LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] profijt meubelen capelle foute boel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
nadiab
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 dec 2008 10:44

profijt meubelen capelle foute boel

Ongelezen bericht door nadiab »

beste mensen

ik heb een vraagje ik heb op 20 oktober meubeld gekocht bij profijt meubelen in capelle aan den ijssel.

de meubels zouden in week 49 bij mij in de woonkamer staan inmiddels is het week 52 en ik he nog steeds geen meubels.

na vele malen bellen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die mij vertelde da de container met de meubels van de vrachtwagen is gevallen!!! en dat de hele lading is teruggestuurd!!!!

de verkoopster heeft mij gezegt dat de meubels in week 1 worden geleverd maar dat kon ze niet met zekerheid zeggen!!

nu is mijn vraag wie heeft hier nog meer last van bij profijt meubelen mischien kunnen we de krachten bundelen en er samen werk van maken!!

want dit kan echt niet!!!!

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: profijt meubelen capelle foute boel

Ongelezen bericht door sales1 »

Ochgg nadiab...?4000 km vederop kan het zelfde gebeuren niet zo zeuren hoor....

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: profijt meubelen capelle foute boel

Ongelezen bericht door sjoegel »

4 weken overschrijding is niets ! kijk maar eens bij de topics over Populiers en S&S !

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: profijt meubelen capelle foute boel

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Je kan beter even rustig doen. Het kan voorkomen dat het wat langer duurt, onmacht heet dat. De leverancier doet niet altijd wat de betreffende winkel wil. Ik denk dat deze u de meubels het liefst zo snel mogelijk levert.

16again
Berichten: 16211
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: profijt meubelen capelle foute boel

Ongelezen bericht door 16again »

Het kan voorkomen dat het wat langer duurt, onmacht heet dat.
Daar kan een winkel zich niet achter verschuilen, ze dienen afgesproken levertermijnen simpelweg na te komen.

De in samenwerking met consumentenbond tot stand gekomen CBW voorwaarden zijn hier duidelijk in: Een vermoedelijke levertijd mag hooguit een maand overschreden worden, daarna kan de koper zonder kosten afzien van de koop.

Volgens mij is een veel voorkomende (maar nooit gehoorde!) reden tot late levering simpelweg het niet tijdig betalen van leveranciers....

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: profijt meubelen capelle foute boel

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Achter verschuilen mag niet maar de winkel heeft het niet altijd in de hand. De overschreden termijn dat nadiab de meubels krijgt is ong. 4 weken na afgesproken termijn. Het is toch verschrikkelijk dat je dan gelijk op een forum je gal gaat spugen. Betaling heeft er nauwelijks mee te maken het zijn de leveranciers die vaak nonchalant zijn. Het meeste meubelen komen waarschijnlijk van 'ver' weg en als er ergens een fout gemaakt wordt kan dit lang duren. Wat is het punt van nadiab, cancel de boel maar en koop ergens anders je meubels, kan je weer 10 weken wachten. Accepteer het gewoon voordat je gaat posten op een concumenten forum.

Gesloten