LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel / Tele2 Klachten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
djexperience
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2006 21:11

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door djexperience »

Ik ben sinds 8 jaar klant van Zonnet/tele2.Heb meteen toen 20mb uitkwam ook meteen voetbal erbij genomen.Je zult het niet geloven,maar het netwerk heeft er in totaal 1 week uit gelegen.Met voetbal nooit problemen.Wie het geloofd of niet,heb er geen baat bij om te liegen.

Versatel dikke pluim. :)

Gr ANDREAS.

mpi
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2007 14:27

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door mpi »

Wij hebben sinds kort een Tele2 Vison gold pakket. Maar ik ben niet tevreden over de beeld- en geluidkwaliteit. Er komt een scherp piepend geluid doorheen als je de radio aan hebt. Het televisie beeld blijft af en toe stil staan of je hebt allemaal blokjes om iemand heen. Dus ik vind de onderstaande tekst niet juist wat op de site van Tele2 staat.

‘Tele2 levert een beeldkwaliteit die te vergelijken is met DVD-kwaliteit. De geluidskwaliteit is te vergelijken met CD-kwaliteit. Dit is een betere kwaliteit dan u nu gewend bent via de kabel. Technische info. Digitale Decoder. Tele2 Diensten. Versatel ADSL2+ Extern.

Mijn dvd-speler blijft niet stil staan en ik heb geen rare piepjes door mijn cd-tje.

Ik heb al een maand geleden gemaild en een week later nog eens, maar je krijgt gewoon geen antwoord alleen een automatisch registratienummer.

xxxdreamerxxx
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2007 19:24

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door xxxdreamerxxx »

15 Oktober lag het geweldige product alle diensten op 1 factuur er uit, dit kan elke provider overkomen maar hou ga je met een storing om, Nou zo.

Je blijft aan de Tele 2 kant beleeft en antwoord alleen met we zijn er mee bezig, Hoever dan, wanneer verwachten jullie dat het klaar is of welke andere vraag is door niemand op te antwoorden geen enkel normaal antwoord krijg ja van niemand terwijl we elke dag vragen om een status update.

De verkoop afdeling gebeld, zij waren vol lof over de producten toen ze het aanboden.
Daar word gezegd dit kan niet we gaan u nu doorverbinden met de tweede lijns.
Na een half uur wachten kom je weer netje bij de eerste lijn uit, met het antwoord we zijn er mee bezig.
Oké daar hadden ze me mooi bij de poot op de verkoop afdeling.

Na vele telefoontjes zou de maximale oplos tijd liggen op 15 werkdagen, dit was gisteren vol hoop gebeld maar nee dit zou vandaag pas zijn 1 November.
Vandaag weer gebeld en nee hoor we praten niet over een oplostijd maar een reactie tijd.
15 werkdagen om te reageren en nu om 18:00 geen reactie.

Dit is de grootste liegende *** provider die ik in mijn leven ben tegen gekomen de automatische incasso’s zijn stil gezet en ze krijgen nooit meer een kwartje van me.
Inmiddels heeft een andere provider op een andere lijn alle diensten aangesloten en de Tele2 verbinding ligt er naast dood niet werkend en met een helpdesk die het niveau van een aap nog niet eens halen.

Ook ik was een klant en had recht op een beetje ondersteuning heb wel twee jaar netjes de rekening elke maand betaald.

ria64
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2008 22:23

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door ria64 »

Ook wij hebben tele2 gehad . Maar tv kanalen werkten voor geen meter. we zouden geld terug krijgen .Dat zou verrekend worden bij de nota. dit duurt inmiddels al anderhalf jaar. In april 2007 zouden de tv kanalen eraf gehald worden. Niks is minder waar.Het werd er gewoon af gehouden. zo ging het maanden door. Beging november 2007 Kwam er een telefoontje van Tele2 . we zouden € 296 terug krijgen. Inmiddels hadden we alles op gezegt en een anderen proverder genomen. Dus geen diensten van tele2 meer. nu anno 2008 nog geen geld en op briefen komen geen reacties. telefoonisch word je door verbonden en word er gezegt u word vandaag terug gebeld .Word ook niet gedaan.
Ik vind dit een schande dat er zo met mensen word om gegaan .
Ik heb me nu maar voor genomen via een deurwaarder iets te berijken.
Groet Ria

okidobi
Berichten: 25
Lid geworden op: 31 mei 2007 09:35

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door okidobi »

Ik ben verhuisd.Mijn internetaansluiting van tele2 moest ik meenemen , zo ook mijn telefonie. Begin Februarie 2008 heb ik netjes 3 weken voor de verhuisdatum na telefonisch overleg met tele2 alles geregeld. Mij werd verzekerd dat alles op 22 februarie 2008 zou zijn doorgeschakeld naar mijn nieuwe adres. Een en ander had ik nog een week voor 22 februarie telefonisch gedubbelchecked daar mijn eenmanszaak over internet loopt. U raadt het al, geen internet en telefoon op de beloofde datum. Ik ga een lang verhaal kort maken maar ik heb 30 x gebelt in de daaropvolgende 5 weken en ben 30 x afgescheept met een ander verhaal door wonderlijk steeds een andere medewerker van of de eerst of de tweede lijn danwel de administratie dan wel de technische dienst.
Het is werkelijk ongelooflijk zo liegen de "helldeskmedewerkers" mij vriendelijk doch resoluut door naar weer een teleurstelling. En dit 30 keer!! Er werd mij ook vertel dat een en ander mijn eigen schuld was want dan had ik maar een zakelijk account moeten nemen dan was alles direcht opgelost !? Vreemd , er is dus eigenlijk geen technisch probleem zoals men mij steeds vertelde? Nee hoor gewoon weer een leugentje van Tele2. Als je daar werkt wordt je geleerd hoe te liegen het kan niet anders. Zodra mijn contract eropzit gaat Tele2 de kliko in.
Ow ja nu heb ik internet en telefonie maar de rekening is ook betaald.

Oki

sazsie
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2008 10:41

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door sazsie »

Ik begon mijn avontuur met Tele 2 een jaartje geleden, wilde van een adsl ab overstappen op tele2 totaal. Na zo'n 5 maanden wachten, tig telefoontjes later waarin ze me niks konden vertellen, bleek dat ze het pakket niet konden leveren vanwege overbezetting op het netwerk. Wel werd me nog even verteld dat ik natuurlijk kostenloos onder het contract uit kon.

Ik ben toen overgestapt naar upc (totaal geen problemen mee gehad). Ik heb mijn adsl ab. opgezegt bij tele2.

Nu blijkt dat in de afgelopen 7 maanden Tele 2 nog steeds geld van mijn rekening afschrijft...dus weer bellen met de belofte dat ik mijn geld binnen 15 werkdagen terug zou krijgen...Na 15 werkdagen nog niks, weer een telefoontje van mijn kant uit. Jaja ze snapte mijn boosheid en er werd toch echt naar gekeken vandaag...En het geld zou deze maand nog overgeboekt zijn. Einde van het telefoon gesprek werd dat al volgende maand.

Je wordt van kastje naar de muur gestuurd door tele 2, ze komen gemaakte afspraken en beloftes niet na en nemen mijn inziens je klachten niet serieus.....Ik vraag me af na een jaar gezeur met tele 2, wanneer ik nu eindelijk voor goed van ze af ben.

Ik adviseer iedereen niet met hen in zee te gaan!!!!!!! Je krijgt er nachtmerries van en een goede hoofdpijn. :evil:

Tele2Ramp
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 aug 2008 10:47

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Tele2Ramp »

Uit onvrede met het rotte Casema/Ziggo en het arrogante, monopolistische KPN besloot ik te switchen naar Tele2-Compleet.

Op 4 juni 2008 Tele2-Compleet besteld.
Zou op 12 juli opgeleverd worden.

Internetverbinding kwam pas op 11 augustus,
samen met een tijdelijk Tele2 telefoonnummer.

Ik kan wel uitbellen met het tijdelijke nummer (dat de eerste 2 dagen slecht functioneerde vanwege uitvallende verbindingen, waarover gebeld moest worden met een 0900-nummer).

Pas op 19 augustus zou mijn vaste nummer "geporteerd" worden van KPN naar Tele2. Tele2 adviseerde mij om mijn vaste nummer tot die tijd door te schakelen, maar dat lukte mij en ook hun niet. Mijn nummer was "niet in gebruik"!!

Sinds 19 augustus is MIJN vaste nummer dus OPGEHEVEN en ben ik onbereikbaar. Tele2 heeft het in haar bezit, en ik niet meer...

De Tele2 0900 klantenservice, chatters, en e-mail-computer-programma's komen na vele contacten pas op 22 augustus tot de conclusie dat er in een KPN centrale door een KPN-medewerker een connectiefout is gemaakt. Men zal een opdracht geven om e.e.a. te herstellen. (NB. Per 28-8 lijkt het erop dat de fout TOCH bij Tele2 ligt, en nu weer NIET bij KPN....)

De instelling van Tele2-medewerkers is vriendelijk, maar verkeerd: Zij zeggen "we zijn er mee bezig, we volgen de interne procedures, een andere afdeling is er mee bezig, en we voldoen aan de interne normen". Daar heeft de klant NIETS aan, als het resultaat veel te lang op zich laat wachten.

Ik laat u nog weten hoe dit afloopt.
Laatst gewijzigd door Tele2Ramp op 28 aug 2008 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Hallo Tele2Ramp,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. Postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2.

Tele2Ramp
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 aug 2008 10:47

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Tele2Ramp »

Beste webservice@tele2,
Ik heb talloze contacten met Tele2-medewerkers gehad. Die vragen altijd weer opnieuw wat er aan de hand is en zeggen dan dat de technische dienst ermee bezig is.
Toen ik aangaf dat ik geen vertrouwen meer heb in Tele2 kreeg ik te horen dat ik pas onder mijn contract uit kan als de storing meer dan 1 MAAND duurt. Dat is absurd.
Nogmaals, de medewerkers praten allemaal erg vriendelijk, maar IK ben mijn telefoonnummer/-lijn kwijt.
Ik heb de indruk dat Tele2 verkeerde, domme procedures hanteert en grote marketing- en administratieve fouten maakt. Erg jammer, want dat gaat ten koste van de klant en de toekomst van het bedrijf.
Volgens uw collega's zit er niks anders op dan te wachten...
Dat zal ik doen, maar intussen neem ik ook actie tegen Tele2.
Groet,
Tele2Ramp

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door TdeHond »

U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
-----------------
In gebreke stelling provider + opzegging abonnement

Voordat u uw abonnement opzegt dient u de provider schriftelijk en aangetekend in gebreke te stellen, een redelijke termijn aan te geven waarin u de provider in gelegenheid stelt uw probleem te herstellen.
Mocht provider hier niet in slagen heeft u het recht schriftelijk aangetekend per direct op te zeggen, uw toestemming tot automatische incasso in te trekken. Vraag om schriftelijke bevestiging einde contract binnen 14 dagen.
Maakt kopieën van te versturen brieven, bewaar kopieën en bewijzen van verzenden en eventueel ontvangst goed. Leg dossier aan met log van alle contacten, namen, brieven, verzendbewijzen. Dan heeft u alles bij elkaar
mocht een gang naar de Geschillencommissie telecommunicatie nodig zijn, als u desondanks achtervolgd gaat worden met onterechte facturen, omdat uw provider geen gehoor aan opzegging geeft.
-------------------
IMHO is een redelijke termijn * maximaal * 3 weken.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door TdeHond »

Toevoeging: als u toch schrijft kunt u meteen schadevergoeding vragen voor de kosten die u heeft moeten maken i.v.m. het verloren gaan van uw vaste nummer.

Tele2Ramp
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 aug 2008 10:47

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Tele2Ramp »

Bedankt voor de analyse en het advies TdeHond.
Die waardeer ik zeer.

Het is triest dat onze geliefde wetgevers de gedupeerde KLANT dwingen om allerlei werkzaamheden te verrichten en hoge kosten te maken, als de LEVERANCIER er een zooitje van maakt.

Vooralsnog ga ik ervan uit dat Tele2 WEL in staat is om het beloofde pakket te bieden, maar dat er door domme procedures en menselijke fouten een aantal zaken verkeerd zijn gelopen.

Ik verwacht dus dat Tele2 uiteindelijk wel zal opleveren en dat het pakket wel zal werken.

Maar tevens verwacht ik van Tele2 een passende compensatie voor de ellende. Uiteraard hou ik een register bij van alle contacten.

Wetten en regels zullen aangepast moeten worden. Communicatie is een basisbehoefte. Tele2 mag een telefoonnummer niet afnemen en opheffen. Ook niet per-ongeluk. Daarmee dupeer je mensen afschuwelijk zwaar. Misschien snappen ze dat pas als het hun zelf overkomt.

ptrhns
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2008 16:27

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door ptrhns »

Sinds 7 augustus 2008 doet onze internet en telefoon het niet meer.Tele2 gebeld en deze zouden het opnemen , het zou een paar dagen duren.Ze konden door metingen wel direct zien dat ik geen ADSL signaal had.Na 10 dagen werd ik pas terug gebeld , op mobiel , toen hebben ze nog 2 metingen gedaan en kwamen tot de conclusie dat het aan het stuk lag wat van KPN is.Ze zouden een KPN monteur opdracht geven om te kijken.Op 22 augustus had de KPN monteur Tele2 gebeld dat het langer ging duren.Tele2 had mij daar netjes over gebeld.Nou ,oke , dan denk je dat het maandag of dinsdag wel gemaakt is , maar tot op heden niks meer gehoord van Tele2.
Wel zelf een paar keer via Chat - Vera kontakt gezocht en geinformeerd , maar niets wijzer geworden.Ik moest maar geduld hebben.
Vanmorgen nog maar eens gechat en toen kreeg ik een telfoonnr. van de 2de lijns storingsdienst.Deze gebeld en na 21 minuten had ik eindelijk iemand aan de lijn,toen ik zei wat het probleem was werd ik zonder meer door verbonden met de dienst van Tele2Compleet.Ik kreeg niet eens de kans om te reageren.

Tele2Ramp
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 aug 2008 10:47

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Tele2Ramp »

Op 1 september deed mijn telefoonnummer het weer, na 2 weken buiten gebruik te zijn geweest.
Op 2 september werkten de internetverbinding, de telefoonlijn, en wisselgesprek voor het eerst allemaal naar behoren. Ruim 6 weken later dan oorspronkelijk beloofd. Ruim 1 maand heeft de enorme frustratie met Tele2 geduurd.

De fout lijkt geheel bij Tele2 gelegen te hebben, en niet bij KPN.

De oorzaak van de complicaties was voornamelijk administratief van aard. Interne communicatie en administratie (processen en software) moeten verbeterd worden. Op basis van de talloze contacten verwacht ik dat die verbeteringen er wel zullen komen.

Het lijkt erop dat Tele2 vanaf heden de beloofde diensten zal leveren. Tele2 maakte een aardig gebaar om de pijn wat te verzachten. Daarbij moet ik ook opmerken dat de medewerkers altijd vriendelijk zijn geweest, en dat de wachttijden voor de 0900 klantenservice-lijn acceptabel (kort) waren.

Toch blijft het vreemd dat je bij Tele2 extra kunt betalen voor "onbeperkt bellen naar vaste nummers binnen Nederland", maar daarmee de eigen Tele2-klantenservice niet kunt bereiken.

Ik neem aan dat de wanprestatie van Tele2 in mijn geval een zeldzaam incident was. Ik geef Tele2 het voordeel van de twijfel en blijf klant.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door TdeHond »

Toch blijft het vreemd dat je bij Tele2 extra kunt betalen voor "onbeperkt bellen naar vaste nummers binnen Nederland", maar daarmee de eigen Tele2-klantenservice niet kunt bereiken.
De helpdesk is een 0900 nummer/servicenummer. Deze vallen ook bij b.v. Ziggo buiten het onbeperkt bellen naar vaste nummers.

Galvintjon
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2008 18:52

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Galvintjon »

1 jaar geleden, dacht ik van ik ga een internet aansluiting nemen,
ging naar de phone house en werd mij geadviseerd Tele 2.(jammer genoeg)

We zijn nu een jaar verder, ik ben nog NOOIT AANGESLOTEN !!! GEWEEST
en heb een hele jaar vrolijk betaalt !!!,

Na veel belle, met deze belachelijke internet provider tele2
Hebben ze hun fout toegeven dat er een storing in mijn wijk is, en dat ik daarom geen gebruik kon maken van internet,

Me contract is verlopen, Heb me opgelicht abbonement stop gezet bij tele2 , en is mij toegezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen, wat ik betaalt had over dat hele jaar.

HEB NOG STEEDS GEEN ROOIE CENT VAN ZE ONTVANGEN
heb er paar x overgebelt,
toen zei meneer Dave HarseFoort van de klt service dat ik mijn geld binnen 5 dagen zou ontvangen. zoeizo wist ik al dat dit een afwimpel truukje was, omdat ik zelf ook bij callcenters heb gewerkt.
dus ik bel weer na 3 wk, toen zei Julian langhoorst, tegen mij dat ik eind augustus mijn geld zou hebben een bedrag van 390 euro
omdat ik vaak had gebelt enzo naar de klanten service plus ik ben nog nooit aangesloten geweest !!

We zitten nu in September en heb nog geen rooie cent gezien !!
maar tele2 is wel optijd om mij een brief te versturen, met de vraag als ik de modem terug wil sturen, nou dit heb ik gedaan.
heb het gespeelt via hun speel regels,

IK vind dit de belachelijkste provider ooit wat ik heb mee gemaakt
en wil iedereen Adviseren niet met tele2 in zee te gaan
want het gaat alleen maar problemen opleveren.

Het leuke is dat ze me een cd bon hebben aangeboden van 7,50 voor de gelede schade tijd en stress, natuurlijk ben ik hier niet akkoord mee gegaan.

IK Bel ze morgen weer op, mocht er weer een verhaaltje vertelt worden
dan trek ik tele2 leeg, hoe ze dat bij hun klanten doen !!
dan neem ik een advocaat bij de hand

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door TdeHond »

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
U kunt hen nog 1 aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen waarbij u aangeeft dat u op grond van bovengenoemde wet binnen 4 weken restitutie van de onterecht geïnde abonnementsgelden zonder dat daar verlening van de dienst tegenover heeft gestaan. Mocht na verloop van deze termijn het geld niet op uw bankrekening staan, legt u dit als een geschil voor bij de Geschillencommissie ( in de brief vermelden)
Na 4 weken legt u het voor bij de Geschillencommissie als Tele2 in gebreke blijft.
Checklist Geschillencommissie Telecommunicatie
https://digitaal.degeschillencommissie. ... TIE(5).pdf
De geschillencommissie:
https://digitaal.degeschillencommissie. ... e&code=tel

Galvintjon
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2008 18:52

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Galvintjon »

Bedankt Voor het reageren Tdehond en ik ga hier echt werk van maken.

Ik heb zojuist Tele2 weer gebeld, en vroeg wat er aan de hand was
want we zitten nu op 16 september, en ik heb geen rooie cent gezien.
Toen werd mij nadrukkelijk vertelt dat er iets heel goed mis is gegaan
en dat het nogmaals word door gevoerd naar de afdeling facaturatie.

Dit is echt een hele trieste zaak, na alles wat ik met tele2 heb meegmaakt
moet ik ook nog achter me EIGEN GELD aanlopen.

Trouwens ik had al een aangetekende klachten brief naar hun gestuurd.
maar daar geen reactie op gekregen.

Ik ben blij met u advies en wat u mij vertelde ga ik zeker in werking zetten.

Alvast Bedankt

Galvintjon
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2008 18:52

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Galvintjon »

Kortom ik ga echt een schadevergoeding eisen , gelukkig is mijn nicht
afgestudeerd meester in de rechten, dus dat komt wel goed allemaal.
want eerst had tele2 een 0900 nummer en later en 06 nummer
Ik heb meer dan 70 euro beltegoed aan tele2 verspilt,
daarnaast is dit de 2x dat er iets mis is gegaan bij afdeling facaturatie

Wat ook grappig is, in de periode dat ik geen gebruik kon maken van mijn internet services(DUS NOOIT)
werd mij vertelt dat de fout bij mij lag, en dat ik de modem niet goed had aangesloten en dergelijkheden, Ik belde toen konstant naar tele2 omdat ik graag het probleem opgelost wilde hebben, maar werd van kasje naar kasje gestuurd.
Phone house, heeft zelfs tele2 voor mij paar keer gebelt, en der werd tegen hun gezegd , dat er een kleine storing was in mijn straat, en dat ik binnen 6 dagen gebruik kon maken van het internet.

All die tijd dacht ik dat de fout bij mij zat, dat ik iets mis deed
maar nee hoor, een medewerker versprak zich perongeluk en zei dat
er een storing in mijn straat is, al voor 1 jaar lang

heel vreemd !! terwijl ik naast den haag woon, vind dit een bizarre situatie. Kortom ik hou op met schrijven en ga zeker hier werk van maken. want ik weet dat ik niet de enige Tele2 gedupeerde ben, en
dat er veel meer zijn, mischien samen onze krachten bundelen, tegen deze provider

Groetjes

c.mendes
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2008 18:57

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door c.mendes »

Beste mensen,

Ik moet op dit moment echt mijn verhaal kwijt en aangezien tele2 niet wilt luisteren, moet het maar zo! Ik ben van mezelf heel geduldig en vriendelijk maar tele2 weet mij echt woedend te maken en mijn geduld is op!!!!! :evil: .

Ten allereerste: Tele2 is onlangs uitgeroepen door de consumentenbond dat zij de meest klantvriendelijke klantenservice hebben. Ze zijn misschien klantvriendelijk, maar van goede service is totaal geen sprake. Het duurt op z'n minst 10 min. voordat je werkelijk iemand aan de lijn krijgt!

Mijn situatie:Per 11 juli had ik het pakket adsl+tvgold aangevraagd. Ik had daarbij gevraagd of ik de tvgold pakket binnen 2 weken opgestuurd kon krijgen en volgens de medewerker kon dat ook( en zou daar notitie van maken). Het internet zou tussen de 4 - 6 weken duren.
Nadat de 2 weken verstreken waren, had ik nog steeds geen tv-gold ontvangen, dus zocht ik contact met de klantservice. Daar werd mij verteld dat het tv-gold pakket niet eerder opgestuurd kon worden. Dat zou dus inhouden dat ik dus min. 4 weken zonder tv zou zitten(terwijl kpn per direct kan leveren). Dit accepteerde ik niet en heb telefonisch het pakket gewijzigd.

Ik wilde alleen het adslpakket. Dit zou zogenaamd allemaal gewijzigd worden. Vervolgens een week later krijg ik een brief waarin nog steeds sprake is van het pakket adsl+ tvgold. Ik weer bellen met de klantenservice. En inderdaad, het was niet gewijzigd. Blijkbaar hadden ze mijn hele pakket geannuleerd. En was er verder niks mee gedaan. Er moest een herregistratie worden gedaan. Eind augustus had ik nog steeds geen internet en verder ook geen bericht gehad van tele2.

Dus ik weer bellen met de klantenservice :x . En toen zaten we weer met een ander probleem. Er had inderdaad een herregistratie plaatsgevonden, maar mijn order stond al 5 weken in de wacht(met andere woorden, niemand heeft er verder naar gekeken.
En het vervelende was dat nog steeds het pakket adsl+tvgold geregistreerd stond :? Hoe kan dat dan, waar was de herregistratie dan voor??

Er was op dat moment niemand die mij kon vertellen hoe de vork in de steel zat. Zij konden mij niet vertellen hoe lang het nog ging duren. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Maar ondertussen nog steeds geen internet en niemand die mij kon vertellen wanneer ik het dan wel zou krijgen.

Eindelijk na 8 weken sinds de aanvraag, krijg ik een brief dat adsl+ tvgold :?: ( pakket nog steeds niet gewijzigd en ik heb zeker al 3 keer gebeld dat t pakket gewijzigd moet worden)geïnstalleerd zou worden door de monteur. Ik heb toen meteen gebeld voor een afspraak. Monteur kon pas over 2 weken komen. Weer een teleurstelling.

Maar doordat t nog steeds niet gewijzigd was, moest ik weer bellen. Ik werd vervolgens doorverbonden met een medewerker van de technische/administratieve afdeling die zou het probleem voor me op gaan lossen. Ik heb hem vervolgens de situatie uitgelegd dat er ontzettend veel fouten gemaakt zijn bij mijn order en dat nog steeds de order niet klopt. Toen kwam hij met een aanbieding dat het beter was om telefonie en internet te nemen. Je bent dan op jaarbasis 30 euro goedkoper uit. Dit klonk wel aantrekkelijk, want ik wil zeker niet te veel betalen aan tele2, dus ben ik akkoord gegaan. En om het een beetje goed te maken, zou de monteur het allemaal komen installeren(normaal gesproken is het een doe-het-zelf-pakket). Dus daar was ik dan wel weer blij mee.

Uiteindelijk kreeg ik dus 12 september internet :D. De monteur heeft alles netjes geïnstalleerd. Monteur gaat de deur uit en 10 min. later krijg ik een sms van de monteur dat hij me wel zag zittten en als ik dat ook vond, of we dan een keer konden uiteten :shock: :shock: :shock:. Ik was echt geschokt. Mijn nummer had hij waarschijnlijk van mijn gegevens gezien, want ik had het hem niet gegeven. Dus de monteur van tele2 is ook niet te vertrouwen.

Dan zou je denken dat het toch nog goed is afgelopen, nottt.. Het blijft maar doorgaan bij tele2. Het is vandaag 26 september. En ik heb nog steeds geen verbinding met de vaste telefonie.
En ze hebben vandaag 59.90 euro geincasserd. En ja, raad eens waarvoor. Adsl+tv gold pakket factuur. Dan ben je ondertussen ruim 2 maanden verder en dan is er nog niets geregeld.
Ik weer :twisted: bellen met tele2klantenservice. Dit keer hoefde ik niet in de wacht. Maar ik kon natuurlijk niet doorverbonden worden met de juiste afdeling, die had t ontzettend druk en nu word ik of morgen of maandag teruggebeld, yeah right. Waarschijnlijk zal ik maandag wel weer zelf moeten bellen.

Kortom er wordt niet naar je geluisterd. Het duurt 3 maanden of langer voordat wijzigingen doorkomen. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en de technische oplevering duurt ontzettend lang.

Er is niemand bij tele2 die iets aan mijn situatie kan doen. Ik ben een hoop kosten kwjit van het bellen naar t 0900-nummer. Ik ben radeloos, maar ik ben wel mijn verhaal kwijt!!!

PS: Zodra ik mijn contract kan beëindigen, zal ik dat ook meteen doen!

Met vriendelijjke groeten.
C. Mendes

Gesloten