LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] My Messenger

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
AVis
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2007 09:34

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door AVis »

Ik heb tijdje geleden een berichtje achtergelaten waarin ik vertel wat me overkomen is, en bij mij heeft het sms'jhe echt succes gehad! ik kreeg juist een sms met het bericht dat ik afgemeld was. Hierna heb ik ook geen last meer gehad. Ik weet niet of iedereen zo'n scherm op internet heeft ingevult met je persoonlijke ringtone? maar in ieder geval, het is toch wel raar dat het bij sommigen werkt en bij anderen niet...

Groetjes!

geeskedannenberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2007 14:14

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door geeskedannenberg »

hey Xianta.

Ik ben er mee bekend! Jammer genoeg,
Ik zou neit weten hoe ik mij daar uit moet loggen maar ik ben €2.00 per bericht kwijt,
elke week weer,
ik krijg dan 1 keer in de week 4 berichten en dan ben ik €8 kwijt!
Kan er iemand mij vertellen hoe ik daar af kom?

bvd.

laantjeshrj
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2007 20:44

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door laantjeshrj »

ik was ook de dupe van deze geld klopperij heb me afgemeld en bericht per sms terug gehad dat ik ben afgemeld mij benieuwd of ik er nu helemaal van af ben weet iemand of het iemand al is gelukt om het geld terug te krijgen zo ja reageer met het email adres

jverschuur1
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2007 14:40

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door jverschuur1 »

kwam er gister ook achter dat ik dus ook al 3 maand betaal voor een sms service die gratis zou zijn, maar betaalde wel elke maand 20.16 voor 16 verstuurde sms'jes

heb vandaag Mm stop verstuurt naar 3010 en kreeg 5 minuten later een sms je terug dat het beeindig was.

nu maar afwachten of het er niet meer afgeschreven word.

word vervolgd.

A nonime
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jul 2007 13:19

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door A nonime »

Achter deze oplichtingspraktijken zit FSP-Mobile uit Breda.

Kijk eens op deze link:
http://www.wocap.nl/companies/389/389612.htm

De gegevens zijn wat verouderd want dit bedrijf zit nu op de Oude Vest 4 te Breda.

Melli
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2007 12:06

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Melli »

Ik ben er ook eindelijk van af!! (mmstop gesmst naar 3010)
Bedankt daarvoor.
Heb ook een mail de deur uitgedaan dat ik de gemaakte kosten terug eis, en ik anders juridische stappen ga ondernemen.
hou jullie op de hoogte.
Gr. Melli

rene6801
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2007 22:33

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door rene6801 »

Als bij afmelden via sms niet meer helpt, en een e-mailtje ook niet (uit eigen ervaring ondervonden)

Hierbij het bezoek adres van MYMESSENGER

FSP-Mobile
Duivelsbruglaan 84 B,
4835 JJ Breda
kvk nr: 20039305

Heb ze op gezocht in de kvk database, en ze met een bezoekje vereerd.

Dat werkte een stuk beter.

Melli
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2007 12:06

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Melli »

heeej thanx!!
ga ik zeker onthouden. als ze niet reageren op mail,ben ik zo daar!!
Bedankt nogmaals!

rene6801
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2007 22:33

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door rene6801 »

FSP-Mobile /Van Os Beheer en Beleggingen B.V.
Duivelsbruglaan 84 B,
4835 JJ Breda
kvk nr: 20039305

aanvullende info:
Os, W H van
Duivelsbruglaan 84/B
4835 JJ Breda

Tel: 076-5653844

Waar het internet al niet goed voor is :lol:

Melli
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2007 12:06

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Melli »

ooowww,hee!! jij bent GOED bezig!!
thnx thnx thnx
ow me one

staaltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2007 23:00

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door staaltje »

Ook ik ben de dupe.

eerst mm stop gedaan kreeg netjes een bevestiging terug dat ik afgemeld was, maar bleef ze krijgen.

toen sms stop geprobeerd toen kreeg ik dat ik naar
http://www.3010sms.nl moest gaan om me af te melden met een toegangscode. Kreeg ook weer een bevestiging... dus nu maar afwachten.

Melli
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2007 12:06

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Melli »

mooie k*tstreken leveren ze daar!!!

kirzz
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2008 21:17

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door kirzz »

hallo

ik heb bijna een jaar lang 2 keer per week sms jes gekregen van een sms dienst van 3010 (thuiswerken) nergens kon ik vinden hoe ik het stop kon zetten tot dat ik vandaag een factuur kreeg van KPN dat ik 13 euro per maand betaal :shock: voor de rare smsjes waar ik niks meer aan heb.

Ik ben daarom direct gaan zoeken op internet hoe ik dit stop kan zetten,
Na een paar uur zoeken heb ik hier dan eindelijk de code !!

sms TO CODE UIT naar 3010 en je krijgt als het goed is een bevestigings smsje,ik heb hem ook net gekregen. succes !! :lol:

EFTE
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2008 14:35

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door EFTE »

Dag, ik ben helaas ook in my messenger 'getrapt'.
En dat ik nu op dit Forum lees dat dit fenomeen al een paar jaar bekend is.
Ik ben vorig jaar in zee gegaan met het smsje om een gratis ringtone te ontvangen. Terwijl ik dit normaal nooit doe en me ringtones niet eens boeien..

De vele sms berichten die ik daarna kreeg heb ik uit drukte en luiheid lang genegeerd, er van uitgaande dat ze toch gratis waren en klikte ze dan gewoon snel weg om daar later nog maar eens me voor af te melden.
Totdat nu echt begon op te vallen dat mijn telefoonrekening hoger was. Ik schrok hoeveel geld ze van je rekening afhalen. Ik schaam me enorm voor dit domme 'grapje' van mij en die stomme dienst van my messenger.

Ik heb het stop gezet via een sms MM STOP naar 5566. Hoop dat dit voldoende is!
Ondanks mijn stommiteit, heeft iemand een tip of het zin heeft geld terug te eisen? Ze hebben zich via de website namelijk juridisch aardig dicht getimmerd.

JulieNochem
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2008 14:50

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door JulieNochem »

FSP Mobile Breda werken ook onder schortcode 5030.. wij hebben hier ook last van gehad. laatst was mijn nichtje van 15 op bezoek bij ons. Ze vertelde enthousiast maar tevens teleurgesteld dat ze had meegedaan met een spelletje op internet om een iphone te winnen. Nu leek dat op zich geen probleem alleen bleken er voordurend telefoon smskosten te komen omdat ze meegedaan had aan het spelletje. Ze vertelde dat ze niets had gelezen over kosten of abonnementen dus ik ben maar eens voor haar gaan zoeken op het internet. Na enig speurwerk kwam ik op de site van het spelletje: http://www.mymessenger.nu/acties/iPhone ... ectaclick=& . Aangezien ik zelf nooit meedoe aan dit soort spelletjes was ik niet goed op de hoogte van de voorwaarden van dit soort aanbieders. Na een verdere zoektocht kwam ik op de website www.smsgedragscode.nl waar in enkele documenten (SMS Gedragscode, Reclamecode) werd uitgelegd aan welke eisen een aanbieder van dit soort diensten moeten doen. Nu heb ik deze voorwaarden eens goed doorgelezen en het blijkt dat deze aanbieder van geen kanten deugt! Het spelletje wordt aangeboden door FSP mobile BV. Op het eerste oog lijken de voorwaarden vermeld te zijn, alleen wanneer iemand zijn/haar nummer en email invult verdwijnen alle voorwaarden, en tevens staat in de smsjes niets over dat het een abonnementsdienst betreft en/of kosten vermeld! Ik vind het hoogst kwalijk dat dit soort praktijken vandaag de dag nog voorkomen en gebruik maken van valse pretenties/voorwaarden. Ik ben onmiddellijk stappen gaan ondernemen tegen deze onderneming. Mijn nichtje is afgemeld van deze abonnementsdienst dus ik heb de schade kunnen beperken.
Overigens hebben ze nu wel de juiste voorwaarden vermeld, toen ik ben gaan zoeken op 22-07-08 was dit nog niet zo.

pascallemartin
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2008 16:00

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door pascallemartin »

Beste mensen,

bedankt voor de tip hoe ik mymessenger moest afmelden.... werd gek van de smsjes van 5030 en de bijhorende dowloads die ik nooit heb gedaan.... Wil nooit meer een I-Phone winnen door zo'n spelletje... Vraag me af of er ooit uberhaubt iemand een I-phone mee heeft gewonnen !!

Heb mijn rekeningen nog niet ingezien.... wil na jullie verhalen ook niet weten wat het mij de afgelopen maanden heeft gekost !!

Nogmaals bedankt...

Liefs pas

vdrest
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2008 22:49

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door vdrest »

Ook ik werd ongevraagd lastig gevallen met de SPAM van MyMessenger van FSP Mobile!
Uit enkele openbare bronnen op het internet heb ik nog wat meer informatie kunnen vinden over dit bedrijf.

Adressen:
Oude Vest 4
4811 HT BREDA
Postbus 1957
4801 BZ BREDA

Telefoonnummers:
076-5139118
076-5653844
0229-269056

Het schijnt overigens dat het heel effectief is om te klagen over dubieuze SMS praktijken bij je eigen telecomoperator en diverse instanties.
Zo hebben de OPTA en de Consumentenautoriteit reeds zeer hoge boetes uitgedeeld aan diverse bedrijven!

OPTA: http://www.spamklacht.nl
Consumentenautoriteit: http://www.consuwijzer.nl

musiman
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2008 18:34

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door musiman »

MyMessenger adverteert nu met een mep-de-wesp spel. Zodra je alle wespen hebt kapotgeslagen, dan heb je één van de 3 prijzen gewonnen, 1e prijs een Wii, we prijs een iPod en 3e prijs... ja wanneer je zo kijkt dan zie je een gsm.
Maar wanneer je inzoomt op de pagina, dan zie je op dat schermpje staan: "1 week msn op je mobiel"

Nou, ik ben benieuwd wat ik gewonnen heb, wanneer ik mijn 06 nummer daar invul...

Wat een smerige streek weer van dit bedrijf.

Probeer het zelf maar eens:
http://www.mymessenger.nu/acties/wesp/

Charl85
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:01

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Charl85 »

Ook ik ben de pineut!

Kon een waarde cheque winnen, ik smsen, zit ik al twee weken vast! :?
Kreeg een sms van 5030, meteen weer afgemeld, kreeg bevestigings bericht ,maar blijf smsen krijgen met inlog data enz.
Heb me nog nooit ingelogd ook!

Nu alles wat hier boven staat geprobeerd ( geen bevestigings reactie tergehad)en een email gestuurd.

Heb de link naar de KVK bekeken maar daar staat dat ze uitgeschreven zijn.......!:S

Hoop het beste!

Groetjes,
Charl

Aruna_k
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2008 22:17

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Aruna_k »

Ik vind het echt schandalig dat zoiets gewoon kan. :x :x :x
Ik ben ongeveer 40 euro kwijt geraakt door deze geldtrekkerij.
Ik vond in het begin al raar dat mijn beltegoed steeds op was, ik had toen nog niet door dat de onzinnige smsjes, die ik van my messenger kreeg, in totaal 6 euro kost. :x :x :x
Ik had me toen alleen aangemeld om een kans te maken op een gratis telefoon. Er stond nergens over een sms abonnement waar je meteen vast aan zit.
Ik had toe stop naar 5030 gestuurd (zoals het op de site stond), maar nog steeds was ik niet afgemeld :x :x :x
Nu heb ik mm stop naar 3010 gestuurd, ik hoop dat ik nu afgemeld ben.

Echt te erg voor woorden!!!!!!!

Gesloten