LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Kom mensen niet tegen- maar met elkaar vechten. De gedupeerden maken zelf wel uit met wie ze verder willen. Mario en Luc vliegen elkaar meteen in de haren. Liggen elkaar gewoon niet.

Even inbinden graag .

Harry

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Chris G »

Mario je kletst uit je nek.
Ik weet wel dat ze veel bereikt hebben maar las net op hun site, dat JW 12 of 13 september a.s. ook met een nieuwe Stichting naar buiten treedt.

Verder heef de pers nogal negatief bericht over hun staat allemaal op hun site.
Ik heb net hun site bezocht maar ik lees deze berichten nergens.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Luc »

Is Mario nou weer de zoveelste ingehuurde jurk op dit forum...?

:x :x

Luc

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Aangezien Luc=Chris maar doorgaat voel ik me toch genoodzaakt dit te plaatsen.

Mededeling;
Helaas zijn wij het afgelopen weekend ook negatief in het nieuws geweest doordat diverse kranten melding maakte van de problemen die hebben plaatsgevonden in het bestuur. Uitdrukkelijk wil het bestuur verklaren dat daar van hun kant geen enkele initiatief is genomen om daarover in de publiciteit te komen en dat het bestuur dat ook zeer betreurd dat dit is gebeurd. Dat wij toch enige reactie in deze artikelen hebben gegeven is gebeurd omdat wij geconfronteerd werden met vragen uit de pers die informatie hadden doorgekregen die ons inziens niet geheel volgens de waarheid was verspreid. Bij geen reactie onzerzijds zou het bericht toch in diverse kranten geplaatst worden en daarom heeft één van de bestuursleden zeer zorgvuldig een reactie gegeven om te voorkomen dat dit artikel te eenzijdig zou worden geplaatst.
In dit verband hebben wij nog een waarschuwing aan al onze leden. Van diverse leden hebben wij vernomen dat er telefonische pogingen worden ondernomen om leden te benaderen en te vertellen dat op 12 of 13 september a.s. een speciale ledenvergadering wordt gehouden waarbij de ex-voorzitter een verklaring zou afleggen hoe de zaken zijn verlopen. Daar zou dan ook een aankondiging plaats vinden waarbij bekend gemaakt zou worden dat de ex-voorzitter een nieuwe vereniging heeft opgericht.
Men doet voorkomen dat men dit doet namens de vereniging PAYBACK. Uitdrukkelijk wil het bestuur verklaren dat dit een volledige illegale actie betreft en dat het bestuur het ten zeerste betreurd dat deze praktijken nu weer plaats vinden


Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de
vereniging PAYBACK
http://www.pay-back.nl

Bergeend 15. 3435 VK Nieuwegein, e-mail adres: [email protected]

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Luc »

Ja hoor, we zijn weer thuis. Mario, wat ben je nou allemaal aan het doen knul...???

Je wilde toch waarschuwen? Nou, dat stond er al. Dus...????


Luc


p.s. En hey: ik ben die Chris niet.

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Anmereto »

Nou Luc als jij wat voor Pay-back wilt betekenen dan mag je weleens aan je woordkeuze gaan werken. Je scheldt alles en iedereen uit en komt wel erg snel terug als C. Is me al eens eerder opgevallen.

Ik denk dat ze heel erg blij zijn met je bij Payback.

Succes verder,

Anmereto.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Luc »

Hoi Amaretto (klinkt wat leuker ;) ) Laat ik nou denken dat jij Mario bent!!!

Had jij niet ooit verteld dat het een Italiaanse naam was of zo... Anmereto...? Mario klinkt ook al zo Italiaans.


Met de garoetuh van


Luc

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Anmereto »

Toevallig heet mijn verloofde Mario dat klopt, maar is in Italië moet eerst Nederlands spreken etc. voordat hij hier mag komen. 8) 8)

Anmereto.

p.s. doe je vriend Chris de hartelijke groeten van me :lol: :lol:

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Luc »

Dat zal je vriend vast niet leuk vinden dat je hier onder zijn naam zit te posten ;)

Hierbij de groeten aan Chris, die net als ik, het forum kritisch bekijkt en gelukkig ook reageert. :D


Luc :!:

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Charles »

Ik lach me rot .
Laatst gewijzigd door Charles op 01 jul 2004 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Chris G »

Goh Mario, je moet nogal diep spitten om het betreffende bericht te vinden. Toch wel vreemd voor iemand die zo negatief op deze vereniging reageerd. Of toch niet als je jouw eerder bericht leest:
Ja ik heb heel lang met Jürgen samengewerkt en voelde me belazerd door alle ( ex) bestuursleden. Dus weet ik waar ik het over heb.
Vertel eens hoe lang die nieuwe club van JW in stand blijft voordat we vernemen dat deze ook weer is opgelicht??
Hoeveel ben jij er eigenlijk beter van geworden bij deze oplichting??

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hmmm... niet dat het wat uitmaakt, maar geeft Mario niet nadrukkelijk aan teleurgesteld te zijn in alle bestuursleden van Pay-Back, zowel de voormalige als de huidige? Dus hoe moet deze Mario, met al die teleurstelling en eventuele rancune nou kunnen gaan vertellen hoe een eventuele nieuwe rechtspersoon van bijvoorbeeld J. Weber het nu verder zal gaan doen? Die valt toch onder de categorie van personen waarin deze Mario teleurgesteld is? De categorie waarvan deze Mario zich kennelijk heeft menen te moeten distantieren? Ik bedoel, dat schrijft deze jongen toch? Vanwaar de vraag dan?

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Als u wat duidelijker kunt zijn dan begrijp ik het misschien. Ik begrijp u niet met uw juridische taal.

Mario

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Ach gut, Mario, er staat niets juridisch in. Dit heet Nederlands. Moeilijk?

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Beste mevrouw waar stuurt u op aan ?

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Op uw versie van de Van Dale, indien u zonder niet in staat bent tot inzicht in hetgeen u qua Nederlands leest?

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Nou als u het zegt zal het wel zo zijn. Denk ik dan maar.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Wat wilt u eigenlijk bereiken?

Overigens, u verwart (al dan niet bewust?) juridische taal met normaal taalgebruik. Dus wanneer u zegt dat iets wel zo zal zijn als ik het zeg vraag ik me af of u wel heeft begrepen wat ik zei? Of is dat te moeilijk?

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Geachte mevrouw Etty,

U doet een hoop goed voor de gedupeerden. Ik weet niet waar U op uit bent, niet dat ik het belangrijk vind, maar ik wens u veel goeds in uw leven.

Met de beste groet voor U,

Mario

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Mario,

Nou ja, ik ben nergens op uit. Is tegenwoordig vreemd geloof ik. Dan maar vreemd. Maar je laat in je reactie wel na aan te geven wat jouw beweegredenen zijn, mede in het licht van de laatste postings van jouw hand. Geen uitleg? Dan niet, maar klaag niet over niet gebrek aan leesbaar omdat iets te juridisch zou zijn, wanneer er werkelijk niets juridisch staat.

Groet, Sara

Gesloten