en..DEBITEL Klantenservice vind dit alleen maar VERVELEND zodat ik nu voor een jaar vast zit aan 75 belminuten via PTT voor 15 euro per maand..PAS DUS OP VOOR DEZE OPLICHTING!!!
Enige weken geleden werd ik s`avonds rond 19.00 uur gebeld namens Debitel met de mededeling dat ze en fantastisch aanbod voor mij hadden.
Ik had namelijk mijn Debitel abonnement opgezegd, deze man verklaarde dat Debitel weg ging bij Vodafone, en dat ze mij als actie een heel jaar geheel gratis bellen konden aanbieden bij de PTT.
Daar ik zelf een bedrijf run, ben ik nogal sceptisch met dergelijke aanbiedingen, maar deze man was zeer overtuigend , en verzekerde mij dat het absoluut gratis was.
Tot mijn grote verbazing ontving ik vandaag 22/-7/2006 een faktuur van 22,50 euro voor de periode 17-07-2006 t/m 31-08-2006
Ik ben dan ook van mening absoluut onjuist te zijn voorgelicht, en op deze wijze in de val te zijn gelokt door degene die mij heeft gebeld.
Ik had het volste vertrouwen in Debitel, het afgelopen jaar is prima verlopen, maar een handelswijze als deze kan beslist niet door de beugel.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)