LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourmax

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
mirmer
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2008 14:35

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door mirmer »

wWij zijn sinds zaterdag terug van een vakantie in Turkije, geboekt bij Tourmax. Samen met vrienden van ons (in totaal 3 kinderen) zijn we naar Side geweest, hotel Side West Resort. De dag voor we vertrokken kregen we van Tourmax bericht dat het mogelijk was dat het hotel overboekt was. Ik kon daar toen niet echt mee lachen maar zou ginder wel zien want veel konden ze er toen niet aan doen. Toen we aankwamen in ons hotel bleek alles toch nog in orde te zijn : check in 19-07-08 en check out 02-08-08. Was het maar waar. Een week later gingen we op excursie en bij terugkomst in het hotel bleek dat onze kamer leeggehaald was. We konden daar maar een week blijven. Het hotel had niet beter gevonden dan alles, maar dan ook alles gewoon in vuilzakken te proppen. Vuile kleding en propere kleding, alles zat door elkaar. Een busje douchegel zat mee tussen de broeken en t-shirt en was blijkbaar niet helemaal afgesloten geweest (je weet hoe dat gaat met kinderen van 6 en 12 jaar hé) Je kan je voorstellen hoe alles eruit zag. Ik stond op instorten, zeker toen bleek dat wij naar een ander hotel werden overgebracht. Had ik mijn man niet tegengehouden, ik denk dat hij die man van achter de receptie gesleurd had maar dan stonden we verder van huis. Wij dus naar een ander hotel, terwijl onze vrienden achterbleven in Side West Resort. Wij konden dus niet meer samenkomen vermits het allebei all-in formules waren. Wij mochten niet meer in hun hotel en vice versa. Om toch nog samen vakantie te hebben moesten we dus elders gaan eten en drinken wat ons toch wel veel geld gekost heeft. Ook de telefoontjes naar elkaar stapelden zich al vlug op. Die eerste dag in ons "nieuwe hotel" lagen we dan ook al om 9u30 in ons bed, met de nodige traantjes. Hier had ik een jaar voor gewerkt en een Hollands touroperatoreke ging dat helemaal voor ons stukmaken. Gelukkig hebben we het voor elkaar gekregen dat onze vrienden na 2 dagen ook naar het andere hotel konden komen. Nu dat hotel op zich was niet slecht maar het zal daar vol met Russen en Duitsers en die heb ik liever niet op mijn vakantie. Wij hadden ook bewust gekozen voor een kleiner hotel, terwijl dat nu niet meer het geval was.
IK KAN ALLEEN MAAR IEDEREEN HET VOLGENDE AANRADEN : BOEK NIET BIJ TOURMAX MAAR GEEF LIEVER IETS MEER UIT

broertje33
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 aug 2006 20:55

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door broertje33 »

zojuist op tv tourmax is niet aan gesloten bij de anvr
en verkoopt reizen met vluchten naar turkije met transavia je betaald €80 per retour maar tourmax heeft geen contrakt met transavia
je krijgt je €80 niet terug je vliegt meestal met corendon

belasting
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 jul 2008 17:17

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door belasting »

Fijn he, dat TOURMAX reisbureau!

Mensen geef a.u.b. meer geld uit aan betere vlieg begeleiding en hotels, want het kan hartstikke fout gaan via Toumax.

En dat Tourmax niet ANVR is kun je ook op de site zien......

tourmax
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jul 2008 11:18

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door tourmax »

Tourmax vliegt met sunexpress.

belasting
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 jul 2008 17:17

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door belasting »

ja ja Tourmax vliegt OOK met Sunexpress.

Wij hadden bijbetaald om NIET met Onur Air te vliegen maar met Sunexpress via Tourmax, maar helaas pindakaas.
Wij werden door Tourmax mooi in Onur Air ingedeeld.
Het was of annuleren of gaan naar Turkije met Onur Air. :evil:
Ik heb wel gelijk mijn geld terug gekregen die ik extra had betaald om niet met Onur Air te vliegen, dus dat is een pluspunt.
Maar ik heb wel nachtmerrie gehad omdat ik met Onur Air moest.

Corendon en Sunexpress vlieg je ook alleen als je bijbetaald.

:evil:

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door rene117 »

ach ja wat doe je er aan he je vliegt off je vliegt niet ik vlieg beter met een turk

tourmax
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jul 2008 11:18

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door tourmax »

Nou onze reis was prima verlopen was gezegd dat we met sunexpress vlogen en dat hebben we ook gedaan.

schokkie
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 aug 2008 21:12

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door schokkie »

Ik ga in september op vakantie met tourmax. Ik zou bijna schrikken van al deze berichten, maar dat doe ik niet.
Ik heb ooit eens een vakantie omgeboekt door slechte verhalen die ik op internet had gelezen over een hotel. Achteraf bleek dat reuze mee te vallen. Nu zijn wij gelukkig niet veeleisend en het hotel waar we heen gaan is bekend. Het intereseerd mij werkelijk niet met welke vliegtuigmaatschappij ik vlieg, ik vlieg al jaren met onur en altijd naar tevredenheid. Ik vind het wel belangrijk dat ik voor een zelfde reis nu veel goedkoper uit ben dan bij een andere maatschappij. Ik ben benieuwd hoe de rest verloopt maar dat zal ik jullie t.z.t. wel laten weten.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door G7 »

Het intereseerd mij werkelijk niet met welke vliegtuigmaatschappij ik vlieg
Nee, jou dus niet, maar sommige mensen wel en als die dan extra € 80 bijbetalen om met een gerenomeerde maatschappij te willen en kunnen vliegen en TM bied dat ook aan, moeten ze hun afspraken ook nakomen.

Of anders de toeslag terug betalen of laten annuleren als men beslist niet met een Turkse charter wil vliegen.

Plus... naar nu blijkt, had TM helemaal geen kontrakt met Transavia, terwijl het toen wel aanboden werd.

Er zullen best mensen zijn die wel goede ervaringen hebben met TM, maar ik vind, dat bij deze zaak TM behoorlijk in de fout is gegaan en die mensen geen enkele compensatie hebben gegeven. Ja, misschien nu wel, nu ze met deze gevallen op de TV zijn geweest.

schokkie
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 aug 2008 21:12

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door schokkie »

Ik ben het wel met je eens dat als een organisatie (wie dan ook) bepaalde afspraken met je maakt, dat ze die ook na moeten komen.
Als je een X bedrag betaald om met een nederlandse maatschappij te kunnen vliegen en het kan ineens niet, dan moeten ze het geld terug betalen.

Zarraah
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 aug 2008 09:56

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door Zarraah »

Tourmax Lelystad 08-08-2008
Johan Huizingalaan 193
1065 JA Amsterdam.




LS



Wij hebben 23-01-2008 onze vakantie geboekt via Tourmax.nl naar Turkije en wel naar Kemer/Kiris, Hotel Daima.
Geboekte aantal nachten: 17

Omdat de heenvlucht op een zeer laat tijdstip was (ivm 3 kinderen; 11, 8 en 5 jaar)
**20-07-2008 om 22.00 u**
vluchtnummer OHY299
hebben wij hierover contact opgenomen met de Firma Tourmax.
Ook over het feit dat wij op die dag geen gebruik zouden maken van het hotel gezien dit tijdstip waarvoor wij wel betaalt hadden.
De vlucht kon uiteindelijk verzet worden naar maandag.
(Hiervoor is 1 nacht in mindering gebracht op de rekening ad € 100,00 hetgeen dus € 120, 00
moest zijn..)

**21-07-2008 om 09.30 u**
Vluchtnummer TKR102
Gegarandeerd met TURKISH AIRLINES of TURKUAZ AIRLINES nieuwe toestellen en een hele goede maatschappij!! werd er gezegd door ene Tuvan of Turan.

Vrijdag 18 juli zijn we gaan bellen met de Firma Tourmax.nl voor de tickets die via email aan ons toegezonden zouden worden.
Toen wij deze uiteindelijk kregen zagen wij tot onze grote verbazing dat wij
**22-07-2008** om 20.00 u** pas zouden vertrekken
Hierover was geen enkele mededeling gedaan, niet telefonisch of via email.
(dus alweer een dag ‘gestolen’)
Hierop kregen we 1 dag restitutie. Deze is nog steeds niet terug gestort.

Na verdere “inspectie” van de tickets werd de verbazing alleen maar groter:
vliegen met Onur Air.
Na op de site van Onur Air te hebben gekeken kon het helemaal niet meer op:
Volgens onze tickets zouden wij aankomen in Antalya om 00.40 u
Op de site van Onur Air stond een tussenlanding via Istanbul met aankomst Antalya
04.00 u.
In de nacht van 18 op 19-07 nog email verstuurd naar Tourmax, daar kwam geen reactie op dus zaterdag om ongeveer 12.00 u de telefoon maar weer gepakt.
Op mijn vraag over het hoe en waarom over deze vlucht en tijdstip (na de gegarandeerde ‘belofte’ dat wij zouden vliegen met Turkish Airlines of Turkuaz Airlines) werd ik gewoon voor leugenaar uitgemaakt. Dit zou nooit gezegd zijn----maar het stond wel op het ticket..? Nu kwamen ze van Tourmax met het verhaal dat wij door een technisch mankement hun email hierover niet gehad hadden.
Deze zou 3 weken daarvoor zijn verzonden en tegen onze vrienden werd de maandag ervoor gezegd in eerste instantie.
Toen wij deze mail alsnog kregen was hij gedateerd op 14 juli 2008.

We zouden 1 van de 5 zijn. Later op de dag kregen wij die mail alsnog die op de maandag ervoor verzonden zou zijn geweest.
(verbazing in het vliegtuig…………..zo goed als niemand had die mail gehad, alweer een leugen!!)

Door deze tussenlanding kwamen wij dus pas om 05.00 u aan bij het Hotel.
Kamers niet klaar: ga eerst maar eten dan zorgen wij ervoor. LEKKER HE MET 3 KINDEREN!
Okee dit kan gebeuren maar voor wij onze kamers in konden 06.15 u die ochtend was dag 1 dus al om en na een paar uurtjes slaap hebben wij ook niet veel gehad aan dag 2 omdat we behoorlijk ‘verreisd’ waren hierdoor.

Tussendoor geen HOSTESS gezien alleen maar 1 voor de verkoop van excursies.





---De terugreis---

Deze zou zijn:
**06-08-2008 om 06.20 u**
Vluchtnummer OHY299

Maandagavond gaan we kijken op het bord in de lobby en zien staan 11.00 u.
Dachten nog: dat is een prima tijd ivm de kinderen.
Na beter gekeken te hebben
we werden 11.00 u opgehaald bij het hotel.
Toen kregen we ogen op steeltjes:
DAG EERDER VERTREKKEN en we zouden ‘gedropt’ worden in STUTTGART DUITSLAND!

Bij Tourmax werd NATUURLIJK niet opgenomen.

Op een formulier dat bij de Receptie lag zagen we een spoednummer, na een half uur bellen werd er eindelijk opgenomen.
Dit was het nummer van Brice-Tours SOS dienst en die behartigd de ‘zaken’ van Tourmax in Turkije.
Deze Mijnheer wist ons niet veel te vertellen, kon hier ook niks aan doen en het was overmacht.. Onze vlucht zou zijn geannuleerd.
EN DAAR KONDEN WIJ HET MEE DOEN.
Inmiddels aardig aan het kookpunt gekomen en meer dan boos zijn wij onze koffers maar gaan inpakken.
Werd 02.30 u voor we gingen slapen.



Jeepsafari en etentje!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor 05-08-2008
hadden wij een jeepsafari gepland en voor afsluiting van de vakantie een etentje.
Dit was allemaal al betaald.
Ad: Jeepsafari: € 185,00
Etentje : € 165,00
---------
€ 350,00
Door de zeer onplezierig afloop en het plotselinge vervroegde vertrek hebben wij dit dus niet meer af kunnen zeggen of kunnen doen!
Wie gaat ons dit vergoeden?



De volgende ochtend er weer vroeg uit want je wil toch even douchen en ontbijten voor vertrek en om het laatste nog in de koffers te doen.

De bus kwam ons ophalen om 11.00 u.
Vriendjes en vriendinnetjes met hun Ouders kwamen ons allemaal uizwaaien en iedereen was in dikke tranen, dit was heel emotioneel voor de kinderen!
De begeleider in de bus vertelde ons dat er ‘waarschijnlijk’ wel een vliegtuig klaar zou staan om ons van STUTTGART naar AMSTERDAM te vliegen, helaas alweer een losse belofte!


Vliegtuig vertrok gelukkig wel op tijd, aankomst STUTTGART DUITSLAND 17.45 u
GEEN VLIEGTUIG dus maar bus.
Waren we half uur onderweg misten ze 5 passagiers.
Weer terug naar de luchthaven. Waren er maar 3 passagiers,
op die andere 2 werd niet gewacht is ook niet naar gezocht en die moesten maar zien hoe ze thuis kwamen.
Dus goed en wel 20.00 u werd de terugreis ingezet!
--We kregen een lunchpakket bestaande uit: 1 oud broodje/bagel met kaas en wat inmiddels slappe sla, flesje water, 1 stuk fruit, bakje vla en een mini marsje.
Daar konden we het mee doen op een busrit van ong. 10 uur.
Op aandringen van meerdere passagiers konden we afspraak maken om toch wel even te stoppen voor warme maaltijd maar dit mocht niet langer duren dan 30 minuten…

Na uiteindelijke aankomst op Schiphol om 04.00 u kaartje voor de trein gekocht maar reden er natuurlijk nog geen treinen dus maar besloten om taxi te nemen naar huis.
Dochter van 8 jaar moest overgeven op Schiphol van vermoeidheid.
**Voor treinkaartjes € 30,30
**Voor taxi € 141,00
Pas om 05.15 u thuis, koffers in de gang gezet en te moe om badkamer te zien zijn wij het bed ingedoken.
De dag van thuiskomst hebben wij niet ‘bij leven’ meegemaakt dus weer 2 dagen kapot moe van iets wat normaal gesproken 4 uur vliegen is en ons 2x 2 dagen heeft gekost!
Dus het gevoel uitgerust te zijn en op vakantie te zijn geweest? NEE ECHT NIET!

Biedt Tourmax ons het volgende:
Weer 1 dag restitutie en een vergoeding van € 50,00 per persoon.
Hiermee gaan wij absoluut niet akkoord!

Toen wij vervolgens 06-06-2008 die morgen op teletekst keken bij aankomst van de vluchten vielen we echt van de bank: “onze vlucht de OHY 299 was gewoon geland, dus HELEMAAL NIET GEANNULEERD!
Omdat wij 23-01-2008 onze vakantie al geboekt hadden nemen wij aan dat wij toch wel op deze vlucht hadden moeten zitten..?

Wij voelen ons meer dan genept en bestolen door de Firma Tourmax, het leed dat Tourmax heet, en nemen met deze vergoeding en geen excuses dan ook absoluut geen genoegen.

Wij geven de Firma Tourmax 5 werkdagen om met een betere schadevergoeding te komen voor wij de zaak uit handen geven aan onze Rechtsbijstandverzekering.


Deze brief is verzonden -aangetekend- aan de
Firma Tourmax
Johan Huizingalaan 193
1065 JA Amsterdam.

belasting
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 jul 2008 17:17

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door belasting »

ja ja mensen dit soort berichten kan ik ook vertellen over Tourmax...

Ze beloven veel maar komen afspraken niet na. In ons Hotel zijn we niemand tegen gekomen die de normale geboekte vlucht heeft gehad!
Iedere hollander die wij spraken, waren overgeboekt op een ander tijdstip of luchthaven.
Er zaten mensen in ons vliegtuig die vanuit Eindhoven waren gekomen en die anderhalve dag eerder !!!! (wie vergoedt dat!) terug moesten en dan via Schiphol.
En ook onze ervaring is daar zuur mee. Ook wij zijn met 3 kinderen op Rotterdam gezet ipv Schiphol op de heenreis en terug naar Schiphol, terwijl de auto in Rotterdam stond.
Was ons probleem; zei Tourmax.........

Let op mensen: Tourmax heeft geen nood telefoonnummer buiten kantoortijden, dus vlieg je in het weekend, dan kun je niemand bereiken van Tourmax.
Bel maar eens naar Tourmax, dan zul je het zelf horen.

Ieder moet voor zich weten wat hij doet, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ik hoop niet dat je na de vakantie denkt: had ik maar naar die mensen geluisterd.................

Wij wensen je toch een fijne vakantie...

Peter van de Weg
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2008 09:42

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door Peter van de Weg »

Ik ben net terug na een reis met Tourmax. NOOOOOOOIT MEER!!! Accomodatie ok, maar Tourmax is een oplichter. Hij geeft een vluchtnummer op dat niet bestaat (TRK is geen bestaande code voor een vliegmaatschappij) en roept vervolgens dat die vlucht is geannuleerd en je een andere vlucht krijgt. Een niet bestaande vlucht die geannuleerd is.....grappig. Natuurlijk was de vertrektijd van de TRK vlucht om 09.30 en de vervangende vlucht pas om 22.30. Terug vlogen wij ineens niet naar Schiphol, maar naar Munster in Duitsland!!!!! (ben benieuwd of we de vliegtax die we voor de terugvlucht op Schiphol moesten bijbetalen dan ook terug krijgen)
Daar stond een bus op een andere plek dan dat Tourmax gezegd had (er stond dus niemand van Tourmax om ons te begeleiden), dus even zoeken, komen we eindelijk bij de bus aan, vraagt de chauffeur of iedereen er is???? Wat bleek, toen de chauffeur aan Tourmax had gevraagd om een passagierslijst, werd hem doodleuk medegedeeld dat ze dat ze die niet hadden en ook niet wisten hoeveel mensen er mee moesten. Ook opvallend dat iedereen (+/- 30 man) die bij Toumax had geboekt die ik heb ontmoet dat ook nooit meer zullen doen. Iedereen had klachten. Er worden geregeld dagen gepikt (je terugvlucht is dan een dag eerder dan dat je geboekt hebt), je vliegt ineens op Duitsland ipv Schiphol en je wordt aan de telefoon gewoon uitgekafferd als je daar wat over vraagt. Nee, nooit nooit nooit meer Tourmax. Ze zijn wel goedkoop, maar we weten nu waarom.

Voor de mensen die nog moeten gaan wil ik alleen het advies geven te vragen om alle toezeggingen zwart op wit te zetten. Het is echt een leugenaar.

h.snee
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2008 22:43

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door h.snee »

ik ben een jarenlange trouwe klant van Tourmax en ga binnenkort weer op reis met deze organisatie. na al deze commotie op deze forum ben ik als trouwe klant verhaal gaan halen over de gang van zaken. ze geven telefonisch inderdaad toe dat er tijdens dit zomerseizoen meerdere dingen fout zijn gegaan omtrent de nieuwe vliegtuigmaatschappij die zij ingezet hadden, die uiteindelijk niet aan vliegen toe kwam omdat de levering van de toestellen vertraagd waren.

laat ik objectief zijn, wat mensen hier aan negatieveteit hebben ondervonden betwijvel ik nog of de verhalen wel 100% zijn verlopen zoals het word verteld.ik reis al jaren met Tourmax en ook met andere organisaties, wijzigingen heb ik ook wel ondervonden maar ik heb toch de ervaring dat mensen sneller geneigd zijn om van een mug een olifant te maken als ze over iets niet tevreden zijn.

ik ben in ieder geval zeer tevreden over Tourmax die jaarlijks in mijn portemenee duizenden euros bespaard.

Zarraah
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 aug 2008 09:56

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door Zarraah »

Geachte H Snee,

naar aanleidng van uw reaktie op deze site even het volgende..

Als u altijd zo fijn hebt gevlogen met deze 'fijne firma' wat doet u dan op deze site? :idea:
Proef ik dan toch wel enige voorzichtigheid van uw kant?

Volgens mij is dit toch wel de aangewezen site om je beklag te doen en om anderen te kunnen waarschuwen voor dit soort wan-praktijken! :evil:

Hetgeen ik op deze site heb gezet berust op 100% waarheid en is jammer genoeg ook absoluut geen FICTIE!
Ik wens het niemand toe om zo je vakantie te beginnen, laat staan dat het zo moet eindigen! WEG VAKANTIE GEVOEL!!!

Dus neem maar van mij aan dat IK niet LIEG, dat doen ze bij TOURMAX wel! :!:

.......Of werkt u er soms om zo hun bijna kapotte imago weer wat op te krikken...? FIRMA: HET LEED DAT TOURMAX HEET!!!

Zarraah.

odilia41
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 aug 2008 08:49

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door odilia41 »

dhr snee,
ik ken zarraah heel goed en we zijn onder elkaar op vak geweest en allemaal geboekt bij tourmax, wat de dhr schroder ( die bij tv max is geweest) heb ik ook gehad ik had al 27 nov 2007 geboekt en dan transavia tegen mij werd gezegt toen in maart omdat ik toevallig belde omdat ik geen transavia meer zag staan dat het contract met transavia
ontbonden was( via max krijgen we tehoren dat ze het ook nooit hebben gehad, maar oke wij zijn omgezet naar sunexpress en hebben een goede heen en terug vlucht gehad, maar wat zarraah en nog een kennis is over komen is zeker niet overeen gekomen met wat ze besproken hadden met tourmax en kan het heel goed begrijpen dat ze iets van hun geld terug willen zou ik en denk ik heel veel mensen zeker eisen v@n die gene waar ze geboekt hebben en dat is in dit geval tourmax, dus wees wel zo netjes om niet mensen tebeschuldigen die echt leed zijn aangedaan

schokkie
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 aug 2008 21:12

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door schokkie »

Ik begrijp de heer Snee ook wel een beetje. Je hebt mensen die van een mug een olifant maken en nederlanders zijn daar erg goed in wat vakantie betreft. Dat wil niet zeggen dat ik het verhaal van zaaraa niet geloof. Wat wel heel normaal is, is dat je de eerste en de laatste dag als verloren dag moet zien. Er zijn veel vluchten die pas s,avonds laat naar hun bestemming vertrekken of s'morgens heel vroeg weer naar huis. Ze mogen zelfs om 23.55 uur nog vertrekken. Die hele dag ben je dan kwijt maar daar kun je geen vergoeding voor vragen. Als je dat wel krijgt dan mag je je handjes dicht knijpen. Het is natuurlijk iets anders als je een paar dagen van je vakantie moet inleveren, dan horen ze dat gewoon te vergoeden. Ik ga in september met tourmax en ook ik zit op deze site te kijken maar dat was uit nieuwschierigheid. Ik had een vaag verhaal gehoord dat tourmax negatief in het nieuws was en was daarom even op zoek gegaan wat dat kon zijn. Ik zie wel hoe het bij ons gaat en laat dat nog wel weten tegen die tijd. De mensen die een rot vakantie hebben gehad wil ik sterkte wensen met hun strijd tegen tourmax.

odilia41
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 aug 2008 08:49

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door odilia41 »

kijk bij ieder reisburo is er wel wat, wij gingen dus ook via tourmax en ging goed op een paar kleine dingen na maar oke maar zarraah zou eerst zondag 20 juli vertrekken werd dinsdag 22 juli om 10 uur in de avond en zou 6 aug terug gaan en dat werd 5 aug en werden in de ochtend gehaald ja ik zeg je eerlijk dan zou ik ook gek geworden

skydive
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 okt 2006 14:27

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door skydive »

beste allemaal

Na het verhaal van zarraah zijn er weer een paar reactie`s
das alrijd weer leuk of het positief of negatief is om dat te lezen.
Sommige dingen lijken soms erg overdreven om dat als je zo als zarraah negatief iets mee maakt ook gelijk echt alles navoren gooid
zarraah zat toevallig achter ons in het vliegtuig naar turkije,
dus die informaatie klopt mr h.snee en is niet over dreven.
eerst vertrekken op 21-o8 om 09:30 dat wer dus 22-08 om 20:00
dus odilia41 wel even realistich blijven.
Over de nieuwe vliegtuig maatschapij waar tourmax het zarraah over had die overnamen daar geloof ik ook geen reet van TURKISH AIRLINES of TURKUAZ AIRLINES das gewoon onuair.
de mail die niet verstuurd is klopt ook heb ik ook nooit ontvangen,
ja na het contact wat ik met tourmax had was die binnen minuut binnen,
maar volgens de regeltjes een week te laat,
dus dat klopt ook mr h.snee.
het leuke is dat er nog 3 van zulke hard werkende gezinnen in dat zelfde vliegtuig zaten die geen mail hadden ontvangen.
zelf heb ik een bedrag terug ontvangen voor de anderhalfe dag die ik later vertrok, hier heb ik genoegen mee genomen.
alleen dat de heen reis via istanboel ging wist niemand pas bij het instappen das ook weer ff niet zo als het hoord.
de terug reis kan ik niets over zeggen we hebben zarraah niet meer gezien, wij vlogen terug met sunexpres waar ik niets voor meer heb betaald (dat kan dus ook)
Waar ik dus nu wel achter ben is dat tourmax heel erg lang wacht voor dat er een plaats word gereceveerd word terwijlde centjes al binnen zijn.
conclusie is dus dat als je niet met onuair wilt vliegen je een beetje,wel 80€ pp bijbetaald hier niet altijd aan voldaan kan worden.
Wat mij zelf beetje tegen valt van tourmax is dat ze turkije specalist zijn maar erg weinig over hotels kunnen vertellen.
wij zaten in een hotel wat 70% rus en duits was en gelukig nog 3 nederlandse gezinnen (gelukkig bedoel ik mee als je kinderen bij je hebt) de annimatie was dan ook geen woord nedrelands.
maar eerlijk we hebben het tof gehad.

zarraah ik wens je veel sterkte want wat jullie hebben mee gemaakt hoort niet meer bij de survice van nedrlandse vliegmaatschapijen in deze tijd.

het gaat om veel centjes
zelf ben iki bakker en weet je hoeveel mensen al lopen te zeuren over 1 wit bolletje van 20€ cent.
Dus mensen wees ook rieel zeg gewoon je ervaring goed of niet goed daar is dit forum voor



gr rene

belasting
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 jul 2008 17:17

Re: Tourmax

Ongelezen bericht door belasting »

geachte H.Snee.
Wat vies om anderen te beschuldigen van verhalen aandikken!

Ik geloof Zaaarah heel goed, omdat wij ook zo'n verhaal hebben meegemaakt. Lees maar verder mnaar beneden op deze site.
Ook wij moesten met 3 kinderen alle kanten op op de vliegvelden en mochten in eerste instantie niet eens het vliegtuig in, omdat Tourmax ons was vergeten "aan te melden".
Tourmax doe je werk eens goed!!!!!!!
Als je met 3 kinderen reist is het leed nog groter, want de kinderen gaan huilen enzo zodat je als ouder je machteloos voelt.
En dat omdat Tourmax geld binnen haalt maar hun werk niet goed doet.

Die persoon die al jaren vliegt met Tourmax, geloof toch al die verhalen niet over vliegtuigen, daar heeft Tourmax geen reet mee te maken!
Die moeten logistiek goed hun zaken regelen en die kopen echt geen vliegtuigen ofzo hoor!
Logistiek valt er nog heel wat te regelen bij Tourmax

Maar wat dacht je van VRIENDELIJKHEID, dat is gratis maar moeilijk te vinden bij Tourmax, als je belt en in de problemen zit op het vliegveld!!!

Zaaarah, sleep er maar een hoop geld uit, want voor het leed dat jij en je gezin hebt geleden verdien je dat.

En vlieg nooit meer met TOURMAX.

Gesloten