LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] investeringsproject stacaravans in spanje

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Van de centen van andere. Of heeft iedereen zijn centen terug ????????????????

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

geritjan ,wat bedoel je van de centen van andere?

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

leuk ineens weer wat nieuwe mensen die denken wat te melden te hebben.

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Geld om te reizen is er genoeg maar uitbetalen ho maar vast alle schapen op het drogen brengen .mexico b.v ?

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Geloof dat je de klok heb horen luiden maar de klepel ? Je vergeet nog een reis een prachtige cruise is ook nog gedaan daarna.Werkelijk waar het is ongelooflijk wederom een Nederlander die alleen maar reageert.
Het moet daar echt saai zijn want jullie hebben gewoonweg niets te doen dan te klagen.Maar waarschijnlijk had je het wel heel erg naar je zin in Mexico toen der tijd zo als iedereen .Jammer dat jullie altijd met een nickname op het forum zitten en niet gewoon jullie je naam gebruiken zoals ik.(Carl Langenhorst,klant van Tribu en sinds kort werkzaam bij Tribu)Waar is men eigenlijk bang voor dat men zich niet met de echte naam bekend maakt ,schaamte dat men alzo veel verdiend heeft met Tribu? Net zo als iedereen nooit naar goede tijden slechte tijden kijkt?

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Ik weet meer dan genoeg, van die reizen die zijn ook te koop als invest projekt.. met zeer veel winst maar waar word die van betaalt?

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Wat wil je nu allemaal duidelijk maken via dit forum,een beetje onduidelijk allemaal gerritjan.Flarden,opmerkingen waar geen draad aan vast is te knopen.Zie de lijn niet.Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Zoals wel te verwachten was zijn er nog steeds geen betalingen hervat. Zal ook wel nooit gebeuren

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

carl1: Jij bent op de hoogte. Waarom geef je geen duidelijkheid?

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Voel me niet echt geroepen om op jou te reageren Carlos6a , verlaag me niet aan jou uitspraken.Zoals al eerder is vermeld,JIJ merkt het vanzelf wel.De rest weet dat er einde van de week een nieuwsbrief van Tribu naar de klanten toe gaat met daarin het hoe en wat want er komen wat ontwikkelingen aan die positief zijn.Met geduld en hard werken zijn ze dan eindelijk een heel stuk verder gekomen.Nog de puntjes op de i en de spaanse autoriteiten/klanten(uitzonderingen daar gelaten maar die moeten maar tegen deze autoriteiten gaan klagen) zullen dik tevreden zijn .Verder wachten jullie maar de nieuwsbrief af die vrijdag/zaterdag de deur uitgaat.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Dat je niet wilt reageren is kenmerkend voor tribuinvest.

Mede daardoor zijn veel problemen ontstaan. Ik ben echt benieuwd wat voor 'oplossing' je hebt in de komende nieuwsbrief.

Wanneer je eerlijk en open bent zul je die nieuwsbrief ook wel op dit forum plaatsen.

Is er trouwens wel geld om de AFM te betalen en de spaanse toezichthouder, die zal ook wel een vergoeding willen zien

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Hahahahaha........................Helemaal mis jongen met de afm hebben we niets te maken en CMNV doet niet zo raar als in Nederland.Maar hoezo ? Moet jou deel dan daarheen ?Het lijkt toch of je hier wilt werken want jij wil nogal heel erg veel weten van het interne gebeuren.
Die brief kan jij er toch inzetten of één van diezelfde die altijd negatief reageren.Gelukkig het zijn er zo weinig die zo negatief zijn.Hahahaha.....
Sorry je werkt altijd een beetje op mijn lachspieren en hoe meer ik wat van je leest des te meer. Hahahahaha.........

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Sorry je werkt altijd een beetje op mijn lachspieren en hoe meer ik wat van je leest des te meer. Hahahahaha.........
Dat is wederzijds. Ik moet trouwens ook lachen om de smoezen die je steeds weer uit je duim zuigt om de mensen maar weer gerust te stellen en stil te houden. Doen ze dit niet, dan bin je zelfs te dreigen.

Waarom heeft de AFM wel op de website staan dat er een dwangsom geind gaat worden?

Of lieg je hier ook weer over?

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Ik weet niet of je het weet maar werk nog niet zolang bij dit bedrijf ,ik vertel alleen maar wat ik zie en dreigen doen ik nooit we voeren alleen maar uit wat we moeten doen.
AFM kan zoveel willen en schrijven dat ze gaan innen maar nogmaals het is een spaans bedrijf waar zij niet zomaar even buiten de spaanse wet om kunnen gaan innen dan zal er toch een aardige rechtzaak van komen nog even dan komt plotjesland ook even geld innen .Bedrijf is ingeschreven in Spanje en nooit in Holland geweest dus ze kunnen wat Tribu de pot op,advokaten hier lezen trouwens geen Nederlands en alles wordt hier gelijk afgewimpeld van wat willen ze nu hier,ze hebben niets maar ook niets te zoeken dan alleen maar en slechts de Spaanse autoriteiten in die hebben hun ordeel genomen naar Tribu toe.Onjuist maar dat zal zijn staartje ook nog wel hebben .Maar voor Theo gaan de klanten voor de interne rechtzaken dan ipv de klanten de dupe laten worden.Moet zeggen dat het eigenlijk wel siert dat Theo zich niet op het forum vertoont .Hij zegt eigenlijk dat het altijd dezelfde zijn die reageren en er een paar, waarvan jij de grootste, ****** zijn.Ze zelf wel niets nuttigs met hun leven hebben gedaan.Voor hem is dit soort onzin negatief voor zijn mind en heeft deze nodig niet nodig om alles in goed banen te leiden.
Ja,en heeft gelijk heb gemerkt dat je een eikel bent .Je blijft volharden
en proberen Tribu om zeep te helpen.De reden een beetje onduidelijk maar ja ieder het zijne.Rust bewaren is niet nodig daar wordt veel te hard voor gewerkt en ze komen er wel wat betreft de oplossingen.
Duimzuigen zijn ze te oud voor geworden.Duimen draaien dat doe jij denk ik want veel heb je niet te doen dan alleen maar negatief te zijn.
Geniet van je nieuwsbrief binnenkort(of niet want het is toch nooit goed bij je) en blijf jezelf, een EIKEL.Zielig mismakend mannentje

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Weet je niet wat ik begrijp carlos6a ? waarom reageer je eigenlijk niet rechtstreeks naar Theo want je hebt zo veel noten op je zang maar rechtstreeks naar hem ???????????Of heb je geen ballen ?
Of reageer Theo niet op stompzinnige onzin ?
De meesten moeten toch beamen als ze reageren rechtstreeks naar hem dat ze toch wel degelijk antwoord terug krijgen.Want hij heeft toch
niets te verbergen want dan gaan de spaanse autoriteiten daar toch op door ? Maar doen ze niet dus iets zal toch wel goed zijn ?

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

carl1: Je taalgebruik bevestigd al hoe zielig je zelf bent.

Heeft theo jouw ook bij zijn kloten of zijn je belangen te groot dat je probeert te redden wat er te redden valt.

Er is maar een methode om alles uit de wereld te helpen en dat is door openheid van zaken te geven. Wanneer alles is zoals jij wilt beweren is het geen enkele probleem om dit op dit forum te doen.

Wanneer je eerlijk bent zal er ook geen enkele instantie hier over vallen, maar juist om dat je niet eerlijk kunt zijn naar de investeerders moet alles via achterkamertjes en die manier gruw ik van.

Dat bijna iedereen zich stilhoud komt niet door het vertrouwen dat men heeft in een goede afloop, maar meer door alle dreigementen die geuit zijn en de angst om helemaal niets meer uitgekeerd te krijgen.

Door zo opgefokt te doen en steeds om de waarheid heen te draaien bevestig je alleen maar mijn gelijk in een verkeerde afloop

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Hihihihohohohohahahahahaha................................Houd toch op ,doe het bijna in mijn broek hahahahaha................................

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Hahahahahahah........jij krijgt zeker andere post dan juist er in staat bij alle klanten dat we JUIST WEL GAAN betalen.
Verder weet je niet wat dreigen is ,wat wij trouwens nooit doen is trouwens heel erg strafbaar hier net asl smaad zoals jij konstant doe naar Tribu ,maar goed dat wist je al.
Hahahahahahahahaha..............
En dan noem je mij opgefokt ? hihihihihi.....Je zou me eens echt opgefokt mee moeten maken ,dat is pas feest.
Maar zo als ik je al zei het is moeilijk om je bekend te maken ,daar moet je lef voor hebben.
Wil je mijn adres trouwens ook hebben ? Heb niets te vrezen hoor.
Hahahahahahaha.......

rararendement
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 feb 2008 17:31

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door rararendement »

Nou fijn dat carl1 zich zo laat kennen. Wat een vreemde manier van communiceren heeft deze meneer. Nu weten alle deelnemers in ieder geval aan wat voor een idioten zij hun geld hebben toevertrouwd. Dat je een grote mond krijgt als je een vrij normale vraag stelt over waar je geld is gebleven is hoogst merkwaardig. Mensen stop nou alsjeblieft geen geld meer in deze stinkende zaakjes, je ziet met wat voor een uitschot je te maken krijgt. Lak aan de autoriteiten, ze misbruiken je vertrouwen en lachen je nog uit ook. Het is niet te hopen voor ze dat ze ooit te maken krijgen met een partij die op een wat minder coulante manier haar geld terug komt eisen.

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Nee jullie zijn lekker bezig ,altijd dezelfde ******.
Jullie mogen alles zeggen en als er wat terug gezegd word is men verbolgen.Zielig hoor.
Niemand hoeft zijn geld te eisen want een ieder krijgt gewoon zijn deel.
En ja het is stom van me dat ik wederom mezelf heb laten uitlokken tot
reakties maar ja wast moet je met lui als jullie.
Ben volgende week in Nederland ,willen beide heren mij misschien spreken of.....................zal wel teveel gevraagd zijn nogmaals moet je lef voor hebben.Hoewel rararendemnet is bekend bij ons.

u wordt gegroet en tot de nieuwsbrief.(vergeten jullie niet een kopie te sturen naar de autoriteiten )

Ja en wij zijn ****** tegen mensen zoals jullie

Gesloten