![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Gisteren middag was het hier in de regio Rotterdam noodweer met als gevolg bliksem inslag hier in de wijk en dus iedereen zonder TV en internet zat
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
En verder moest zij bij buren maar eens vragen of die ook geen TV hadden zodoende dat zij bij ons kwam bellen om het te vragen.
Dus de buurvrouw weer gebeld naar UPC a 10ct PM,kreeg nu als antwoord met een half uurtje zijn we er.Niet dus,had ook niet anders verwacht van dat ......bedrijf.Afijn wij zelf ook gebeld met UPC.Uitgeled dat er bliksem in geslagen was enz.Nu jullie raden het vast al UPC was niet van plan een monteur langs te sturen want het lag aan ons en niet aan hen
Anderen buren die ook UPC gebeld hadden kregen min of meer hetzelfde antwoord alleen zou er daar op dinsdag weleens een keer een monteur langs komen.Waren zelfs mensen waar pas a.s vrijdag een monteur langs zou komen en dat onze wijk tot die tijd geen TV en internet of zelfs zonder telefoon zou zitten was erg jammer voor ons want lag aan ons en niet aan UPC.
Om 19u maar weer eens gebeld met UPC na 20 min in de wacht a 10ct pm werd ons weer verteld dat eruit de hele buurt hier maar 2 klachten waren binnen gekomen en dat er dus niemand langs zou komen want voor 2 klachten stuurde men geen monteur
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Tot dat de bovenbuurman het zat was ging UPC bellen,was inmiddels al 21u45 geweest.Liet zich onder geen enkel beding afschepen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nu zei de buurman je krijgt een half uur de tijd om een monteur langs te sturen zo niet bel ik weer terug ga ik het nog hoger op uitzoeken.
Ik heb geld genoeg en geef niet eerder op eer jullie weten wanneer dit opgelost wordt.Afijn om22u40 stond er een wagen van UPC op stoep en om 22u55 was alles weer hersteld en kon de buurt weer TV kijken en het internet op
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Volgens mij krijgen die lui die werken op het call-center van UPC opdracht om tegen iedereen die belt te zeggen dat er nog geen enkele klacht is binnen gekomen of althans zo weinig dat ze het niet nodig vinden om een monteur langs te sturen.En je lekker lang in de wacht zetten a 10 ct pm zo dat ze hun zakken weer gevuld hebben.Stelletje oplichters zijn het bij UPC
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Zal allemaal wel 1 pot nat zijn maar erger als UPC bestaat er volgens mij niet