LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
keet
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2007 17:08

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door keet »

Hallo we zijn afgelopen zomer naar prinsenmeer geweest was helemaal super zeker voor de kids veel te doen en s,avonds diverse shows waar ook de kids graag naar keken.We zijn nu in de herfstvakantie weer geweest want ook bij minder weer kunnen de kids zich daar vermaken.
Dit keer was er duidelijk minder personeel aanwezig goed te merken bij het zwembad stuk slechter schoongemaakt maar die mocht de pret niet drukken we hebben wederom een fijne vakantie gehad we zijn ook al een keer naar de hengelhoef geweest is ook prima bevallen prijs en verhouding met andere keten is veel lager en wel veel betere zwembaden en speeltuinen dus wij gaan zeker nog een keer terug.

Veldkamp
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2008 11:42

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Veldkamp »

Vanwaar deze negatieve reacties... wij hebben een supervakantie gehad bij Recreatiepark Hengelhoef 8) We komen hier al drie jaar, elk jaar worden we weer goed ontvangen. We zien nu alweer uit naar de volgende vakantie, misschien dat we in de herfstvakantie nog een keer terugkomen, want ook met wat minder weer kunnen wij ons uitstekend vermaken bij Hengelhoef. :)

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Henri42 »

item gaat over Prinsenmeer

jcf
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2005 22:03

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door jcf »

Wat een vreselijk park. Een complete chaos bij de receptie. Toen ik eindelijk had ingecheckt en de sleutel kreeg gingen we op zoek naar de stacaravan die niet te vinden was. Toen die eindelijk gevonden was begon de ellende pas goed. Bij opening van de caravan kwam de stank ons al tegemoet. De gaten zaten in de wanden van de caravan. In de koelkast lagen de rottende etensresten van de vorige gasten. Op twee beddden ontbraken de matrassen en de matrassen die er wel lagen zaten vol met weerplekken en op een matras zat gewoon stront opgesmeerd. Onderin de kast in de slaapkamers lagen dekens op een prop die ik niet eens durfde te bekijken. De WC zat vol met stront en pis en schaamhaar. Ook de vloeren waren vol met prutvegen en haren en stof.Toen wij terugkwamen bij de receptie bleek er een hele rij mensen te staan met klachten over vieze caravavs en chalets.Ook over kapotte inboedelen over verkeerde sleutels. Er was voor ons geen andere caravan beschikbaar, daar deze caravan niet schoon te maken is omdat hij uitgewoond is en rijp voor de sloop, zat er voor ons niets anders op dan naar huis te gaan. Hopende ons geld terug te krijgen, wat ons wel is toegezegd door de parkbeheerder. Met twee huilende kinderen weer terug naar huis en de vakantie naar de filisteinen.Ik weet zeker dat er nog veel meer mensen zijn met klachten over dit park, gezien de rij met klagende mensen. Het zit er stampvol met russen en roemenen......ik kom er nooit meer.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Henri42 »

JCF

echt waar wat jij allemaal schrijft ??? Ik geloof er niets van

miraantje
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2009 22:39

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door miraantje »

wij hebben van maart tot oktober 2008 een seizoensplaats gehad op prinsenmeer,op zich een mooie camping maar veel van wat ik lees is waar,we hebben ook vaak zonder stroom gezeten of tv,mijn man was zelfs een keer onze dochter in bad aan het doen en had ineens geen water bij de afwas was er ook geen water nou stond ze daar met haar haren in de shampoo,naar zo,n kleine 15 min. was er weer water maar ja wel koud voor zo,n kind,er is ook een keer zo lang geen water geweest dat alle wc,s gebruikt waren en dat ze dus niet gebruikt konden worden,nou je wilt niet weten hoe die er toen uitzagen.

in het hoogseizoen is zelfs een wc gebouw enkele dagen gesloten geweest omdat hij verstopt was,de uitwerpselen dreven door het gebouw heen, kan gebeuren natuurlijk maar zoiets moet gewoon meteen opgelost worden,en zeker in het hoogseizoen.

en de bowlingbaan tja,we hadden van 15 tot 16 uur geboekt,voor we konden beginnen was het 15:15 maar om 16 uur moesten we wel weer weg,en in die 45 min. hebben we met ons hoofd meer in de automaat waar de ballen uit komen gehangen omdat de ballen steeds bleven hangen,natuurlijk geklaagd maar werd ook niets mee gedaan
s,nachts ook vaak overlast van de jeugd die van de disco afkwamen er is zlefs avond na anvond gevochten en waar de bewaking dan was ??????? om 21:30 kwamen ze met de auto voorbij de tent gescheurd ! maar daarna zag of hoorde je ze niet meer.

ik heb verschillende mensen eerder weg zien gaan,in ond laantje stonden mensen die enorme overlast hadden van hun overburen,na klagen bij dereceptie werd er niets aan gedaan, dus vroeg ze om een andere plaats nou die kon ze krijgen maar moest wel 10 euro overboeking betalen ronduit belachelijk,en eerlijk waar die overburen waren ook luidruchtig,om 23 uur waren ze zo dronken dat ze daardoor juist meer overlast brachten.

nee voor ons geen prinsenmeer meer,wij zijn gebleven omdat de kids het geweldig vonden,een speeltuintje voor de tent en het zandstrand,we hebben wel begin oktober de caravan eraf gehaald ipv eind okt.

heb zelfs per email een brief gestuurd maar nooit meer iets vangehoord, ojawel of ik nog even 23 euro wilde betalen want de toeristenbelasting was omhoog gegaan in de periode dat wij er stonden

rv007
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2009 14:51

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door rv007 »

JCF,
btj jammer dat je nu twee tegenstrijdige verhalen verteld,
niet echt geloofwaardig!!
Persoonlijk vindt ik het een prima camping,
met uitschietend het animatieteam! geweldige shows!
kom cker nog eens terug!
mvgr.
RV

Lieve25
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2009 00:05

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Lieve25 »

Ik heb echt de slechtste vakantie ooit gehad op prinsenmeer.
Het begon al met de stacaravan die we hadden gehuurd, echt super smerig en oud. Van de borg (200 ! euro ) die wij moesten betalen hadden we die krot kunnen kopen denk ik! Ik vraag me ook nog steeds af waarom je die hoge schoonmaakkosten moet betalen? want er wordt echt niet schoongemaakt.
service vies, sofwolken overal dode beesten in caravan, smerige lakens, gordijnen matras etc. als ik er weer aan denk wordt ik misselijk!
Ik voelde me ook totaal niet veilig op het park. Het personeel en vooral de bewakers zijn zeer onaardig en asociaal. ook de vaste bezoekers zijn erg onvriendelijk en vormen met de andere vaste gasten een grote kliek.
Het zwembad is koud, klein en vies.
De plaza is helemaal dramatisch, het eten is smerig en duur. Ze zouden de smaakpolitie er op af moeten sturen, ik denk dat ze meteen moeten sluiten!
We hebben daar dan ook 1 keer gegeten en de rest in het dorp! wat overigens uitstekend was.
verder is alles ook belachelijk duur, je moet zelfs 3 euro betalen ofzo voor het pinnen daar!
de receptie is ook erg onvriendelijk en totaal niet behulpzaam, zij vinden de gang van zaken daar heel normaal. je wordt gewoon uitgelachen als je ergens iets van zegt.
ik ga hier nooit meer naar terug en heb nog nooit zo slecht mijn geld uitgegeven.
Al geven ze me geld bij, ik kom nooit meer terug daar!

Gesloten