LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] investeringsproject stacaravans in spanje

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door mattie »

Hallo, ik volg dit onderwerp ook al een poosje.
Weet je wat mij opvalt als gedupeerde van DSB bank?
Iedereen roept maar steeds dat men iets moet ondernemen,en daar blijft het dan bij!
Mensen worden bedonderd,bedreigd,kaal geplukt,en men ondergaat het lijdzaam.
Bij aandelenlease is het niet anders.
Waarom is dat??
Waar wacht men op,tot het nog erger word?
De geldwolven gaan gewoon door,er word ze geen strobreed in de weg gelegd.
En wacht maar,straks met hoe alles er nu uitziet word de jacht pas echt geopend!
Zijn wij prooien? kuddedieren? of zijn wij zo bang en waarvoor?
Met het gevaar dat men mij weer beschuldigd van doemdenken en janken(maakt me niet uit trouwens),moet mij dit van mijn hart,want ik begrijp er niets van?
En dit houd me best bezig!
Mattie

rararendement
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 feb 2008 17:31

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door rararendement »

Ach, ze zijn vast allang weer aan de gang met een nieuwe S.A. Die is zo opgericht. Weer lekker oplichten en vooral dan mensen die niet verder nadenken en makkelijk in mooie praatjes stinken.

parang
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 okt 2008 18:16

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door parang »

maibericht /nieuwsbrief van tribu weer uitstel tot begin nov.
hoe lang moeten we dit nog aanhoren?
Er moeten een aantal gedupeerden de voortouw nemen om een dag te
organiseren om over dit probleem te praten
aktie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

basluc
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jun 2008 17:44

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door basluc »

IK ben een tijdeje al niet meer op dit forum geweest, maar schrik me dood van wat ik nu allemaal lees! Wat een negativieit , haat gevoelens, wraak gevoelens enz enz. Laten we nu eens eerlijk zijn, we zijn hier allemaal met open ogen en bewustzijn ingestapt, hebben ook leuke rendementen gezien, nu het mis gegaan is , moeten we eingelijk alleen maar de vinger wijzen naar ons zelf, wij zelf als investeerders hebben een beslissing gemaakt die uiteindelijk niet successvol was en dat is het, full stop. Denken jullie dat al de aandeelhouders die hun fortuin nu zien slinken zich ook gaan wraken op de bedrijven die die aandelen aan ze verkocht hebben, nee ze moeten eigen verantwoordelijkheid nemen, en DAT GELDT OOK VOOR ONS ALS INVERSTEERDERS VAN TRIBU. Het is tijd dat we ons dat realiseren. Als er investeerders onder ons zijn die gedwongen zijn om in zee te gaan met Tribu, wil ik dat heel graag horen, ik weet zeker dat hier geen reacties op zullen komen.
Dus mede investeerders, vooral die wraakzuchtigen onder ons, negatieve gevoelens sleuren je alleen maar meer naar beneden en dan zit je echt met de gebakken peren. Steun Tribu, wees positief en geniet van je leven!

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

basluc: Blijkbaar ben je niet in staat om goed te lezen, of maak je ook deel uit van het team van tribu.

Tribu is degene die bedreigende taal uit in haar reacties. Lees alle postings maar eens goed. Tribu komt haar afspraken niet na.

Dat het geld nooit terugkomt is al lang bekend en je hebt gelijk als je zegt dat je daar zelf ook medeschuldig aan bent, omdat je zelf die keuze gemaakt hebt.

Aan de andere kant is er sprake van misleiding en oplichting door o.m Theo Romijn en dit is niet de eerste keer dat hij zoiets flikt. Wanneer ik ingelegd had zou ik alleen al aktie ondernemen om er voor te zorgen dat hij niet de kans krijgt om dit nogmaals te doen

basluc
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jun 2008 17:44

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door basluc »

Een reactie op de reactie van carlos.
Ik ben gewoon een investeerder van Tribu en zit niet in de Tribu Clan!!!!
Dat even voor de duidelijkheid. Wat ik wel ben is iemand die zonder wrok en wraak gevoelens door het leven kan gaan, en zo te horen kan U daar nog wat van leren. Verder geen commentaar.

rararendement
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 feb 2008 17:31

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door rararendement »

@basluc

Mag ik misschien 20.000 euro van je. Ik zal het goed investeren en ik beloof je 300% rendement over 3 jaar.

Natuurlijk zal ik dat niet waarmaken en zal ik geeneens de investering doen die ik je toezeg. Maar ik kan je 20.000 euro goed gebruiken om mijn uitbundige levensstijl te financieren en die 20.000 euro zie je nooit en te nimmer meer terug. Dank u!

Daar je geen wrok koester bij een dergelijke omgang met jou heb ik je (en natuurlijk Tribu ook) graag als gewillig slachtoffer. Fantastisch toch!

Bedoel je het zo ongeveer?

parang
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 okt 2008 18:16

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door parang »

basluc wat kan jij onzin praten het is toch bijna Sinterklaas LIEFDADIGHEID VOOR JE MEDEMENS DUS STROOIEN MAAR MET GELD WIJ
VANGEN HET WEL

DANK JE WEL SINTERKLAAS

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Nee ,jullie reageren steeds lekker.
Mensen die reageren zonder zelfs klant zijn.Amper weten hoe het echt in elkaar zit en alleen maar loze kreten de lucht ingooien over easylife,palminvest enz,enz.zonder ooit eens de moeite te hebben genomen één en ander te bekijken en daadwerkelijk te checken.
O ,ja even voor de goede orde " ben niet meer werkzaam bij Tribu daar ik mij teveel uitliet op deze forum tegen een stellentje schorem zoals rararendement , carlos6a en nu hebben we weer een parang(wel klant van Tribu)
Men vindt het gek dat het nog niet in de media is gekomen.Nu gek is het niet omdat er niets aan de hand is en omdat dit bedrijf wel degelijk
wat in de schoentjes aan het gooien is.Dus aan het einde van dit verhaal toch bedankt sinterklaasje namens de Tribuclan waarbij we allemaal horen als men positief reageer volgens sommige die op het forum reageren.

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

weten jullie gelijk waarom ik al die tijd niet reageerde.Nu heb ik als medewerker niets meer te maken met Tribu dus zal er weer zijn.
Echter nog steeds positief als klant zijnde van hen en wetende wat er echt gaande was/is.En geloof me , ben zeer positief met de gang van zaken op het ogenblik en voor de gelovigen onder ons zal het schoentje gezet kunnen worden ,de ongelovigen onder ons kunnen dat ook doen echter of die ook gevuld gaat worden ? Er schijnen eerst nog wat kosten af getrokken moeten worden voor advokaten die men heeft ingezet op kosten van Tribu.Jaja het is wat.Klant vraagt advokaat om hulp voor het geld wat zo ie zo terugkwam/komt en de klant zegt dan ook nog eens " heb je hulp nodig advokaatje maar Tribu betaald de rekening" Jajaja zo zie ik ze graag.
Sinterklaas kapoentje gooi wat op mijn rekening.hahaha

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

er hebben advokaten gereageerd in de tijd dat ik er was die zelf aan het zoeken zijn geweest naar klanten en hebben geld geboden aan agenten ,klanten om aan nog meer gegevns te komen en dat noemen ze dan advokaatje spelen en opkomen voor de belangen van de klanten.
Is het dat hun geldtekens zagen en dachten 5 % over hetgeen is ingelegd als gage te vangen voor een paar briefjes schrijven met wat dreigementen en loze veronderstellingen wat er gaande was/is ?
Geloof dat dat de beste investering is van de afgelopen jaar ipv. aandelen bij de bank ,investeringen bij bedrijven.We hebben het allemaal fout gedaan volgens de negatievelingen en het geen de advokaten doen is pas goed.Advokaat schrijft briefje je moet uit naam van ons(advokaten) " je moet terug betalen " terwijl dat bedrijf dat al had voor gesteld aan de klant.Jajaja , hier lust ik wel pap van.
Pats......advokaatje denkt dan even 750.000 € in één keer te vangen
en een restant op het toezien dat dat ook gebeurd.Geloof dat we mans genoeg zijn om onze rekening zelf wel bij te houden dat dat gebeurd en die 5% zou beter bij ons op de rekening kunnen komen dacht ik zo.

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Kan over dit onderwerp bijna een boek schrijven en denk ook dit in de media te brengen .
Kopstuk " Hoe maakt rechtinstanties misbruik van de situatie"

Let wel : Tribu zal hierin positief naar voren komen want ondanks mijn ontslag bij hun blijf ik achter hun staan als klant en niet omdat ik wat te verliezen heb want in mijn geval was ik er al wijzer van geworden.

Ik ben er alleen ziek van dat een gezond bedrijf in het buitenland door een Nederlandse instantie is kapot gemaakt terwijl een ieder als klant er zoveel profijt van had en nog kon hebben.

Ach ja......laten we een klein bedrijf om zeep helpen zodat de banken en verzekeringen er lustig op door kunnen gaan met afkoopsommen aan directeuren te betalen van 25.000.000 € en alle beleggers lekker klap na klap mogen opvangen.Dat is toegestaan ,dat pikt men allemaal maar en stappen steeds weer bij deze lui er in met miljoenen mensen iedere keer weer.
jaja het rijk doet er weer wat bij bij de bankinstanties want dat komt toch maar van de belastingbetalers.O ja aan het einde van het verhaal zijn wij dat ook weer.Dus wie zijn eigenlijk de oplichters ?
Bedrijven die met ons wat centjes proberen te verdienen ? En wat onmogelijk wordt gemaakt omdat zij dan minder hebben ?
Denk daar eens aan en geef dan eens je oordeel dan alleen maar loze kreten of oproer om helemaal niets

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Spijtig voor de oprichters van Tribu . Zij zijn kapot gemaakt door deze legale maffiabende. Zakelijk en geestelijk kapot.
Spijtig dat zij zelf geen kans meer krijgen een nieuw bedrijf te beginnen
daar hun persoonlijke naam er steeds weer aan wordt verbonden.
Spijtig dat wij niet meer kunnen genieten van zulke mooie verhuurrendementen in de toekomst met dit bedrijf.
Gelukkig zijn er bedrijven die de kwaliteiten van deze oprichters waarderen en hun een baan hebben aangeboden.Waarvan ik heb begrepen ,dat zij naast de taak van terug betalingen via Tribu tot aan de laatste cent, deze vanaf januari met beide handen aan gaan pakken.
Ik wens hun met oprecht hart veel sterkte en geluk in deze en weet zeker dat we nog veel van hun gaan horen via dat bedrijf die overigens ook in investeringen doen (al meer dan 20 jaar ).Misschien wordt deze dan wel net zo sukses vol en hebben wij als trouwe klant toch een kans ? Wie weet.

rararendement
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 feb 2008 17:31

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door rararendement »

Ik zocht op tribu en vond dit:

TRIBU PLATINUM S.A.
Private company
Location ALHAURIN DE LA TORRE, Spain

Tribu en in hetzelfde dorpje als Tribu invest zit/zat. Dat doet mij vermoeden:
Is dit het nieuwe vehicel van Romijn en de zijnen?? Weet iemand hier wat meer van, in de KvK van Spanje staat vast meer maar daar kan ik zo gauw niet aankomen.

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

geeuw................ eh wat wil je hiermee nu zeggen rararendement wil je weer heel laat wat duidelijk proberen te maken ?
Bestaat al een poosje hoor met nog zo`n 20 tal bedrijfjes van hun echter als je kunt lezen (moeilijk voor jou) zag je dat alles waarin hun naam voorkomt over is dus wat is nu je probleem?
Neem er een glaasje champagne op en wees trots op jezelf oproerkraaier.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Carl probeert zich ook uit de stinkende brij te onttrekken. Heeft nog even geprobeerd om zijn eigen geld er op tijd uit te halen, maar weet inmiddels ook precies hoe de vork in de steel zit.

Hij geeft wel af naar de 'oproerkraaiers' en instanties die alles onmogelijk zouden maken.

Het feit is wel dat de investeerders nog steeds niet weten of er wel iets was en of er nog iets over is.

De opmerking over de kosten van de advokaten is natuurlijk flauwekul. Degene die een advokaat inschakelt die betaald ook zijn/haar advocaat. Ook al zou dit zoals gezegd 5% zijn van de vordering denk ik niet dat er investeerders zijn die er moeite mee hebben als ze 5% minder terug zouden krijgen.

Heb je trouwens in de 2 maanden dat je voor tribu 'gewerkt' hebt ook een vergoeding ontvangen?
Wat is de reden dat je er na zo'n korte tijd alweer uitgeschopt bent?

Ik geloof dat je motivering alleen maar geweest is om zo veel mogelijk van je ingelegde geld voor het failissement terug te halen. Dit neem ik je trouwens niet eens kwalijk, omdat dit je goed recht is/was, maar wat ik je wel kwalijk neem is dat je gewoon meewerkte aan het onkundig houden van de overige investeerders en de situatie steeds glashard bleef ontkennen en een verkeerd beeld hebt geschetst, terwijl je wel beter wist. Dit is dus ook misleiding en oplichting.

Het zou wenselijk zijn dat er investeerders zijn die jouw ook aansprakelijk willen stellen voor de gang van zaken. Als je niet Theo bent, zoals ik vermoed, zal er bij jouw waarschijnlijk meer te halen zijn dan bij Theo.

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

weer dezelfde die reageert,die beweert geen klant te zijn maar het weer beter weet.Trouwens is het zo moeilijk om te lezen wat er voor gezegd is door mij?Geloof dat je niet helemaal goed bij je hoofd ben met je "mij ook aansprakelijk stellen"
Hou de krant maar goed in de gaten ,je zult nog verbaasd zijn van de positieve berichten over Tribu met bewijzen en al die binnenkort verschijnen.
En koop voor de rest een stuk touw , je bent creatief genoeg om te weten wat je mee kan doen.
Altijd negatief over een bedrijf terwijl je er helemaal niets van weet dan een paar geruchtjes via via maar dat er eigenlijk niet aan de hand is zoals jij denkt is wel duidelijk anders hadden ze al lang in de media gestaan.Maar het is moeilijk schrijven als er niets aan de hand is.Dus ga ik maar eens een stuk er in laten zetten hoe Tribu Invest zich er uit gevochten hebt ondanks allerlei verkeerde veroordelingen van autoriteiten en doemdenkers zoals jij(ook met bewijs ) Eindelijk alles op een presenteerblaadje zoals je al die tijd wilde .
Tevreden? Neem er ook een glaasje champagne op en wees trots op jezelf .
Iedereen die positief reageer is volgens jou alias Theo of hoort bij de clan.Dit zegt genoeg over hoe jezelf ben en doet.
O ja je weet als je mij aansprakelijk wil stellen waar je me kan vinden.
Carl Langenhorst , c/Los Alamos 137 Nerja.
Dit om het je wat makkelijker te maken.De koffie staat klaar

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Vanaf medio maart/april worden er alleen maar beloftes gedaan, terwijl deze niet waargemaakt worden. Jouw beloftes en die van tribu hebben dus geen enkele waarde.

zegmaarja
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 aug 2008 10:02

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door zegmaarja »

Beste Carl,in de laatste nieuwsbrief van Theo werd er gesproken over de eerste week van november betreffende uitbetalen.Jij spreekt nu van begin januari?Ik hoop aub dat dat iig niet waar is en dat het er toch zeer spoedig aan zit te komen???

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Heb je nog steeds niet door dat dat geld er helemaal niet meer komt

Gesloten