Geachte,
Als ik zo vrij mag zijn…….
Bij deze mijn bijdrage naar aanleiding van het zien van het programma Tros Radar betreffende het onderwerp
Codex Alimentarius van maandag 19 mei j.l..
Met vriendelijke groet,
xxx
_______________________________________________________________________________________
Inhoudelijk ga ik niet op de codex in .
Het komt er op neer dat de WHO ( een volle dochter van de Farmaceutische industrie) met o.a gentech bedrijf Monsanto , u weet wel , hun motto : “no food shall be grown that we don’t own”, haar grijpgrage klauwen uitslaat op alles wat enigszins levend is.
In Nederland is het Voedingscentrum één van de pilaren om de codex te promoten.
( Aspartaam mag wat hun betreft in de schijf van vijf komen.)
Zegt dan zo ’n diëtiste bij - Catherine- of zo :” Wetenschappelijk is het niet aangetoond dat aspartaam ..bla bla”
Amalgaam ? Welnee joh , geen probleem ………..”wetenschappelijk” is het niet aangetoond dat bla bla bla bla
Ik heb die belachelijke uitzending bekeken van radar. Een onduidelijke waas van feiten.
( Net zoals de 16000 pagina ’s tellende documenten van de codex alimentarius.)
Geen journalistieke diepgang. Het was precies te verwachten.
Een misplaatst en typisch gecontroleerd media beeld om dan maar ‘allerlei geruchten’ als onbelangrijk af te doen.
Een misformatie van ongekend niveau. Het is weer eens duidelijk hoe de ‘ radar’ gericht was ………………
Kan ook niet anders . Tros radar is nog immer vol trots op de “prijs” die ze hebben ontvangen van
een van de meest afschuwelijke mensen die er bestaan in Nederland. : Cees Renckens .
(De ideale voorzitter van de Vereniging tegen “kwakzalverij”). Deze laatste heeft tot taak om alternatieve geneeswijze, het holistische , vrije energie, etc en eigenlijk alles wat ‘niet wetenschappelijk is” en niet het belang dient van o.a. de Pharmaceutische industrie als cynisch en belachelijk af te doen. Cees Renckens is een graag geziene gast als ‘deskundige’ in makkelijk manipuleerbare- ( flut) programma ’s zoals - rondom tien- en - Tros radar- en o.a dagblad De Limburger, Volkskrant etc . etc.
In Nederland is er ‘gewoonweg’ een minister ( geweest ) die doodleuk de legendarische woorden spreekt : ‘homeopathie is hetzelfde als water’. ( Hans Hoogervorst). Als je dat trouwens zegt in landen als Oostenrijk en Zwitserland ( waar homeopathie wel volkomen normaal is) , dat ‘jouw’ regering zoiets zegt , denken ze dat je gevlucht bent voor de taliban.
Trouwens, dit is eigenlijk zo n ongelofelijk domme uitspraak , daar…het eigenlijk ook klopt……..aangezien water
( zie Emoto) ‘absorberende’ eigenschappen heeft,,,,maar daar zal Hansje Hoogervorst ( een hoge mate van vorst, kilte) niet over nagedacht hebben……. , vermoed ik zo . Overigens een vriend van Cees Renckens en werd uitgenodigd om een lezing te houden op man ‘s club , toen hij nog minister was van “Volksgezondheid”.
Zijn huidige functie is overigens voorzitter bestuur financiële markten. Daarin heeft hij dus reeds zeer veel ervaring in opgedaan, lijkt me zo. ( Niet echt een carriere switch he Hansje). Hans houd van een vertrouwde omgeving.
Hans Anders?
In Amerika wordt er ( tenminste) nog een ‘cover up’ of een 1.“Problem” gecreërd zoals David Icke dat mooi aangeeft, waarna een 2. “Reaction” volgt en daarna natuurlijk een 3. “Solution” wordt aangedragen.
Of….In Amerika is er tenminste nog iemand als Naomi Wolf die een boek schrijft over hoe een democratie in 10 stappen wordt omgebogen in een dictatuur.
Ja Nederland is inderdaad wel altijd meer ‘open’ geweest ja.
Niks 10 stappen.
Het wetenschappelijk atheïsme en arrogantie in de Nederlandse politiek en media wordt blijkbaar hoog in het vaandel gedragen en als norm verheven. Zo van “wij waken over u” …………
Dit een vorm van wat ik noem een ‘geaccepteerd en maatschappelijk aanvaard extremisme.’
Net nog niet de Taliban………..alhoewel………
En altijd weer die ‘ no brainer’ : “Ja , maar dat is wetenschappelijk niet bewezen”, zodra iemand ’s omzet
( Pharmaceutische industrie of UMTS masten etc, etc en ga maar door ) in het geding komt.
Pfffffffff Doet me denken aan ….”Weet je wat jij zou moeten doen ?..... Kamer van koophandel………………..”
O ja,………. Balkenellende ……..veel plezier op de Bilderbergconferentie.
(
http://www.ad.nl/binnenland/2296788/Bal ... _Bush.html)
Marc Goertz
[email protected]