Beste bezoeker van Ziggo,
Vanwege overweldigend succes zijn al onze medewerkers bezet. Wij kunnen je nu niet direct bellen. Kies daarom hieronder het tijdstip waarop wij je kunnen terugbellen.
Bij voorbaat dank,
Het telefoonteam van Ziggo
en dit krijg je als je terug wilt gebeld worden niet normaal geen tv geen internet meer schandalig
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo ligt er weer uit
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: ziggo ligt er weer uit
@ whitemask
Wij willen u graag verder helpen met uw probleem.
Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens en een begeleidend schrijven naar [email protected], met als onderwerpregel "Webcare", nemen wij telefonisch contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
Wij willen u graag verder helpen met uw probleem.
Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens en een begeleidend schrijven naar [email protected], met als onderwerpregel "Webcare", nemen wij telefonisch contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 08 apr 2008 11:52
Re: ziggo ligt er weer uit
Ziggo, tja met Casema was het al niets.
Ik heb al drie keer contact gehad met Ziggo klantenservice in verband met een storing met de telefoon. Ja valt vaak weg waardoor de ander je niet hoort (stotterend). 2 mei geconcludeerd dat het niet bij mij lag maar bij toen nog Casema.
23-5-08 gebeld. Storing staat nog open. Waarschijnlijk niets mee gedaan. Binnen een week opgelost.
Gister gebeld met de vraag hoe ver men is.
Ik moet het nog maar even aankijken want de modem is goed. (JOH die is in feb vervangen en 2 mei gezegd dat het probleem niet bij mij zit). het oplossen van het grote probleem kan nog 3 weken duren.
Ik ga weg bij Ziggo. Zeker weten. Deze storing is al vanaf 12-2006. In 2007 al lang contact over geweest.
Als ze niet willen LUISTEREN dan niet hoor.
Ben er klaar mee.
at Webcontact01 Hoop voor je dat ze dan nog steeds beleefd zijn. Want nu kan je zeker wel bellen
Ik heb al drie keer contact gehad met Ziggo klantenservice in verband met een storing met de telefoon. Ja valt vaak weg waardoor de ander je niet hoort (stotterend). 2 mei geconcludeerd dat het niet bij mij lag maar bij toen nog Casema.
23-5-08 gebeld. Storing staat nog open. Waarschijnlijk niets mee gedaan. Binnen een week opgelost.
Gister gebeld met de vraag hoe ver men is.
Ik moet het nog maar even aankijken want de modem is goed. (JOH die is in feb vervangen en 2 mei gezegd dat het probleem niet bij mij zit). het oplossen van het grote probleem kan nog 3 weken duren.
Ik ga weg bij Ziggo. Zeker weten. Deze storing is al vanaf 12-2006. In 2007 al lang contact over geweest.
Als ze niet willen LUISTEREN dan niet hoor.
Ben er klaar mee.
at Webcontact01 Hoop voor je dat ze dan nog steeds beleefd zijn. Want nu kan je zeker wel bellen
Re: ziggo ligt er weer uit
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn telefoon.
Maar dan bij Multikabel.
Ook maanden aan het bellen geweest en uiteindelijk een boze brief geschreven met dat als het niet snel zo worden opgelost dat ik weg zou gaan en dat ik een schadevergoeding wou.
Binnen een week werd ik gebeld door een hoger persoon en weer een week later waren alle problemen ineens opgelost.
Ook heb ik een schadevergoeding gekregen voor alle telefoontjes die ik gemaakt had.
Maar dan bij Multikabel.
Ook maanden aan het bellen geweest en uiteindelijk een boze brief geschreven met dat als het niet snel zo worden opgelost dat ik weg zou gaan en dat ik een schadevergoeding wou.
Binnen een week werd ik gebeld door een hoger persoon en weer een week later waren alle problemen ineens opgelost.
Ook heb ik een schadevergoeding gekregen voor alle telefoontjes die ik gemaakt had.