LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke provider?
Welke provider?
Hallo,
Ik had eigenlijk een simpele vraag.
Ik vroeg me af wat de beste provider is wat betreft internet, en dan vooral gericht op service? Waar hebben jullie de beste ervaring mee?
mvg
Ik had eigenlijk een simpele vraag.
Ik vroeg me af wat de beste provider is wat betreft internet, en dan vooral gericht op service? Waar hebben jullie de beste ervaring mee?
mvg
Re: Welke provider?
xs4all is idd de mercedes onder de internetproviders,toch zijn ook mijn ervaringen met de budget providers als telfort en alice over het algemeen wel goed te noemen. neem in ieder geval geen ziggo of upc
maar dat was waarschijnlijk al duidelijk.
maar dat was waarschijnlijk al duidelijk.
Re: Welke provider?
UPC is DE VW onder de providers: werkt altijd (*_*)
Re: Welke provider?
Vandaar dat ik iedere week verschillende aanvragen krijg, van "tevreden" klanten, voor tips hoe men van de firma list en bedrog kan afkomen.werkt altijd
Re: Welke provider?
Zonder meer.....xs4all
Iets duurder misschien, maar wel heel stabiel.
Iets duurder misschien, maar wel heel stabiel.
Re: Welke provider?
ook xs4all.
goede service.
Stabiele verbinding.
goede service.
Stabiele verbinding.
Re: Welke provider?
XS4ALLk vroeg me af wat de beste provider is wat betreft internet, en dan vooral gericht op service? Waar hebben jullie de beste ervaring mee?
Re: Welke provider?
Nogmaals en ten overvloede vermeld: UPC , the one and only, betrouwbaar en goedkoop (*-*)
UPC is wel selectief ten aanzien van wanbetalers en listige lui
UPC is wel selectief ten aanzien van wanbetalers en listige lui
Re: Welke provider?
Het is maar wat je onder betrouwbaar verstaat. Henri, ouwe UPC bewonderaar, leg mij eens uit hoe je dit betrouwbaar kunt noemen:UPC , the one and only, betrouwbaar ...
Ik kreeg een persoonlijk advies voor uitbreiding van mijn pakket met o.a. digitale TV en sneller internet voor nog geen € 4,00 extra per maand. Even zelf narekenen leerde dat het ging om een verhoging van € 15,05 per maand. Het was even puzzelen waar het verschil vandaan kwam: bij mijn huidige anytime telefonie zou ik voor € 11,27 per maand verbellen, en bij het nieuwe (wederom anytime) waren die kosten opeens verdwenen. Ik noem dit misleiding. En erger, hoeveel mensen zouden hier wel in getrapt zijn?
Dus Henri, praat jij op je onnavolgbare wijze weer eens recht wat krom is.
Re: Welke provider?
He Henri42 onze UPC medewerker is er ook weer.
Heb je al opslag gekregen voor je spam op Tros Radar
Heb je al opslag gekregen voor je spam op Tros Radar
Re: Welke provider?
Nooit problemen gehad met qfast.net nette service desk en de snelheden zijn goed ! Heb het nu 2 jaar 1 keer een storing gehad.
s6
s6
Re: Welke provider?
Veel ellende gehad met Telfort en als je dan eindelijk opzegt en er gaat iets mis, dan moet je het niet hebben van hun klantenservice.
Als gevolg van een foutje van mijn huidige provider KPN had deze het ADSL signaal van Telfort een maand te vroeg omgezet (naar KPN). Direct nadat ik hierachter kwam, heeft KPN deze fout hersteld. Telfort wenste mij echter geen signaal meer te leveren (wat volgens hun technische man wel mogelijk was), terwijl mijn abonnement bij Telfort nog twee maanden liep.
De klantenservice wenste geen medewerking te verlenen, ik zou wel moeten betalen voor de laatste twee maanden want anders zou men een incassobureau achter mij aansturen, men wilde mij niet doorverbinden met iemand die (wel) beslissingen mocht nemen om mij mijn signaal terug te geven en klagen over de klantenservice kon ook nergens (volgens de klantenservice).
Dat laatste lijkt te gaan kloppen: op mijn brieven van 26 april en 3 juni 2008 over deze zaak wordt gewoon helemaal niet gereageerd. Ik was van plan om mijn laatste betaling te storneren, maar helaas kwam ik er te laat achter dat Telfort aan het begin van iedere maand reeds de abonnementskosten voor de maand daarop in rekening brengt. Voor storneren ben ik dus al te laat.
Ik kan dus weinig anders dan iedereen waarschuwen voor de handelwijze van Telfort.
Als gevolg van een foutje van mijn huidige provider KPN had deze het ADSL signaal van Telfort een maand te vroeg omgezet (naar KPN). Direct nadat ik hierachter kwam, heeft KPN deze fout hersteld. Telfort wenste mij echter geen signaal meer te leveren (wat volgens hun technische man wel mogelijk was), terwijl mijn abonnement bij Telfort nog twee maanden liep.
De klantenservice wenste geen medewerking te verlenen, ik zou wel moeten betalen voor de laatste twee maanden want anders zou men een incassobureau achter mij aansturen, men wilde mij niet doorverbinden met iemand die (wel) beslissingen mocht nemen om mij mijn signaal terug te geven en klagen over de klantenservice kon ook nergens (volgens de klantenservice).
Dat laatste lijkt te gaan kloppen: op mijn brieven van 26 april en 3 juni 2008 over deze zaak wordt gewoon helemaal niet gereageerd. Ik was van plan om mijn laatste betaling te storneren, maar helaas kwam ik er te laat achter dat Telfort aan het begin van iedere maand reeds de abonnementskosten voor de maand daarop in rekening brengt. Voor storneren ben ik dus al te laat.
Ik kan dus weinig anders dan iedereen waarschuwen voor de handelwijze van Telfort.
Re: Welke provider?
Storneren kan tot 30 dagen na afschrijving.
Ook kan je je rekening blokkeren middels selectieve blokkade voor bv Telfort kunnen ze nooit of te nimmer nog bedragen van je rekening afschrijven totdat deze blokkade door jou is opgegeven.
Voor deze selectieve blokkering neem contact op met je bank.
succes.
Ook kan je je rekening blokkeren middels selectieve blokkade voor bv Telfort kunnen ze nooit of te nimmer nog bedragen van je rekening afschrijven totdat deze blokkade door jou is opgegeven.
Voor deze selectieve blokkering neem contact op met je bank.
succes.
Re: Welke provider?
Als de selectieve blokkade eenmaal gezet is, werkt deze prima, zei gedupeerde die de bank 2 x een onterechte, onjuiste automatische incasso heeft laten storneren gevolgd door een selectieve blokkade op Green ISP BV/Telfort.Voor deze selectieve blokkering neem contact op met je bank.
Toen de dreigbrieven kwamen jubelde de bankmedewerker: maar de selectieve blokkade werkt!
Re: Welke provider?
Xs4all is ook niet meer wat het ooit was.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... sc&start=0
Er staat niet voor niets een thread met 3 pagina's over de service.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... sc&start=0
Er staat niet voor niets een thread met 3 pagina's over de service.
Re: Welke provider?
Let dan vooral ook eens op het hoge zeurgehalte van de klagers. De willen eigenlijk niet meer dan een verlaging van de tarievenXs4all is ook niet meer wat het ooit was.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... sc&start=0
Er staat niet voor niets een thread met 3 pagina's over de service.
Re: Welke provider?
Hoe bent u tot deze conclusie gekomen?Let dan vooral ook eens op het hoge zeurgehalte van de klagers. De willen eigenlijk niet meer dan een verlaging van de tarieven