LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] my vodafone beltegoed opvragen werkt al weken niet meer ..

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

worden jullie ook zo moe van die waardeloze service bij grote bedrijven ?

ja
43
88%
nee
3
6%
soms
3
6%

Totaal aantal stemmen: 49

Delights_angels

Re: my vodafone beltegoed opvragen werkt al weken niet meer ..

Ongelezen bericht door Delights_angels »

krijg telkens het zelfde te horen pfffffffffff wordt er dood moe van

el salvador

Ongelezen bericht door el salvador »

Dit is echt verschrikkelijk. Ik zie nu ineens dat mijn tegoed nog 0 euro is terwijl dat helemaal niet kan!
Ik heb een brief de deur uit gedaan. Ik eis een financiele compensatie, want dit kan gewoon echt niet.

timpio

Ongelezen bericht door timpio »

Ik heb precies hetzelfde probleem. Vertraagde rekeningen, andere afschrijfdata, het niet kunnen opvragen van tegoeden etc. Bovenop dit alles vind ik mijn rekeningen aan de hoge kant terwijl ik voor mijn gevoel niet veel gebeld heb. Normaliter kun je dit tevens bijhouden dmv geregeld tegoed te controleren, dat is nu vrijwel onmogelijk.

Indien er mogelijkheden zijn tot het nemen van stappen, hoor ik dat graag.

Hetgeen dat tevens uiterst vreemd is, is het feit dat ik op 12.06 (bijv.) buiten de bundel bel en dus kosten berekend krijg terwijl ik op 20.06 weer binnen de bundel bel (zelfde nummer!) en geen kosten berekend krijg? Klopt mijns inziens helemaal geen fluit van.
Laatst gewijzigd door timpio op 12 aug 2008 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Erikbraam

Ongelezen bericht door Erikbraam »

We zijn echt heel erg boos. Lees ook onze reactie van vorige week!
Nu, 1 week later, hebben we het beltegoed opgevraag wederom opgevraagd.
Op 5 augustus 2008 hadden we 757 minuten tegoed.
Op 12 augustus 2008 hadden we o (NUL) minuten tegoed.

We weten nu al ZEKER dat op de rekening van augustus 2008 tussen 5 en 12 augustus GEEN 757 minuten zullen staan. Dit kan namelijk ook niet, omdat we geen 756 minuten hebben gebeld!!!!

Onze zoon, die deze telefoon gebruikt, is zeer verdrietig over de ontstane situatie.
Ik hoop echt dat de TROS actie gaat ondernemen tegen Vodafone.

Groet,
Erik Braam.

el salvador

Ik zou zeggen: stuur allemaal een klachtenbrief zodat Vodafone zo snel mogelijk op de hoogte wordt gebracht van al deze klachten. Je kunt veel beter een klachtenbrief sturen dan contact op te nemen met die waardeloze klantenservice, want de klantenservice (per telefoon en email) is gewoon erg onpersoonlijk. Je wordt continu door een andere medewerker geholpen die allemaal een antwoord geven dat op hetzelfde neerkomt: "Onze welgemeende excuses. Ook wij vinden het zeer vervelend dat..." en al die blablabla. Het lijkt wel alsof ze met ons meehuilen, zoveel medeleven tonen ze, maar waar het feitelijk op neerkomt is dat ze de problemen afschuiven en zeggen dat is niet hun probleem is, maar de jouwe. Zoek het dus zelf maar uit allemaal. :evil:

Mocht de TROS in actie komen dan zou dat heel erg mooi zijn, maar het kan natuurlijk geen kwaad om zelf al actie te ondernemen.

diava

Ongelezen bericht door diava »

Nu ik al deze berichten lees, valt het kwartje. Ook ik kan al maanden nergens mijn tegoed terugvinden en mijn rekeningen worden steeds hoger! Ondertussen ben ik gestopt met internetten op mijn mobiel EN bel ik structureel minder. Helaas is mij vandaag onderstaand overkomen.

Omdat ik de afgelopen tijd mijn verbruik noch per sms (waar je zelf voor betaalt, geloof ik?) noch per internet bekijken, ben ik al een aantal keer over mijn max gegaan. Desondanks altijd netjes, zonder te klagen, de automatische incasso laten afschrijven. De afgelopen maand (factuur juni) is het misgegaan. De automatische incasso is mislukt, ik kreeg een sms met een waarschuwing en vervolgens een brief (welke ik, mijn eigen schuld, te laat heb gelezen). Ik heb direct (op zaterdag) het bedrag overgemaakt. Op maandag is mijn abonnement geblokkeerd (dit begreep ik nog wel). Vandaag, dinsdag, ben ik maar eens op de website naar een emailadres gaan zoeken (op mijn werk email ik liever betreft dit soort zaken).Maar wacht, zodra je het bericht verstuurd wordt er eerst een sms naar je mobiele nummer gestuurd, en ja, bij blokkade ontvang je ook geen smsjes..

Tweede poging was bellen. Ik trachtte met mijn mobiel (ik vindt niet dat dit soort zaken op kosten van mijn baas moeten worden besproken) 1200, klantenservice, te bellen. Het volgende staat namelijk op de site: 'Uw abonnement is geblokkeerd. Voor informatie, bel 1200'. Maar ook het bellen naar de klantenservice bleek geblokkeerd (toch raar dat bovenstaande dan op de site staat). Dus toch, bellen met het vaste nummer naar de klantenservice. Na 5 minuten wachten kreeg ik een dame aan de lijn, die mij zou gaan verbinden met de juiste afdeling (?). Ik werd doorverbonden en welja, na 9 minuten kreeg ik iemand aan de lijn.

Ik werd direct al behandeld als een crimineel, er kon geen greintje beleefdheid vanaf (in zo'n 5 jaar klant zijn een keer eerder afgesloten, dus van crimineel gedrag geen sprake). De dame aan de telefoon kon mij nog wel vertellen dat er, bij deblokkering, de volgende factuur automatisch bij het verschuldigde bedrag wordt opgeteld. Op mijn vraag waarom ik dan niet gewoon een brief met het totaal verschuldigde bedrag ontvang, antwoordt ze vervolgens dat ik toch een factuur ontvang? Nee, die ontvang ik nooit, en MIJN REKENING KAN IK NERGENS ACHTERHALEN! Dit wilde ze niet van mij aannemen, het was in haar ogen volstrekt onlogisch dat ik geen factuur ontvang.
Vervolgens zei ze dat de automatische incasso van de maand juli ook mislukt is. Dit kan best kloppen, mijn salaris wordt om de 4 weken gestort en niet per maand, het kan dus zijn dat dit elkaar gekruisd heeft. Volgens de dame hoor ik een mislukte incasso op mijn rekeningafschrift (van de bank) te zien. Ik was er van overtuigd dat dit niet zo is, en heb haar dit ook verteld. Vervolgens snauwde ze dat 'ik maar eens goed naar mijn afschrift moet gaan kijken'.

Ik heb helaas haar naam niet opgeschreven, maar ik weet, uit ervaring bij een andere klantenservice, dat Vodafone kan terugvinden wie ik heb gesproken.

Er is meer besproken dan bovenstaande. Helaas ging het haar in mijn ogen niet om de boodschap dir ze mij probeerde over te brengen (het mooie woord van Vodafone), maar direct om over mij heen te bleren en haar gelijk te halen (ze heeft mij een aantal keer midden in mijn uitleg brutaal onderbroken).
Ik kan woord voor woord gaan herhalen wat er in deze discussie gezegd is, maar waar het in mijn ogen op neer komt is het volgende:
- Ik heb in totaal 14 minuten gewacht om te horen te krijgen dat ik mijn bankafschrift eens moet gaan bekijken (wat ik maandelijks doe)
- Ik mijn vraag nog steeds niet beantwoordt gekregen heb
- Ik, wellicht niet direct maar in zoveel woorden, ben uitgemaakt voor leugenaar, ik ontvang ECHT wel een factuur ontvang en kan ALTIJD mijn overzicht online bekijken (AL MAANDEN NIET DUS)

Wellicht ben ik het meest verontwaardigd over de behandeling van een klant door Vodafone, dit alles had niet gebeurd als ik online mijn overzichten kon bekijken.

Ik ga per morgen beginnen wekelijks klachten hieromtrent in te sturen. Tevens vraag ik morgen een T-Mobiel abonnement aan. Meerdere mensen in mijn omgeving zijn hierop overgestapt en hebben goede ervaringen.

elfje9

Ongelezen bericht door elfje9 »

Inmiddels heb ik e.e.a. ook bekend gemaakt bij Kassa!, Telekomvergelijker.nl en Consuwijzer en brief geschreven aan directie Vodafone. Ben benieuwd of je nu wel fatsoenlijk antwoord en uitleg krijgt en niet de standaard brief van de Klanten"service", dat ondanks alle technische problemen, alle bedragen kloppen, terwijl aangetoond kan worden dat het een chaos is waar niets van klopt.
Mensn, blijf overal aan de bel trekken! Kleine moeite met knip en plak functie... :twisted:

Xtra

Ongelezen bericht door Xtra »

Wie kent een mail adres van VF?

Elke door mij bedacht adres bestond niet en ik schijn best logisch te kunnen denken 8)

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

http://www.vodafone.nl/prive/klantenser ... tact/email

Op site bij klantenservice bij veelgestelde vragen kijken, vaststellen dat z.g. vraag er niet bij staat. klik op onderstreept zin naar e-mail. Dan verschijnt bovenvermelde url.

el salvador

Kan er iemand op dit moment inloggen op my vodafone? Ik namelijk niet. Wat waardeloos is dit toch zeg :evil:

swas

Ongelezen bericht door swas »

Sinds mijn wervingscampagne via mijn Vodafone Klachten Blog en Stop Vodafone voor SWAS' gezamenlijke claim tegen Vodafone wegens verhindering inzage data-/beltegoed heb ik verschillende schermutselingen gehad met het Vodafone webrelations team. Zij hebben op verschillende van mijn blogs met meerdere pseudoniemen toneeltjes opgevoerd. Bij een daarvan komt op het eind de Bas van Vodafone webrelations het probleem even oplossen. Grappig wellicht, maar het toont wel aan hoeveel respect het Vodafone webrelations team werkelijk voor de Vodafone klanten heeft.

TdeHond

Succes.
Misschien heeft een gezamenlijke claim meer effect als afzonderlijke ingebreke stellingen.

Xtra

Ik heb wéér wat nieuws.

Ik had 118 euro beltegoed...

Verlaag via 1200 mijn abo. tot zover prima.
Kom ik er 2 dagen later achter dat het opgebouwde beltegoed weg is.
"dat is heel normaal meneer" :shock:

Ook via mail krijg ik de reactie dat ze daar niets aan gaan doen.
Per fax, helemaal geen reactie.

Die gasten hebben overal sch**t aan.

TdeHond

Ik ben bang dat met ingang van uw nieuwe abbo uw beltegoed verdwenen is.
Waarschijnlijk vindt u hier iets over terug in de AV of op de site van uw provider.

Xtra

Vast wel, maar is het normaal?
Die muts had me dat ook wel kunnen vertellen lijkt me.

VF zegt gewoon dat ik pech heb :cry:

el salvador

krijgen jullie ook zo'n certificate error als je wilt inloggen op my vodafone?
kan er niet eens meer inkomen een paar dagen lang al nu! het lijkt met de dag erger te worden daar :x
ik weet 1 ding zeker en dat is dat ik mijn abo niet ga verlengen :D

tmax

Ongelezen bericht door tmax »

In mei is Vodafoon overgestapt (en zijn nog steeds bezig) naar een nieuw systeem. In de maand mei kon je op geen enkele manier je tegoed opvragen.
Niet met 1200 (die heb ik aantoonbaar 24 keer die maand gebeld)
Niet via Klantenservice (hadden geen info)
Niet via internet My Vodafoon
Aangezien ik erg veel sms heb ik een blox en vraag ik eigenlijk elke dag wel 2 keer mn tegoed op omdat ik niet in de achterstand wil komen of voor andere verrassingen wil komen te staan.
Op een aantal dagen in mei met als laatst meetbare dag, 25 mei had ik nog een positief saldo van ca. 41 euro (toen was er dus wel plotseling een bedrag zichtbaar. Dit was wel 5 dagen oud!! Let op het volgende...
De rekening was 439 euro!! (normaal heb ik dus rekeningen van ca. 40 euro al 2 jaar lang) Voor extra 1300 sms'en verzenden. Ik heb de factuur opgevraagd en de overschrijding was reeds op ca. 10 mei al geschiedt! Dus al zou je 20 mei als datum aanhouden dan klopt het nog niet. 3 brieven gestuurd maar steeds een standaard brief terug. Aan de overzichten via 1200 kon ik geen rechten ontlenen!! Waarom bied je die baggerservice dan aan vraag ik me af. Als een medewerker van Vodafoon me het overzicht per 10 mei had gegeven had ik een prepaid kaartje gekocht, een extra blox geactiveerd en had het geintje me max. 20 euro gekost. nu dus 419 euro meer! Direct geblokkeerd terwijl ik nooit een penning in de achterstand heb gestaan! Stelletj schoften zijn t daar! 1200 word je wel in de Vodafoon shop geadviseerd maar je kan er geen rechten aan ontlenen...GEEN RECHTEN...ze moeten gvd gewoon zorgen dat alles in orde is. Zij gaan over op een nieuw systeem. De klanten blijven al maanden in gebreke qua overzichteb eb moeten dan zelf maar bloeden voor die torenhoge rekeningen. Boycotten. Ik zet dit bericht op alle forums en stuur het naar alle consumenten programma's! Dus mensen...zeg Vodafoon gewoon op allemaal! De rekeningen kloppen niet, overzichten zijn er niet en een standaard briefje retour altijd. Gadverdamme, wat een enge mensen daar. Dus pas goed op!! Oplichters zijn het!

vodafone ellende

Ongelezen bericht door vodafone ellende »

Dat is typisch vodafone mooie woorden, weinig daden.. je kan 100x bellen naar dat (onbeschofte limburgse zooitje) van dat call center maar niemand doet er iets aan.. die dames denken alleen maar aan hun salaris eind van de maand, hun baantje boeit ze niet, en zien door alle problemen door de bomen het bos niet meer, en leggen de klachten gewoon na einde telefoon gesprek naast zich neer... En dan verwachten ze wel dat je als klant wel serieus blijft haha

tmax

Tja, je kan niet eens boos worden aan de telefoon want dan zijn ze verontwaardigd en dreigen ze op te hangen.....stelletje ****** daar! Machts misbruikers!

tmax

De werkzaamheden inzake ingebruik name nieuw systeem, zouden 2 weken duren (dit was medio mei) en nu geven ze in hun schrijven eind augustus door haha wat een sukkels daar bij Vodafoon!

Gesloten