Quote:
Geplaatst op 24 Sep 2008 10:41 door AndreDierick
Kan st doe mij svp uitleggen wie hij is en wat hij met mijn gegevens kan doen?
Niet negatief bedoeld, maar ik heb al zoveel tijd verloren door deze $$#@ situatie, wil niet verder van huis.
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Nog niets van gehoord (maar ook niet van KPN..... Mad )
Excuus dat ik even niet gereageerd heb, ziet hier echter ook maar in vrije tijd, ik heb echter wel de mogelijk dingen na te gaan. het is wss duidelijk dat bij kpn in dienst ben, vandaar dat ik een hoop problemen herken. Ik heb lang niet voor alles een oplossing, maar sommige zaken zijn vrij simpel op te lossen met de nodige systeemkennis.
Geplaatst op 26 Sep 2008 12:29 door AndreDierick
Bij het inloggen op mijn KPN met het laatst aangemaakte account (postcode-huisnummer) kon ik ineens véél meer dan gisteren: ik kon de mij toegezonden activatiecode inkloppen, daarna zag ik mijn hoofdaccount en de (zie boven) aangemaakte email accounts.
Bij het naar de telefoniegegevens gaan (het is immers KPN Internetbellen) verschijnt de volgende foutmelding:
Quote:
Er is een een fout opgetreden bij het verwerken van de gegevens.
Probeer het later nog eens of neem contact op met de helpdesk.
Foutcode: 131-1
Heb nu even geen gelegenheid om alles verder uit te proberen, dat doe ik vanavond, maar: er zit verbetering in!
tav. E Weis: misschien de foutmelding alvast doorgeven? Of is het een kwestie van wachten to de systemen na het invoeren van de activatiecode zijn gesynchroniseerd?
André
"Probeer het later nog eens of neem contact op met de helpdesk.
Foutcode: 131-1"
Is een hardnekkige, dat later nog eens proberen kan je doen, maar dit is vrij hopeloos, aangezien je kans hebt dat dit intern opgelost moet worden, in sommige gevallen lost dit probleem zichzelf echter wel ineens op. helpdesk bellen heeft niet heel veel zin, deze krijgen 9/10 keer precies dezelfde melding aangezien deze op dezelfde database draaien.
wat het verzoek een e.weis betreft, zon foutcode kan hij weinig aan doen, doorgeven heeft weinig zijn, die foutcodes zijn intern bekend en word aan gewerkt. Je hebt echter best kans dat het probleem zit in de meerdere klantnummers/gebruikersnamen. Als klant zie je zo ook door de bomen het bos niet meer.