ook hier alweer de tweede ps3 RIP.
De eerste ging na 6 maanden al rip. de tweede heeft het 9 maanden vol gehouden. Mijn zoon heeft de ps3 zelf gekocht van zijn spaarcenten. Ik dus balen dat de tweede ook stuk ging. Dus met de ps3 in de doos richting de winkel waar we hem gekocht hadden. Ik wist dat de garatie verlopen was maar had me voor genomen kosten wat kost ik krijg een nieuwe.
In de winkel viel het allemaal mee. De medewerker vertelde mij dat het geen probleem was van die garantie en als het nodig was maakte hij een nieuwe rekening zodat het nog in de garantie viel en mijn zoon toch nog een nieuwe PS3 kan krijgen. Het kon wel +/- 3 a 4 weken duren maar dat heb ik er wel voor over.
Alleen hebben we geen vertrouwen meer in de PS3 ....wat gebeurt er als deze ook de geest geeft na een paar maanden.
HIER MOET ACTIE ONDERNOMEN WORDEN.
Een apparaat van ruim 500 euro (meer dan 1000 gulden

)
dat nog geen jaar werkt en in sommige gevallen zelfs maar weken, ik heb hier gelezen iemand met 10 min.
DIT KAN NIET>>>>>>
Ik hoop dan ook dat RADAR hier eens wat aandacht aan besteed.
Als we onderweg stoppen omdat we het niet meer op kunnen houden en dan onderweg een plasje langs de weg doen krijgen we een bon.
Laats reed ik per ongeluk over een dubbel streep op de weg KOST ME 150,- EURO. Nee Nee dat mag niet. Maar een produckt verkopen van 500 euro dat eigelijk een wegwerp artikel is dat mag wel ?????
WAAR IS ONS RECHT................
Is dit de toekomst van Sony ?????? nou dan tot nooit meer ziens.