1. Waarom kun je nu al claimen dat de bedden netjes geleverd worden....?
2. Je kunt ook gewoon zeggen dat het slaapkamercentrum geinteresseerd is om de bestaande orders over te nemen
In ieder geval wel leuk verzonnen
Geplaatst op 05 Nov 2008 15:25 door anja konings
Ook ik heb samen met mijn man een aantal maanden terug een mooie pullman boxspring gekocht bij van Dam Quality beds in Capelle XL.
Wij hadden ons hier erg op verheugd, maar omdat het telefoontje voor de levering uitbleef en er meerder wilde verhalen de ronde deden ben ik gaan bellen.
Meerdere pogingen tot telefonisch contact heeft helaas niet mogen baten. Inmiddels heb ik gehoord dat het bedrijf gesloten is. Afgelopen weekend zijn wij naar het Alexandrium geweest om daar een slaapkamer voor onze dochter te kopen.
Wij zijn toen bij het slaapkamer centrum binnen gestapt en daar ook geslaagd. Gelijk heb ik gevraagd hoe het zat met van Dam Quality Beds. Waarop de verkoper van het slaapkamer centrum mij vroeg om de aankooporder van van Dam mee te nemen.
zo gezegd zo gedaan, ik ben gisteren langs geweest bij het slaapkamer centrum met mijn order van van dam quality beds. Zij hebben de hele bestelling voor me overgenomen en alle problemen opgelost. Ik krijg nu het bed mijn dochter en onze pullman boxspring via het slaapkamer centrum. Goed gedaan!