ik ben blij dat je mijn berichten gewoon niet leest of er niet op reageert evediena, je hebt een berg commentaar op pardon terwijl pardon jou zijn/haar mening geeft, die heb Jij immers ook wanneer je beweerd dat JIJ de dierenvriend bent omdat je een pup hebt gered uit de puppyfabriek
hoe dom kan je zijn, na jou pup komt de volgende, juist de verkoop zorgt voor de doorstroming.
dat een fokker de diertjes verkoopt,....okè, misschien een kern van waarheid, maar je slaat de plank behoorlijk mis door te bleren dat die hun pups verkopen omdat ze niet goed zijn voor de tentoonstelling i.v.m. te klein enzo.
belachelijk, de kleinste pup uit een nest kan na zijn groeiperiode de grootste zijn! dat is dus als pup niet te zien.
en daarom snap ik ook nooit dat mensen in de puppyklas altijd vol trots roepen dat ''hun'' sjaakie de grootste uit het nest was, yeah right, dat is het eerste waar je op let... ''de grootste uit het nest''
ik denk eerder dat het van die zogenaamde hobbyfokkers zijn, weet je waarom?
moet je even op verschillende prikborden of regionale krantjes kijken.
vb;ook op onze hondenschool ''moest'' iemand zonodig samen met een plaatsgenoot een nestje met bordercollies,
zij wilde zelf een teefje houden, de baas van de reu wilde ook wel een teefje uit dat nestje en de buurvrouw ging ook beginnen aan een border, ongeacht of dat nou bij haar paste, maar dat staat buiten kijf.
na 9 wkn kwam er een nest met 11 pups op de wereld. 4 teefjes en 7 reutjes.
3 waren er dus besproken, 1 werd er nog verkocht, met de rest moesten ze gaan leuren, waar ze gebleven zijn????
geen idee!
ze vertelde nog wel dat de rasvereninging niet van plan was te bemiddelen in de verkoop van de pups omdat de ouders ongetest waren...