LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Edje1961

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Edje1961 »

inmiddels zitten we hier nu weken verhalen te doen met een aantal mensen

nu heb ik een vraag aan de mensen van Radar

wat gaat er nu verder gebeuren hiermee?

krijgt dit een vervolg of iets dergelijks ?

zou dit graag wel willen weten

anders ziitten we hier misschien nog weken beklag te doen voor noppes

ben er wel dankbaar dat de mogelijkheid er is , dat zeker wel

groetjes en ik hoor graag van jullie

/roos Radar :lol: :lol: :lol:

/knipogen octopusy en nibb.it :oops:

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

ik vroeg dus vanmiddag aan een hoge navi wanneer dit gezeik nou eindelijk es afgelopen is - antwoord was - kweenie ik heb er zelf ook last van :shock:

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

hallo goedenavond allemaal
zo ik kwam maar weer eens kijken, om te zien of lycos nog zo lekker liep.
tja aan bovenstaande te zien,,, UITSTEKEND ,.. :wink:
nou edje1961 vermaak me nog steeds :lol:
haha geen stress meer, geen geklooi meer, niks nada niente,
wat een heerlijkheid,en dit enkelt maar dmv één knoppie, ja dat knoppie in je kop, :!: zetten op: nu ff niet!! :P !!
metal ik heb laatst die naam van de chat aan nibb.it gegeven en edje kent hem ook.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog niet ben geweest, het was wel de bedoeling, toen ik ff weg zou blijven op lycos, maar ik ben nu ff zo lekker ouderwets heerlijk van mijn pc aan het genieten, en heb me buik nog ff vol van kotsie, dus ik ben ff genezen :roll: voor mij ff geen chat.
want ook al is die staking van mij persoonlijk,
ook al heeft het wat betreft lycos helemaal geen nut!!
haha ik heb in ieder geval lekker geen **** meer :lol:
jullie weten dat lycos mij vooral aantrok voor de loggies, maar tja als het toch niet werkt :twisted:
nee voor mij is de lol eraf,
de tijden van leuk op de chat zitten, nieuwelingen bijstaan(hoeft niet meer, klagen kunnen we allemaal :evil: (=definitie van lycoschatter) en nieuwe helpen, (ook al was je geen navi), je het gompes tikken om promo te halen (krijg je nu bijna niet meer)
om steeds meer emoties te verzamelen,(doen het ook niet goed meer, nog ff als je /seen vriendje tikt, BUY lookpakket,tikken om koningin te worden, elkaar dingen leren, hoe je moet loggen psp_en af en toe ff in je loggies terugkijken , om je ff de laatste weken, of soms maanden weer voor de geest te halen ,lachen gieren brullen, haha en ook lekker af en toe een ruzietje, (is leuk voor het bijleggen,) elkaar steunen, als nodig, praatje over het werk, thuis of wat dan ook plaatjes verzamelen, website erbij, opdat alle chatters plaatjes voor de loggies hadden,(tiffy.benik bv.) elkaar dmv van een loggie goedenmorgen wensen (komt nu 3 dagen later aan)
PRIVEpost ontvangen en sturen, kijken wie er net nw online is,
(kun je pas na 3 dagen zien, dus is die persoon al weer weg,
als je een dagje zin had in nieuwelingen te verwelkomen, of met zijn allen de hut in en ff dollen, of met een groepen alle rooms ff in,
ff naar starwars ff schieten, lampie van het plafont rukken, ff ratje volschelden,
iemand ziek hoppa ff beterschapje, iemand overleden hoppa ff met zijn allen saamhorigheid, beetje respect betonen,
of ff naar de quiz ff elkaar uitdagen!
samen ff een spelletje doen,
samen op de chat en tussendoor elkaar loggen, dus ff kijken in wie welke bui was, haha weekenden bleef je lekker thuis, met je droogie en natje achter je pceetje,
(wordt nu gezien als: heb je niks anders te doen!)
tja zo kan ik nog wel uren doorgaan, maar ja ,...........helpt het???
dit is verleden tijd , dit waren goeie tijden,dit komt niet meer terug,
het enige wat evt zou kunnen dat het , van de technische kant wat beter gaat, maar that's all fooks!!!veel leuker zal het niet meer worden.
(JA WIE IS ER ZO GEK OM OP EEN CHAT TE GAAN OM LOL TE HEBBEN?)
dus,.. ja nu ff niet :cry:
zekers niet als ik bovenstaande lees,.....pakketten aangeboden????? pfffffffffffffff terwijl er zoveel nog opgelost moet worde *zucht*
en haha in hoge nood , kan ik altijd nog ff naar lycos uk :P
haha zei toen toch , we kunnen met zijn alle toch ook daar loggies maken :? die werkt wel.
met en zonder pakket!!
maar uh ik volg het hier wel ,
en anders spreek ik je wel op msn (werkt trouwens ook prima)
maar mocht je op die andere chat gaan laat het ff weten , dan kom ik julie daar wel opzoeken.

fijne avond
groetjes en kussie
nadia
RADAR
(haha daar kwam ik eigenlijk voor !!)
nou nog ff voordat ik ga,
sorry radar voor deze teksten allemaal, maar ik hoop dat u onze frustraties nog een beetje kunt velen,...
maar ik heb voor u nog een vraag ...
we zitten nu alweer een tijdje op radar over lycos te klagen,
ik zou graag van u willen weten, of u ons een advies kan geven,
of kan vertellen of dit allemaal wel nut heeft,of er verders nog iets met deze informatie gedaan wordt? :?:


IK hoop op een reaktie van radar
:shock:

Chris H
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2003 18:33

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Chris H »

Neen dit nemen we niet in behandeling.

edje1961

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door edje1961 »

zou ik mogen weten wie Chris H is ?

vind antwoord wat koud , kil

maarja IK heb altijd wat te klagen he

misschien wat meer ondersteuning ervan als mogelijk is

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

edje trap er niet in joh.
tis WEER iemand die de naam van radar wil "beschadigen" om dmv zo iemand zo onbeschoft te antwoorden,
hopende dat wij ook over radar gaan klagen???????
uh wie was dat ook al weer???? :wink:

radar komt met tros.radar , tenminste,...??? verleden keer wel!!
tenzij die persoon ook op die manier ff misselijk bezig wou zijn, niets anders te doen dus :wink:

kusssssss
edje

Christien

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Christien »

Edje 61! Weetje niet wie Chris H is? Die ken je toch wel? Chris Hinze , die bekende gitarist. Ah, die ken je toch nog wel? En als hij het niet is, dan weet ik het ook niet! Ja, hij is wel een beetje kortaf hè? Hij komt ook nooit op Lycos,denk ik! Ik ook niet trouwens. Lekker belangrijk!

Chris tien el twaalf enz. :wink:

nibb.it
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 aug 2003 20:18

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibb.it »

:wink:

Laat je niet opjagen ed, probeer maar eens op zoeken -> auteur chris H.

Inderdaad ja, issie lekker belangrijk dan :?: , die heeft ook niks te doen dus. Maar je bent van welkom hoor Chris H op Lycos :P Beetje veel oh-en ken je wel. Misschien dat er dan wel iets zinnigs uit komt :?:

Ik draag je voor voor navi :P

Verders reageer ik dus niet he op zulke mensen. :wink:

nb nadia tnx voor me 10.000 kusssssssssss :P
nb ed knipoog terug :wink:

Eneh ..... ik heb geen vrienden, ook hier niet !
Whahahaha

nibske :P

nibb.it
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 aug 2003 20:18

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibb.it »

:P

LYCOS CHAT een gemiddelde douchetemperatuur van 5 graden

Kan nog veel kouder wat mij betreft ! :P

Greetz,
/slapen nibbie

apache.woman

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door apache.woman »

de luchter in de balroom werkt niet,de scheepsrat zegt de halve tijd niets,de massaloggys komen niet aan,die eeuwige storingen en errors,en wat nog meer? maar lycos heeft het gevonden hoor hahaha ze delen je netjes mee dat ze ervan op de hoogte zijn dat een en ander niet klopt en doen er niets aan ,mooi manier om van de klagers af te komen he lycos? jeetje zeg doe er eens iets aan en ook eens iets leukd voor de chatters die dit allemaal maar moeten pikken van jullie!!!en ik bedoel geen klaagmuur die toch niets doet mat je klachten of al die reclame die plots midden in je chat verschijnt !!!

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

good morning vietnammmmmmmmmmmmmmm :P

is je dagje goed begonnen? :lol:
haha mijne wel :D JUST SAY: NO TO LYCOS
apache woman, ik denk dat ze vd klagers af willen,de navi geeft hier zelfs al een link richting andere chats,want natuurlijk hebben ze meer aan nw chatters, die zien dan alle leuke dingen bij een ander,die kunnen ze dan adviseren om een pakketje te nemen, en tegen de tijd dat die nieuwe in de gaten hebben, dat het steeds niet gaat omdat lycos het niet doet, (eerst denken ze nog een tijdje dat het onwetenheid van hun is) dan is het geld al binnen snap je,
en zolang dit getolereerd wordt zal het door gaan toch?
zeg nou zelf als je je geld gratis via reclames binnenkrijgt, en via pakketten, dan is de buit toch binnen?klagers jagen ze wel weg!!!
zullen die bedrijven voor wie die reclames zijn wel weten dat ze hun naam hier te grabbel gooien?????
tja lycos missen??? nou ik niet, zoals je vroeger minimaal 80 a 90 loggies per dag kreeg, heb ik er nu gemiddeld zo'n 20 per 4 dagen dus,......... zelfs aan ff inloggen geen behoefte.


fijne dag
begonnen met een lach :D
groetjes nadia

RBX

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door RBX »

ik geef jullie allemaal gelijk in de problemen van lycos ... maar waarom hierop


ik word ook scheitziek van lycos ..maar dan moet je naar www.lycos.dk gaan
daar zityten de bedenkers van al die leuke ideeen

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ja wij worden ook schIJtziek, maar om ons nu door te verwijzen naar een site van lycos?????
haha wat een giller, begrijp dat dan, lycos produkten werken niet,
en dit willen wij graag duidelijk maken!!!
in de hoop dat radar ons enig advies kan geven!!!

we hebben geduld :-)
ennuh ja je komt zelf hier kijken toch? en dah hoef nie !!!!

pebbels36

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door pebbels36 »

Ik ben op die link geweest rbx maar helaas is mijn deens niet meer wat het geweest is.

:D

hallo

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door hallo »

RBX heeft wel gelijk jongens

Jullie moeten inderdaad in DK wezen voor de problemen op de NLchat
Daar zijn de hogeren die alles voor elkaar hoort te krijgen zodat de chat stabiel is en word en niet in de NLchat of zoals bij xplosive

Ga inderdaad naar DK toe met de klachten
Had niet gedacht dat RBX een verstandig ventje zal zijn laat staan met ideeen :-p

Lekker puk

gegroet hallo

PS probeer het daar in ieder geval kwaad kan het niet maar doe het op een rustig manier

warn warn :)

hallo

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door hallo »

Pebbels engels is ook goed :)

....

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door .... »

ik kan je vertellen dat ze in dk er weinig mee deon asl je hun daar direct mee lastig vallen ze lezen je mailtjes niet een sworden zo weg gegooit

het moet allemaal via de "hoge" nederlandse mensen gedaan worden en ja ........ die vinden het allemaal niet zo erg lijkt wel

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

hoi vorige gast
Ja daar ben ik het helemaal mee eens want denemarken doet er inderdaad niks mee want ze gooien de problemen in de prullebak en soms sturen ze hem door naar Xplosive :?
En ja jullie zien wel dat er dus niks mee gedaan word want alles blijf zoals het is.

Ze beloven vanalles maar ze komen niks na.

Maar jullie kunnen de navigatoren wel erop aanvallen maar die kunnen er ook niks aandoen.
De enigste die verantwoordelijk voor de chat is dat is die Xplosive en tja als je daar gaat klagen bereik je niks mee want het gaat Robin zijn ene oor in en andere oor net zo hard weer uit :evil:

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

ja dat is zo
of ze verwijderen je naam van de chat
Je mag tegenwoordig je mening niet eens uiten of je word definitief eraf gegooit.

Zo zwak zijn ze ze kunnen niet tegen kritiek
ik weet er alles van

en ze moeten de oude navies weer aannemen toen was de chat ook veel beter en minder gezeik tussen de chatters

Bodessa1

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Bodessa1 »

Goede morgen allemaal
Hier een een ex navi :)
ik heb die reacties eens gelezen wat een berg zeg :?
Maar ik snap heel goed de reacties van de chatters over hoe het nu met de chat gaat. :cry:
De chatters betalen voor sommige pakketten terwijl ze het vaak niet eens (goed) doen zoals een loggie sturen.

Maar jullie moeten de navigatoren en (ex navigatoren) daar niet over lastig vallen ik snap dat wel hoor maar hun kunnen er ook niks aan doen en of veranderen.
Ik ben zelf 14 maanden navigator geweest en ik weet dat de navigatoren richtlijnen hebben waar ze zich aan moeten houden.
Net zoals op je werk daar moet je je ook aan de regels houden.

De navigatoren balen ook net als jullie dat ze een loggie willen versturen en dat steeds niet lukt en noem maar op.

Het is gewoon zonde dat die nieuwe versie van de chat niet (goed) werkt
en ja daar krijg je trammeland van.

Nou ik zie jullie wel weer op de chat en probeer het onderling zo gezellig mogelijk te houden met elkaar op de chat :P

Groetjes Bodessa1

Gesloten