In het kort.
Ik was aan het lesgeven met twee leerlingen.
Op een gegeven moment zie ik iemand die illegaal rijles aan het geven is met een auto.
Op het moment dat ik er wat van wilde zeggen ( Omdat zij mijn leerlingen in gevaar brachten) reden zij van de parkeerplaats af.
Nadat mijn les klaar was reed ik met mijn leerlingen over de volgende parkeerplaats huiswaarts.
Tot mijn verbazing reden zij daar weer, tussen kinderen, mensen met honden en ruiters door op een dusdanige manier dat dat wel fout moest gaan.
Ik besloot in te grijpen en reed de auto voorbij,'
De auto maakte een bocht naar links dus ik zette de motor ongeveer 50 meter verder en rechts van die auto neer en beduidde hen te stoppen.
Ik begon met afstappen en hoorde plotseling de motor van de auto loeien.
Ik keek op en zag de auto volgas op me afkomen terwijl de besstuurder me recht aankeek.
Met mijn been half over het zadel kon ik alleen nog maar de klap afwachten.
Die kwam dan ook .
Nu anderhalf jaar later is mijn rijschool bijkans failliet en kan ik niet werken.
Standpunt van allianz:
Aangezien ik een ervaren instructeur ben had ik moeten zien hoe zij zou reageren.
Ondanks rapporten van medici en revalidatiecentrum gaan zij er vanuit dat de letsels niet een causaal gevolg zijn van het ongeval.
De rapporten van de experts die door henzelf zijn aangesteld leggen zij naast zich neer,
Evenals het politierapport cq Proces verbaal.
Steeds worden er toezeggingen gedaan die niet nagekomen worden.
Ik heb o.a op hun toezegging vervanging gehuurd.
Mijn motor is totalled en de financiele middelen om deze te vervangen zijn ondertussen niet meer aanwezig.
Er zijn op dit moment geen inkomsten meer.
Hoe kan het in Godsnaam zijn dat een slachtoffer aan alle kanten gestraft wordt en in de steek gelaten wordt?
Mischien moet ik vandaag of morgen maar met mijn kromme motor het kantoor van Allianz binnenrijden?
Ben ik in ieder geval geen dossiernummer meer maar een gezicht
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)