![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
2 Weken later maar eens gebeld: is de aanvraag niet eens in systeem ingevoerd
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
4 Juni gebeld om te checken...alles klopte nog: 5 juni geplande leverdatum en kreeg zelfs pakketcode om te tracen...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
5 Juni gebeld, er kon ineens niets meer worden toegezegd, leverancier levert niet meer, het EK moet op analoge kabel gekeken worden
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
In het spotje op tv zegt Ziggo nieuw te zijn in de branche en te willen luisteren naar de klant (ja right...niet dus, loze kreten!). Op de site vermelden ze je het gemak omdat je maar met 1 leverancier werkt die ook installeert. Let wel, deze leverancier is dus niet Ziggo!!
Ik vraag me af of de procesvoering bij Ziggo (nieuw in de branche!) nu werkelijk anders is dan bij Casema, de resultaten zijn iig hetzelfde! Je wordt continu blij gemaakt en teleurgesteld en aan eind van het liedje wijzen ze naar de leverancier (terwijl ik volgens mij zaken doe met Ziggo..)