LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
marcri00
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2008 13:29

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door marcri00 »

Ook wij zijn niet tevreden met Goossens Wonen & Slapen (Zevenaar)Vooral de klantenservice is een drama, heeft niets met service aan klanten te maken. Eerst veel te lang wachten op je meubels (5 maanden) en vervolgens zeer vervelend doen als je er klachten over hebt. Eerste levering van onze tafel werd weken uitgesteld vanwege het feit dat hij niet door de kwaliteitscontrole heen kwam (terug naar de fabriek?) Vervolgens wordt de betreffende tafel met een vlek van 20cm bij 20 cm afgeleverd. Oplossing van Goossens is dat de tafel weer terug naar de fabriek moet.

Dit betekend ondertussen dat we onze tafel die we in april 2008 besteld hebben met een beetje pech in 2009 terug krijgen.

Goosens is wat ons betreft absoluut een afrader!

pris
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2008 23:53

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door pris »

Ook wij hebben een slechte ervaring met goossens ...
15 januari 2008 bestelde ik de kast nuance ...er werd verteld dat het ongeveer 20 weken zou duren voordat de kast zou komen ...ok dachten wij prima.Toen kregen wij op 28 juni een brief dat het pas in de 3 week van augustus zou komen omdat er vertraging was . dus wij dachten nou dan is het wel een hele goede kast ...a fijn de kast kwam dan eindelijk ...1 week later brak er een scharnier van mijn deurtje rechts onder ..wij gebeld naar de klachtenlijn en er zou een scharnier worden besteld ..ok....maar doordat de onderste scharnier stuk was ging ook de bovenste scharnier losser zitten en het houtwerk werd aangetast .Ook de bovenste rechter dorpel aan de zijkant van de kast ging stuk/scheuren, en ook daar heb ik dus over gebeld ..dat was dus weer 3 weken later .de mevrouw aan de ijn vond het ook niet echt kunnen dat de kast zo gauw stuk was ..we zouden een brief krijgen ...die dus nooit is aangekomen .!!heb dus weer gebeld voor de zoveelste keer .
Heb meteen gevraagd hoelang het allemaal ging duren ..en de meneer van de klachtenlijn vertelde dat er eerst een monteur moest komen ,en dat ik foto´s van de kast moest opsturen naar hem ..dat heb ik dus gedaan met daarbij een boze brief waarin ik vermelde dat wij de kast geen 698 euro waard vinden en van dat geld een heel compleet interieur kon kopen bij de leen bakker die waarschijnlijk langer mee zou gaan dan de kast ...die word beschreven als volledig massief meubel waar je nog lang plezier aan kan beleven ..nou volledig massief is ie niet want dan gaat ie niet zo gauw stuk en we hebben in totaal 1 week genoten van de kast ...het is nu november dus reken maar uit hoelang we wachten ..heb de fotos op 24 oktober verstuurd,gevraagd het graag binnen 2 weken te behandelen met oplossing en nu nog niks gehoord ..
We gaan maandag weer bellen en dan willen we een oplossing anders gaan we andere stappen ondernemen .We vinden het ook eigenlijk geen goed idee dat er nieuwe scharnieren op komen want het houtwerk is aangetast en dan duurt het niet lang of we hangen weer aan de telefoon en aangetast hout .. dat maak je niet zomaar ..!!Daarbij ..de kast had helemaal niet stuk mogen gaan want volgens hun is hij volledig massief !!!!!Wij willen gewoon een nieuwe kast !!Een ieder ander goed bedrijf had gezegd dat dit niet mag gebeuren en had ons dus een nieuwe kast aangeboden ...en wij dachten dat goossens een goed bedrijf was ..dus niet ...!!goossens is een slecht bedrijf met een slechte service .!!!!!en levert slechte kwaliteit meubels !!! En ik vind ook dat je niet zomaar in een beschrijving kan zeten dat het een volledig massief meubel is terwijl dat niet het geval is ..dat noem ik oplichterij!!!Misschien moeten wij met onze klachten een keer zelf even naar een filiaal en dan ter plekke een oplossing willen zoniet dan gaan we met z´n alle met ons gezicht op de buis in een programma waarin de naam goossens veel valt in een negatief plaatje ...ik denk dat goossens dat uiteindelijk wil want anders hadden ze onze probleempjes gauw behandeld !!!In iedergeval adviseer ik iedereen om vooral niet daar je meubels te kopen !ik laat zeker nog wat horen na maandag...

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door sales1 »

Aanpakken!!! :evil: :evil: die Brabantse OPLICHTERS!!! :evil: :evil:

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door sales1 »

@pris Mag ik u vragen hoe het nu verder is gegaan?Wij hebben nu zelfde (soort)klacht bij deze firma.Graag een reactie.MVG Cor Krooymans

0492183

Marijke Breedveld
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2008 13:27

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Marijke Breedveld »

Als ik al deze klachten over Goossens lees (ook ik heb diverse klachten) waarom wordt hier dan niets mee gedaan?? Graag reactie naar [email protected]

CR
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2009 19:58

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door CR »

Goossens bezorgt blijkbaar slechts op 1 dag, in dit geval regio Eindhoven op vrijdag. Andere dagen zijn niet mogelijk. Als je dus op betreffende dag niets kunt regelen heb je pech zegt Goossens. Helaas zeggen ze dit pas als je een andere datum wil afspreken voor bezorging en niet bij de aankoop.
Annuleren van order kan, je 10% aanbetaling ben je dan wel kwijt zeggen ze. Dit is zeer zeker mijn laatste aankoop bij dit bedrijf. Er schiet me slechts een woord te binnen voor deze firma: BOEVENBENDE.

vandenoetelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2009 21:47

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door vandenoetelaar »

Hier ter afwisseling toch nog een positief verhaal over Beter Meubel (en/of Goossens).
Nadat ik op deze site zoveel negatieve berichten had gelezen, hebben we toch besloten om ons slaapkamer bij hen te kopen. Je weet wel: Als je eenmaal iets moois gezien hebt, dan wil je dat ook hebben voor een acceptabele prijs.
In de winkel heb ik klip en klaar verteld over alle negatieve berichtgeving en duidelijk aangegeven dat ik niet zat te wachten op al die ellende.
Men reageerde niet verbaasd en ze waren op de hoogte van de vele klachten over met name de "Klantenservice" en de "Leveringstijd".

Ik heb de afspraak over de week van uitlevering zwart op wit laten zetten met de bijbehorende clausule dat er van koop geen sprake zou zijn als dit niet gehaald werd.

Ik moet je zeggen dat dit niet vreemd gevonden werd, maar de verkoper moest over deze afspraak toch even bellen met het hoofdkantoor. Men had begrip voor mijn gevoel en besloten is om deze afspraak op papier te zetten.

De aflevering is deze week keurig geregeld door een stel positieve medewerkers. Alle spullen uitgepakt, gecontroleerd en alle verpakkingsmateriaal weer mee terug genomen (dat gebeurt ook lang niet altijd).

Tot nu toe niets te klagen dus.

Moraal van het verhaal:
Bereid je voor als je er toch iets wil kopen en probeer op voorhand een aantal zaken uit te sluiten.

Lukt natuurlijk niet in alle gevallen, maar bij mij heeft het geholpen.

plaza
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2008 20:24

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door plaza »

Slimme zet vandenoetelaar! Maar ook diep triest dat je op zo'n manier bij Goossens je meubels moet kopen. Ook bij ons helaas hetzelfde verhaal. Spullen besteld en bij levering foute meubels geleverd. Vervolgens zelf moeten bellen wat de status was en nieuwe datum gekregen (+2 maanden). Na bijna 2 maanden weer zelf moeten bellen voor de status. Wederom vertraging en nu duurt het weer ruim 4 weken langer (en afwachten of het nu wel klopt / komt..).

Kijk, als ik bij de meubelstunter na flink onderhandelen een kast krijg geleverd met een krasje, zeg ik ja.. (uiteraard moet het dan ook goed worden opgelost). Maar bij Goossens mag je toch een beetje kwaliteit verwachten qua service én levering. Feit is dat ze het daar op kantoor niet op orde hebben en zich niet realiseren dat mensen soms echt naar het moment van levering toeleven (vooral bij bijna geheel nieuw interieur). En dan kunnen ze het nog zo mooi aankleden daar, en nog zo vriendelijk zijn, er komt een moment dat Goossens écht hinder gaat ondervinden van al die negatieve berichten (kijk maar naar Mandemakers).

peerke44
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2009 21:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door peerke44 »

tjonge ik kan jullie allemaal heel goed begrijpen,maar alle meubelzaken zijn afhankelijk van de meubelfabrikanten ,als die iets beloven en ze komen het niet na dan kunnen er die meubelzaken ook niets aan doen.maar nogmaals er is niets zo vervelend dan te moeten wachten op je meubels,maar het meeste wat je besteld moet nog gemaakt worden en daarom kan het altijd wel langer duren.maar dat is nog altijd beter dan waneer je een product krijgt dat misschien al 1 of 2 jaar ergens in een magazijn staat onder invloed van warmte koude vochtigheid en dat dan natuurlijk ook niet meer nieuw is.ik koop al 20 jaar mijn meubels bij goossens en heel veel familie leden en vrienden ook,ja er gaat wel eens wat mis maar het word altijd netjes opgelost ook al duurd het soms wat lang.maar goossens is een heel groot bedrijf aan het worden en er word ontzettend veel verkocht,dus kan er ten opzichte van een eenmansbedrijf ,veel meer mis gaan.en als ze het niet netjes oploste dan hadden ze geen 12 zakken in nederland en belgie.ook al is het moeilijk doe net als ik en heb geduld hoe moeilijk het ook is.en anders moet je gewoon naar ikea gaan dan heb je het meteen maar verwacht dan geen kwaliteit of een nog betere service,ook al gaat het bij goossens ook niet altijd goed.groetjes peter

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Met alle respect peerke44 maar de klant hoeft geen rekening te houden met het wel en wee van de fabrikant, dat is een zaak tussen de verkoper en de fabrikant. Wat hier bindend is zijn de afspraken en overeenkomsten van de koop. Nu kennen de standaard regels op dit gebied vaak de term "Behoudens overmacht". De klant spreekt een termijn af met de leverancier alsmede de kwaliteit en kleur van het beoogde interieur en doet in bepaalde gevallen een aanbetaling (Maximum: 50%)
Levert de levernacier niet of niet tijdig dan kan de klant deze daarvoor kosten in rekening brengen. Z.g.n. vertragingskosten. Deze dienen van tevoren te worden afgesproken en vastgelegd op papier. Er is een maximum termijn aan te verbinden waarna de order komt te vervallen en de klant diens betaalde vermeerderd met rente en eventuele vertragingskosten alsmede een eventuele schadeloossstelling, welke echter wel aangetoond moet worden, van de leverancier terug ontvangt dan wel kan vorderen. Ik weet het gaat ver maar door duidelijke afspraken op papier te zetten kan men veel ellende voorkomen.

peerke44
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2009 21:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door peerke44 »

tja als de klant het heel gemakkelijk wil hebben dan maar gewoon naar ikea,seats en sofa,s gewoon meteen meenemen en verder voor die prijs niet moeilijk doen.word eens tijd dat de klant ook eens een beetje gaat nadenken wat er allemaal moet gebeuren om het allemaal op zijn plaats te krijgen.de meesten zitten denk ik wel te zeuren bij de verkoop dat het allemaal zo duur is en dat ze dan ook korting willen hebben,goede service,goede kwaliteit,heel snel leveren,onderhoudsmiddelen gratis erbij,en noem maar op.tuurlijk moet het allemaal goed zijn,en ik heb ook een paar keer gehad dat het niet goed was,maar altijd zeer netjes geholpen,en goed opgelost.en ja je hebt er altijd wel een paar tussen zitten die er dan ook nog er een heel groot slaatje eruit willen slaan en geen enkele kant op willen,ja dan houd het op.jammer dat er dan veel mensen bij zijn die dan ophouden met denken,en alleen maar aan zijn eige denken en geen enkele kant opwillen maar geloof een klein beetje medewerking dat deed ik ook en het kwam altijd goed.groetjes peter

peerke44
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2009 21:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door peerke44 »

heb mijn bank van goossens dus ook ontvangen en dus heel goed afgeleverd,met zeer vriendelijk blijvende bezorgers,ze hebben de hoekbank 4 keer verplaatst toen vond ik dat ie bank goedstond bij betaling heb ik kunnen pinnen [waar maak je dat nog mee]verder werd mij bij de aankoop van de bank erop gewezen dat de bank het goedkoopste was bij goossens zo niet kon ik het verschil dubbel terug krijgen.heb de bank van natusie vaak nog ergens anders gezien maar was het goedkoopst nog 395 euro duurder,dus toppie goossens blijf zo doorgaan.groetjes peter

Marijke Breedveld
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2008 13:27

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Marijke Breedveld »

Bezorgers van Goossens altijd zeer correct en vriendelijk!
Laatst gewijzigd door Marijke Breedveld op 13 okt 2016 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.

peerke44
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2009 21:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door peerke44 »

tjonge tjonge zo doen kleine kinderen zeg je sorry is het goed zeg je het niet dan moet heel de wereld maar weten,totaal geen inlevingings gevoel en ja er zullen altijd wel trieste gevallen bij zijn,en vaak zal dat dan best ook wel aan goossens liggen al is dat niet de bedoeling maar vaak staat de klant op zijn achterste benen en wil geen enkele kant op ja dan duurt het veel langer,omdat ze dan niet samen overeen kunnen komen.en nogmaals ik weet uit ervaring dat en ook bij mijn familie en vrienden altijd goed geholpen ga zo door goossens[en noem mij eens een bedrijf waar nooit geen klachten voor komen ,en als er dan al klachten zijn die altijd terecht of niet 100% afgehandeld worden]maar wel vervelend voor u dat het voorgekomen is

Marijke Breedveld
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2008 13:27

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Marijke Breedveld »

Goossens heeft uiteindelijk na jaren de zaak toch nog tot tevredenheid opgelost!
Laatst gewijzigd door Marijke Breedveld op 13 okt 2016 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.

hoi120167
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2009 23:39

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door hoi120167 »

Afgelopen week naar Goossens Nuenen gegaan om een bank uit te zoeken. Na een geschikte bank gevonden te hebben heeft de verkoopster ons de prijs voorgerekend. Hiermee waren wij akkoord en verzochten de opdracht maar n orde te maken. Deze kwan maar liefst €600,= hoger uit dan het voor berekend bedrag. Tevens totaal geen herkenning bij de verkoopster dat het eerdere afgegeven bedrag veel lager was. Toen wij haar hierop aanspraken wist ze niet wat ze fout had gedaan. Echter bij controle van de opgemaakte opdracht bleek daar ook nog een fout in te zitten en was daarin €130,= teveel gerekend. Toch nog steeds een gat van € 470,=. Korting wordt niet gegeven maar hierna kregen we 5% korting aangeboden, maar helaas was het vertrouwen snel weg. Toch maar even verder zoeken.

tvlmusic
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:58

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door tvlmusic »

ik heb voor goossens/betermeubel gewerkt als assistent meubel bezorger....enjah je ziet veel tevrede mensen, alleen heb je natuurlijk altijd mensen die het er niet mee eens zijn en die op ieder puntje korting wille krijgen, maargoed als je niet probeert dan krijg je iigv zeker niks, 9 van de 10x krijg je dan ook korting, dus bestel je er iets bij kijk het goed na en zie je iets zeg dat je het daar niet mee eens bent en dat je het zo niet wil, er zal dan door de bezorger naar het kantoor gebelt worden en dan gaan ze een oplossing zoekken, het liefste nemen ze het weer mee maar zeg dan dat je dat niet wil, en dat ze dan maar korting erop moette geven, het zal meestal niet veel zijn maar alle beetjes helpen zal ik maar zeggen heh ;)

maarr zelf heb ik het ook vaak meegemaakt als er een kras op de tafel zat, gooit de bezorger snel een papier erop en laat t daar ondertekenen en dan lijdt de andere de klant af en zo sta je binne no time weer buiten de deur en als je geluk hebt dan zien ze het pas na 2 weken en valt de klacht niet meer onder de bezorger en kan je dus gewoon je bonus halen....

de werktijden zijn wel erg hoor, als we ver belgie in gingen reden we soms om 5 uur snachts aan en als je dan een beetje pech had dan ben je savonds om 11 uur pas thuis....

mjah, ik heb er met plezier gewerkt omdat het erg leuk was om te doen opzich, totdat ik mijn vinger gebroken had tijdens het werk, er lag een trottoirband op de weg en die moest ik aan de kant leggen maar die sloeg tijdens het oppakken om en kwam ik tussen 2 stenen te zitten,.... nagel moest eraf geknipt worden en gebroken dus, volgende dag moest ik gewoon de vrachtwagen op richting amsterdam, dat zag ik dus niet zitten bangen sjouwe 3 hoog zonder lift met een gebroke vinger, en heb dat dus gezegt tegen hoofd bezorging, will j. is de naam, waarop hij zij dan ga je het magezijn in en kom je niet meer op de vrachtwagen want aan jou hebben we tog niks, en ben toen zo onderdrukt met vervelend karweitjes datk wel moest stoppen, slechte zaak vond ik dat, duss als je dit leest will janssen, je bent een eikel!!!

FVB
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2009 18:36

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door FVB »

in oktober 2007 onze complete inboedel bestelt bij goossens in nuenen bestaande uit een eetkamertafel, dressoir, hoekbank, salontafel, TVmeubel, bed + matras, slaapkamerkast.

alles zou in januari 2008 geleverd kunnen worden
maar we kregen pas half februari de sleutel van ons nieuwe huis dus afgesproken dat dan de levering plaats zou vinden.

half februari kwamen de meubels of ja een deel daarvan. het matras was er nog niet en het TV meubel ook niet de eetkamertafel kon 1 poot niet ondergemonteerd worden, voorstel van de monteur was om de poot met stoelhoekjes aan het blad te schroeven. ik vroeg of hij gek was om een tafel van €1000,- zo te verkloten, uiteindelijk zou er een nieuwe tafel komen. het matras moesten we maar op wachten en zolang maar op de grond slapen?
na overleg kregen we "leenmatrassen"duidelijk aangegeven dat wij niet op 2e hands matrassen gingen liggen, maar je kunt het al raden we kregen 2 matrassen met smerige bruine vlekken erin. na veel heen en weer gebel kregen we dan uiteindelijk toch 2 nieuwe in bruikleen.

na ongeveer 2 maanden kwam dan onze nieuwe eetkamertafel, het tvmeubel en het matras.
eetkamertafel was zwaar beschadigd en kon dus gelijk weer mee terug tvmeubel precies hetzelfde zaten verschillende krassen in, wilden de monteurs eerst al niet mee terug nemen, maar na lang aandringen gingen ze dan toch mee terug
het matras (gelmatras) werd door de heren gevuld met water en stabilisator. maar veels te weinig zodat wij snachts beide op de bodem van het bed lagen.

daar moest dus een monteur voorkomen en dit werd opgelost

toen kregen we een enquete over hoe tevreden we waren over goossens, nou totaal niet dus uiteindelijk dik een jaar op alles moeten wachten
smerige matrassen ondeskundige monteurs etc.

en wat krijg je terug van goossens HELEMAAL NIKS!!! geen excuuss geen bloemetje niks!! belachelijk!!

en nu zijn de meubels een jaar oud en begint de ellende weer: het fineer op de eetkamertafel en het dressoir laat los en slaapkamerkast is de bovenkant uitgevallen (te zware schuifdeuren) en wat zegt goossens als eerste als je ze eindelijk te pakken krijgt: dit valt niet meer binnen de garantie mijnheer!

kortom ik kom er echt nooit meer bij die boeven in nuenen! goossens bedankt voor al ons spaargeld uit de zak te kloppen en vervolgens te doen alsof jullie neus bloed! tot nooit!

Meerbachjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2009 15:44

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Meerbachjes »

hallo, ook wij hebben zowat onze hele inboedel bij Goossens gekocht, waaronder een tafel met 6 eetkamerstoelen. Dit is allemaal in goede orde geleverd in mei 2007. Over de bezorgers en servicemonteurs niks dan goeds. Hele aardige, nette mannen en jongens en ik heb er inmiddels al veel gezien, want 6 eetkamerstoelen hebben in totaal 24 wieltjes en om die wieltjes gaat het hier.... In al die 2 jaar hebben onze 6 eetkamerstoelen nooit alle 6 aan tafel gestaan. Er is altijd wel ergens een wieltje afgebroken. Er zijn al 4 monteurs bij geweest (de 3e was zelfs van het Furniture Repair Centre en heeft nog een brief achtergelaten dat die wieltjes niet geschikt zijn voor die stoelen en een er een beschrijving bij gedaan hoe de wieltjes gemonteerd moesten worden) en 6 nieuwe wieltjes als ze in nov. '08 uiteindelijk opgehaald worden (nr 5) om naar de fabrikant te sturen. Na 8 weken krijgen we de stoelen weer terug (wel netjes: we kregen 6 afzichtelijke (smaken verschillen) stoelen in bruikleen) en het probleem zou opgelost zijn. De stoelen staan nog geen maand aan tafel of er breek weer een wiel onderuit. Ze sturen weer een servicemonteur (nr 6). Ik heb weer alles uitgelegd, alle bonnen erbij gehaald en gezegd dat ik er nu klaar mee ben en andere stoelen wil uitzoeken. Hij gaat bellen en na overleg kunnen ze me 2 oplossingen aanbieden: of 1/3 restwaarde (ter info: is 1100 euro!) (voor stoelen die nooit allemaal gebruikt zijn) en zelf 2/3 (=2200 euro) bijleggen (wat denken ze wel niet!) en nieuwe stoelen uitzoeken. Helaas, ik zal nooit meer een voet over de drempel zetten bij die zaak!!!
Of: de stoelen worden weer 2 maanden opgehaald en terug naar de fabriek gestuurd om opnieuw te monteren??? Dat is al gebeurd (nr 8) en heeft niet geholpen. Gek he dat ik er geen vertrouwen meer in heb.... Ik heb met de consumentenbond gebeld wat mijn rechten zijn, maar omdat ze met een 'oplossing' (in hun ogen ja) komen, kan ik niks anders doen dan een vd 2 te kiezen. Ik had dus geen keus dan ze weer te laten ophalen (dit is afgelopen week gebeurd en we hebben weer afzichtelijke stoelen in bruikleen, wat natuurlijk wel positief is). Heb wel gezegd dat als er daarna weer een wiel afbreekt, ik dan alsnog nieuwe stoelen wil uitzoeken, maar die garantie willen ze niet geven en ik moest er vertrouwen in hebben dat het dan opgelost was. Jaja, eerst zien dan geloven. Ik geloof er echt niet meer in. Anders was het de vorige keer al wel verholpen.
In de winkel hadden we een alleraardigste verkoopster die heel veel moeite deed en alle tijd had en nam. Maar qua klantenservice is het een vreselijke zaak. Als je gewoon belt met het verhaal dat er een wieltje onderuit is en ze regelen een servicemonteur dan is er geen probleem. Maar zodra je meer wil, heb je een probleem. Degene die ik bij de klantenservice aan de lijn had , toen ik het zat was, was enorm arrogant. Ik sta met mijn rug tegen de muur en dat weten ze en daar maken ze ontzettend misbruik van. Helaas hebben ze geen gastenboek op hun site. Zo te zien zouden ze dan geen meubelstuk meer verkopen. Ik had echt een hoge pet op van Goossens, dacht dat het een goed bedrijf was en aan de prijzen te meten, zou het ook zo moeten zijn. Als ik dit forum eerder had ontdekt, was ik er nooit naartoe gegaan.
Ik zal dan ook geen kans onbenut laten om de slechte service van Goossens onder de aandacht te brengen! Wat mij betreft verdienen ze een (hele) koude douche om in Radartermen te blijven!
Ik hou jullie op de hoogte van de 'wieltjes'.

tvlmusic
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:58

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door tvlmusic »

ik weet niet wie je aan de lijn hebt gehad van de consumentenbond maar die hebben er duidelijk niet veel verstand van,...als jij een product koopt en het gaat op korte termijn kapot....heeft een bedrijf eerst de mogelijkheid om het te repareren of te vervangen of net wat dan ook....mocht het daarna nog niet goed zijn...heb je gewoon recht om nieuwe te krijgen.... dus mischien is het een optie om een aangetekende brief te schrijven,...ik weet dat ze bij goossens niet zo happig zijn op rechtzaken, en vermelt je dat in je brief, dat je anders geen andere mogelijkheden hebt om die maatregelingen te nemen,...als je nieuwe stoellen krijgt zal ik iigv gaan voor stoellen zonder wieltjes ;) dan heb je dat gezijk iigv niet meer, suc6 ermeej groeten

Gesloten