezen bericht door Yorik »

Tja, je zult even moeten afwachten. Ik kan mij voorstellen dat als iets ineens heel erg druk wordt het allemaal wat langer kan duren. Als ze dus aangeven dat het deze week verstuurd wordt dan zul je deze week moeten afwachten. Op dit moment is wel of geen vertrouwen een kwestie van gevoel. Meer ook niet...

Henk Beton

Ongelezen bericht door Henk Beton »

Ik heb een lamp besteld bij deze (XXXX) organisatie, ook nimmer meer reaktie ontavgen. Via Google kwam ik bij duikforum.nl terecht, hieruit blijkt dat het om een XXXX organisatie gaat. Iemand een idee om dit aan te pakken? aangifte ?

enklaar

Ongelezen bericht door enklaar »

Ook ik heb op 28 september 2007 handschoenen besteld bij Luctor Smart Simple. Domme zet blijkt achteraf.

Er zou een bevestiging van ontvangst van betaling gestuurd worden door Luctor, is niet gebeurd. Pas toen ik zelf ging mailen hoe het met de betaling stond, kreeg ik de melding dat ze de betaling ontvangen hadden.

Vervolgens heeft het weer een aantal weken geduurd (levertijd zou 2 tot 5 weken zijn). Toen ik in november nog niets had ontvangen, heb ik 13 november een mailtje gestuurd wanneer ik de bestelling tegemoet kon zien, geen reactie. 21 november weer dezelfde mail gestuurd, geen reactie. Pas toen ik op 26 november jl. een mailtje stuurde waarin ik aangaf dat ik door het uitblijven van een reactie er vanuit moest gaan dat zij niet te goedertrouw waren en dus aangifte ging doen bij de politie als ik 5 december niets had ontvangen, kreeg ik (4 december!) een reactie waarin zij melden dat zij in week 49 een partij zouden ontvangen en de bestelling direct zouden versturen. Ik heb ze tot 14 december (vandaag dus) de tijd gegeven om hetzij de bestelling uit te leveren, hetzij het betaalde bedrag terug te storten.

Je raadt het al, geen bestelling of betaling ontvangen vandaag. Kortom, ik ga dus a.s. maandag aangifte doen bij de politie. En aangezien ik blijkbaar niet het enige "slachtoffer" ben, is het nu gelijk geen civiele zaak meer, maar een strafrechtelijke zaak.

Wollies

Ongelezen bericht door Wollies »

Ook ik ben het dupe geworden van deze firma!!

Goederen besteld en betaald maar niets ontvangen.

Ook op diverse mails van mijn kant wordt niet gereageerd.

Hoe moeten we dit soort oplichters aanpakken??

enklaar

Wat ik zelf heb gedaan, is dat ik daadwerkelijk naar de politie ben gegaan om aangifte te doen. Met de politie heb ik toen afgesproken dat de agent (op het moment dat wij aanwezig waren op het politieburo) de persoon in kwestie zou bellen. Dat heeft hij ook gedaan, en heeft zelfs de heer Van Boxsel aan de telefoon gehad. Die beweerde dat hij in oktober al het pakje had verstuurd (dat kon dus niet, want waarom zou je dan in november zeggen dat je het gaat versturen???).

De agent heeft hem 48 uur de tijd gegeven om te leveren waarna wij, bij in gebreke blijven, vervolgens daadwerkelijk aangifte zouden doen.

En... inderdaad heeft Luctor Smart Simple dezelfde dag het pakje opgestuurd met een nieuw goedwerkend product en heeft dus aan zijn verplichtingen voldaan.

Uiteraard zal ik nu geen aangifte meer doen.

Wellicht dat dit bij andere gedupeerden ook werkt?

Wollies

Bedankt voor de tip dit is in elk geval iets

Ik denk alleen dat ik niet naar Breda ga rijden om dit te regelen, maar mogelijk kan ik dat ook op afstand regelen, en bij geen reactie dan ook maar aangifte doe, dit soort bedrijven moet van internet verwijderd worden voordat er nog veel meer gedupeerden komen

enklaar

Je hoeft dit ook niet in Breda te regelen, ik ben ook gewoon naar de politie in Friesland gegaan en daar heeft de agent telefonisch contact met hem opgenomen. Je kunt dus gewoon in je eigen woonplaats naar de politie.

Kofferbridge

Ongelezen bericht door Kofferbridge »

Via het NCC clubblad -de Caravan- op het adres van deze heer van Boxsel gekomen. En via de website een bestelling gedaan op ongeveer 5 november j.l.. De betaling volgde direct daarna.
Daarna is het weken stil geweest. Begin december informeer ik de NCC( Ned. Caravan Club) omdat het hier mogelijk gaat om een typisch geval van oplichting. Op mijn email werd niet gereageerd door Luctor en uiteindelijk is door de hoofdredacteur van het clubblad de Caravan een afspraak gemaakt over terugbetaling. Helaas op of omstreeks 20 december nog geen cent ontvagen, dus opnieuw een email gestuurd naar Luctor. Heden ochtend stuurde ene M. van Beers , uit naam van J. van Boxsel, een email met de volgende inhoud t.w. "gaat dit weekend weg"
Betrouwbaar of niet, de schijn is tegen. Ik wacht weer af.

Henk Beton

Ongelezen bericht door Henk Beton »

Wat is het telefoonnummer van Van Boxsel ? Bedankt voor de tip !

Kofferbridge

Ongelezen bericht door Kofferbridge »

Dag Henk Beton,
Gebruik mijn email adres van de site van www.koffer-bridge.nl
Ik stuur dan het telefoonnummer via de email
vr gr

Wollies

Ik heb mijn klacht ook doorgespeeld naar mijn webwinkel waar Luctor bij aangesloten is, hun hebben deze klacht ook doorgestuurd naar Luctor, en waarachtig heb ik inmiddels van de heer van Boxtel ook een paar mailtjes gehad met allerlei verontschuldigingen en de vraag naar mijn ordernummer!!

Ik heb een mailtje teruggestuurd met de wens dat het nu snel goed mag komen anders hoeft hij de bestelde handschoenen niet meer te leveren omdat de winter dan voorbij is

Ondanks alles hoop ik toch nog dat het goed gaat komen en wens u allen een goede jaarwisseling toe en een goed begin van 2008

PS: dit zijn de gegevens van Luctor doe er uw voordeel mee.

SMART SIMPLE

Jan van Boxsel

LUCTOR C.V.
P.O.Box 9711
4801 LV BREDA / HOLLAND

VATNR.: NL.8135.35.700.B.01
KvK.20115294

T.+31(0)76-5217800
F. +31.(0)76-5140059
E. info@smart-simple.com

www.smart-simple.com
www.milieuzuinigheid.nl

JayWheel

Ongelezen bericht door JayWheel »

Ook ik heb eind november handschoenen besteld maar nog niks ontvangen.
Na het lezen van dit forum dacht ik mijn geld kwijt te zijn.
Ik heb daarom gemaild met Luctor. De eerste mail werd niet op gereageerd maar op de tweede wel:
U hebt bij ons besteld, waarvoor onze hartelijke dank.
Een geheel onverwacht artikel in de ANWB Kampioen (bovendien nog net voor het seizoen geplaatst) en andere bladen zorgde voor een ongekend aantal orders
Hierdoor waren wij in recordtijd door onze voorraad heen; wij hebben een tussenpartij maar per vliegtuig laten komen voor de oudste klanten.
Ook door die voorraad zijn we heen; XL kunnen en zullen we nog deze week uitleveren

De andere partij is nu op de boot vanuit de USA naar ons vertrokken; deze zal ca.12 januari in Rotterdam aankomen.
Daarna zullen we z.s.m.verzenden; we zullen dan een cadeautje erbij doen voor diegenen, die lang hebben moeten wachten, om het een beetje goed te maken

N.B. Op onze site staat wel een levertijd van ca.2-5 weken; vandaar de dubbele korting

Onze oprechte excuses

Met vriendelijke groet / Kind regards

SMART SIMPLE
From the desk of
Jan van Boxsel
Als het goed is komen de handschoenen dus nog.

fam theunissen

Ongelezen bericht door fam theunissen »

Ik heb ook in november handschoenen besteld en betaald. Half december heb ik ze gemaild, geen reactie, weer gemaild en mijn tel.nr. erbij genoteerd. Werd ik dezelfde dag nog gebeld, hij zei dat de handschoenen goed verkocht werden en wachten op een schip-en vliegtuig vracht wachten. De vracht per vliegtuig hadden ze nu binnen gekregen en zou het de volgende dag toesturen..... het zou nu alleen nog aan de tpg post liggen of ik het voor kerst binnen zou krijgen.... maar niets ontvangen. Begin januari weer gemaild en nu elke week maar krijg geen reacties meer. Heb ook gemeld dat ik de bestelling niet meer ontvangen wil en dat ik mijn geld weer terug gestort wil hebben. Ik ga eens kijken of ik via Kampioen van ANWB verder kom, daar stonden de handschoenen in. Groetjes Marian

lckruithof

Ongelezen bericht door lckruithof »

Ook ik heb een bestelling geplaatst bij Luctor Smart Simple. Via een advertentie die in de ANWBkampioen stond.
Besteld (verwarmde wanten)2 dec, betalingsafschrift 3 dec. Na veel over en weer mailtjes tot op de dag van vandaag geen WANTEN ontvangen.
Reactie van dhr. Van Boxsel (Luctor)....lange levertijd; ze zijn onderweg; partij is met boot onderweg; Uiteindelijk mijn geld teruggevraagd. Reactie: binnen een week krijgt u het geld. Helaas!! Ik vrees dat er hier iets goed fout gaat.
Wat kan of kunnen we hier aan doen????? Politie-aangifte loop ik aan te denken.
(intussen heb ik de ANWB een mailtje gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen)
Wat doen we hier aan?????? Graag reacties.[/b]

Dim

Ongelezen bericht door Dim »

Ook ik heb een bestelling gedaan bij Luctor smart-simple op 2 December 2007.Via de ANWB Kampioen.
Na een paar keer mailen, heb ik ook nog niets ontvangen.
Ik heb de ANWB ingelicht en gevraagd om commentaar.
Deze firma belooft 2% van de omzet over te maken naar artsen zonder grenzen.Ook deze organisatie heb ik ingelicht.
Deze week ga ik aangifte doen bij de politie.

D.Van Der Hoek

lckruithof

Ongelezen bericht door lckruithof »

Vanmorgen TELEFONISCH contact gehad met dhr. Van Boxsel. Ik heb een overigens zeer geloofwaardig verhaal moeten aanhoren, en met daarna de belofte dat mijn geld teruggestort zou gaan worden.
En tot mijn grote plezier is dit inderdaad ook gebeurd.

Wellicht is dit een tip!!!

JayWheel

De heer van Boxsel gemaild omdat ik nog steeds niks heb ontvangen.
Ik heb aangegeven dat ik de koop wil ontbinden als ik eind deze week nog niks heb ontvangen.
Hierop kreeg ik een uur later al een reactie:
Er rust een vloek op dit product
Boot is 17 jan.pas aangekomen
Hangt een beetje van de douane af hoe snel hier
Dan gaan we meteen verzenden
Met oprechte excuses
Nog even wachten dan maar....

Dim

Ongelezen bericht door Dim »

de heer van Boxsel heeft mijn geld teruggestort,stond vandaag op mijn bankrekening.Ik was van plan om vrijdag aangifte te doen is niet meer nodig. D.v.d. Hoek

JayWheel

Als ik dit zo allemaal lees lijkt het me geen oplichtingspraktijk, maar is dhr Van Boxsel slachtoffer geworden van het succes van zijn product.
Eerst was ik van plan ook de koopovereenkomst te ontbinden, maar ik wacht het toch maar even af.
Bij een echte oplichting krijgt niemand volgens mij zijn geld terug.

Gesloten