Goed, ik moet toegeven, de tegenstanders hadden inderdaad op een puntje waarschijnlijk gelijk. MLM'ers azen soms op de zwakkeren van de maatschappij.
Er schijnen nog steeds mensen te zijn die niet weten dat je afzenders kunnen blokkeren.
Jor is een ex-Amway distributeur.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Forever Living Products = kettingverkoop
-
Re: Forever Living Products = kettingverkoop
Klopt, de produkten van Amway zijn prima in orde.Alleen de verkoop via mlm ( voor mij ) niet.Geplaatst op 01 Aug 2008 21:31 door antileugens
Er schijnen nog steeds mensen te zijn die niet weten dat je afzenders kunnen blokkeren.
Jor is een ex-Amway distributeur.
Zonder er verder op in te gaan ( heb ik beloofd ) was het niet mogelijk deze spam te weigeren. Dit figuur had de diensten van een hacker gebruikt uit boosheid op de tegenstanders en liet duidelijk zien hoever ( sommige )mlmérs gaan om hun inkomsten te beschermen.Dit is het laatste wat ik erover zeg.
Mvg Jor.
-
Ken zat voorstanders die dezelfde ervaring hebben.
mrtelecom moest zelfs aangifte doen zoals op dit forum (met aangifte nummer) wordt vermeld
Raar genoeg kwam daar geen enkele reactie op van de tegenstanders die tegen de persoon die dat deed was. Schijnt toch vrij normaal te zijn onder de tegenstanders om op wangedrag van tegenstanders niet te reageren maar op (vermeend) wangedrag van voorstanders een barrage los te laten. Dat laat wel zien hoe ver de voorstanders bereid zijn te gaan om hun theorieen te verdedigen als ze met feiten om de oren worden geslagen
mrtelecom moest zelfs aangifte doen zoals op dit forum (met aangifte nummer) wordt vermeld
Raar genoeg kwam daar geen enkele reactie op van de tegenstanders die tegen de persoon die dat deed was. Schijnt toch vrij normaal te zijn onder de tegenstanders om op wangedrag van tegenstanders niet te reageren maar op (vermeend) wangedrag van voorstanders een barrage los te laten. Dat laat wel zien hoe ver de voorstanders bereid zijn te gaan om hun theorieen te verdedigen als ze met feiten om de oren worden geslagen
Ja Natuurlijk reageer ik een jaar later , sowhat?/ mlm gaat nu toch ook gewoon door. En het is bedoeld voor de mensen die net als ik nu pas de site lezen en misschien wat meer hierover willen weten.
En trouwens wie vraagt zou om te lezen. Als alleen maar commentaar kan leveren en je negatieve karma wilt laten zien, ga dat ergens anders doen,
By the why. Ik heb mijn zegje over FLP gedaan en thats it. What je verder wilt schrijven intereseert mij niet. Daar is deze site niet voor bedoeld. Toch?????????????
De Tevreden klant
En trouwens wie vraagt zou om te lezen. Als alleen maar commentaar kan leveren en je negatieve karma wilt laten zien, ga dat ergens anders doen,
By the why. Ik heb mijn zegje over FLP gedaan en thats it. What je verder wilt schrijven intereseert mij niet. Daar is deze site niet voor bedoeld. Toch?????????????
De Tevreden klant
Jor Jor toch
Jij weet niet ook van ophouden he? cker niets te doen. Als je producten koop en verkoop dan is het toch een bedrijf. ( nou voor de belastingdienst zeker wel hoor, moet regelmatig aangifte doen voor omzetbelasting. )Of vind je ook dat bijvoorbeeld T- Mobile geen bedrijf is.
Maar goed.......
Blijf jij maar lekker bij je baas werken. Hopelijk geeft die je ook nog wat bonus aan het eind van het jaar.
Slaap lekker.
En Mangel thanks voor the information.
de tevreden klant
Jij weet niet ook van ophouden he? cker niets te doen. Als je producten koop en verkoop dan is het toch een bedrijf. ( nou voor de belastingdienst zeker wel hoor, moet regelmatig aangifte doen voor omzetbelasting. )Of vind je ook dat bijvoorbeeld T- Mobile geen bedrijf is.
Maar goed.......
Blijf jij maar lekker bij je baas werken. Hopelijk geeft die je ook nog wat bonus aan het eind van het jaar.
Slaap lekker.
En Mangel thanks voor the information.
de tevreden klant
I rest My case.Geplaatst op 04 Aug 2008 23:39 door Mabel_62
Jor Jor toch
Jij weet niet ook van ophouden he? cker niets te doen. Als je producten koop en verkoop dan is het toch een bedrijf
Mvg Jor.
Mag ik die van mij ernaast leggen?I rest My case.