U bent tele2 * geen enkele verantwoording schuldig* over wat voor telefoonnummer u dan ook had bij een andere provider. Noch over een nummer wat u bij hen had na beëindigen van uw abonnement!
Nu wordt er opeens geld van mijn rekening afgehaald voor vaste telefonie, wat blijkt; 3 jaar geleden heb ik mijn vaste telefon opgezegd bij de KPN, dus dit nummer is in 2006 weer vrijgegeven.
Het is de verantwoording van KPN dat deze in 2006 uw vaste telefoonnummer vrijgegeven heeft.
Tele2 is verantwoordelijk voor de fouten in hun administratie en het feit dat zij u onterecht hebben lastig gevallen met facturering + onterechte incasso's van een vast abonnement wat u nooit met hen heeft afgesloten.
Mijn advies blijft:
Sta op schriftelijke bevestiging van dat hier sprake was van onterechte incasso's t.a.v. een abonnement voor vaste telefonie met vermelding van data waarop de onterechte incasso's plaats vonden. Met vermelding van reden: u heeft NOOIT een abonnement voor vaste telefonie met hen afgesloten.
Ik zou verder geen energie verspillen in "gemiereneuk over verantwoordelijkheid voor telefoonnummers bij ANDERE providers" < ROTFL >
Jammer dat het licht nu al weer is uitgegaan bij een medewerker van Tele2.
Neem mijn advies ter harte en ga desnoods hiermee naar de geschillencommissie om de brief in handen te krijgen voordat u in 2012 moet gaan betalen voor een nooit bestaand abonnement lopend van 2008 tot 2012.
Zie:
Telfort maakt fout op fout