In de week van 11 t/m 17 augustus 2008 hield mijn PS3 op met het 100% laden van games. Meerdere malen geprobeerd met verschillende games. Een systeemherstel, de nieuwste update en het formateren van de HDD heeft niet geholpen. Donderdagochtend 14 augustus gebeld met Bart Smit. Die attendeerden mij op de goede service van Sony en gaven mij het volgende telefoonnummer: 0495-574817. Bij de helpdesk van Sony werd mij verteld dat ik alles gedaan heb wat ik kon doen en dat het nu zaak was de PS3 op te sturen en dat ik binnen 15 dagen (misschien iets later ivm vakantieperiode) een nieuwe per koerier thuis bezorgt zou krijgen.
Na het telefoontje kreeg ik 2 e-mails van Sony. 1 waar de handelswijze in stond en een 1 met een Spring RMA Label voor het pakketje. Die ochtend heb ik het pakketje nog klaar gemaakt. Zorgvuldig ervoor gezorgd dat de PS3 geen schade tijdens het vervoeren zou oplopen door veel kranten tussen de PS3 en de kant van de doos (niet originele PS3 doos) te stoppen. Die middag het pakketje naar het postkantoor gebracht.
Zaterdagavond 16 augustus 2008 stond op de site van TNT:
15-08-2008: Zending afgeleverd in postbus, Amsterdam Zuidoost-Klokkenbergwg, pakkettendistributie
& @ Sony site:
RMA Status Informatie
InProcess
Als ik meer weet laat ik het hier horen, beetje jammer van een apparaat van 400 euro
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)