| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Radiostilte bij Gr8gear.eu
Re: Radiostilte bij Gr8gear.eu
Iedereen moet melding doen bij de Tros www.opgelicht.nl dan komen we verder!!
Site is nog steeds in de lucht?
Politie doet ook veel...
Politie doet ook veel...
-
b.a.schreuder
hier ben ik weer net kontact gehad met politie, justitie doet niets men vind het geen oplichting hij kan gewoon niet leveren, ik heb tegen de politie gezegt dat ik dit een schandaal vind, moet zelf maar weer kontact met hem opnemen
Er is geen recht in Nederland. Slap zootje!!
hoi wij zijn ook opgelicht door gr8gear .
wij hebben een pilotenjas besteld twv 345 euro .
in november maarja helaas niets ontvangen.
vind het schandalig snap niet dat die mensen met zichzelf kunnen leven
wij hebben een pilotenjas besteld twv 345 euro .
in november maarja helaas niets ontvangen.
vind het schandalig snap niet dat die mensen met zichzelf kunnen leven
gr8gear mag verder met goederen verkopen.
Justitie vind het dus goed als hij zijn spullen niet levert.
Wat een Rechtspraak!!!
Justitie vind het dus goed als hij zijn spullen niet levert.
Wat een Rechtspraak!!!
-
KurtCraeye
Zal mij ook maar toevoegen aan de lijst.
Heb een bestelling geplaatst 2 weken terug voor 224,85 euro.
Niets ontvangen en geen reactie op mails.
Bestelnummer GG000905
Is er nog verder nieuws over deze wanpraktijk ?
Heb een bestelling geplaatst 2 weken terug voor 224,85 euro.
Niets ontvangen en geen reactie op mails.
Bestelnummer GG000905
Is er nog verder nieuws over deze wanpraktijk ?
-
derijckste
Hallo,
Ik heb ook net zo een belaberde ervaring met hun. Ik ben directeur van de i.v.d.-d.r.s. (staat voor internationale veiligheidsdienst d.r.s.).
Mijn bedrijf heeft op proef 1 beenholster besteld en direct betaald. We zouden in totaal 100 beenholsters bestellen voor al het personeel maar uiteraard eerst 1 om te kijken of het wat was.
Toen ik het eerste beenholster betaald had ging helemaal het mis!!!
Vanaf dat moment werd er niet meer gereageerd op mijn berichten, terwijl voorheen kreeg je binnen 5 minuten al een reactie op je email. Er werd dus niet gereageerd op mijn emails, niet op de persoonlijke brief die door mijn personeel is bezorgd in Groningen, niet op aangetekende brieven, niet op het incassobureau en toen hebben wij als bedrijf besloten aangiften te doen van oplichting en diefstal.
De politie kon hier in eerste instantie weinig mee en hoopt op meer van dit soort gevallen zodat er wel degelijk spraken zou zijn van oplichting.
Nu ik dit hier dus zo lees zal ik weer naar de politie gaan met al jullie verhalen er bij en zal er waarschijnlijk echt iets gedaan worden tegen deze praktijken!!!
Mochten er meer mensen aangifte willen doen dan kunnen jullie eventueel contact op nemen met mij en zal ik er een gebundelde aangifte van maken voor onze collega's bij politie en/of justitie.
Ik hoop dat het zo uit eindelijk toch nog goed komt.!
Hoogachtend
J. de Rijcke
Directeur i.v.d.-d.r.s.
Ik heb ook net zo een belaberde ervaring met hun. Ik ben directeur van de i.v.d.-d.r.s. (staat voor internationale veiligheidsdienst d.r.s.).
Mijn bedrijf heeft op proef 1 beenholster besteld en direct betaald. We zouden in totaal 100 beenholsters bestellen voor al het personeel maar uiteraard eerst 1 om te kijken of het wat was.
Toen ik het eerste beenholster betaald had ging helemaal het mis!!!
Vanaf dat moment werd er niet meer gereageerd op mijn berichten, terwijl voorheen kreeg je binnen 5 minuten al een reactie op je email. Er werd dus niet gereageerd op mijn emails, niet op de persoonlijke brief die door mijn personeel is bezorgd in Groningen, niet op aangetekende brieven, niet op het incassobureau en toen hebben wij als bedrijf besloten aangiften te doen van oplichting en diefstal.
De politie kon hier in eerste instantie weinig mee en hoopt op meer van dit soort gevallen zodat er wel degelijk spraken zou zijn van oplichting.
Nu ik dit hier dus zo lees zal ik weer naar de politie gaan met al jullie verhalen er bij en zal er waarschijnlijk echt iets gedaan worden tegen deze praktijken!!!
Mochten er meer mensen aangifte willen doen dan kunnen jullie eventueel contact op nemen met mij en zal ik er een gebundelde aangifte van maken voor onze collega's bij politie en/of justitie.
Ik hoop dat het zo uit eindelijk toch nog goed komt.!
Hoogachtend
J. de Rijcke
Directeur i.v.d.-d.r.s.
Hallo iedereen,
Ik ben mss 1 van de enkele elukkige dat zijn geld terug heeft!
Heb over een week het geld terug gestord gekregen van rekening nummer
235-0180208-91
VAN CUSTERS-HERMANS
WINTERSVELDWEG 2
3950 KAULILLE
dus mss moeten jullie toch nog eens proberen contact op te nemen!
ander raad ik aan om de politie in te lichten!
mvg
Ik ben mss 1 van de enkele elukkige dat zijn geld terug heeft!
Heb over een week het geld terug gestord gekregen van rekening nummer
235-0180208-91
VAN CUSTERS-HERMANS
WINTERSVELDWEG 2
3950 KAULILLE
dus mss moeten jullie toch nog eens proberen contact op te nemen!
ander raad ik aan om de politie in te lichten!
mvg
Justitie doet niets men vind het geen oplichting. Hij kan gewoon niet leveren. UHHHHH???????
ik ben bang dat ik er ook in ben getrapt. Ik had een legerdeken besteld voor me zoon ze kamer en direct betaald per 24 januari maar nog niks binnen gehad nog een mailtje gestuurd wanneer ik het kan verwachten maar geen antwoord gekregen, Jammer is maar 38 euro maar me zoon van 7 wel erg teleurgesteld want zijn junglekamer kan nu niet afgemaakt worden. mocht meneer het lezen mijn bestelnummer is GG000914 en wie weet hebben we het verkeerd en komt het van de week gewoon binnen ik hop het wel voor me kind.
-
gedupeerd2
nieuwste informatie Gr8Gear staat op naam van Rudi custers, geboren 36-01-1967 wonend in belgie aan de Winterveldweg 2 3950 kanille telefoon 003211441264 misschien als we met ze ale blijven bellen stort hij misschien het geld wel terug om van ons af te komen.
ik ben erg boos want ik ben geld kwijt en heb er niks voor terug gekregen en hij speelt mooi weer met ons geld
Nou, als ik al de reactie's lees kan ik dus ook naar m'n bestelling fluiten!
Zit al vanaf September erop te wachten , weg 51€
Zit al vanaf September erop te wachten , weg 51€
-
derijckste
Hallo allemaal,
Vanaf heden is de site gr8gear.eu volledig verwijdert en bestaat de firma niet meer. Waarschijnlijk gaan ze gewoon verder onder een andere naam dus we houden ze in de gaten!!!!
Vanaf heden is de site gr8gear.eu volledig verwijdert en bestaat de firma niet meer. Waarschijnlijk gaan ze gewoon verder onder een andere naam dus we houden ze in de gaten!!!!
-
gedupeerd2
kijk eens op countrystore.nl daar hebben ze veel spullen die GR*gear ook had en deze winkel is wel netjes en levert wel hier kan je ook onder rembours bestellen als je niet vooruit wil betalen.
Verder het adres in belgie dat is van zijn ouders en die weten wat hij aan het doen is maar maken zich hier niet druk om is niet hun probleem wordt er telefonisch gezegt. jammer zo instelling maar het blijkt wel waar hij het geleerd heeft.
Verder het adres in belgie dat is van zijn ouders en die weten wat hij aan het doen is maar maken zich hier niet druk om is niet hun probleem wordt er telefonisch gezegt. jammer zo instelling maar het blijkt wel waar hij het geleerd heeft.
-
Dutch-Devil
Nou dan sluit ik me ook maar aan bij deze lijst.
Duurde nog al lang met mijn bestelling dus besloot ik weer eens op de site van Gr8gear te kijken en weg was ie.
Toen kreeg ik er al een naar gevoel over, ook aangezien ik de mail die ik vandaag aan Gr8gear stuurde terug kreeg als zijnde een niet bestaand e-mailadres.
Eigenlijk ben ik niet van plan het er bij te laten zitten.
Duurde nog al lang met mijn bestelling dus besloot ik weer eens op de site van Gr8gear te kijken en weg was ie.
Toen kreeg ik er al een naar gevoel over, ook aangezien ik de mail die ik vandaag aan Gr8gear stuurde terug kreeg als zijnde een niet bestaand e-mailadres.
Eigenlijk ben ik niet van plan het er bij te laten zitten.
-
Dutch-Devil
Inmiddels ben ik in het bezit van een uittreksel van de kamer van koophandel, betreffende Gr8gear.
Staat ook nog een 06 nummer in van dhr Custers.
Dus niet meer bestellen bij wazige sites als deze maar ga naar een écht betrouwbare webwinkel zoals
www.gevechtsuitrusting.nl
Let erop of de webwinkel aangesloten is bij een geschillencomissie als bijv. webshop keurmerk of thuiswinkel.org, welke bemiddelen in geschillen tussen klant en leverancier.
Staat ook nog een 06 nummer in van dhr Custers.
Dus niet meer bestellen bij wazige sites als deze maar ga naar een écht betrouwbare webwinkel zoals
Let erop of de webwinkel aangesloten is bij een geschillencomissie als bijv. webshop keurmerk of thuiswinkel.org, welke bemiddelen in geschillen tussen klant en leverancier.
Nou, ik denk dat ik me ook in het rijtje kan aansluiten...
Iemand enig idee wat we er e.v.t tegen kunnen doen?
Dutch-devil,
u zegt een 06 nummer van de eigenaar(?) te hebben?
Wellicht dat een telefoontje helderheid kan verschaffen? E.v.t wil ik ook wel bellen indien nodig...
E. R. de Koning.
Iemand enig idee wat we er e.v.t tegen kunnen doen?
Dutch-devil,
u zegt een 06 nummer van de eigenaar(?) te hebben?
Wellicht dat een telefoontje helderheid kan verschaffen? E.v.t wil ik ook wel bellen indien nodig...
E. R. de Koning.
-
Dutch-Devil
@ de Koning
Het betreffende nummer heb ik al een paar keer geprobeerd en kom niet verder dan de voicemail.
Deze heb ik al eens ingesproken maar er word niet gereageerd.
Eventueel kan ik u het uittreksel van de KvK toesturen.
Ik wacht uw reactie af.
Vr. gr. Dutch-Devil
Het betreffende nummer heb ik al een paar keer geprobeerd en kom niet verder dan de voicemail.
Deze heb ik al eens ingesproken maar er word niet gereageerd.
Eventueel kan ik u het uittreksel van de KvK toesturen.
Ik wacht uw reactie af.
Vr. gr. Dutch-Devil
@ Dutch-Devil
Ik zou het waarderen als u mij dat uitreksel wilt sturen. is het mogelijk om dat te mailen, of moet dat via de post?
Mvg,
Erik de Koning.
Ik zou het waarderen als u mij dat uitreksel wilt sturen. is het mogelijk om dat te mailen, of moet dat via de post?
Mvg,
Erik de Koning.