LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo digitale tv aanbieding, niks meer van gehoord
Ziggo digitale tv aanbieding, niks meer van gehoord
Wij konden in roosendaal, als we een formuliertje invullen, een digitale ontvanger krijgen voor slechts 15 euro. Normaal kost dit ruim 100 euro.
4 week geleden op de post gedaan, en volgens ziggo zouden wij binnen 3 weken een waardebon binnenkrijgen waarmee we onze decoder op kunnen halen. Je raad het al, niks meer van gehoord.
Iemand ervaring hiermee? meer geduld nodig?
Eerdere ziggo/@home acties zijn altijd goed verlopen bij ons
4 week geleden op de post gedaan, en volgens ziggo zouden wij binnen 3 weken een waardebon binnenkrijgen waarmee we onze decoder op kunnen halen. Je raad het al, niks meer van gehoord.
Iemand ervaring hiermee? meer geduld nodig?
Eerdere ziggo/@home acties zijn altijd goed verlopen bij ons
-
Re: Ziggo digitale tv aanbieding, niks meer van gehoord
Wij hebben hetzelfde gedaan, ook niks van gehoord.
Ik heb contant opgenomen met de klantenservice na zeker 4 keer doorverbonden te zijn, kreeg ik iemand van de verkoop aan de lijn.
Deze vertelde mij dat hij niks van terug kon vinden, en ik zei dat ik zeker het formulier op had gestuurd. Hij zou het opnieuw invoeren en dan zou ik er nog wat van horen.
Maar ook dit geval heb ik weer niks van gehoord. Vorige week vrijdag jl. een e-mail naar ze gestuurd en ook daarop had ik geen reactie gekregen.
Één ding ..Ziggo geeft slechte service
Ik heb contant opgenomen met de klantenservice na zeker 4 keer doorverbonden te zijn, kreeg ik iemand van de verkoop aan de lijn.
Deze vertelde mij dat hij niks van terug kon vinden, en ik zei dat ik zeker het formulier op had gestuurd. Hij zou het opnieuw invoeren en dan zou ik er nog wat van horen.
Maar ook dit geval heb ik weer niks van gehoord. Vorige week vrijdag jl. een e-mail naar ze gestuurd en ook daarop had ik geen reactie gekregen.
Één ding ..Ziggo geeft slechte service
Ik heb bij Ziggo begin december een digitale decoder toegezonden,
Het apparaat was stuk en ik zou binnen 5 werkdagen een nieuwe krijgen,
Maar alles wat er kwam, geen digitale decoder!, dus maar weer bellen naar Ziggo, kwartiertje op wacht gestaan ( korte wachttijd voor Ziggo! ) een medewerkster aan de lijn, die mij doodleuk vertelde dat het nog wel 6 tot 8 weken kon duren voordat ik de decoder kon verwachten,
Van de 5 werkdagen komt dus niks terecht, ik wacht nu al meer dan 5 werkweken!, en nog geen decoder!,
Er waren meer klachten met decoders!, Ziggo kon volgens haar de grote toestroom van defect materiaal niet aan!, zodoende Ziggo hopeloos achter loopt met reparaties met decoders...,
Dan voel je toch wel aan dat het momenteel nog steeds een dikke bende is bij Ziggo!.
Dus we wachten maar apatisch af..., ( meer kan ik toch niet doen )
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Het apparaat was stuk en ik zou binnen 5 werkdagen een nieuwe krijgen,
Maar alles wat er kwam, geen digitale decoder!, dus maar weer bellen naar Ziggo, kwartiertje op wacht gestaan ( korte wachttijd voor Ziggo! ) een medewerkster aan de lijn, die mij doodleuk vertelde dat het nog wel 6 tot 8 weken kon duren voordat ik de decoder kon verwachten,
Van de 5 werkdagen komt dus niks terecht, ik wacht nu al meer dan 5 werkweken!, en nog geen decoder!,
Er waren meer klachten met decoders!, Ziggo kon volgens haar de grote toestroom van defect materiaal niet aan!, zodoende Ziggo hopeloos achter loopt met reparaties met decoders...,
Dan voel je toch wel aan dat het momenteel nog steeds een dikke bende is bij Ziggo!.
Dus we wachten maar apatisch af..., ( meer kan ik toch niet doen )
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Een 2e hands op marktplaats is goedkoper en sneller!
Vooral die met ingebouwde harde schijf is erg leuk.
Wegens succes is de verkoop groter geweest dan de werkplaats en toevallig nog een minder betrouwbaar type verkocht dus.....
Veel platte LCD kunnen met kaartlezer dit ook ontvangen dus geen dure grote stroom vreter nodig en alles met originele afstandsbediening!
Vooral die met ingebouwde harde schijf is erg leuk.
Wegens succes is de verkoop groter geweest dan de werkplaats en toevallig nog een minder betrouwbaar type verkocht dus.....
Veel platte LCD kunnen met kaartlezer dit ook ontvangen dus geen dure grote stroom vreter nodig en alles met originele afstandsbediening!
Ik heb in november ook een digitale ontvanger besteld n.a.v. de aanbieding van € 15,- ( een aanbieding om hun klanten te behouden na de verhoging die er aan zou komen per 1 januari)
Diverse keren gemaild, vervolgens gebeld, moest toen maar weer eens mailen. Vandaag wederom de telefoon gepakt en wat blijkt:
De leverancier waar we de ontvangers kunnen ophalen werkt niet mee.
Ik moest nog maar even geduld hebben.
onzin!
Diverse keren gemaild, vervolgens gebeld, moest toen maar weer eens mailen. Vandaag wederom de telefoon gepakt en wat blijkt:
De leverancier waar we de ontvangers kunnen ophalen werkt niet mee.
Ik moest nog maar even geduld hebben.
onzin!
hallo,
ik heb vandaag gebeld via de klantenservice naar de afdeling bestellingen. Ze weten ervan, en de hele boel wordt nav mijn telefoontje asap opgestuurd (volgens de klantenservice). Er waren een heleboel bonnen 'kwijtgeraakt' .
Ik ben benieuwd! het klonk veelbelovend dat ze wisten waar het over ging.
ik heb vandaag gebeld via de klantenservice naar de afdeling bestellingen. Ze weten ervan, en de hele boel wordt nav mijn telefoontje asap opgestuurd (volgens de klantenservice). Er waren een heleboel bonnen 'kwijtgeraakt' .
Ik ben benieuwd! het klonk veelbelovend dat ze wisten waar het over ging.
Heb weer een nieuwe decoder gekregen!,
Maar..., weer een zelfde decoder die ik op had gestuurd!,
Het apparaat geprobeerd, maar helaas, deze heeft dezelfde fouten dan het apparaat die ik had opgestuurd!
Ziggo gebeld!, reactie: Sorry meneer het apparaat is goed!, u krijgt niet een ander apparaat, een ander merk hebben we momenteel niet op de plank liggen!, dus u moet het hier mee doen!,
Dus ik zit weer met een wrakke decoder die barst van de software fouten!,:evil:
Terwijl familie van mij wél een ander merk konden krijgen van Ziggo!
Ik houdt maar op met klooien en struin Marktplaats maar eens af voor een goede tweedehands decoder in de buurt!,
Ik heb er ook geen zin meer in om energie te steken om Ziggo te overtuigen waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn met deze decoders,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Maar..., weer een zelfde decoder die ik op had gestuurd!,
Het apparaat geprobeerd, maar helaas, deze heeft dezelfde fouten dan het apparaat die ik had opgestuurd!
Ziggo gebeld!, reactie: Sorry meneer het apparaat is goed!, u krijgt niet een ander apparaat, een ander merk hebben we momenteel niet op de plank liggen!, dus u moet het hier mee doen!,
Dus ik zit weer met een wrakke decoder die barst van de software fouten!,:evil:
Terwijl familie van mij wél een ander merk konden krijgen van Ziggo!
Ik houdt maar op met klooien en struin Marktplaats maar eens af voor een goede tweedehands decoder in de buurt!,
Ik heb er ook geen zin meer in om energie te steken om Ziggo te overtuigen waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn met deze decoders,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
hallo ulbe,
welk merk en type decoder werkt volgens jou niet?
groeten
welk merk en type decoder werkt volgens jou niet?
groeten
Beste dholt,
Het betreft de Samsung DCB-B270R decoder voor Ziggo Irdeto Smartcard,
Het probleem is dat deze decoder is voorzien van software dat niet deugt,
Probleem bij deze decoder is dat er bepaalde zenders worden gestoord bij het analoge kanaal,
De tv wordt niet ingeschakeld op de bewuste scart aansluiting waar de decoder zich bevindt, bij uitschakeling echter bestaat de kans dat de tv gewoon op de scart blijft staan, m.a.w. blauw beeld,
Het vervelendste probleem is dat je bij snel zappen het beeld op zwart wordt gezet, en dat de stekker uit het stopcontact moet worden getrokken, dan is het probleem weer uit de wereld,
Ook moet je bliksemsnel de nummers via de afstandbediening in tikken, anders ben je te laat, en moet je opnieuw beginnen,
Ook schijnt er een probleem te zijn bij opname met timeropname met een DVD recorder, dan blijft er een balk in beeld staan tijdens de gehele opname, dit heb ik niet kunnen proberen, de rest van de fouten heb ik zelf mee kunnen maken,
Zodoende ik niet zo gecharmeerd ben van deze decoder, een software update zou dit apparaat goed doen, maar de problemen zijn er al vanaf de introductie van deze decoder begin 2007(!), Samsung en Ziggo doen er niks aan en laten de klanten maar wat aanmodderen!,
Zelf verwacht ik geen updates meer voor deze decoder, het apparaat is al te oud,
Jammer!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Het betreft de Samsung DCB-B270R decoder voor Ziggo Irdeto Smartcard,
Het probleem is dat deze decoder is voorzien van software dat niet deugt,
Probleem bij deze decoder is dat er bepaalde zenders worden gestoord bij het analoge kanaal,
De tv wordt niet ingeschakeld op de bewuste scart aansluiting waar de decoder zich bevindt, bij uitschakeling echter bestaat de kans dat de tv gewoon op de scart blijft staan, m.a.w. blauw beeld,
Het vervelendste probleem is dat je bij snel zappen het beeld op zwart wordt gezet, en dat de stekker uit het stopcontact moet worden getrokken, dan is het probleem weer uit de wereld,
Ook moet je bliksemsnel de nummers via de afstandbediening in tikken, anders ben je te laat, en moet je opnieuw beginnen,
Ook schijnt er een probleem te zijn bij opname met timeropname met een DVD recorder, dan blijft er een balk in beeld staan tijdens de gehele opname, dit heb ik niet kunnen proberen, de rest van de fouten heb ik zelf mee kunnen maken,
Zodoende ik niet zo gecharmeerd ben van deze decoder, een software update zou dit apparaat goed doen, maar de problemen zijn er al vanaf de introductie van deze decoder begin 2007(!), Samsung en Ziggo doen er niks aan en laten de klanten maar wat aanmodderen!,
Zelf verwacht ik geen updates meer voor deze decoder, het apparaat is al te oud,
Jammer!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Op 5 januari is de ziggo monteur geweest om het alles-in-1 pakket af te leveren, te installeren. Internet doet het super alleen jammer dat het draadloze bereik de 1e etage van onze woning net niet haalt. Verder zijn wij in blijde verwachting van de digitale decoder, de smart card en hopen wij voorts op korte termijn ook gebeld te kunnen worden. Het blijkt dat het nummerbehoud nogal lastig is tegenwoordig. Inmiddels dus bijna 20 dagen verstreken dus nu zal het niet al te lang meer duren.
Toch maar even bellen weer vandaag. Voor het eerst niet eens in de wacht gestaat maar een heldere boodschap dat de leverancier van de digitale decoders achter loopt met de leveringen. Daarna kon er weer vrolijk gebruik gemaakt worden van het keuze menu.
Aangezien de telefoonrekening van één van onze gsm's de afgelopen maand tot € 80,00 is gestegen (normaal < €15,00) mag het wel een keertje tijd worden dat ziggo de boel in orde gaat maken.
Groet,
Hans
Toch maar even bellen weer vandaag. Voor het eerst niet eens in de wacht gestaat maar een heldere boodschap dat de leverancier van de digitale decoders achter loopt met de leveringen. Daarna kon er weer vrolijk gebruik gemaakt worden van het keuze menu.
Aangezien de telefoonrekening van één van onze gsm's de afgelopen maand tot € 80,00 is gestegen (normaal < €15,00) mag het wel een keertje tijd worden dat ziggo de boel in orde gaat maken.
Groet,
Hans
De meest slechte klantenservice ooit. Ik heb dezelfde ervaring, terwijl ik dus al wel voor Digitale Televisie van Ziggo binnen het 3-in-1 pakket betaal, heb ik nog steeds geen digitale ontvanger.
Onderstaande brief heb ik daarom verstuurd, maar ik denk niet dat ik daar een reactie op krijg:
Beste klantenservice,
Op 30-12-2008 kreeg ik een factuur waar o.a. de betaling voor Digitale Televisie in staat. Nu heb ik op 27 januari 2009 een brief gekregen dat mijn digitale ontvanger nog steeds niet kan worden verstuurd.
Mijn vraag is welke compensatie regeling hier tegenover staat, omdat ik natuurlijk niet voor iets ga betalen waar ik nog geen gebruik van kan maken.
Met mijn ervaring tot vorige mails verwacht ik eigenlijk geen antwoord op dit bericht, desondanks probeer ik het toch. Verras mij.
Vriendelijke groet,
...................
Dat zo'n log bedrijf hier mee weg kan komen is een schande voor het Nederlands gerecht.
Onderstaande brief heb ik daarom verstuurd, maar ik denk niet dat ik daar een reactie op krijg:
Beste klantenservice,
Op 30-12-2008 kreeg ik een factuur waar o.a. de betaling voor Digitale Televisie in staat. Nu heb ik op 27 januari 2009 een brief gekregen dat mijn digitale ontvanger nog steeds niet kan worden verstuurd.
Mijn vraag is welke compensatie regeling hier tegenover staat, omdat ik natuurlijk niet voor iets ga betalen waar ik nog geen gebruik van kan maken.
Met mijn ervaring tot vorige mails verwacht ik eigenlijk geen antwoord op dit bericht, desondanks probeer ik het toch. Verras mij.
Vriendelijke groet,
...................
Dat zo'n log bedrijf hier mee weg kan komen is een schande voor het Nederlands gerecht.
Beste Radar ik heb mij bij Ziggo als klant gemaakt op 30 januari 2009.
Toen had ik mij een fullHD decoder bestel want die was in de aanbieding voor 99 euro.
Toen zeiden zij mij dat ik moest wachten op mijn Decoder.
Het kon anderhalve maand duren en ik zou eerst een normale digitale decoder krijgen die ik dan terug moest sturen .Als ik die dan terug gestuurd had ontving ik binnen een paar dagen die Full HD decoder.
Dus 20 februari kreeg ik eindelijk die digitale decoder die ik gelijk 23 Februari heb terug gestuurd.(HAHA binnen een paar dagen kijk ik FullHD). Dus niet ik heb hem tot heden nog niet ontvangen dus heb ik een paar keer gebeld en gemailt naar dat contactformulier.
Het eerste belletje :Ja er is iets vertraging maar hij is vooraadig wij sturen hem op.
Het tweede belletje:Wij hebben die eene decoder die u toegestuurt is worden nog niet als terug geboekt die moet eerst terug geboekt zijn voordat u een andere krijgt.
Het derde belletje:Ik zet er vaart achter u hebt hem eind van de week.
Contactformulier reacktie:U krijgt hem meteen gestuurt.
Contactformulier 2 reacktie:Tot heden nog niks gehoort.
ContactFormulier 3reacktie: Tot heden niks gehoord.
Gebeld: meneer hebt u een trek en trace nummer voor mij?
Want wij kunnen niet meer nagaan of die eene decoder retour is gekomen.
En nou komt het spannenste gedeelte ik heb mijn track en trace nummer op een zo veilige plek gelegt dat ik hem zelf niet meer vindt.
Dus heb ik weer gebeld en toen kreeg ik te horen,jammer dan moet u toch wachten totdat u reactie krijgt op De contactformulieren.
(Dus mischien nooit!)
Heeft iemand mischien een voorstel wat ik nu nog kan doen????
mail mij dan ff op [email protected]
[/b]
Toen had ik mij een fullHD decoder bestel want die was in de aanbieding voor 99 euro.
Toen zeiden zij mij dat ik moest wachten op mijn Decoder.
Het kon anderhalve maand duren en ik zou eerst een normale digitale decoder krijgen die ik dan terug moest sturen .Als ik die dan terug gestuurd had ontving ik binnen een paar dagen die Full HD decoder.
Dus 20 februari kreeg ik eindelijk die digitale decoder die ik gelijk 23 Februari heb terug gestuurd.(HAHA binnen een paar dagen kijk ik FullHD). Dus niet ik heb hem tot heden nog niet ontvangen dus heb ik een paar keer gebeld en gemailt naar dat contactformulier.
Het eerste belletje :Ja er is iets vertraging maar hij is vooraadig wij sturen hem op.
Het tweede belletje:Wij hebben die eene decoder die u toegestuurt is worden nog niet als terug geboekt die moet eerst terug geboekt zijn voordat u een andere krijgt.
Het derde belletje:Ik zet er vaart achter u hebt hem eind van de week.
Contactformulier reacktie:U krijgt hem meteen gestuurt.
Contactformulier 2 reacktie:Tot heden nog niks gehoort.
ContactFormulier 3reacktie: Tot heden niks gehoord.
Gebeld: meneer hebt u een trek en trace nummer voor mij?
Want wij kunnen niet meer nagaan of die eene decoder retour is gekomen.
En nou komt het spannenste gedeelte ik heb mijn track en trace nummer op een zo veilige plek gelegt dat ik hem zelf niet meer vindt.
Dus heb ik weer gebeld en toen kreeg ik te horen,jammer dan moet u toch wachten totdat u reactie krijgt op De contactformulieren.
(Dus mischien nooit!)
Heeft iemand mischien een voorstel wat ik nu nog kan doen????
mail mij dan ff op [email protected]
[/b]
Breek me de bek niet open over dat ziggo. Eerst 2 jaar over gedaan
om een adres te kunnen veranderen. Dan telefonisch naar aanleiding van een
actie (september) een tweede ontvanger besteld. Na wel 10 telefoontjes en ik
weet niet hoeveel wachttijd, en ook nog een brief naar hun adres in wadinxveen,
hoor ik gisteren precies hetzelfde.
De medewerker kon het niet terug vinden in het systeem.
Het is dat er geen andere aanbieder is in onze regio, anders had ik allang
opgezegd.
om een adres te kunnen veranderen. Dan telefonisch naar aanleiding van een
actie (september) een tweede ontvanger besteld. Na wel 10 telefoontjes en ik
weet niet hoeveel wachttijd, en ook nog een brief naar hun adres in wadinxveen,
hoor ik gisteren precies hetzelfde.
De medewerker kon het niet terug vinden in het systeem.
Het is dat er geen andere aanbieder is in onze regio, anders had ik allang
opgezegd.