Ook ik heb bijna 3 jaar geleden in november 2005 ongevraagd via TNT een UPC pakket voor 1 jaar gratis (gratis jaar geldig tot 1 november 2006) digitale tv ontvangen in Rotterdam. Dit vond ik destijds erg fijn en heb behoorlijk wat moeite gedaan om dit pakket bij het postkantoor op te halen (daar stonden ze voor iedereen in de wijk tot aan het plafond toe opgestapeld

) had ik het kastje eindelijk binnen. Ik heb hem aangesloten via gebruiksaanwijzging en dat ging op zich prima en is ook niet moeilijk maar werken! nee hoor.... tuurlijk niet, helemaal niets

.
Ik heb in totaal ik weet niet hoelang met de helpdesk aan de telefoon gezeten maar die weten dus ook gewoon niet waar ze het over hebben. Ja mevrouw, we zullen hem activeren en als u binne 48 uur geen beeld heeft dan moet u nogmaals contact met ons opnemen (à zoveel eurocent per minuut!!!). Half oktober 2006 kwam ik erachter dat het gratis jaar 2 weken later verliep en dat ik er daarna aan vastzat. Maar ergens voor betalen wat het niet doet en nooit gedaan heeft dat doe ik dus niet. Want ja, je raadt het al, hij heeft het al die tijd niet gedaan. Ik heb dus half oktober de hele zooi in de doos gegooid (die ik gelukkig nog had

) en teruggebracht naar de UPC winkel op de Lijnbaan met de mededeling dat ik hem terug kwam brengen. Ik heb keurig (nou ja, na wat gezeur van mijn kant want ik had hem volgens de UPC meneer naar het postkantoor moeten brengen) een bewijsje meegekregen dat ik hem ingeleverd heb en er nooit meer wat van gehoord

.