LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
16again
Berichten: 16174
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door 16again »

Bij het kopen werd er verteld dat de fautuils een lichte kleurafwijking konden vormen ten opzichte van de 2,5 zitsbank, de reden hiervan was dat de bank van een andere fabrikant was.
Als de verkoper dat niet alleen verteld had, maar ook op de bon had geschreven, dan had je nooit 250,- euro terug gekregen.....

JANSENY22
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jul 2007 21:36

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door JANSENY22 »

Dat is inderdaad een prima oplossing, maar als ze dat bij het leveren van een totaal niet besteld product (andere stoffen en kleur) niet zouden doen, zouden ze nu waarschijnlijk niet eens meer bestaan. Helaas gaat De meubelman niet met alle klachten zo om en zijn er blijkbaar veel en veel meer ontevreden dan tevreden klanten.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door A. tolboom »

16again,

Op de bon wordt wel degelijk melding gemaakt van een eventueel kleurverschil, (2 verschillende fabrikanten, dus de kans is redelijk groot)dat is ook besproken met de verkoper, hij vertelde ook dat het kleurverschil minimaal zou zijn, hiermee zijn mijn vrouw en ik akkoord gegaan. Mits het niet te gek zou zijn.
Zoals ik al schreef, op de verjaardag was het niemand opgevallen.
Vandaar o.a. ook onze beslissing om het te houden. We zijn er nog steeds blij mee.
Ik kan me ook niet voorstellen dat er op dit forum zoveel negatieve berichten staan over de Meubelman, maar de mensen zouden het ook niet fantaseren, sorry voor hun, nogmaals ik heb totaal niets te klagen, integendeel.

Groeten.

16again
Berichten: 16174
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens mij heb je gewoon veel mazzel gehad en wellicht is je orderbon er nooit bijgepakt bij de behandeling van je klacht.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door A. tolboom »

16again,

Nou, je bent er vroeg bij.

Of ik nu mazzel heb gehad of niet, maakt niet uit, het resultaat is voor mij uitstekend uitgepakt, zonder moeilijke dingen te hoeven doen.
Dus ik ben zeer tevreden over De Meubelman en Montel. :D
Alle andere ervaringen van de forumgebruikers ten spijt.

Groetjes.

PS
Reken maar dat ze de orderbon er bij hebben gepakt, het gaat om 2550 euro, is toch bijna 5700 ouderwetse guldens, is niet niks.
Plus dat er bij komt, dat als ik het bankstel geruild had, zij dit niet meer voor nieuwwaarde kunnen verkopen, daar ik er nog maximaal drie maanden gebruik van mocht maken.
Hoe je het ook wend of keert, ik vind het service van de bovenste plank.

16again
Berichten: 16174
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door 16again »

Waarom zou de winkelier omruiling of geld terug bieden voor kleurverschil, terwijl al op de bon staat dat kleurverschil kan bestaan tussen de meubels?
m.i heb je nergens recht op (al misgun ik je die 250,- echt niet).
Ik probeer alleen je mazzel te begrijpen....

Ik kan mij een geval herinneren waar sprake was van kleurverschil binnen een enkel meubel. Tot de geschillencommissie hield de winkelier de poot stijf, om uiteindelijk aan het langste eind te trekken.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door A. tolboom »

16again,

Zoals ik in mijn eerste reactie op dit forum (d.d. 16-8 om 13.50 uur)
al schreef, ging het om een gering kleurverschil, plus:

Citaat.
Later die dag viel het mijn vrouw op dat de stof zelf ook iets afweek.

De stoelen komen uit Italie en de bank uit Nederland.

Maar de stof Rinoro (stofgroep A63, darkbrown) verschilt onderling bij deze fabrikanten.

Kijk daar heb ik dus ook melding van gemaakt, samenvattend;
1.Gering kleurverschil, zie je alleen als je heel goed kijkt en de meubelen strak naast elkaar zouden staan, daar ben ik dus opgewezen en staat ook op de bon vermeld.
2.Lichte afwijking van de stof (matriaal) van de fautuils t.o.v. de bank.
Daar heb ik dus direct over gebeld met de Meubelman,(2 feiten dus)
en vertelde dat ik toch wel teleurgesteld was. (nu niet meer, staat geweldig goed)
Toen boden zij (de Meubelman) na overleg met de manager aldaar een korting aan van 250 euro, of 500 euro aan tegoedbonnen.
Ofwel het bankstel ruilen voor een ander bankstel van dezelfdee waarde. Daar kreeg ik 3 maanden de tijd voor.
Nogmaals, gelukkig hebben we het gehouden, en niet voor de korting!
Nogmaals ben zeer tevreden!

Groeten

vergeten
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2007 12:16

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door vergeten »

Het probleem is dat de directeur van dit bedrijf helemaal geen binding met het product heeft.....hij komt van een foodsector!
De medewerkers willen wel......maar mogen niet :( :( :(
Je kunt gerust kopen, maar laat alles vastleggen op de aankoopbon!
Succes :D

JANSENY22
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jul 2007 21:36

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door JANSENY22 »

Wat zo jammer is voor ze, is dat ze blijkbaar niet beseffen, zowel bij de Meubelman als bij de verkooppunten, dat elke ontevreden klant slechte reclame is voor de organisatie. Zelf zou ik namelijk ook iedereen die ik ken adviseren om nooit iets bij aangesloten winkels aan te schaffen met als voorbeeld mijn slechte ervaring met de Meubelman. Ik ben toch vast en zeker niet de enige die dat doet?

Weet iemand of dit item ook als eens uitgezonden is op Radar? Ik kan daar nl niets over vinden.. :cry:

Zo niet, ik houd mij aanbevolen om actie te ondernemen! Reacties zijn dus van harte welkom..

JANSENY22
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jul 2007 21:36

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door JANSENY22 »

Komt er een monteur van de meubelman kijken naar onze bank, die kraakt wanneer je erop gaat zitten. Niet dat ik anders verwacht had, maar de oplossing die ze bieden: we kunnen het maken, nemen alleen dat stukje bank mee, geen leenbank en dan heb je de bank binnen drie maanden terug.
De kraak is dan weg, maar grote kans dat binnen zes maanden dat stuk verzakt en dat is je eigen verantwoordelijkheid. Ofwel, men biedt een mogelijk tijdelijke oplossing, die het probleem alleen maar erger lijkt te maken.
Aan iedereen: koopt niet bij Sanders Meubelstad of 1 van de aangesloten winkels, hier op de website vernoemd, want als er iets mis is, krijg je geen service!

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Janseny22,

Reageer een beetje laat, vakantie gehad, maar ik ben het totaal niet met je eens, lees mijn ervaringen in dit forum.
De Meubelman heeft mij uitstekende service verleend, kan niet beter!
Bank en twee fautuils waren gekocht bij Montel, Arena in Amsterdam.

TOMmenog
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2007 15:46

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door TOMmenog »

Wij hebben in april 2007 een set nieuwe set besteld (salon en eettafel, dressoir en tv meubel).
Eerst krijgen we in juni een brief dat de meubels later worden bezorgd ivm fabricagefout.
Nou kan gebeuren denk je dan. Een week later bellen ze op dat ze de meubels komen bezorgen. Het wordt dus begin juli, mooi zou je denken.
De bezorgers komen mooi op tijd en gaan de meubels uitpakken. De salontafel staat.
Nou dit bleek dus ook het enige te zijn. Het TV meubel is beschadigd en zou zeer binnenkort worden gemaakt. De dressoir en eettafel hebben ze weer meegenomen omdat deze te hard beschadigd waren en niet in elkaar gezet konden worden. De zoveelste van dit model volgens de bezorgers.

Na een tijdje krijgen we te horen dat de dressoir en eettafel terug in productie moeten, nou ja denk je kan gebeuren.
Maar het tv meubel zou week 31 gemaakt worden en ze zouden met ONS contact opnemen.
Nou donderdag in week 31 toch maar een keer zelf bellen. Was een vergissing want de fabriek was tot en met week 31 gesloten.
Nou ja, dan nog maar even wachten want ze zouden na de vakantie ZELF contact opnemen.
Week 33 dinsdag, weer zelf bellen. Het stuk voor het tv meubel was binnen, er zou weer contact met mij worden opgenomen op woensdag of donderdag. Het was te verwachten, maar ik kon op vrijdag dus zelf weer bellen. Uiterst irritante vrouw aan de lijn. Zij wist me wel te vertellen dat er geen afspraken gemaakt waren, nou ja, daar kan ik dus echt niet tegen. Heb de hoorn erop gegooid en zou maar gewoon blijven wachten.
Week 35 kregen we een brief dat ze in week 39 zouden komen. En jawel hoor in week 39 wordt ons tv meubel gemaakt.

Maar in de tussentijd hadden ze wel gemeld met de melding dat de dressoir en eettafel weer terug naar de fabriek zijn gestuurd ivm beschadigingen. En dat we vervangende meubels krijgen aangeboden, ho maar. De vrouw wist ons te melden dat ze volgens de planning in week 41 bezorgd zouden kunnen worden. Het is nu week 41 en ik heb weer niets gehoord.
Uitermate irritant als ze hun afspraken niet nakomen, de klant kan toch op zijn minst op de hoogte gehouden worden over de stand van zaken???

Als we niet zo’n aparte kleur hadden uitgezocht had ik deze al lang geannuleerd. Maar het enige wat er op zit is wachten……..en maar hopen dat we onze meubels voor de kerst ontvangen.

Conclusie, koop nooit iets bij een zaak die is aangesloten bij de Meubelman…..

jannevangelderen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2007 14:50

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door jannevangelderen »

Hallo,
wie heeft voor mij het telefoonnummer van de meubelman, kan het nergens vinden..

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Janne, komt ie;

De Meubelman,
Postbus 1373,
3430 BJ Nieuwegein.

Telefoon: 030-6014747.

e-mail: [email protected]

Gr. A. Tolboom.

gruningse
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2007 18:46

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door gruningse »

Ik wou graag even inhaken op de vele berichten die ik hier lees over voornamelijk de meubelman. de meubelman is puur en alleen de service van een groot concern en zit net zoals andere service bedrijven met handen en voeten gebonden aan leveranciers.

het verhaal hier boven over de tv meubel en dressoir enz enz, is een vervelend maar eigenlijk als het er op aan komt is het niet iets wat de meubelman korrect moet afhandelen maar de leverancier, welke deze in eerste instantie heeft aangeboden.

de meubelman, de service afdeling van riant, montel, sanders is ook afhankelijk van de leveranciers en MAAKT dus zelf geen nieuwe meubels. ze kunnen wel bepaalde reparatie's verrichten, maar groot gedeelte moeten de leveranciers oplossen. en als deze laks of traag zijn, dan komt het weer op de schouders van de service, want wij als consument moeten daar klagen. ik kan me dus goed voorstellen dat je baalt, als je iets koopt en het niet klopt, maar heel eerlijk kan een winkel of service afdeling er vaak ook niks aan doen, daar die puur tussen persoon is, tussen klant en leverancier. enige wat ze wel kunnen doen, en bij mijn weten gewoon beter moeten doen, zoals ik hier lees. vaker de mensen bellen en op de hoogte stellen, dan haal je onrust weg bij de klant.

verder is het gewoon jammer dat slechte dingen besproken worden en goed zaken niet. als je kijkt op deze forum, dan is er geen enkele meubelzaak te vertrouwen, lucky leder is niks, seats en sofa's is niks enz enz. dat komt omdat niemand hier komt om goede berrichten achter te laten alleen met klachten. een beetje winkel verteld trouwens direct dat je 1 jaar volledig garantie hebt en de jaren er na, iets van de consument wordt verwacht. dit is volgends de cbw garantievoorwaarden.

ik persoonlijk heb met de meubelman geen problemen gehad, service was prima en correct. wel heb ik met andere meubelwinkels problemen gehad welke hier ook op dit forum te vinden zijn. waar mensen werken worden fouten gemaakt,en als je niet tevreden bent zoek je contact met de geschillencommisie, die zijn daar voor.

jvdelzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2008 23:05

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door jvdelzen »

goede avond,

een half jaar geleden hebben we geconstateerd dat 2 van de 3 rugleuningen van onze 3 zitsbank model Campari welke wij in december 2002 geleverd hebben gekregen van Montel, begon in te zakken. Hierop heb ik contact opgenomen met Montel, en ik werd direct doorverwezen naar de Meubelman. Aan hen heb ik het probleem voorgelegd en ik kon geen aanspraak meer maken op de garantie want die was al voorbij. Dat vond ik niet echt een probleem, ik heb een formulier toegestuurd gekregen waarop ik kon aangeven wat het probleem was en is, en ik heb teruggestuurd. Prompt werd telefonisch contact opgenomen door de Meubelman, met de vraag wat te doen. Wij wilden de bank laten repareren uiteraard tegen betaling en we spraken af dat we een offerte voor de kosten zouden krijgen. Deze offerte hebben we nooit ontvangen en indertijd besloten we het maar aan te kijken en t.z.t. naar een nieuwe bank uit te kijken. Die tijd is nu gekomen en we hebben bij een andere zaak rondgekeken en zijn aan de praat geraakt met een verkoper, en ja ook over onze huidige bank. De goede man dacht vrijwel direct aan een productiefout. Vandaag heb ik met dat in gedachten weer gebeld met de Meubelman, en zij kunnen niks terugvinden van het formulier, het gesprek en ook geen offerte, nee zelfs het klachtenformlier is van de aardbodem verdwenen. Het enige wat "Michiel"wist te vertellen dat we nu al helemaal geen aanspraak meer konden maken omdat de garantietermijn van 5 jaar reeds is overschreden. Sorry hoor maar hier moest ik wel even hartelijk om lachen. Michiel kan wel een servicemonteur, uiteraard in dienst van Montel of vriend Meubelman, langssturen, maar hier zijn, hoe kan het ook anders, kosten aan verbonden, sowieso 45 euro voorrijdkosten, lekker makkelijk dus. Ik heb op de website van montel gekeken om te kijken of ik mijn verhaal per email kwijtkan, maar helaas is er geen emailadres te bekennen, ja het mailadres van personeelszaken al vraag ik me af wat voor volk daar gebruik van maakt, wie wil er immers voor zo'n bedrijf werken, en maar prediken dat de service begint op het moment dat je de winkel binnenkomt, hahahahaha, dat klopt ongetwijfeld al is het wel jammer dat wanneer je gekocht hebt de service ophoudt. 18 jaar woon ik met mijn gezin in het zelfde huis, deze bank hebben we 5 jaar, ik heb nog nooit zoveel geld betaald voor een bankstel, en er zo kort van genoten maar ja, hoge kwaliteit etc. zouden ervoor moeten zorgen dat we lang met deze bank konden doen, het vorige bankstel welk van Goossens meubelen kwam, is nog langer meegegaan en daarvoor heb ik minder in guldens betaald dan voor deze bank in euro''s, ik vind het ronduit belachelijk dat men zo met klanten omgaat. Nooit meer zet ik een stap in deze winkel. We hebben er nu voor gekozen een bankstel aan te schaffen dat nog niet de helft kost van ons huidige bankstel, en als dat dan weer 5 jaar meegaat, weet ik al wat we over 5 jaar moeten kopen.

veel plezier allemaal bij montel, het lachen vergaat je snel

daronann
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 okt 2006 09:49

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door daronann »

7 maart 2008 kocht ik een relaxfauteuil van ruim 2100 Euro bij de Fauteuilerie in de Mega Stores te Den Haag. Voordat ik de koop sloot vroeg ik hoe het met de service was indien er bijvoorbeeld een motor kapot zou gaan. De heer Poort vertelde dat hij nog niet had meegemaakt dat de motoren kapot waren gegaan, maar mocht dit wel gebeuren dan was een telefoontje (dit nummer kreeg ik mee zei hij) voldoende en zou reparatie binnen een week gebeuren. Klonk allemaal heel vertrouwd :D . De termijn van levering zou plusminus 3 maanden zijn en dit klopte. De stoel werd zelfs wat eerder :lol: bezorgd. Op vrijdagmiddag 6 juni jl. werd mijn nieuwe aankoop bezorgd dus kon ik gaan relaxen als ik daar behoefte aan had. Helaas woensdagavond 11 juni kon ik de stoel niet meer op of neer bewegen :evil: en moest ik dus uit de stoel "klimmen" en als ik de stoel wil gebruiken moet ik er ook weer inklimmen. Niets aan de hand dus de papieren erbij gehaald en wat bleek? Ik moest contact opnemen met De Meubelman en dat kon alleen schriftelijk zoals ik merkte nadat ik het telefoonnummer had gebeld wat was vermeld als servicenummer. Je komt er als klant niet door want ze maken gebruik van een doorschakelsysteem :twisted: . U kent het wel: wilt u dit druk dan op 1 enz. Afijn ik heb donderdag de schriftelijke klacht verzonden en op de dinsdag erna nog steeds niets gehoord. Aangezien de Fauteuilerie mij de fauteuil had verkocht, heb ik contact opgenomen met de heer Poort van de desbetreffende zaak. Deze heer vond het een vreemd dat mijn stoel zo snel stuk was en helemaal vreemd dat ik geen telefonisch contact kon leggen met De Meubelman, want hij belde zelf ook met ze. Afijn om het kort te maken: hij zou een interne email sturen en daarin vermelden dat de Meubelman zo snel mogelijk contact met me moesten opnemen. Dit gebeurt inderdaad op woensdagochtend 18 juni en er wordt ingesproken dat ze mijn klachtenformulier hadden ontvangen en dat een monteur binnen twee weken :twisted: contact met me zou opnemen voor het maken van een afspraak. Terugbellen kon niet want het was een onbekend nummer! Ben toen maar naar de Fauteuilerie in de Megastors toe gegaan om de heer Poort zelf te spreken. Ik wilde niet eindeloos wachten op de Meubelman en helemaal niet omdat ik daar de stoel niet van heb gekocht. De Fauteuilerie bleek nu Natuzzi te heten en jawel de heer Poort stond nog steeds in diezelfde zaak, op dezelfde plaats waar de Fauteuilerie zat. Hij ontkende :twisted: :twisted: weer dat ik geen telefonisch contact kon maken en zei me dat hij wel contact met ze zou opnemen. Ik stond er op dat dit zou gebeuren waar ik bij ben. De heer Poort ging aan de slag en hing 10 minuten later op omdat hij er niet door kwam. Excuses is door deze heer niet eenmaal aangeboden! Hij heeft op een andere wijze contact gelegd en er werd voor maandag 23 juni een afspraak gemaakt. Hiervoor zou ik nog een schriftelijke bevestiging krijgen met daarin vermeld of het de ochtend of middag zou zijn. Om 16.00 uur kreeg ik een telefoontje dat de afspraak werd verzet naar de dinsdag. Gelukkig kreeg ik nu iemand te spreken en kon ik mijn verhaal kwijt. Deze dame genaamd Angela bood haar excuses aan voor de manier waarop ik word behandeld ook al had zij er weinig mee te maken en belde ze alleen maar voor de afspraak. Bedankt Angela!! Nu maar afwachten of de schriftelijke bevestiging deze week binnenkomt èn of de reparatieafspraak werkelijk dinsdag 24 juni zal zijn.
Een advies hierbij zorg dat je niets met De Meubelman te maken als serviceverlenend bedrijf want tot nu toe is mijn ervaring bar slecht. Ook bij de Fauteuilerie - nu dus Natuzzi - heb ik heel slechte ervaringen opgedaan. De heer Poort weet blijkbaar niet, dat iets verkopen ook betekent service verlenen nadat het artikel is bezorgd. En wat voor een zaak toch belangrijk is: tevreden klanten komen altijd weer terug en maken gratis reclame.

meubelverkoper
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 dec 2007 18:19

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door meubelverkoper »

Zo, wat een voorbarige conclusies zeg. Ongelooflijk dat je het nu al nodig vindt om dit forum te gebruiken om negatieve ervaringen te spuien.
Je stoel is op moment van schrijven nog geen 5 dagen kapot en je doet alsof Fauteuilerie/De Meubelman helemaal waardeloos is.
Zo'n bericht begrijp ik als je al maanden op een reparatie zit te wachten, maar niet op deze manier. Zwaar hoor, als je zo negatief in het leven staat...
Misschien hebben ze volgende week je stoel in een half uurtje gemaakt en kun jij er weer 15 jaar zonder problemen mee vooruit. Dan heb jij toch echt de verkeerde conclusies getrokken.

daronann
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 okt 2006 09:49

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door daronann »

Meubelmaker:

Mijn stoel heb ik ook nog geen vijf dagen kunnen gebruiken! Een servicebedrijf dat NIET telefonisch beschikbaar is verleent geen service. Inmiddels is de afspraak al weer verschoven dus preek niet voor uw beurt. En als het tegenwoordig zo is dat een klant er niet meer van uit mag gaan dat een gekocht artikel jaren meegaat voordat er een mankement aan is, dan lijkt het me beter niets meer te kopen. Het is van de zotte dat een klant tegenwoordig wel veel mag betalen en vooruitbetalen (en niet van die kleine bedragen vraagt men tegenwoordig), maanden moet wachten tot het artikel er is en dan geen kwaliteit en - als er dan al zo snel iets kapot is - ook geen service op korte termijn mag verwachten dan zijn we in Nederland wel diep gezonken. U bent uiteraard helemaal vrij om dit gedrag te accepteren, maar dwing een ander niet om dit ook te doen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door sjoegel »

hallo Daronann, veel relaxstoelen worden tegenwoordig gewoon in Nederland gemaakt. Zeker de wat duurdere modellen zoals die van jou.
Wanneer dat zo is, en ik spreek uit ervaring, dan kan de stoel met enkele dagen gemaakt zijn. Vraag eens waar de stoel vandaan komt of naar het merk.

Gesloten