LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] investeringsproject stacaravans in spanje

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Theo3
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:55

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Theo3 »

Het is zo jammer dat je wederom met een nickname reageert .mogen de mensen niet weten wie je bent ? Bang voor gevolgen of reakties op deze ? Terwijl wij wel weten wie je bent en dit soort gegevens ook maar bekend gaan maken want ben ondertussen doodziek aan het worden van dit soort onzin en als we met niets komen is het niet goed en komen we met wat dingen waarbij we de klanten de keus laten is het wederom niet goed.Waar waren die wijsheden toen het goed ging voor de bemoeienissen van overheden en sommige klanten dan hadden jullie misschien mooi bij Tribu in dienst kunnen zijn en hadden we benieuwd geweest hoe het dan had afgelopen.
Maar zoals altijd " De beste voetballers staan langs de lijn"

GJ1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2009 10:26

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door GJ1 »

@Theo,

veel mensen betichten je van leugens, ik begrijp dat er zaken zijn die je vanuit je verdediging niet prijs wil geven. Veel mensen vragen je echter zaken die je wel kunt delen om openheid te geven.

Let wel;
Wie hier dan ook schuldig aan is, meningen daarover verschillen, er zijn een aantal gedupeerden. Alle irritaties en frustraties ten spijt; U dient ten alle tijden respectvol om te gaan met deze mensen.

U wist toch van het bestaan van de AFM, waarom heeft u geen kort geding aangespannen tegen de AFM en imagoschade geclaimd?

Er wordt via het web veel gedreigd, dat is heel laf en heel makkelijk...Wel kan ik me voorstellen dat mensen in hun emotie doorschieten en ineens bij u op de stoep staan. Probeer dat te voorkomen Theo.

De betekenis van de naam THEO in het latijn is; godsgeschenk.

Ik geloof niet in God.

dudok
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2009 22:00

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door dudok »

Theo wij hebben u laatst een mail gestuurd maar dit lukte niet omdat het adres niet klopte.

Geef svp het goede mailadres.

Mvg. Mevr. Dudok

dudok
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2009 22:00

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door dudok »

Jammer Theo dat je nog niet reageerd hebt. Het is heel simpel je hebt onze mailadres.

Theo3
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:55

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Theo3 »

Vind het vreemd dat je hierom vraagt op een forum een ieder van onze klanten en zelfs sommige niet klanten heeft het emailadres van ons en ook onder aan de laatste nieuwsbrief stond het.
Echt weer iets om via een forum te vragen en weer wat onnodig onrust te zaaien omdat we zogenaamd niet reageren dan.

dudok
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2009 22:00

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door dudok »

Ik zal je vertellen dat we in september vorig jaar de eerste en de laatste nieuwsbrief van je hebben onvangen. Ik lees op deze forum dat er meerdere nieuwsbrieven zijn verstuurd. Wij hebben ze dus niet ontvangen. Begin januari heb ik je proberen te mailen hoe de stand van zaken ervoor staan maar tevergeefs. Ik kreeg de mail niet weg. (Ik heb de mailadres van Marta gebruikt). Na wat zoeken op het net kwam ik op dit forum.

Graag wil op de hoogte gebracht worden hoe het nu verder moet/gaat.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Vonnis
In een kort geding, dat plaatsvond op 11 december, heeft de rechtbank in Dordrecht beide vennootschappen hoofdelijk veroordeeld tot terugbetaling van alle belegde gelden. Bovendien moet Tribu Internacional Invest binnen 14 dagen na betekening de eigendomspapieren van de Mobile Homes afgeven aan de eisende partij. Gebeurt dit niet dan geldt een dwangsom van € 500 per dag per Mobile Home.

Verschijnen
Volgens de raadsman van de in het gelijk gestelde investeerder, Mr M.H. Bressers te Barcelona, worden veel gedupeerden ook nu nog aan het lijntje gehouden met toezeggingen over terugbetalingen. “De mensen achter Tribu weten nog steeds handig misbruik te maken van de goedgelovigheid van de cliënten. Er verschijnen regelmatig nieuwsbrieven per email waarin steeds dezelfde beloften worden gedaan, maar feitelijk gebeurt er niets.” Zelfs de toezegging van de directeur van Tribu om te zullen verschijnen bij de zitting bij de rechtbank werd niet nagekomen.
Hoe staat het hiermee?

Of geloven we nog steeds in sprookjes?

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Er zijn zeer veel produkten verkocht maar nooit aangekocht.
Bv mobile homes staan er max 50 zijn er honderde verkocht.
Met de grond net zo . MENSEN jullie zijn jullie geld kwijt.
raar dat er niks in de pers komt .

GJ1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2009 10:26

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door GJ1 »

Dames/Heren gedupeerden,

Theo Romijn is veroordeeld, klip en klaar. Dwangsommen zijn opgelegd.
Frappant is het als je als gedupeerde mails ontvangt van andere gedupeerden die Theo toch blijven steunen en in ´m geloven.

aan de ene kant staat Theo met een aantal ´klanten´ die ´m steunen...in de hoop dat ze hun centen terugkrijgen.
Aan de andere kant de AFM, de rechter en een hele horde gedupeerden die geen cent meer zien.

Welke kant zou u kiezen?

Theo, succes knul, ik hoop dat je slecht slaapt en een mooie hoge bloedruk hebt want dat hebben wij ook!

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Ben benieuwd of hij nog in spanje, zit het geld wat er nog was zal wel ver buiten europa zijn .
Lijkt wel of niemand iets kan vertelen.

parang
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 okt 2008 18:16

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door parang »

binnenkort sta ik bij Theo op de stoep om opheldering over deze kwetie
ik hoop dat hij mij binnenlaat zo niet dan heeft hij een probleem

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Weet je waar hij woond dan ?

GJ1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2009 10:26

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door GJ1 »

kale kip Theo.

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Ja kale klanten hij heeft zijn geld (ons geld).
Al lang weg gesluist .
Heeft hij alle tijd voor gehad.
Zuid Amerika of een andere plaats?

GJ1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2009 10:26

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door GJ1 »

Theo heeft geen geld, hij jankt overal dat hij zelfs zijn eigen huis heeft moeten verkopen vanwege deze zaak...schuld ligt bij de AFM(dat zijn natuurlijk de echte criminelen) Theo? nee, joh die is onschuldig, de kredietcrisis helpt ´m ook al niet mee. Je zou bijna medelijden krijgen met Theo.

Vraagje aan onze vriend; waarom hou jij je niet aan het vonnis?

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Hoi GJ1

Zit jij in spanje en weet je zeker dat hij zijn huis heeft verkocht.
En weet iemand waar hij nu zit?

GJ1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2009 10:26

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door GJ1 »

Theo zelf roept dat hij z´n huis heeft moeten verkopen, zelf weet ik dat niet zeker. Theo zegt dat hij zelf ergens aan het werk is om wat inkomsten te hebben, je zou bijna medelijden krijgen, nu moet hij zelfs al werken!

Ik zit niet in Spanje, Theo beweert dat hij in Argentinie zit voor zaken.

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Dan weet je toch genoeg.
Als hij daar zit zo veel mogelijk veilig wegzeten ver buiten europa?

basluc
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jun 2008 17:44

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door basluc »

Goeiedag, dit forum begint een beetje te lijken op een kippenhok vol met kakelende kippen ( zonder kop). Als jullie allemaal zo overtuigd zijn dat het allemaal toch niet meer goed komt ( om over positiviteit maar niet te spreken) en je je centen nooit meer terug zal zien, sla jezelf dan voor je eigen kop dat je door je eigen hebberigheid in zee bent gegaan met Tribu, nogmaals NIEMAND HEEFT JE HIERTOE GEDWONGEN! Ik geloof dat als we allemaal een beetje positiviteit ten toon spreiden dat dat uiteindelijk ook tot een postief resultaat zal leiden, GEEF TRIBU DE KANS OM HET NETJES OP TE LOSSEN!!!iN DE TUSSENTIJD LAAT JE LEVEN HIER NIET DOOR VERGALLEN, WANT DAN BEN JE STRAKS NIET ALLEEEN JE GELD KWIJT MAAR OOK JE GEZONDHEID!!!!!!

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

basluc
/
Dus als je opgelicht word is dat je eigen schuld ?
Als jij er nog in geloofd ok
Maar weet zeker dat er veel weg gesluist word.

Maar goed zo als jij het ziet zie ik het niet .

DUS ALS JE BESTOLEN WORD IS HET NIET DE DIEF MAAR JE EIGENSCHULD.
LEKERE GEDACHTEN

Gesloten