LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

Overzicht forums Profiel van :: Marco Polo
Alles over Marco Polo

Geregistreerd op: 25-8-2004
Totaal berichten: 252
[0.04% van het totaal / 0.18 berichten per dag]

Slaap je wel eens of heb je daar geen tijd voor?

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Shine »

@ Joop:

Haal je emailadres even weg uit de mail die je hier geknipt en geplakt hebt. Geloof niet dat je op spam zit te wachten ;-)
Daarnaast adviseer ik je om de naam met wie je correspondeert bij de PB/ING ook te censureren. Denk aan WBP en daarnaast is dat wel zo netjes om geen namen te vermelden van medewerkers van bedrijven die er slechts werken.
Ik heb uw klacht over de berekende debetrente nagekeken.
De debetrente is ontstaan door een negatief saldo in de nacht van 21 april 2008.
Leuk nietszeggend antwoord van PB/ING.
Benieuwd wat hun antwoord is op je vervolg mail waarin je dit weerlegt.

Keep us informed!

Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

Daarnaast adviseer ik je om de naam met wie je correspondeert bij de PB/ING ook te censureren. Denk aan WBP en daarnaast is dat wel zo netjes om geen namen te vermelden van medewerkers van bedrijven die er slechts werken.
Shine,

ik heb alle namen van de correspondenten van de postbank, incl. het hoofd, mevrouw Drs v.d. Wal eens nagetrokken via Google en wat me eigenlijk helemaal niet verbaasde: ZE KOMEN NERGENS VOOR, ZE ZIJN ALLEMAAL FAKE!!! Ik heb 12 verschillende namen, er komt er niet 1 voor op internet. Een er van was terug te vinden op schoolbank.nl, maar dat bleek een naamgenote te zijn.
Het oplichten zit er gewoon ingepropt bij het Pestbank personeel.
En zoals verwacht, ik heb nog geen enkele reactie van ze gehad, terwijl de termijn van 10 dagen al ruimschoots verstreken is.

Zaken doen met de Postbank is als vrijen met een condoom, het geeft je een warm, veilig en beschermd gevoel, terwijl je gewoon genaaid wordt

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door SJZ »

Geregistreerd op: 25-8-2004
Totaal berichten: 252
[0.04% van het totaal / 0.18 berichten per dag]

Slaap je wel eens of heb je daar geen tijd voor?
0.18 berichten per dag, dat is ongeveer 1 bericht in de 5 dagen.

Wat wil je nou toch zeggen Joop, dat iemand die eens in de 5 dagen op dit forum een bericht post geen tijd heeft om te slapen? Wat zit je nou dom te brallen?

Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

SJZ, lees de berichten eens van Marco Polo, wie zit er dan dom te brallen?
Hij of zij vind het alleen maar interessant om te reageren, maar iets zinnigs komt er niet uit.
Bemoei je met zaken die je wat aangaan of waar je iets vanaf weet, die zinloze opmerkingen zit niemand op te wachten, het verpest alleen de sfeer op een forum.

justme1
Berichten: 105
Lid geworden op: 15 feb 2008 17:01

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door justme1 »

SJZ, lees de berichten eens van Marco Polo, wie zit er dan dom te brallen?
Hij of zij vind het alleen maar interessant om te reageren, maar iets zinnigs komt er niet uit.
@Joop,

Lees je eigen berichten eens terug....

Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

justme1, hartelijk bedankt voor je reactie, ik kom hier een stuk verder mee.

Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

Het heeft bijna 6 weken geduurd, maar na veel boze brieven is de postbank er eindelijk toe over gegaan om de onterechte bedragen terug te boeken op mijn rekening. In totaal heb ik 38 berichten ontvangen met de mededeling, dat ik binnen 2 dagen bericht krijg. De postbank verontschuldigt zich alleen voor het lange wachten. Over de gepleegde diefstal geen woord. Het is inmiddels een trend geworden bij de postbank om onrechtmatig bedragen van rekeningen te incasseren zonder daar het recht toe te hebben. Gezien de reactie's hier op het forum blijken er ook velen te zijn die het al heel normaal vinden om geplukt te worden door dit soort in mijn ogen criminele organisatie's. Wat mij bevreemd is, dat het valuteren onwettig is en dat men er pas volgend jaar mee moet stoppen. Waar blijft die 10 miljard gestolen geld? Waarom grijpt de overheid niet in? Omdat zij ongeveer 6 miljard van dit bedrag in hun zak steken aan belasting? En dan durft ene heer Hero Brinkman te zeggen, dat de Antillen een boevennest is? Hebben jullie niet door hoe je in Volland zelfs door de overheden bestolen worden? Ik ben blij dat ik er weg ben. Postbank, succes met je malafide praktijken, steel nog maar even door en begin maar een zaak tegen mij wegens smaad: Voor mij zijn jullie smerige oplichters!!!!

Hieronder de laatste mail van de Pestbank:

Geachte heer Geuze,

Ik heb opdracht gegeven om vandaag de debetrente en het bedrag van 50 eurocent aan u te vergoeden. Binnen twee dagen staat het bedrag op uw rekening.
Met excuses voor de vertraging.


Met vriendelijke groet,
Customer Contact Center Postbank Zakelijk


Monique van Gilst
Afdeling E-mail

604ssb

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door 604ssb »

50 eurocent
Begrijp ik goed dat dit topic begonnen is om 50 cent, inclusief rente?
Laat je nakijken.....

Overige lezers: kijk ook even naar dat ander topic dat door Joop gestart is, gaat over de KLM en die beschuldigt wordt van "crimineel gedrag"......

Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

604ssb, ik heb me na laten kijken en laat me daardoor niet in de maling nemen, ook niet voor 50 cent. Jij kennelijk wel, zielig voor je dat je alles over je heen laat gaan. Dit soort bedrijven profiteren hiervan. Wat de KLM topic betreft, dit is ongeveer 2 jaar geleden, 4 keer hetzelfde ticket van je rekening afhalen en niet terug willen betalen, dat zou jij ook vast wel accepteren. KLM is trouwens in de zelfde handen als de Postbank, vandaar dezelfde stijl van uitbuiten en zoveel mogelijk binnen halen, vooral van sufkutten zoals jij, want die pikken toch alles. Ik denk dat bij jou "nakijken" een beetje te laat is...

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door RobbieP »

Beste Joop, als je aan de andere kant van de wereld woont zoals je eerder beweerde, waarom breng je je geld dan niet daar onder bij de plaatselijke bank? Dan kan je gelijk eens kennis maken met de trucjes die de banken ter plekke gebruiken om de verdiensten wat op te schroeven (want geloof me, die zullen ze daar ook zeker hebben.)
Wel jammer dat je aan het begin van het topic nog je best deed om er een beetje fatsoenlijk Nederlands uit te krijgen, maar dat je taalgebruik later is afgegleden naar het niveau van scheldpartijen en beledigingen. En dit nog wel nadat je het goede nieuws hebt ontvangen dat de verloren 50 centen weer terugkomen!

Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

Beste RobbyP,


Waarom wil je zo graag weten waarom ik mijn geld via een Nederlandse bank ontvang? Heb je daar enig belang bij? Vind je het héél erg als ik dat zelf bepaal? Ik heb nog eens even terug gelezen, maar ik begrijp je opmerking over het taalgebruik niet helemaal, of bedoel je het woordje sufkutten? Heb jij hier dan een andere uitdrukking voor? Ik hoop voor je dat je er een prettig gevoel aan hebt overgehouden, dat je na ruim 1 maand toch iets uit je toetsenbord hebt gekregen. Weinig zinnigs overigens, maar je moeder zal er blij mee zijn om je naam een keertje op het internet te zien. Ik ga weer verder mijn 50 cent verteren.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Waarschijnlijk mogen we blij zijn dat je in ieder geval al niet meer in Nederland woont.

Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

Alle onzinnige opmerkingen ten spijt, voor mij is de zaak afgehandeld. Voor mij is voor eens en altijd duidelijk, dat ik nooit meer terug moet komen naar Volland, verschrikkelijk veel enge en gefrusteerde mensen daar....

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Voor mij is voor eens en altijd duidelijk, dat ik nooit meer terug moet komen.......
En daar doe je héél veel mensen een enorm plezier mee!
Heb je in je leven toch nog íets goed gedaan, Joop!

Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

verschrikkelijk veel enge en gefrusteerde mensen daar....

justme1
Berichten: 105
Lid geworden op: 15 feb 2008 17:01

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door justme1 »

@Joop

* zucht *

Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

Ik mis er nog 1 van het clubje allesweters....

FerdiXXX
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 sep 2008 14:39

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door FerdiXXX »

Wanneer je zo'n intense hekel hebt aan dit land èn de mensen die daarin wonen, heb je de juiste beslissing genomen om naar elders te vertrekken.

In jou geval had ik ook de laatste banden verbroken en was volledig geïntegreerd in mijn nieuwe leefomgeving.

Ik vind echter wel dat je mensen die ervoor kiezen in dit (best wel) mooie land te blijven wonen op een respectvolle manier zou moeten benaderen.

'Op de man spelen' is - in mijn ogen - niet respectvol.

Als je ervoor kiest een principiele zaak met de Postbank uit te vechten, is dat jouw zaak, als anderen daarover een andere mening hebben, is dat hun goed recht.

Het ga je goed

Joop Geuze
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2006 16:41

Re: Postbank licht klanten voor honderdduizenden euro op!!!!

Ongelezen bericht door Joop Geuze »

Beste Ferdyxxx,

Uiteraard heb ik de juiste beslissing genomen, maar waar jij je mening op baseert, dat ik een intense hekel aan het land én de mensen heb is mij niet duidelijk. Dat vele zaken van het systeen mij niet bevallen, moge duidelijk zijn, dat is 1 van de redenen dat ik ben vertrokken. Dat er bepaalde allochtone groeperingen wonen die absoluut niet passen in een westerse cultuur en de sfeer dusdanig verpesten voor de lokale bevolking, is ook geen nieuwtje en ook een reden om elders een rustpunt te vinden. Dat je bepaalde financiele banden niet kunt verbreken behoeft naar mijn mening geen uitleg, vrij logisch dat je een bankrekening handhaaft, waar ook je inkomsten vandaan komen.

Je hebt het over een respectvolle manier behandelen van de mensen die wel daar blijven wonen. Dit moet dan wel van 2 kanten komen.
Ik heb een probleem met de postbank, het gaat hier niet om het bedrag van 50 cent, meer om het principe, maar volgens diverse instantie's om ruim 10 miljard euro per jaar!

Je mag dan verwachten dat er op een thread gereageert wordt, maar de onzinnige antwoorden zoals, dan neem je toch een andere bank, of daar kun je toch niets tegen doen, slaan nergens op. Als je dan het profiel van deze reageerders bekijkt, dan zie je dat ze op bijna elk onderwerp reageren met de meest onzinnige en niet ter zake doende antwoorden. Hier heeft niemand iets aan en het irriteert mateloos. Zij gaan op de man spelen en mij verwijt je dit? Ik reageer alleen maar en heb ze verzocht om hun onzin ergens anders uit te kramen, dit forum is toch geen kinderspeelplaats? En dan verwacht je ook nog van mij, dat ik dit soort theetantes met respect beantwoord na alle onzinnige opmerkingen. Dat gaat niet lukken.
Iedereen heeft het recht om te reageren als ik een probleem hier voorleg, maar blijf wel bij het onderwerp en heb je niets te melden, meldt dan ook niets, niemand heeft er iets aan en je zet jezelf alleen maar voor schut.
Van alle reactie zijn er slechts een viertal waar ik iets aan gehad heb, de rest was nonsens.
Ik heb mijn geld terug gekregen van de postbank, zelf iets meer dan ze van me genomen hebben, maar de meerderheid van alle reageerders zouden het over hun kant laten gaan, en daar maak je de banken heel erg blij mee. 10 Miljard is ook voor hun een hoop geld.

Het ga jou ook goed Ferdyxxx.

Gesloten