@Parrototlover
Dank voor de mooie uitleg. Dat de door jullie genoemde NOP'ers geen antwoord geven op bepaalde zaken zoals aantallen, voedingsaspecten, veranderingen, etc, heeft te maken dat zij ook het onderzoek moeten afwachten. Als de vrijwilligers nu ook hun mening gaan geven, o.a. op dit forum, dan zou het onderzoek niet geheel onafhankelijk zijn. Nietwaar?
Nou volgens mij geven de vrijwilligers volop hun mening die niet onder stoelen of banken worden gestoken.
@vrijwilligers; ook ik draag u een warm hart toe, maar sommige reacties uit naam van het NOP vind ik byzonder onproffesioneel en ronduit onbeschoft. Er zijn hier een aantal mensen die normale kritieken hebben geuit, dat moet kunnen, ieder zijn mening. Met deze kritieken kunt u ook positief aan de slag gaan.
Maar voor sommige Noppers betekent dat oorlog voeren, belachelijk. U brengt uw stichting alleen maar schade toe.
Ik snap dan ook niet dat het Bestuur van NOP in deze niet ingrijpt
Ik lees met gekrulde tenen in mn schoenen sommige reaktie's. Kan het aub iets minder, met een beetje meer respect naar elkaar toe?
Mensen dumpen hun papegaaien niet! Een ieder heeft daar voor een zeer plausibele reden.
De meeste mensen denken dat het NOP de oplossing is, die wordt geboden en daar wordt graag gebruik van gemaakt. Je denkt er je vogel op verantwoorde wijze een beter leven te geven. Ga dan niet plotseling spreken van dumpen, want dan voel ik mij ook ten zeerste aangesproken.
Sommige uitspraken kunnen echt niet, maar dat is mijn mening. Ook ik wacht keurig het onderzoek af en ben nieuwsgierig naar de uitkomsten cq verbeteringen.
Met vriendelijke groeten Lucy