LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

Wij willen graag uw klachten in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.

Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

mafjah
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:50

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door mafjah »

Vandaag ook weer gebeld. Het was volgens de computer beter op een ander tijdstip terug te bellen, maar ik wou hulp, want mijn bejaarde vader had geen telefoon. Na 40 minuten heb ik de hoop maar opgegeven. Gelukkig, bleek na reset van het modem, het probleem opgelost.
Ikzelf trouwens wacht al maanden op een oplossing met mijn digitale tv van @home. Een half jaar terug heb ik de hoop, na 2 keer aan- en afsluiten maar opgegeven en het kastje op zolder gesmeten. Nu weer aangesloten en tig keer gebeld om het weer goed te krijgen na een maand bellen maar opgegeven en nu wacht ik al weer een maand in spanning af. En ze verdienen nu ook toch nog veel meer aan jou en mij: 50€ aan abo en tig € aan telefoonkosten.

Jan vd W
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2008 19:04

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door Jan vd W »

@Peter van het Ziggowebteam,

Ik hoop niet dat jij de real deal bent, want anders bevestig je maar eens te meer de deplorabele staat van jullie serviceniveau.
Die link werkt niet! (Zelfs bij het weghalen van de '.' kom ik ergens terecht waar ik meteen krijg getoond dat mijn IP-adres hier niet werkt.)

Tip: maak jullie site sowieso eens wat overzichtelijker. Ik dacht een onderwerp te zoeken op jullie website. Nou, dat was gewoon Google. <diepe zucht>
Nee, default staat ie op Internet bovenin en dat dient gewijzigd te worden in Ziggo. Opnieuw zoeken. Wat is het resultaat: "Pagina niet gevonden".

Als zelfs de website niet voldoet aan de meest elementaire zaken: overzichtelijkheid, gebruikersvriendelijkheid, en niet te vergeten: werkend, dan denk ik dat ik wel weet hoe het met de rest van de organisatie gesteld staat.

Mischien wordt het hoog tijd om jullie processen eens goed onder de loep te nemen en te herzien en begin maar van A-Z. Oow nee, behalve facturatie, DAAR is wel de nodige aandacht aan besteed.

Dus Peter (als dit tenminste een serieuze poging was en ik hoop ECHT van niet voor dat beetje geloofwaardigheid dat jullie nog hadden) doe er wat mee zou ik zeggen. Ik geloof dat jullie callcenter al iets efficienter in elkaar steekt (lees: wachttijden zijn geslonken), maar er ligt nog HEEL veel.
Misschien een officiele reactie (en verontschuldiging) van jullie kant op deze site of op jullie eigen site zou ook wel chique zijn. Als Ziggo enig fatsoen nog over heeft...??? (En dan niet slechts mooie beloften, geef een termijn aan waarop je alles hebt opgelost...)

Ik ben benieuwd!

mafjah
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:50

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door mafjah »

@ peter van het ziggowebteam: Waarom zou ik mijn nickname moeten vermelden als ik bij ziggo klachten in dien? Leg me dat eens uit als je wilt.
En inderdaad: Jou link naar ziggo werkt niet. Typisch Ziggo? Of puur toeval?

mafjah
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:50

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door mafjah »

Webcontact01Wij willen graag uw klachten in behandeling nemen.
Klachten in behandeling nemen zijn jullie wel goed in. Klachten oplossen blijkt onmogelijk.
Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.
Snipperdag? Ik wacht nog op een antwoord. Wat gaat jou mijn nickname aan?? Of zit je je nu eindelijk te concentreren op je eigenlijke werk?
Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
Hoe lang gaat die behandeling duren? Nogmaals: Een klacht "behandelen" is Ziggo heel goed in; je hoort er nooit weer van. Leer nu eens klachten op te lossen.

PWVDB
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2008 13:49

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door PWVDB »

Nog één keer geprobeerd Ziggo mijn probleem te laten oplossen.
Op de ontvangst bevestiging van Ziggo is namelijk nooit meer een reactie gekomen. Afgelopen dinsdag weer een medewerker gesproken.
Deze zag inderdaad dat mijn klacht was binnengekomen maar ja, wat was daar nu mee gedaan??!! Hij kon het niet vertellen. Maar..... hij ging het meteen oplossen. Het signaal zou meteen hersteld worden.

Het is nu vrijdagochtend, voor de zekerheid nog even gekeken en..... Ja hoor GEEN signaal!

Ik geef het definitief op, de hele boel gaat nu echt terug. Dit bedrijf is mijn aandacht niet meer waard.

GRAAG ZOU IK ZE NOG WEL WILLEN NOMINEREN VOOR HET SLECHTSTE, ONBETROUWBAARSTE, MEEST VERZIEKTE BEDRIJF VAN 2008. GOED GEDAAN CASEMA EN CO!!

mafjah
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:50

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door mafjah »

Webcontact01
Het is wel duidelijk dat je voor Ziggo werkt. Ik hoor er nl. niets meer over.

mafjah
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:50

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door mafjah »

Ik ben niet zo iemand die de hoop direct opgeeft, en direct abonnement zou opzeggen. Iedereen verdient een kans, dus ik verwacht wel een correcte behandeling als klant van Ziggo zijnde. Ik begrijp dat er momenteel veel technische problemen bij Ziggo zijn en dat er hard gewerkt wordt om die op te lossen. Maak dat de consument dan ook eens duidelijk! De Nederlanders zijn het zat om voor gebakken lucht te betalen. We worden met zijn allen uitgemolken in dit land! Het wordt tijd voor verandering! Door dit soort graaierij gaan we met zijn allen naar de bliksem. Dit parasietengedrag is tot in alle lagen van de bevolking doorgedrongen. Het is gewoon eten of gegeten worden!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

BTW De link naar webcare team werkt al een paar dagen niet.
De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar

Het kan zijn dat het adres in de adresbalk niet klopt of dat er een oud adres in je favorieten staat. Controleer ook of er geen spaties of spelfouten in het adres staan. Of ga naar de voorpagina.
Het niet betalen van de abonnementskosten leidt tot achterstand dus afsluiten van de diensten die u nog wel afneemt bij Ziggo.

Het lijkt mij dus beter als massaal abonnementsgelden terug gevorderd worden inclusief vervolgkosten wegens niet verlenen van diensten van Ziggo of omdat de kwaliteit van de diensten niet is wat verwacht mag worden.
b.v. veel lagere internetsnelheid, dan waarvoor u betaalt, geen telefoon, televisie etc.

mafjah
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:50

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door mafjah »

he he eindelijk iemand waar je wat aan hebt, niet sjeik zus, zo, van dit, van dat. Waardevolle info waar een mens wat aan heeft. Daar doe je t voor!

JVM
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2008 22:43

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door JVM »

Ik heb de volgende klacht over digitale televisie van ZIGGO.
Vanaf het moment dat ik digitale televisie kijk van ZIGGO heb ik het probleem dat het geluid meestal niet synchroom loopt met het beeld.
Dit is zeer irretant het is net of je naar buikspreekpoppen zit te kijken.
De winkel waar ik de klacht al meerdere malen heb kenbaar gemaakt, zegt dat het probleem niet aan de digitale televisie ligt en ook niet aan de digitale decoder HUMAX IR-FOC C. Het probleem is al langer bekend en ligt volgens de Harense Smid aan het signaal van de kabelaanbieders de compressie van geluid en beeld zorgt bij de uiteindelijke weergave voor dit probleem.
Klacht meerdere malen per e-mail kenbaar gemaakt bij ZIGGO.
Deze komen telkens met het zelfde antwoord dat ik mijn bekabeling in huis moet nakijken of zelfs moet vervangen. Dit is volgens de Harense Smid overbodig en neemt ZIGGO geen verantwoordelijkheid.
Herkend iemand zich in deze problemen, graag een reactie.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

Geachte fora bezoeker.

Helaas hebben wij wat technische problemen gehad met de link “https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam” Deze technische problemen zijn opgelost.Wij willen uiteraard alsnog uw klacht in behandeling nemen. U kunt het webformulier invullen, zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam
Peter.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Check de software even in de Humax digitale ontvanger, er waren wat foutjes in dit apparaat die thuis gemakkelijk via een update vervangen kan worden,

Updaten gaat gemakkelijk via de tv kabel, dit werkt via de update mogelijkheid bij het setupmenu van de decoder,

Het apparaat opsturen kan altijd nog, zorg er voor dat zowel de televisie als de decoder goed afgesteld staat, want hierbij gaat het ook vaak mis,

Vriendelijke groeten,


Ulbe.

JVM
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2008 22:43

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door JVM »

Hallo Ulbe,

Het updaten van de software van de Humax digitale decoder heb ik reeds allang gedaan. Dit lost mijn problemen met het het geluid niet op. Wat bedoel je met het goed afstellen van televisie en decoder?
Heb je eventueel nog andere tips.

Mvg.


JVM

koolenboer
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 jul 2008 16:05

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door koolenboer »

Hoe is het mogelijk !!!
Na weken gebeld te hebben is het ze gelukt !!!
We ontvangen weer Z1 digitale tv zodat we onze humax pvr 9200 weer kunnen gebruiken !! :lol:
We kunnen ons geluk niet op.
Maar per 1 januari verhuizen we.......
Dus waarschijnlijk zien je mij per 1 januari weer terug vrees ik :?

iedereen suc6
en als tip kan ik meegeven.
Blijven bellen en dan gewoon storingsdienst kiezen.
Dan kom je er het snelst doorheen.
Maar niet verder vertellen he ?! :wink:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Het is inderdaad een probleem met de 16x9 televisie, het beeld wordt in elkaar geperst om toch het gehele beeld te tonen,

Misschien kunt u experimenteren door de decoder of 4x3 te schakelen, u mist weliswaar dan wat van het beeld maar de mensen komen dan wel natuurlijker over,

Zelf bekruipt het me gevoel dat de 16x9 televisie eigenlijk een probleem is,

Veel bioscoopfilms zijn gefilmd met Cinemascope of Panavision lenzen, dit houdt in dat het beeld minder hoog en breder is dan het 16x9 beeld,

Het blijft een lapmiddel met die decoder, want zelf heb ik er ook problemen mee,


Vriendelijke groeten,

Ulbe.

windmolen
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2008 10:12

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door windmolen »

Ik ben geen klant van Ziggo en nooit geweeest. Verder heb ik geen kabel.
Ik maak gebruik van KPN digitenne.
Toch wordt er sinds oktober automatisch door Ziggo van mijn rekening afgeschreven.
Op e-mails wordt niet gereageerd.
De servicedesk is telefonisch onbereikbaar of indeloos in de wachtlijn.
Hoe kom ik er vanaf?
Is het misschien een idee dat het recht van incasso aan Ziggo onthouden wordt?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

De meest simpele oplossing is uw bank verzoeken tot het plaatsen van een selectieve blokkade op Ziggo.
Zodra deze effectief is kan er niet meer afgeboekt worden.
Dan volgen vanzelf de onterechte aanmaningen mocht er sprake zijn van een fout in de administratie van Ziggo.
Tot de selectieve blokkade effectief is kunt u de onterechte incasso's door de bank laten terug boeken tot een jaar na datum incasso.
Zie voorbeeld hier:
http://www.postbank.nl/vgn/images/porta ... ncasso.pdf
Tevens kunt u een klacht hierover indienen bij consuwijzer.

Hier klacht indienen

Mocht u onterechte aanmaningen krijgen is het vroeg genoeg om actie te ondernemen.
Dan meldt u bij Ziggo dat u geen overeenkomst heeft bij Ziggo en dat u desnoods naar de Geschillencommissie Telecommunicatie stapt om uw gelijk te halen, waar u de kosten zult terug vorderen die de fouten bij Ziggo voor u met zich meebrengen.

DL7
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2009 21:29

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door DL7 »

Aan het grote aantal Ziggo topics te zien zijn er meer problemen. Ik heb al enkele weken problemen met Ziggo. Bellen lukt niet en als ik er toch doorkom is dat na minstens 30 minuten wachten en de man aan de andere kant kon mij niet helpen.
Ik woon zelf als student in een studentenhuis met 13 anderen. We hebben al tijden zonder problemen kabeltelevisie van Ziggo. Nu heb ik Eredivisie Live aangevraagd bij hen. Daar geen problemen mee want alles werkt perfect. Probleem is alleen dat hun klantenbestand een dusdanige zooi is dat ze nergens kunnen vinden dat wij hier al tijden kabeltv van hun hebben. Mijn huisbaas betaald deze lijn en verrekend deze door in onze huur. Wat heeft Ziggo nu gedaan.......ze hebben de kabeltelevisie opeens op mijn naam gezet en daarbij opnieuw aanlsuitingskosten berekend. Nu krijg ik opeens een rekening van 102 euro: 27 euro voor 2,5 maand EL en 75 euro kosten voor kabeltv en aansluitingskosten. De huurbaas heeft zojuist weer voor 2 maanden betaald...m.a.w. we betalen momenteel dubbel voor 1 huis. Omdat ik weinig geld te makken heb heb ik nu opeens nog 75 euro minder om van rond te komen. Aan de telefoon werd mij verteld dat dit geld teruggestort zou worden wanneer het probleem verholpen zou zijn! Ik ga daar uiteraard niet meer akkoord omdat ze geld van mijn rekening halen dat niet van hun is....in principe is het diefstal. Ik heb een mail gestuurd met de eis dat ik m'n geld HEEEELLLL snel terug wil en ik anders contact opneem met Radar en het abonnement opzeg. Ben benieuwd wat ik te horen krijg...en wanneer!?

japie32
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2009 20:00

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door japie32 »

Ik heb dus ook een probleem met ziggo, volgens ziggo heb ik mijn abonnement op 31/07/2008 opgezegd, wat niet klopt, toen is upc overgegaan naar ziggo.
ik heb 2 keer een brief opgestuurd voor automatische incasso, maar nooit wat op gehoord. Nou had ik opeens zondag geen tv ik gebeldt wat denk je kijk ik dus al een half jaar gratis volgens ziggo!!!!!!
Dus ik zeg wat raar, nee zegt die vent aan de telefoon dat komt wel vaker voor :lol: :lol:

Dus ik zeg wat moet ik nou doen, moest ik me opnieuw aanmelden kostte me 30 euro en dan had ik binnen anderhalve week weer tv. Dus ik zeg van nou dan bel ik morgen wel ff terug, eerst even alles uitzoeken. en wat denk je s avonds had ik weer tv. En nou nog steeds.
Heel vreemd. En net gaaat de telefoon Ziggo, ik dacht nou zal je het krijgen. Wat bleek nou ik had mijn abo opgezegd en nou had ik nog een betalingsachterstand van 2,65 :lol: :lol:

Dus dat is nog eens leuk tv kijken een half jaar of langer weten we nog niet voor maar 2,65.

heb nou toch maar digitenne aangevraagd, want straks gaat het wel goed lopen bij hun en dan heb ik geen tv meer.

Echt slim bezig zijn ze niet, ik heb netjes 3 keer gebeldt maar het komt gewoon niet bij hun door. Ik ben niet de enigste hoor een vriendin van mij is verhuist en die kijkt al een maand tv, zonder te betalen!

Ziggo wat moet je dr mee, maar toch aardig van ze dat ik dus al een half jaar tv kijk voor maar 2,65.

Gesloten