LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nintendo DS Lite scharnieren kapot
Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot
Hoi.
De Nintendo ds van mijn dochter heeft ook last van een kapot scharnier. Gekocht in februari 2008 bij Media Markt, Breda. Heb contact opgenomen met Nintendo. Stuur maar op was de reactie, nu krijg ik een brief, dat het niet onder de garantie valt daar het een produkt betreft, buiten de EU aangeschaft. Ook al heb ik hem hier gekocht.
Hebben meer mensen dit meegemaakt? Ga het nu proberen te verhalen bij de MediaMarkt.
Groeten Edwin
De Nintendo ds van mijn dochter heeft ook last van een kapot scharnier. Gekocht in februari 2008 bij Media Markt, Breda. Heb contact opgenomen met Nintendo. Stuur maar op was de reactie, nu krijg ik een brief, dat het niet onder de garantie valt daar het een produkt betreft, buiten de EU aangeschaft. Ook al heb ik hem hier gekocht.
Hebben meer mensen dit meegemaakt? Ga het nu proberen te verhalen bij de MediaMarkt.
Groeten Edwin
-
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21
Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot
Dan heeft de MediaMarkt het product dus (voor hun) lekker goedkoop geimporteerd uit het buitenland, en heb jij als de eindgebruiker dus pech, omdat je dan geen garantie hebt (die heb je bij Nintendo Amerika of Japan..)
Dus de Media Markt is de schuldige, maar die 'goedkope' prijzen die hun hebben komen ook niet vanzelf he?
Dus de Media Markt is de schuldige, maar die 'goedkope' prijzen die hun hebben komen ook niet vanzelf he?
Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot
mijn gameboy en gamecube die ik had zijn ook allebei kapot geweest en die stomme intertoys wil je echt niet helpen hoor, nee dat kan niet onder de garantie gerepareerd worden.
nou wat zegt nintendo stuur maar op met aankoopsbewijs en wij zullen kijken wat we kunnen doen mijn gameboy heb ik een nieuwe gekregen en gamecube was controler iets mis mee die stoorde een nieuwe controller gekregen en alles was okee. nintendo heeft echt een TOP SERVICE !!!
nou wat zegt nintendo stuur maar op met aankoopsbewijs en wij zullen kijken wat we kunnen doen mijn gameboy heb ik een nieuwe gekregen en gamecube was controler iets mis mee die stoorde een nieuwe controller gekregen en alles was okee. nintendo heeft echt een TOP SERVICE !!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 feb 2009 22:38
Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot
Hallo,
De DS van onze dochter had ook het rechter scharnier kapot, daarom heb ik de DS samen met een afdruk van deze pagina's en ook nog van een een andere site erbij gedaan tesamen met een nette brief.
Het heeft 5 weken geduurd maar we hebben inmiddels een splinternieuwe DS Lite retour ontvangen ondanks dat de oude al 8 maanden oud was en zeer intensief gebruikt. Ik vindt dit zeer goede service van Nintendo!
De DS van onze dochter had ook het rechter scharnier kapot, daarom heb ik de DS samen met een afdruk van deze pagina's en ook nog van een een andere site erbij gedaan tesamen met een nette brief.
Het heeft 5 weken geduurd maar we hebben inmiddels een splinternieuwe DS Lite retour ontvangen ondanks dat de oude al 8 maanden oud was en zeer intensief gebruikt. Ik vindt dit zeer goede service van Nintendo!
Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot
ik ben eigelek niet zuinig met m`n ds lite en hij is nog steets heel 20ker gevallen een keer ermee gevoetbald en nog goeie schanieren
al 2 jaar oude ds lite
al 2 jaar oude ds lite
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 26 feb 2009 23:14
Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot
Dat is altijd zo. Hoe zuiniger je op iets bent, hoe eerder het kapot gaat.
Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot
Na het lezen van de berichten was ik een beetje huiverig wat het inzenden van de half jaar oude DS met kapot scharnier zou gaan opleveren. Eerst maar even gemaild met de TD van Nintendo, die direct al aanboden het exemplaar tegen gereduceerd tarief te vervangen voor een nieuwe als de reparatie niet binnen de garantie zou vallen. Vervolgens heb ik de DS ingezonden en tot mij verbazing werd binnen 4 werkdagen een splinternieuwe bezorgd door de TNT.
Ik kan dus niet anders concluderen dat de service van Nintendo TOP is, snel én zeker naar tevredenheid.
Ik kan dus niet anders concluderen dat de service van Nintendo TOP is, snel én zeker naar tevredenheid.
- Bijlagen
-
- DSC_1091.JPG (42.45 KiB) 3083 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot
Na vier jaar een 'haarscheur' in de witte DS Lite te hebben gehad, en niet vervangen door Nintendo, levert het uiteindelijk verder geen problemen op. Uiteraard zit de haarscheur er nog steeds, maar bij normaal gebruik is dit niet erger geworden of is de DS Lite niet onbruikbaar geraakt.