![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ben nu al sinds 29 juli aan het proberen voor mijn ouders een ziggo all in one pakket werkend te krijgen. Op 29 juli via de website opgegeven, eind augustus zou het komen, precies op tijd, want 1 september komen m'n ouders over naar Roermond. Eind augustus niets daar, gebeld met "klanten service"; order is niet terug te vinden in "systeem". Advies (na drie kwartier van kastje naar de muur gestuurd te zijn): bij dealer pakket ophalen en monteur bestellen. Zo gezegd, zo gedaan, dealer heeft alles in de computer ingevoerd waar wij bij waren, en op 17 september zou er en monteur komen om het te installeren. Uiteraard op 17 september geen monteur, maar weer eens bellen met het bedrijf dat zo goed naar z'n klanten luistert. Order blijkt niet te vinden te zijn, totdat ik vertel dat het al eerdere mis was gegaan in hun "systeem", dan blijkt er een dubbele order te zijn. "Meneer ik maak het in orde" Hoe lang gaat dat duren? "24 september komt de monteur" 's morgens of 's middags? " 's morgens!". En dat is gelijk het enige wat echt uitgekomen is van alles, 's morgens om 8 uur stond de monteur bij m'n ouders op de stoep, met een nieuw pakket. Maar zonder bevestigings brief. En er bleek geen signaal op de leiding te zijn. Monteur gebeld: ja, er zit een conflicterende order in het systeem. Ik maar weer eens gebeld: Allerhande verklaringen, en er zit een conflicterende order in het systeem. Haal er dan een uit. Kunnen wij niet. Maar; ik ga U helpen, ik ga de technische dienst een e-mail sturen dat ze deze order een kick geven. Hoe lang gaat dat dure? Paar dagen.31 september: nog steeds geen signaal. Weer gebeld: Ja meneer, maar ik zie hier dat Uw ouders nog niet zijn aangemeld. U moet bij verkoop zijn. Ja, Uw ouders zitten in het systeem, maar er is wat mis met de order. Ja dat was vorige week al bekend, er zou wat aan gedaan worden. En zo door. Inmiddels kleine vijf uur met de hoorn aan m'n oor gezeten (gelukkig geen "muzikaal behang" bij ziggo) . Donderdag 9-10 en
Vrijdag 10-10 gebeld en tot twee maal toe de verzekering gekregen dat het nu binnen een paar dagen zou draaien en dat ik terug gebeld zou worden als er nog vragen van hun kant waren. Dus niet. Vandaag 13-120 weer gebeld, en weer de verzekering gekregen dat het binnen 48 uur geregeld zal zijn, want deze juffrouw (ik heb haar naam)zou WEL de dubbele order eruit plukken. Maar ik geloof er niet meer in. Ik hoop alleen dat het waar is, wat mij verteld werd, dat ik de telefoonkosten terug kan vorderen.