LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] investeringsproject stacaravans in spanje

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
parang
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 okt 2008 18:16

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door parang »

Voor alle investerders ga naar de site van mondi.nl ponzi rapport beleggen in gebakken lucht ( ponzi zwendel)

scho3901
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2008 22:19

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door scho3901 »

wie kan mij het nieuwste email adres geven van Theo Romijn,ik ben namelijk de laatste mail kwijt omdat ik ben overgestapt op een andere provider,

vr. gr. Joop Schouten.

parang
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 okt 2008 18:16

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door parang »

Sinterklaas en zwarte Piet komt binnenkort naar Theo en zijn kornuiten
om opheldering te vragen zie ginds komt de stoomboot tot gouw Theo

doetje1
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 09:25

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door doetje1 »

Opletten wat je nu zegt Parang ,opheldering is toch gegeven via nieuwsbrieven en als je ze een email geeft reageren ze ook gewoon netjes terug.Dus beter deze taal achterwege houden.
Meer opheldering is er ook a.s. woensdag daar deze Tribu is gedagvaard
in Nederland.Hier zullen zij tekst en uitleg moeten geven.

Dit soort opmerkingen moet je alleen maken als je heel zeker van je zaak bent en dan nog .Autoriteiten zijn er mee bezig en dan blijkt vanzelf wel hoe of wat er uitkomt.Of wilde je eigen rechtertje spelen.

doetje1
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 09:25

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door doetje1 »

Trouwens hoeven wij er niet blij mee te zijn dat er 1 klant is die Tribu dagvaard nu want hierdoor kunnen wij alles wel eens gaan verliezen.
Tribu is bezig om onze afspraken allemaal na te proberen te komen echter wordt de tijd niet gegund door deze klant en brengt ons nu misschien wel allemaal in een hele benarde positie.Erg jammer omdat zij wel degelijk willen van Tribu ,dat hebben ze aangegeven en er is bewijs dat ze daadwerkelijk bezig zijn maar ook zij zijn van derden afhankelijk en iederéén heeft het moeilijk op het ogenblik in deze crisistijd om zaken af te wikkelen.
Maar goed deze dame wil doorgaan misschien wil ze daar de rest van de huisjes mee betalen in Italië.Jammer jammer dat het zo moet.
Er wordt niet goed gelezen wat Tribu schrijft ,er wordt amper de moeite genomen persoonlijk te informeren bij Tribu.Alleen maar waardeloze veronderstellingen en dreigementen naar een bedrijf die het echt goed voor heb met hun klanten.En altijd u persoonlijk te woord staan wat betreffende de stand van zaken.jaamer dat er niet meer klanten zijn die dit beamen ,de meesten die reageren op deze forum zijn alleen maar oproerkraaiers.Heb zelf nog via email kontakt gehad deze week
met Theo.Hij is op reis om met alle betrokken partijen om de tafel te zitten om te kijken of ze eindelijk eens rond kunnen komen.Kontrakten zijn getekend daar ligt het niet aan er moeten wat kredieten aan te pas komen en dat gaat zeer stroef in deze dagen van crisis(algemeen bekend) Bij terugkomst zal de uitkomst bekend gemaakt worden en tevens ook het bedrijf die het aangaat deze zaken(uiteindelijk terwijl deze niet bekend wilde wordenmaar theo duidelijk heeft gezegd dat hij hier niet meer onderuit kan komen,zijn klanten hebben er recht om te weten dat hij daadwerkelijk bezig is).Hoopt dat die ene klant zich nog even bezind als zij dit leest en ook denkt aan de rest.

zegmaarja
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 aug 2008 10:02

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door zegmaarja »

Kijk,hier hebben we wat aan.Eindelijk even weer nieuws waar je je aan vast kunt klampen.Ik ben ook al lang ongerust,maar ben altijd hoop blijven houden in een goede afloop.Laat deze dame toch alsjeblieft even de dagvaarding uitstellen,want het zit er toch bijna aan te komen?
Je brengt zoveel andere mensen in problemen.Gun Theo de kans dit op te lossen zodat we allen ons geld terug krijgen.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Zo, weer iemand die in naam van Theo praat.

http://forum.trosradar.nl/profile.php?m ... a1478cf8d3

Geregistreerd op 23-11-2008.

Hij knijpt zich voor woensdag. Reken er trouwens maar niet op dat hij op komt dagen.

Ik heb nog nooit eerder zoveel onnozelheid en naiviteit gezien als in dit draadje. Jullie vragen er ook om, om te worden belazerd.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Trouwens hoeven wij er niet blij mee te zijn dat er 1 klant is die Tribu dagvaard nu want hierdoor kunnen wij alles wel eens gaan verliezen.
Dit is natuurlijk onzin. Wanneer theo de rechter kan laten zien dat alles opgelost gaat worden, zal deze ook niet moeilijk doen.

Ik vrees echter dat Theo helemaal niets kan laten zien en ik betwijfel of hij wel komt opdagen. Gezien de gang van zaken tot nu toe is er weinig kans. Respect voor zijn investeerders is er nog nooit geweest

parang
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 okt 2008 18:16

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door parang »

Doetje 1 jij leest teveel romans eind goed niet goed lees een keertje een goed roman b.v. het Ponzirapport via mondi.nl
perhaps gaat er een lichtje bij je branden sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!

doetje1
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 09:25

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door doetje1 »

Ach het zijn weer dezelfde maar we zullen zien als het tegengestelde is bewezen.
waarom reageren jullie eigenlijk niet rechtstreeks naar Tribu of Theo ipv van deze onzin ?
Hij reageert wel terug hoor op jullie emails want jullie schijnen nogal een probleem te hebben met deze zaak?
Ondanks men er niets mee te maken hebben op Parang na dan.
Niets meer dan op sensatie uit en ik ben dan ineens weer bij de Tribu clan.Een klant mag nog geen eens positief reageren van Carlos6a of kornuiten.
Een beetje zielig allemaal.Als zij de boel hadden willen belazeren waren ze er lang al niet meer en bleven ze niet zitten waar ze nog steeds zitten en hadden ze op de emails niet meer gereageerd toch of is dat ook al geen realiteit meer.Probeer het eens zo moeilijk is het niet hoor !
Doe het wekelijks en gaat altijd prima.

cadian
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:09

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door cadian »

Zijn het eens met doetje, Theo had al lang weg kunnen zijn als hij de boel had willen belazeren. Wat zit er voor jullie in dat jullie - Carlos6a en Parang- dat jullie zo de boel kapot willen maken. Als je niet hebt geinvesteerd, waar bemoei je je dan mee, of heeft een investeerder die in de luwte wil blijven jullie gevraagd contact met de afm op te nemen en maar hier op deze site te gaan stoken.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

doetje1 en cadian: Volgens mij hebben jullie de inhoud van dit draadje nog nooit goed gelezen. Jullie reageren alleen maar om te reageren en niet eens op de inhoud.
Het zou toch heel gemakkelijk wezen voor Theo om uit te leggen wat er is en wat hij probeert te doen. Het enige wat jullie en carl1 doen is Theo ophemelen, terwijl dit gewoon een notoire oplichter is, en dreigementen uiten naar mensen die kritisch zijn.
Men roept al vanaf februari dat er niets aan de hand is en dat Theo hard bezig is om de zaak op te lossen. Wie heeft hier al wat van gezien dan? Wie weet wat hij aan het doen is hoe denkt hij de zaak op te lossen? Tot nu toe roept hij al bijna 9 maanden dat er niets aan de hand is en dat alles opgelost gaat worden. Wat doet hij met de enorme winsten die hij in de afgelopen 9 maanden heeft kunnen reserveren, omdat hij zijn investeerders geen rendement heeft moeten uitbetalen. De betalingen waren toch alleen maar 'gestopt' door de instanties. Je mag er dus vanuit gaan dat er inmiddels een mega banksaldo ergens staat. Er zal geen instantie wezen die het uitbetalen van deze gelden aan de investeerders tegen houd

Ik moet zeggen dat ik het ook wel knap vind dat jullie elke keer weer in staat zijn om jullie investeerders om de tuin te leiden door alleen maar te roepen dat die 'oproerkraaiers' het mis hebben en dat Theo hard 'werkt' om de zaak op te lossen, terwijl er behalve dit geblaat nog helemaal niets is gebeurd naar de investeerders toe.

De aanbeveling van parang om het ponzi rapport te lezen heeft blijkbaar ook nog niemand serieus genomen.

Je mag het lastig en vervelend vinden dat iemand die geen investeerder is kritisch is en steeds 'commentaar' heeft, maar ik ben van mening dat dit soort oplichters en degenen die hen hierbij helpen/steunen van de straat moet worden gehaald om niet opnieuw slachtoffers te kunnen maken.

doetje1
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 09:25

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door doetje1 »

Ik denk dat mensen zoals Parang en Carlos6a niets hebben bereikt in het leven,zich vervelen en daarom een beetje de boel willen opjuinen.
Hebben ze zelf wel eens aan het roer gestaan van een miljoenen bedrijf?
Denk het niet want dan hadden ze hun mondje wel gehouden.
Nogmaals waarom zijn ze zo bij de hand op zo'n forum ipv van even rechtstreeks kontakt op te nemen?
Lezen zij geen kranten hoe het met de economie is gesteld?
Waar maken we ons eigen eigenlijk druk om bij personen die niet verder kijken dan hun eigen(huur) huisje.
Weet zeker als al die honderden tevreden klanten hierop positief zouden reageren geloven ze het ook niet en zitten ze waarschinlijk allemaal in de direktie van Tribu.Ze moeten toch wel een heel groot kantoor om deze direktiemensen onderdak te geven.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Wordt weer niet gereageerd op de inhoud.

Trouwens ik heb een eigen bedrijf en ik heb recreatiewoningen die ik verhuur en ik weet hoe die branche in elkaar steekt

doetje1
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 09:25

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door doetje1 »

bemoei je dan lekker met je eigen bedrijfje dan met die van een ander.
Dat je trouwens hier tijd voor hebt ?

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Ik maak graag een paar minuutjes per dag vrij om op dit soort oplichtingspraktijken te reageren. Die paar minuutjes kan ik vrij maken, omdat ik niet bezig ben met het oplichten van investeerders/klanten.

Waarom reageer je trouwens alleen maar op een reactie, zonder ooit eens op de situatie in t egaan waar het om gaat.

Jij weet hoe de vork in de steel zit. Waarom mag dit niet bekend worden?

parang
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 okt 2008 18:16

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door parang »

candian/doetje1/carl1 leef maar in de waan dat je je geld terug ontvangt
maar laat een ieder in waarde die niet belazerd wil worden
probeer dat onder ogen te zien dit is mijn laatste mail ( doetjes)

Incasso
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2008 21:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Incasso »

Geachte gedupeerden,

Te triest voor woorden dat z'n man als Theo vooralsnog niet kan worden aangepakt.

Gelet op onze ervaringen met dit soort lieden kan ik u verzekeren dat wij als incasseerder wel raad weten met de heer Theo Romijn.

Gaarne bieden wij dan ook onze diensten aan u aan.

Afz.
Incasso Ned.

lotgenootje
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2008 21:15

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door lotgenootje »

Beste mensen wat een site is dit.

eerst even reageren op de mail van incasso ned.deze bestaat niet meer want de ondernemer is al een jaar dood .bron is de weduwe.

Het is verstandig dat we als gedupeerde eenduidig naar voren treden .
Ook ik ben een gedupeerde van Tribu.

We hebben recht om te weten wat er met de investeringen is gebeurd.[/quote][quote][/quote]

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

We hebben recht om te weten wat er met de investeringen is gebeurd
Het meest waarschijnlijke scenario:

Er is nooit iets gekocht en de rente werd uitbetaald van je eigen inleg. Het overige deel heeft Theo en vrouw gebruikt om royaal en uitbundig van te leven. Het laatste half jaar heeft hij gebruikt om hetgeen nog over was veilig weg te sluizen.[/quote]

Gesloten