mensen het heeft allemaal geen nut .
aangetekende brieven kun je sturen wat je wilt het probleem is dat men dan zegt dat men dat soort brieven ook kwijt kan raken en dan heb je geen poot om op te staan .
beste is om alle gesprekken op te nemen en alle maar dan ook echt alle papieren te bewaren (daarbij helpt het ook niet meteen dat soort brieven weg te stoppen maar ook daadwerkelijk te lezen , want sommigen moeten die brieven dan zoeken ALS er problemen voordoen)!!!!!!!
daarbij als iemand een abonnement bij een bedrijf afsluit je eigenlijk altijd genaaid wordt .
en dat is niet alleen bij CD maar ook bij telecomaanbieders internetaanbieders en zels vakbonden waar je bijna 16euro per maand aan betaald en vervolgens als je een probleem hebt je eerst 5x wordt verzocht om het eerst maar zelf af te handelen .
nee mensen , ik ben het er roerend mee eens dat er niets ergers is dan CD zelf heb ik ook bij een probleem 20 minuten aan de telefoon gehangen en maar steeds gehoord ( er zijn nog 20..... er zijn nog 15.... er zijn nog 5..... er zijn nog 3.... ) en opeens toen er nog maar 3 wachtenden voor mij waren werd mijj gezegd via computergegener. stem dat ik helaas niet gejolpen kan worden omdat het zo druk is en werd er opgehangen
dit snap ik dan niet , en als ik dan pissed terugbel en weer 20 min moet wachten vragen ze zich af waarom ik zo boos ben en dat hun er ook niets aan kunnen doen . ik bedoel DUUUUUH!!!!!!\maar kortom , ik heb zelf al mijn derde internetprovider en ik kan je zeggen dat mijn vorige 2 geen @$%^ waard waren , ik heb nu mijn 2de digitale tv omdat mijn vorige geen @#$^ waard was , en zo kan ik nog wel even door . maar dat willen jullie niet weten
ik wens iig iedereen succes ......