LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Positief kopen via Internet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
gine
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 feb 2007 18:53

Re: Positief kopen via Internet

Ongelezen bericht door gine »

Ik bestel vrijwel alle kinderkleding via Kleertjes.com. Bekende merken en opruimingsartikelen, alles wordt de volgende dag al bezorgd, nooit langer hoeven wachten, echt een aanrader !

wellcity
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mar 2007 18:55

Re: Positief kopen via Internet

Ongelezen bericht door wellcity »

ik heb pas geleden spullen gekocht bij www.onderdelenshopwell.nl en had ze vooruit betaald. na 3 dagen had ik de spullen al in huis. zo kan het dus ook!!! ook een :wink: voor OnderdelenshopWell.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Positief kopen via Internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Dinsdag eind van de middag iets besteld bij Factory Prices. Direct betaalt via Ideal en donderdag al binnen. Perfect!

galsteen
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 feb 2007 18:36

Re: Positief kopen via Internet

Ongelezen bericht door galsteen »

TIP: ALs je het niet vertrouwd doe het dan onder rembours!!!
Vaak heb je de producten sneller (zij willen immers snel geld zien) en je weet zeker dat je je producten hebt. Controleer dus voor je tekend bij de TGP (of wat ook) of je ook echt je roducten hebt en niet een doos stenen. Trek die doos open en teken daarna pas!
Zo werkt dat niet, kwam ik achter.
Je moet op het postkantoor eerst betalen voordat je überhaupt het pakje in handen krijgt, laat staan open mag maken.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: Positief kopen via Internet

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Heb positieve ervaringen met de winkel van Schlecker online. Zeer snelle en correcte levering, betaling kan met acceptgirokaart en gratis bezorgen bij een bestelling vanaf € 15,-
Is inderdaad een zeer goede en voordelige webwinkel. Heb er het nodige besteld en elke keer is het bestelde correct afgeleverd. Daarbij lage prijzen en gratis bezorgen. Een pluim voor Schlecker.

jone
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2005 15:06

Re: Positief kopen via Internet

Ongelezen bericht door jone »

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met kopen via internet:

www.wehkamp.nl - www.bol.com - www.legpuzzels.nl - www.nationaletijdschriftenbon.nl

olle griese
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2007 21:01

Re: Positief kopen via Internet

Ongelezen bericht door olle griese »

whaaaaaaaaa, mijn webwinkel is nog niet genoemd terwijl ik hem al 8 jaar heb en me elke dag uitsloof om het de klanten naar de zin te maken.
Nouja, vroeg of laat kom je wel in mijn winkeltje :lol:

Robin12345
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 aug 2008 07:21

Re: Positief kopen via Internet

Ongelezen bericht door Robin12345 »

Paypal doet veel meer dan dit alleen.
Paypal geeft ook kopers geld terug. Ook al heb je als verkoper bewijs van verzending.

Contact op nemen met paypal heeft weinig tot geen zin. Daar zijwettelijke niet onder de Nederlandse wetgeving vallen. Zij vallen onder de Luxemburgse wetgeving. Luxemburg word niet gedekt in de rechtsbijstands verzekeringen.

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: Positief kopen via Internet

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Positieve ervaringen heb ik met de volgende webwinkels:

www.longtallsally.com
Mode voor de lange vrouw (ben ook in de winkel zelf geweest in Londen).

www.zooplus.nl
Dierenwinkel. Wel fijn om hooi en zaagsel te bestellen en dat de postbode het dan bij je deur afgeeft. En door de kortingen die ze geven (10% of 5 euro af en toe) is het goedkoper dan in de winkel kopen.

Gesloten