LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radiostilte bij Gr8gear.eu

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kanovaarder

Re: Radiostilte bij Gr8gear.eu

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Niets geleverd en wel betaald ??

Dan is het standaard om eerst een aangetekende brief te versturen met bericht van ontvangst waarin u een finale datum stelt waarin het goed gelevert moet zijn of anders geld teruggestort op uw rekening met ook hierbij een finale datum.

Daarna, als niets van dit alles is gebeurt kontakt opnemen met;
[email protected]
en hen vragen om de "Laatste aanmaningsservice" en ook daar niet op gereageerd dan door hen het incassotraject in gang laten zetten.

Dit gaat op basis van No cure- No pay en heeft alleen een consequentie van dossierkosten te moeten betalen van rond de dertig euro als er niets te halen valt zoals bij een faillissement.

Dit bureau heeft alle expertise in huis zoals advocaten en gerechtsdeurwaarders.

Kortom, ook de consument kan wel degelijk een betrouwbaar incassobureau inschakelen voor zijn/ haar belangen.

Grootvader

van de Werken

Ongelezen bericht door van de Werken »

bedankt voor de tips.

Maar heb van de heer Schreuder het advies gekregen om aangifte te doen, dit ga ik inmiddels doen, heb het nameijk al met de politie beproken. Maar uw tips zijn zeer welkom, en ik ben u daar zeer dankbaar voor.

A. van de Werken

rider

Ongelezen bericht door rider »

Besten,

Er is niet echt radiostilte bij GR8GAER, op 26 februari een mail naar ze gestuurd met de vraag hoe ik iets bij ze kan bestellen; e.e.a. naar aanleiding van een advertentie op Marktplaats. Ik kreeg een email van dhr. Custers met zijn banknummer en een prijs incl. verzendkosten. De bestelling gedaan en betaald. Nog meerdere mails gestuurd om te vragen naar de status van mijn bestelling maar nu krijg ik geen antwoord meer. Na bijna een maand nog niets ontvangen. Ik ben bang dat ik dus ook naar mijn geld kan fluiten.

Met vriendelijke groet,
Jos.

ventoux

Ongelezen bericht door ventoux »

Ik had medio januari een bestelling beplaatst bij Gr8gear, waarbij ik het vervelend vond dat ik het verschuldigde bedrag rechtstreeks en vooruit diende over te maken aan Gr8gear.
Nadat ik een maand nog niets had ontvangen en niets had vernomen van genoemde firma, ben ik gaan mailen. Geen antwoord, niets vernomen.
Zeker na het lezen van de reacties op dit forum had ik het gevoel bij de neus genomen te zijn door Gr8gear. Aangifte dus ?
Maar........tot mijn niet geringe verbazing ontving ik gisteren (03-04) een mailtje dat mijn bestelling via TNT verzonden was. Vanmorgen afgeleverd !
Er is dus voor de vele wachtenden kennelijk nog hoop.
:D

jan-willem1609

Ongelezen bericht door jan-willem1609 »

Ook ik heb op 21 april een bestelling geplaatst bij gr8gear.eu. Direkt een bevestigings e-mail gehad, bevestiging van pay pal, zag er allemaal heel erg netjes en verzorgd uit. Na 14 dagen e-mail gestuurd of er misschien problemen waren met de levering?..nooit iets op gehoord. Net zo min als op de volgende 5 mailtjes. Daarom maar klacht ingediend via paypal. Ben goed geholpen maar de rekening van deze "firma" is geblokkeerd daarom kan ik voorlopig mijn geld nog niet terugkrijgen. Ga wel binnenkort aangifte doen tegen deze oplichter! Ik heb wel het adres via paypal waar deze firma gevestigd zou moeten zijn.

siggy

Ongelezen bericht door siggy »

Ik lees in het bericht dat meneer zegt dat ie t zaakje overgenomen heeft..zou dat niet de verklaring kunnen zijn? Ik vind dat ie netjes reageerd

jan-willem1609

Ongelezen bericht door jan-willem1609 »

kan best zo zijn siggy, maar dan is de heer Custers nog steeds verplicht om de bestelde goederen te leveren! Zeker als er al lang en breed is betaald....toch?
Laat dhr Custers nu dan nog een keertje reageren

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

@siggy

Dat berichtje van overname was van 2-2 08, het is nu 4-6-08, ruim 4 maanden later.

Die oplichter heeft tijd genoeg gehad om de boel op orde te brengen

koentje.ven

Ongelezen bericht door koentje.ven »

heb ook een bestelling geplaatst op 19/05/2008. Tot op heden nog niets ontvangen. Reeds enekel mails verstuurd, geen reactie.

josjo

Ongelezen bericht door josjo »

Hallo, ik heb eind april een bestelling geplaatst bij gr8gear. Direct betaald, maar nooit meer iets vernomen. Ik heb verschillende mails verzonden en gebeld, maar je krijgt gewoon geen reactie! Ik heb nu aangifte gedaan bij de politie. Ik raad iedereen aan dit ook te doen. Ze bundelen namelijk de aangiftes: dus hoe meer aangiftes, hoe beter!

JFK1960

Ongelezen bericht door JFK1960 »

Hallo militaria fans, koop vooral geen spullen bij deze firma.
Heb op 26-6-'08 een shirt beteld, kosten 19,95.
Na 2 weken nog niets gezien, gemaild ( 3x ) maar geen gehoor.
Deze man met zijn slechte praktijken moet gestopt worden.
Geef het door...

John

rplm

Ongelezen bericht door rplm »

Gr8gear... Hoe is nu de stand van zaken. Ik heb ook een bestelling gedaan..helaas las ik later pas dat het bedrijf een fake bedrijf was.
Wat is het laatste nieuws?

koentje.ven

Ongelezen bericht door koentje.ven »

hallo allemaal,

heb klacht neergelegd bij de federale internet crimeunit in België.
Deze behandelen nu de klacht. vorige contact gehad met de inspecteur.

Ook heb ik het ECC.eu ingeschakeld.

Moeten jullie ook doen, zodat het dossier alleen maar groter wordt.

De host van de site kan de site niet van het net halen, zolang deze geen bevel van het gerecht krijgt.

Het is dus noodzakelijk dat iedereen een klacht neerlegd bij het gerecht en bij ECC.

Samen sterk zou ik zeggen.

rplm

Ongelezen bericht door rplm »

koentje...zeg even hoe en waar. Zodat het voor een ieder makkelijker is een klacht in te dienen.

George2

Ongelezen bericht door George2 »

Hallo, ben ook opgelicht, heb zo'n 2 maanden geleden wat besteld en nooit wat ontvangen. Kan iemand precies uitleggen hoe dat in zijn werking gaat met dat indienen van een klacht. Heb dat nl. nog nooit eerder gedaan. En is het misschien geen idee om het bij het tv-programma "Opgelicht" te melden?

Gr. George

jort smit

Ongelezen bericht door jort smit »

Hallo ,
Ik lees al deze reacties en wil de mijne eraan toevoegen .
Ik heb ook een bestelling gedaan GG00072 op 12-07-2008 incl verzending 46,95 en krijg ook geen reactie op mail.
Erg teleurstellend dat zulke oplichters actief zijn op internet en op zo'n manier hun centen moeten verdienen.
Groeten Jort

pinokio_rs05

Ongelezen bericht door pinokio_rs05 »

zal ook maar het mijne toevoegen bestelling geplaatst op 6 juli 2008 tot op heden nog steeds niets ontvangen GG000767 iemand een idee om verdere stappen te ondernemen

emos

Ongelezen bericht door emos »

Wij hebben in januari van dit jaar een bestelling gedaan bij gr8gear via hun site.. een keukenwagen is netjes geleverd en een grote tent.. die is nog steeds niet binnen.. na vele berichtjes niks geen reacties.... we kunnen ze ook nergens bereiken.. we zouden ook nog een BTW rekening krijgen voor onze boekhouding.. ook niet ontvangen.. deze tent heeft ons € 1095 euro gekost.....

Vriendelijke groet Eric Mostert

namens Nederlands militair kustverdedigings museum
Fort aan den Hoek van holland

emos

Ongelezen bericht door emos »

onze bestelcode is GG000729 artikel nummer AT0216 € 1095,-

hiashi

Ongelezen bericht door hiashi »

zal dan ook maar op het lijstje gaan staan! Reeds diverse malen gemaild doch zonder resultaat! Enkel onmiddellijke reactie gehad bij betaling via paypal...

Gesloten