LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help! Onterechte incasso van Laser Services BV
Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV
@ boywes...
Als je op krediet koopt over 2 jaar betalen is er meestal iets rond de € 29,95 administratie kosten...
Laser doet voor Primeline deze lening!
Dus alles wat niet in de winkel is afgesproken storneren en blokkeren...
Dan moeten ze maar duidelijker zijn met dit soort actie's.
Ik zou in ruil voor niet meedoen korting vragen... want meestal zijn er eenmalige kosten in kleine letters leesbaar dus hoezo 2 jaar gratis lenen?
Verder krijg je meestal na het verplicht geven adres en overige meer reclame in de bus....
Als je op krediet koopt over 2 jaar betalen is er meestal iets rond de € 29,95 administratie kosten...
Laser doet voor Primeline deze lening!
Dus alles wat niet in de winkel is afgesproken storneren en blokkeren...
Dan moeten ze maar duidelijker zijn met dit soort actie's.
Ik zou in ruil voor niet meedoen korting vragen... want meestal zijn er eenmalige kosten in kleine letters leesbaar dus hoezo 2 jaar gratis lenen?
Verder krijg je meestal na het verplicht geven adres en overige meer reclame in de bus....
Ja maar mijn moeder bijvoorbeeld heeft nou NOOIT iets op afbetaling gekocht,,...???
Hoe zit het dan...???Hoe komen ze aan die gegevens etc...??
Hoe zit het dan...???Hoe komen ze aan die gegevens etc...??
2 jaar geleden uitgestelde betaling geregeld via Prime Line, administratie bij Laser services. Keurig rekening overzichten ontvangen, 2007 alles afbetaald. Mei 2008 beginnen er ineens auto incasso's te komen, steeds te laat met storneren.... 2 september 08 gestorneerd. Promt de 3e sept een brief ontvangen dat saldo's nu op 0 staan.
Gebeld met Laser Serv en verhaal is: laatste betaling moest voor 9 april 2008 binnen zijn, boekingsdatum was 27 maart. Betaling was op 'andere' tafel terecht gekomen dus computer begint opeens rente automatisch te incasseren per Mei 2008. Rekening overzichten dat saldo nog steeds niet betaald zou zijn komen echter opeens niet meer bij ons thuis......
Al deze rente incasso's zullen nu terug gestort worden, dank daarvoor Laser Serv. Vraag blijft hoelang de PC daar incasso's zou blijven berekenen eer op kantoor van Laser lichtjes zouden zijn gaan branden...
avrradar
Gebeld met Laser Serv en verhaal is: laatste betaling moest voor 9 april 2008 binnen zijn, boekingsdatum was 27 maart. Betaling was op 'andere' tafel terecht gekomen dus computer begint opeens rente automatisch te incasseren per Mei 2008. Rekening overzichten dat saldo nog steeds niet betaald zou zijn komen echter opeens niet meer bij ons thuis......
Al deze rente incasso's zullen nu terug gestort worden, dank daarvoor Laser Serv. Vraag blijft hoelang de PC daar incasso's zou blijven berekenen eer op kantoor van Laser lichtjes zouden zijn gaan branden...
avrradar
-
Zij schrijven al 1 jaar elke maand 10 euro af maar heb geen credit card en heb netjes op tijd betaald (had een tv op afrekening gekocht bij BCC). Hoe kan ik dit stoppen en mijn geld terug vragen, wat is het handigst?
Ik ben er pas achter gekomen dat ze dit bedrag afmaken.
Ik ben er pas achter gekomen dat ze dit bedrag afmaken.
Hé, Stemmertje,
Denk je nou echt dat we dat geloven!
Kijk jij maar één keer per jaar naar je rekening?
Er staan trouwens nog veel meer verhalen op dit forum. Zoek even en je zult ze vinden.
Cesar
Denk je nou echt dat we dat geloven!
Kijk jij maar één keer per jaar naar je rekening?
Er staan trouwens nog veel meer verhalen op dit forum. Zoek even en je zult ze vinden.
Cesar
-
Hey Cesar,
Je mag me geloven of niet maar door een tijd in het buitenland en een lange tijd het niet werken van internetbankieren ben ik er pas laat achter gekomen na bijna een jaar. Dus ja.
Je mag me geloven of niet maar door een tijd in het buitenland en een lange tijd het niet werken van internetbankieren ben ik er pas laat achter gekomen na bijna een jaar. Dus ja.
Dan zul je er nog een zware dobber aan krijgen want het zijn niet de eerste de besten. Ik weet uit ervaring dat men zegt e.e.a. in orde te brengen doch doen is iets anders.
Zodra alles achter de rug is vertel ik mijn verhaal wel.
Nu moet jij in ieder geval actie gaan ondernemen richting die lui.
De link onderaan geeft je de mogelijkheid te reageren.
Stel je vragen en neem geen genoegen met halve waarheden. Bewaar alle mailtjes en correspondentie.
Je zult die later nog hard nodig hebben. Stornerenkan alleen binnen 30 dagen en binnen een jaar kan de bank het voor je regelen. Blokkeer tevens het automatische afschrijven. Als ze geld van je tegoed hebben moeten ze maar een acceptgiro sturen. Dan houdt je overzicht.
Succes.
http://www.ikwilmeerinformatie.nu
Zodra alles achter de rug is vertel ik mijn verhaal wel.
Nu moet jij in ieder geval actie gaan ondernemen richting die lui.
De link onderaan geeft je de mogelijkheid te reageren.
Stel je vragen en neem geen genoegen met halve waarheden. Bewaar alle mailtjes en correspondentie.
Je zult die later nog hard nodig hebben. Stornerenkan alleen binnen 30 dagen en binnen een jaar kan de bank het voor je regelen. Blokkeer tevens het automatische afschrijven. Als ze geld van je tegoed hebben moeten ze maar een acceptgiro sturen. Dan houdt je overzicht.
Succes.
http://www.ikwilmeerinformatie.nu
sind donderdag wist ik niks van laserservices toen ik in de ochtend een sms kreeg van de bank dat geld was van mijn rekening af geboekt ik verbaasde want ik moest niks betallen van een bedaraag van 70,05 euro ik ging meteen op min internet bankier en zag dat dit bedrijf geld heet afgeschreven zonder mijn toesteming gelijk de bank gebeld en geblokkeert en terug geboekt
-
Onlangs werd er ook bij mij net zoals bij vele van ons hier geld afgeschreven zonder enige toestemming door Laser services.
Ik heb het vervolgens bij de bank terug laten sorteren, echter ontving ik 12 november een brief laser services met de volgende mededeling:
Helaas is deze maand de automatische incasso van uw maandbedrag (waar ik helemaal niets van weet) niet geluk. Hierdoor is de betalingsacterstand onstaan uw rekeningnummer.
Wij verzoeken u dringend per direct het verschuldigde bedrag over te maken.
Vervolgens staan er een aantal punten hoe ik kan betalen.
Ik kan zelfs een contant storting doen!!!!
Vervolgens staat er:
Dat ze ervan uitgaan dat de volgende incasso's wel goed verwerkt worden. want zeggen ze.. ''Dit is van groot belang om verdere problemen te voorkomen''
Ik zou het haast zien als een dreigement.
Ik heb een aantal jaar geleden een wasmachine gekocht, toentertijd heb ik betaald via primeline. Het verschuldigde bedrag heb ik toen keurig optijd betaald en heb hier ook een schriftelijke bevestiging van.
Dus ik begrijp niet waar laser servies opeens mee komt.
Heeft iemand ook een dergelijke brief ontvangen? Zo ja? Wat valt hier tegen te doen? Want volgens de brief zullen er nog meer incasso's volgen waar ik als de dood voor ben.
Ik heb het vervolgens bij de bank terug laten sorteren, echter ontving ik 12 november een brief laser services met de volgende mededeling:
Helaas is deze maand de automatische incasso van uw maandbedrag (waar ik helemaal niets van weet) niet geluk. Hierdoor is de betalingsacterstand onstaan uw rekeningnummer.
Wij verzoeken u dringend per direct het verschuldigde bedrag over te maken.
Vervolgens staan er een aantal punten hoe ik kan betalen.
Ik kan zelfs een contant storting doen!!!!
Vervolgens staat er:
Dat ze ervan uitgaan dat de volgende incasso's wel goed verwerkt worden. want zeggen ze.. ''Dit is van groot belang om verdere problemen te voorkomen''
Ik zou het haast zien als een dreigement.
Ik heb een aantal jaar geleden een wasmachine gekocht, toentertijd heb ik betaald via primeline. Het verschuldigde bedrag heb ik toen keurig optijd betaald en heb hier ook een schriftelijke bevestiging van.
Dus ik begrijp niet waar laser servies opeens mee komt.
Heeft iemand ook een dergelijke brief ontvangen? Zo ja? Wat valt hier tegen te doen? Want volgens de brief zullen er nog meer incasso's volgen waar ik als de dood voor ben.
Hier kan ik dus nu uitgebreid op reageren.
Gisteren nog volop bonje gehad met Primeline.
Even mag ik wel zeggen dat deze mevrouw, die mij persoonlijk belde naar aanleiding van een redelijk onbeschofte mail welke ik had verzonden me keurig te woord heeft gestaan.
Ik werd wederom lastig gevallen door die verrekte computer van hun dat ik niet aan mijn betalingsverplichtingen had voldaan. Dat kan ook niet daar ik geen schuld had maar een tegoed.
Nu geeft deze mevrouw wel het hele verhaal aangehoord en ze begreep er geen ene moer van.
Ik heb haar de briefkenmerken opgelezen en zij heeft in de computer alles eveneens op een rij. Mijn verhaal klopte.
Vervolgens nog even dit, mijn schuld was dus bijna een jaar geleden volledig voldaan doch was niet afgemeld bij het BKR.
Dat heeft ze direct geregeld en mij aangegeven dat ik a la minute de stand van zaken op kon vragen. Ik zou tevens een schriftelijke bevestiging krijgen.
Dit hele verhaal naar aanleiding van een onverschuldigde betaling welke gisteren is gedaan door de notaris vanwege een koop andere woning.
Mijn klacht ligt bij het KiFid en ik twijfel er nu niet aan dat ik mjn geld terug krijg. De notaris kon alleen de zaak laten passeren wanneer deze betaling was geschied en nu ik dus de brieven bij had dat het een onterechte vordering was heeft ze gelijk actie ondernomen richting Primeline.
Je ziet maar, en ik had nog wel in mijn mail vriendelijk gevraagd de deurwaarder langs te sturen. Waarom doen ze dat dan niet?
Het verhaal krijgt nog een staartje.
Op de brief van de notaris stond niet het juiste bedrag dus blijft er nog steeds een restschuld. De notaris heeft aangegeven dat, wanneer Primeline weer begint, ik maar langs moest komen bij haar.
De laatste woorden van de notaris alvorens wij afscheid namen waren: Dit is een leuke voor RADAR.
Mogelijk een idee.
.
Gisteren nog volop bonje gehad met Primeline.
Even mag ik wel zeggen dat deze mevrouw, die mij persoonlijk belde naar aanleiding van een redelijk onbeschofte mail welke ik had verzonden me keurig te woord heeft gestaan.
Ik werd wederom lastig gevallen door die verrekte computer van hun dat ik niet aan mijn betalingsverplichtingen had voldaan. Dat kan ook niet daar ik geen schuld had maar een tegoed.
Nu geeft deze mevrouw wel het hele verhaal aangehoord en ze begreep er geen ene moer van.
Ik heb haar de briefkenmerken opgelezen en zij heeft in de computer alles eveneens op een rij. Mijn verhaal klopte.
Vervolgens nog even dit, mijn schuld was dus bijna een jaar geleden volledig voldaan doch was niet afgemeld bij het BKR.
Dat heeft ze direct geregeld en mij aangegeven dat ik a la minute de stand van zaken op kon vragen. Ik zou tevens een schriftelijke bevestiging krijgen.
Dit hele verhaal naar aanleiding van een onverschuldigde betaling welke gisteren is gedaan door de notaris vanwege een koop andere woning.
Mijn klacht ligt bij het KiFid en ik twijfel er nu niet aan dat ik mjn geld terug krijg. De notaris kon alleen de zaak laten passeren wanneer deze betaling was geschied en nu ik dus de brieven bij had dat het een onterechte vordering was heeft ze gelijk actie ondernomen richting Primeline.
Je ziet maar, en ik had nog wel in mijn mail vriendelijk gevraagd de deurwaarder langs te sturen. Waarom doen ze dat dan niet?
Het verhaal krijgt nog een staartje.
Op de brief van de notaris stond niet het juiste bedrag dus blijft er nog steeds een restschuld. De notaris heeft aangegeven dat, wanneer Primeline weer begint, ik maar langs moest komen bij haar.
De laatste woorden van de notaris alvorens wij afscheid namen waren: Dit is een leuke voor RADAR.
Mogelijk een idee.
.
heb in januai 2000 een lening aangevraagd van een bedrag van 1500 gulden en daarna nog een van 1000 gulden is nu 2008 en betaald nu nog steeds een bedrag van 65 euro per maand dus betaal al acht jaar lang eerst aan primeline en nu aan laser services na veel bellen en mailen zit dus maanden tussen om uitleg te vragen en geen antwoord tot nu vandaag een een copie van overeenkomst te hebben waar niks van klopt hopend dat iemand mij daar mee kan helpen ben radeloos denk niet dat ik nog betaald heb het bedrag al tien keer terugbetaald help mij wie dan ook bedankt alvast hopeleze elly 59
Wanneer ik je goed begrijp heb je totaal een lening van FL2500,00 wat omgerekend een bedrag is van €1117,52.
Totaal betaal je aan aflossing €65,00 per maand.
Dit is per jaar €780,00
Ook betaal je 17,75% rente van het uitstaande bedrag.
Met andere woorden: je hebt dan aan rente €148,63 betaald
Wanneer je een heel jaar €65,00 betaald hebt dan betekent dit dat je €780,00 per jaar afrekend.
Je betaalt in het hele jaar €148,63 aan rente.
Je hebt totaal dus € 631,37 extra ingelost.
Even globaal: in twee jaar is alles betaald. Ik zou maar eens even contact opnemen met Primeline.
Stuur een mailtje naar LaSer Services [email protected]
Totaal betaal je aan aflossing €65,00 per maand.
Dit is per jaar €780,00
Ook betaal je 17,75% rente van het uitstaande bedrag.
Met andere woorden: je hebt dan aan rente €148,63 betaald
Wanneer je een heel jaar €65,00 betaald hebt dan betekent dit dat je €780,00 per jaar afrekend.
Je betaalt in het hele jaar €148,63 aan rente.
Je hebt totaal dus € 631,37 extra ingelost.
Even globaal: in twee jaar is alles betaald. Ik zou maar eens even contact opnemen met Primeline.
Stuur een mailtje naar LaSer Services [email protected]
bdankt voor je reactie cesar maar er staat nu nog een bedrag van 2650 euro dat kan toch niet en moet nu 70 euro gaan betalen word helemaal gek
Dan zou ik ze toch maar eens duidelijk uit laten leggen hoe de vork in de steel zit.
Je moet ze eventueel laten weten dat je alle betalingen stop zet en niet eerder verder gaat dan wanneer zij hebben uitgelegd wat de oorzaak is van deze betalingsachterstand.
Blijf voet bij stuk houden.
Je krijgt standaard mail terug van e.o.a. computer doch de andere dag wordt er toch gereageerd en zeker wanneer je de betalingen opschort.
Je moet ook vragen welke rekeningnummers gekoppeld zijn aan die lening.
Ik weet er alles van hoe ze daar werken.
Sterkte en laat wat weten.
Je moet ze eventueel laten weten dat je alle betalingen stop zet en niet eerder verder gaat dan wanneer zij hebben uitgelegd wat de oorzaak is van deze betalingsachterstand.
Blijf voet bij stuk houden.
Je krijgt standaard mail terug van e.o.a. computer doch de andere dag wordt er toch gereageerd en zeker wanneer je de betalingen opschort.
Je moet ook vragen welke rekeningnummers gekoppeld zijn aan die lening.
Ik weet er alles van hoe ze daar werken.
Sterkte en laat wat weten.
oke cesar er is een bericht onderweg naar laserservices je hoort nog van mij dank je wel elly59 gr
Ik heb een mailtje gehad dat mijn rekening, welke ik niet heb, is gesloten. Er heeft iemand???????? geld gestort en nu is de schuld voldaan.
Rara,
Zie je wel, de SINT bestaat echt.
Zal wel weer anders gaan lopen, hier geloof ik niks van.
Wordt vervolgd.
Rara,
Zie je wel, de SINT bestaat echt.
Zal wel weer anders gaan lopen, hier geloof ik niks van.
Wordt vervolgd.
Nou, laatst heb ik een aankoop gedaan bij ikea met mijn laser card. Ik had voor gekozen voor de optie betalen in 10 termijnen.
Toen ik moest afrekenen bij de ikea , hoefde ik alleen maar mijn laser card te laten zien. Niemand vroeg om identitetspapieren e.d.
Dus mensen als je je kaart kwijt was geraakt en je had een limiet van 5000 euro, en iemand anders had je kaart gevonden dan was je dus je geld kwijt he?!
Toen ik a betaalde vroeg ik nog aan de kassiere en wat als ik je nu zeg dat deze kaart niet van mij is?"(hij was wel van mij). Ze keek me verbaasd aan en zei dat ze geen identiteitspapieren ofzo vroegen, ze wilden alleen de kaart zien.
ALs ik laser cards telefonisch wil bereiken, of ik nou precies om 09.00 uur bel of om 15.00 uur , altijd heb je een wachttijd van meer dan 10 minuten.
Maar gelukkig ben ik er vanaf! VAn mij nooit meer iets met primeline of laser card. Alleen als je het geld heb moet je het aanschaffen!
Toen ik moest afrekenen bij de ikea , hoefde ik alleen maar mijn laser card te laten zien. Niemand vroeg om identitetspapieren e.d.
Dus mensen als je je kaart kwijt was geraakt en je had een limiet van 5000 euro, en iemand anders had je kaart gevonden dan was je dus je geld kwijt he?!
Toen ik a betaalde vroeg ik nog aan de kassiere en wat als ik je nu zeg dat deze kaart niet van mij is?"(hij was wel van mij). Ze keek me verbaasd aan en zei dat ze geen identiteitspapieren ofzo vroegen, ze wilden alleen de kaart zien.
ALs ik laser cards telefonisch wil bereiken, of ik nou precies om 09.00 uur bel of om 15.00 uur , altijd heb je een wachttijd van meer dan 10 minuten.
Maar gelukkig ben ik er vanaf! VAn mij nooit meer iets met primeline of laser card. Alleen als je het geld heb moet je het aanschaffen!
-
Afelopen vrijdag zag ik dat op 5 januari j.l een bedrag ad. euro 2400,86 was afgeschreven en overgeboekt naar giro 957338260 van laser Services.Reden Inkasso maand januari. Mij is niets bekend wat dit voor een transactie was, verder heb ik geen openstaande rekeningen. Giro gebeld en die heeft rekenig geblokkeerd en bedrag zou binnen 2 werkdagen terug gestort worden. Het was wel dat ik hierdoor zwaar debet stond en niets meer van mijn giro af kon halen. Via internet Radar zag ik ook, dat ze een andere gironummer hadden 9337374113, ook deze rekeningnummer laten blokkeren. Wat kan ik nu verder doen om herhaling te voorkomen, bovendien zou ik graag ook weten, naar welke firma dit geld gaat. Heeft iemand misschien in het verleden hiermee te maken gehad en weet men ook het adres vanLaser Services, zodat ik die kan bellen hierover. Volgens mij zitten ze in Den Bosch met tel 073-6459969- is dit juist.
TheovA
TheovA
-
- Contacteer:
Theo -
als dit inderdaad zomaar gebeurd, lees de diverse laser topics er maar op na, dan zou ik behalve wat je al gedaan hebt (terugboeken) ook aangifte doen bij de politie.
Maak een print van het afschrift, en neem deze mee.
Geef duidelijk aan dat je geen toestemming hebt gegeven, en ook geen relatie met dit bedrijf hebt. (Inkasso Januari is trouwens een te vage omschrijving. inkasso van WAT? Het gebrek aan info geeft te denken).
Als iedere bestolen persoon (wat dat doen ze, stelen) een aangifte doet - kan de politie er m.i. niet meer omheen, en zullen ze actie moeten ondernemen.
Eerlijk gezegd sta ik er versteld van dat dit allemaal zomaar kan.
Hup, mensen even in de vernieling helpen, omdat zij hun administratie niet op orde hebben? Dacht het niet.
Je zou eventueel nog een (aangetekende) brief kunnen sturen (niet bellen - geen bewijs van) en daarin schadevergoeding eisen voor alle moeite die je hebt moeten doen, de boeterente, en wat dies al niet meer zij.
Succes.
als dit inderdaad zomaar gebeurd, lees de diverse laser topics er maar op na, dan zou ik behalve wat je al gedaan hebt (terugboeken) ook aangifte doen bij de politie.
Maak een print van het afschrift, en neem deze mee.
Geef duidelijk aan dat je geen toestemming hebt gegeven, en ook geen relatie met dit bedrijf hebt. (Inkasso Januari is trouwens een te vage omschrijving. inkasso van WAT? Het gebrek aan info geeft te denken).
Als iedere bestolen persoon (wat dat doen ze, stelen) een aangifte doet - kan de politie er m.i. niet meer omheen, en zullen ze actie moeten ondernemen.
Eerlijk gezegd sta ik er versteld van dat dit allemaal zomaar kan.
Hup, mensen even in de vernieling helpen, omdat zij hun administratie niet op orde hebben? Dacht het niet.
Je zou eventueel nog een (aangetekende) brief kunnen sturen (niet bellen - geen bewijs van) en daarin schadevergoeding eisen voor alle moeite die je hebt moeten doen, de boeterente, en wat dies al niet meer zij.
Succes.
Ik snap toch één ding niet....
Volgens LaSeR-primeline ben ik de enige met problemen.
Als ik dan zeg dat dat een onjuiste voorstelling van zaken is dan heb ik volgens hun ongelijk. Ze hebben nog nooit een klacht gehad.
Dus..... Jullie weten wat je te doen staat, of LaSeR moet gelijk hebben en zitten jullie ons allemaal wat voor te liegen om ook wat te kunnen zeggen op dit forum.
Nog even wat betreft afschrijven van een rekening, dat is nogal een lening van 2400 euro per maand. Een leuke villa in Nice?
Je ziet maar, het interesseert hun niets wat ze bij wie afschrijven. Als je niet voldoende tegoed had gehad dan was de automatische juffrouw gaan bellen om je tot betalen te manen.
Niet normaal, wat een bedrijf.
Volgens LaSeR-primeline ben ik de enige met problemen.
Als ik dan zeg dat dat een onjuiste voorstelling van zaken is dan heb ik volgens hun ongelijk. Ze hebben nog nooit een klacht gehad.
Dus..... Jullie weten wat je te doen staat, of LaSeR moet gelijk hebben en zitten jullie ons allemaal wat voor te liegen om ook wat te kunnen zeggen op dit forum.
Nog even wat betreft afschrijven van een rekening, dat is nogal een lening van 2400 euro per maand. Een leuke villa in Nice?
Je ziet maar, het interesseert hun niets wat ze bij wie afschrijven. Als je niet voldoende tegoed had gehad dan was de automatische juffrouw gaan bellen om je tot betalen te manen.
Niet normaal, wat een bedrijf.