LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] playstation 3 leest geen disc meer

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
baracuda26
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2008 13:38

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door baracuda26 »

ik wacht nu inmiddels ook alweer 51 dagen op mijn ps3 60 gb.
heb ter compensatie een spel gekregen JEEEEE heb ik lekker veel aan zonder console :lol: .

Hoop echt dat sony is flink wordt wakker geschud.
Ben blij dat ik niet voor sony werk ik zou me eigen kapot schamen.
:evil:

Delano
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mei 2008 10:51

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Delano »

dat is al meer dan 7 weken :shock: :?

robinsmeets
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2008 18:21

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door robinsmeets »

Je maakt nog eens wat leuks mee met Sony... Ik heb 2,5 week geleden een brief naar Sony Nederland en naar SCE gestuurd over mijn klacht dat ik mijn ps3 al 5 maanden kwijt ben en etc... Vandaag kreeg ik een brief terug van Sony Nederland. Daarin staat samengevat het volgende en LET OP het is werkelijk KOMISCH om kwaad van te worden!!:

Sony maakt de Playstation 3 niet, dat doet het bedrijf Columbia Video Star blabla.. Wij verzoeken u om u klacht hier in te dienen.

Dit terwijl ik gewoon mijn geld terug wil..en nu al zeer zeker!!!

Het is toch schandalig dat ze je naar elk hoekje van de kast toesturen.. het is ongeveer hetzelfde als dat je een mooie stoel koopt bij een meubelzaak en hij gaat kapot en dan zegt de man daar na flink lang wachten en nog meer kapotte stoelen..sorry wij maken hem niet... u moet contact opnemen met de Gamma :S:S Werkelijk!!! Ik heb het helemaal gehad met dit ************** (zijn niet genoeg sterretjes voor) bedrijf.

Radar helpt alsjeblieft!! We kunnen het blijkbaar echt niet meer alleen, want op een reactie van een klacht moet je al een maand wachten en dan sta je weer op 0. Het loopt de spuigaten uit hier.

DirtyDutch
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2008 19:14

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door DirtyDutch »

Iemand ook al ervaring met het terugnemen van een 40GB i.p.v. wachten op je 60GB,is dit mogelijk en zoja,wat heb je ter compensatie teruggevraagt..??Denk dat ik hierom ga vragen omdat ik echt niet zolang wil wachten!!

robinsmeets
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2008 18:21

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door robinsmeets »

Ik heb één keer gevraagd om een 40Gb en ze doen dit eigelijk niet. Ik heb al 3 kapotte ps3's van hun gekregen en wacht al 5 maanden en voor mij hebben ze het nagevraagd of het kon. Ze wouden het uiteindelijk wel doen.. dan kreeg ik een 40Gb + controller + uncharted... meer kreeg je niet en de 40Gb die je kreeg werd een gerepareerde en dus geen nieuwe...
Niet echt een goede optie vind ik zo.

Delano
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mei 2008 10:51

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Delano »

dat vind ik echt niet normaal als je je 60 gig inleverd voor een 40 gig dat je dan ook een tweedehandese krijgt want 60 gig was toch 200 euro duurder dan kun je toch minstens verwachten dat je een nieuwe 40 gig krijgt

DirtyDutch
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2008 19:14

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door DirtyDutch »

Ja zeker geen goeie deal,had het zeker gedaan als het een nieuwe ps3 was en wat accesoires en wat recente game(s)..Ga sowieso ff bellen en wat er mogelijk is qua 40GB..

@robinsmeets
Waar heb je gevraagd om die 40Gb,servicecentrum of hoofdkantoor??

robinsmeets
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2008 18:21

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door robinsmeets »

Ik heb dat gewoon aan de helpdesk gevraagd, omdat mijn situatie nogal erg is.. zij hebben het vervolgens naar het hoofdkantoor gespeeld en het antwoord aan mij gegeven. Een nieuwe 40Gb hoef je iig niet te verwachten, omdat ze dat niet doen.. en meer dan 1 spel en misschien een controller krijg je er niet uit.

DirtyDutch
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2008 19:14

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door DirtyDutch »

We zullen zien maandag wat ik krijg aangeboden(als ik het voor elkaar krijg) als ik erom vraag maar bel wel direct met het hoofdkantoor want het servicecentrum weet net zoveel als wij allemaal--->>status complete..net niks dus!!!Post maandag wel als ik wat meer weet!!

Delano
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mei 2008 10:51

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Delano »

Ach ja ik ga maandag ook maar weer eens bellen want de 15 werkdagen zijn inmiddels verstreken maar ik weet bijna zeker wat ik te horen krijg "er is een leveringprobleem en er komt binnenkort een lading binnen maar wanneer precies kunnen we niet zeggen" :?

Delano
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mei 2008 10:51

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Delano »

Ik heb zojuist met de helpdesk gebeld en ik had gelijk met wat ze zouden zeggen. Ze zeiden dat er een leveringsprobleem was en hij zei dat er binnenkort een nieuwe lading komt maar kon niet zeggen wanneer precies. Ik moest vrijdag maar even terugbellen.

Xinap
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2008 21:06

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Xinap »

Dit slaat nergens op ik wacht nu ook 13 weken, heb kapotte ps3 ontvangen etc

heb eplaza in gebreke gesteld zij negeren de wet schepen me af enzo

niemand doet wat, kassa niet radar niet.

waar slaat dit allemaal op sony komt hier gwn mee weg.

over maand krijg ik weer kapotte ps3 en dan kan je weer w88 2 maanden leuk.

strax de hele zomervakantie geen ps3.

en je kan niet je geld terug krijgen enzo ik d8 dat er allemaal wetten ware om consumenten te beschermen maar sony misbruikt alles gewoon

Xinap
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2008 21:06

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Xinap »

iemand is een petitie begonnen om te klagen over SCE Benelux.

signeer em nu hij stuurt em op als er veel signatures zijn. het kost niets om je 'signature' te zetten.

http://www.petitiononline.com/PS360gb/petition.html

gatiep
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2008 09:24

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door gatiep »

Hier ook een 60GB exemplaar dat sinds gisteren 28-5-2008 geen disks meer leest (gekocht oktober 2007). Voor degenen die wachten op een 60GB exemplaar: gefeliciteerd, die van mij is in aantocht en hij ziet eruit als nieuw. Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen, in elk geval niet mijn eigen puntgave exemplaar. Belachelijk, daar betaal je dan € 500,- voor ....

kay17
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2008 20:50

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door kay17 »

ik heb een klacht over sony ik heb op 09-02-2008 me ps3 gekocht en heb er 2 spellen bij gekregen motorstorm en formule 1 racen die heb ik gespeeld maar toen ik er nog geen een 15 minuten heb mee gespeelt liep hij al vast en beed hij gek dus ik me ps3 afgesloten en weer het spel opnieuw op gestart en jah hoor hij liep weer vast. dus eigenlijk is me ps3 al vanaf ik hem gekocht heb deed hij het niet meer :cry: . dus ik een nieuw spelletje gekocht keken of die het beed en die liep ook weer vast en sloom deed die :? dus ik heb hem naar expert gebracht drie weken terug en die zou hem naar sony toe sturen hebben ze ook gedaan. en sony zou hem repareren maar nu duurt het zo lang het is eenmiddels drie weken terug. en dat is vervelend want ik heb nog geen een spelletje kunnen spellen op me ps3 :? :? :?

GreyBurner
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2008 22:19

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door GreyBurner »

Ook ik wacht u al sinds eind maart op mijn PS3. Vandaag een 'sorry' brief gekregen. Aangaande het lange wachten. Door ' onvoorziene' (jaja ze hebben niet snel iets in de gaten) omstandigheden duurt het langer dan de gestelde periode van 15 werkdagen. Deze vertraging is niet iets wat standaards is volgens Sony (krijg toch een ander gevoel als ik zo is lees op het forum).
Uit ' coulance' verlengen ze de peirode met de termijn dat deze weg is geweest (waren ze wettelijk al toe verplicht) en een gratis Sixaxis controller. Mooi is dat, heb ik er straks drie terwijl ik de twee standaard meegeleverde controllers al nooit tegelijk gebruik. Wat moet je in hemelsnaam voor een spel spelen met drie van die dingen.

Ik denk dat er zoveel PS3 systemen terugkomen dat de prullenbak bij Sony volzit met die dingen. Die Sixaxis dingen gaan natuurlijk niet stuk, die overleven de levensduur van een PS3 makkelijk (2 maand). Ze hebben in elk geval een lucratief idee gevonden om van die overgebleven dingen af te komen. Hoeft bij hun de grijze container iets minder vaak aan de weg. Ben ik lekker mee.

Maar nog steeds geen PS3 en de brief meldt "op korte termijn wordt uw geduld helaas nog even op de proef gesteld". M.a.w. wacht nog maar een paar weken, wij zijn niet zo professioneel dat we iets snel kunnen oplossen.

Stumpers.

Ga wel weer een brief terug sturen, ze krijgen nog twee weken en daarna geld terug vanwege wanprestatie.

Grappig dat de brief aan de achterzijde in het frans is opgesteld (zelfde tekst). Niet echt een reactie op de brief die ik enkele dagen daarvoor heb gestuurd. Ze nemen niet persoonlijk de moeite.
Voor mij geen Sony meer!

Delano
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mei 2008 10:51

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Delano »

Ik heb vandaag ook een brief gekregen van sony en lees daar als volgt

'Er heeft dan ook helaas recentelijk een stijging plaatsgevonden van de reparatietijd van de playstation3'

Nou ik weet niet maar volgens mij is die reparatietijd niet recentelijk meer maar al een hele lang tijd aan de gang. Dus liegen volgens mij gewoon
:? :shock:

muse1984
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mei 2008 00:06

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door muse1984 »

heb in het begin gehoord dat ik 3 tot 4 weken moest wachten op mijn 60 gig...

mn zwager ook ps3 kapot.. zelfde winkel (mediamarkt).. hoort 2 - 3 maanden en ze vertelden er ook bij dat hij alle kabels en controllers op moest sturen..

dat moet dus niet!!!!.... want je krijgt het niet terug.. dus als de winkel je dat vertel echt niet doen!!!!

damn 2 tot 3 maanden.. echt hè.. leuk een ps3 kopen int begin!!!
aaargh!!!... stuur me gewoon een nieuwe!!.. of mn eigen!!!..
damn als ze die van mij maken gaat het nog sneller dan dat ik moet wachten tot een andere mede gamer zijn 60gb kapot heeft!!!!!!!

zo moeilijk doen ze daar........

9 juni moet ik mijn ps3 terug krijgen.. tenminste had gemoeten.... dat zal nu wel augustus worden... en dan maar hopen dattie het doet en dan maar hopen dattie het blijft doen... en dan maar hopen... hopen... hopen dat je hem nooit meer hoef op te sturen...

baracuda26
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2008 13:38

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door baracuda26 »

inmiddels weer 11 weken geleden.
Nog steeds geen ps3 ik zou haast vergeten dat ik er ooit 1 had.
(zouden ze daar stiekem op hopen ofzo?)

sony heeft me echt diep terleur gesteld.
Bij deze koop ik dus never nooit meer iets van sony ook al krijg ik het gratis dan moet ik het niet.

ook consumenten programma's als kassa en radar doen er niks aan.
misschien moeten we gewoon is de hoofdpoort bij sony blokkeren.

m.v.g.

baracuda die nooit meer online is. :(

stoneytony
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2008 11:56

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door stoneytony »

ik ben het helemaal met eens sony is te groot om er iets aan te doen ik heb ook al stappen ondernomen maar voor je een teken van leven krijgt ben je al weer 3-4 weken verder en daar heb je nog geen ps3 mee ,en die bel kosten al die vette spellen die uitkomen je bent gewoon de sjaak want je hebt toch al betaald

Gesloten